Efter tilgangen af Carroll og Suarez - hvad er da jeres foretrukne opstilling? Med dertilhørende argumenter, selvfølgelig.
Reina
Kelly - Carragher - Agger - Aurelio
Johnson - Meireles - Gerrard - Cole/Maxi
Carroll - Suarez
Du kan da også lige få et par argumenter
Kelly synes jeg har grebet chancen, og har vist over for mig at han godt kan gå ind på det her hold og spille fuldt ud. Så har han bedre defensive kvaliteter end Johnson har det.
Carragher og Agger, der bør ikke være meget at sige. Carragher med rutinen, mener dog at man bør kigge efter en erstatning til sommer. Agger er min absolutte favorit forsvarsspiller i LFC, god med bolden, klog fodboldspiller der også kan fremad banen.
Aurelio, dygtig fodboldspiller. Måske ikke den bedste i defensiven, men som jeg ser det vores bedste alternativ lige pt.
Johnson, han er jo helt genial offensiv, og synes han bør prøves af på højrekanten. Så han kan fokusere på det offensive, og tillade sig at slacke lidt defensivt.
Meireles og Gerrard er selvskrevet, Meireles har vist sig som en god fighter og med målnæse.
Synes vi er lidt svage i vores venstre både på back positionen og midtbanen. Men her vil jeg enten mene Cole eller Maxi skal spille, og så evt. trække ind i banen, hvor de kan folde sig ud med deres teknik.
Carroll og Suarez tror/håber jeg kan skabe en rigtig farlig angrebsduo. Jeg har savnet en type som Carroll i mange år i Liverpool, vel nærmet siden Crouch forlod os. En spiller der kan give noget rigtig godt fylde oppe foran, og skabe pladsen for de andre. Men han kan også selv score mål, og med en lille, teknisk, hurtig spiller som Suarez ved sin side, som kan gå ind og lave nogen ting på egen hånd, tror jeg på at det kan blive en ganske god konstellation.