home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2142521 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6900: 22 Jan 2011, 10:02 »

Jeg håber at Liverpool folkene bare spiller cool for at få priserne ned..... men frygter at virkeligheden er at de kun har et lille beløb at forstærke holdet for.....

Liverpool skal ud og hente de bedste talenter og de bedste spillere eller kommer vi bare endnu mere bagud... pt har vi kun Reina, Gerrard og Torres som kan betegnes som første klasses spillere... Agger når og hvis han bliver fit for fight vil jeg også beskrive som en top spiller... resten er sgu ikke et top hold værdigt.... kigger vi på talenterne så er der bestemt ingen verdensjerner på vej.... åh hvor jeg håber på et par indkøb.  Peace

Jeg tror så faktisk at beløbet er noget større end vi tror.

Ellers er vi ret enige Wink

Vil være en spild af penge handel Smiley.

Tjek linket, det siger alt om troværdigheden  Peace

Ellers skulle vi eftersigende have fået afslået et bud på Blackpools anføre Charlie Adam. Er han virkelig så god? Jeg synes da ikke han viste så meget da vi spillede mod dem, men måske var jeg bare rigtig depri over vores spil og lagde ikke mærke til deres spillere Wink

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6687318,00.html

JKJ
Gæst

« Svar #6901: 22 Jan 2011, 13:08 »

Dagens opstilling mod Wolwes:

Reina, Kelly, Johnson, Agger, Skrtel, Maxi, Lucas, Poulsen, Kuyt, Meireles, Torres. Subs: Gulacsi, Cole, Konchesky, Aurelio, Spearing, Kyrgiakos, Shelvey.

CP ind for Spearing i forhold til kampen mod Everton. Det kan vel godt forsvares da CP er mere defensiv og fysisk stærk end Spearing.
Resten er uændret.

Jeg ved virkelig ikke hva jeg skal forvente mig af kampen.

Inden sæsonen vil jeg hav sat at alt andet end en sejr ville være en katastrofe, men nu håber jeg vel bare vi ikke taber!!

Og et nederlag må det bare ikke blive til. Så er Wolwes kun 1 point efter os og vi hænger seriøst fast i nedrykningskampen. En sejr vil derimod bringe os tættere på EL pladserne.
Problemmet er bare at jeg har svært ved at se os vinde på udebane i PL, man kan jo ikke påstå at de seneste 12 - næsten 13 mdr - statistik på udebane i PL er med os. 2 sejre tilsammen!

JKJ
Gæst

« Svar #6902: 22 Jan 2011, 13:33 »

Er det her en åbning fra Ajax side?
Nu skal en handel pludselig gå stærkt så de kan få købt en erstatning for Suarez.

Hvis det er synes jeg da vi skal byde på en kop kaffe og så skynde os at finde ud af noget. For jeg er ret enig i at det skal gå hurtigt Smiley

Og da Babel ikke er med i truppen idag kan de da få ham med også   Wink

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6692416,00.html

DeBuur
Manager

« Svar #6903: 22 Jan 2011, 13:34 »

Dagens opstilling mod Wolwes:

Reina, Kelly, Johnson, Agger, Skrtel, Maxi, Lucas, Poulsen, Kuyt, Meireles, Torres. Subs: Gulacsi, Cole, Konchesky, Aurelio, Spearing, Kyrgiakos, Shelvey.

CP ind for Spearing i forhold til kampen mod Everton. Det kan vel godt forsvares da CP er mere defensiv og fysisk stærk end Spearing.
Resten er uændret.

Jeg ved virkelig ikke hva jeg skal forvente mig af kampen.

Inden sæsonen vil jeg hav sat at alt andet end en sejr ville være en katastrofe, men nu håber jeg vel bare vi ikke taber!!

Og et nederlag må det bare ikke blive til. Så er Wolwes kun 1 point efter os og vi hænger seriøst fast i nedrykningskampen. En sejr vil derimod bringe os tættere på EL pladserne.
Problemmet er bare at jeg har svært ved at se os vinde på udebane i PL, man kan jo ikke påstå at de seneste 12 - næsten 13 mdr - statistik på udebane i PL er med os. 2 sejre tilsammen!

Det er godt nok en tynd bænk... den græske tragedie kyrgiakos og 2 middelmådige venstre back.....  Forlegen har vi ikke noget der er bedre til bænken... selv et par pensionister på en bænk ville være bedre  ticked off

Nå jeg er optimist... vi fighter dem ud af banen og får en kæmpe 1-2 sejr  Cool

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6904: 22 Jan 2011, 13:36 »

Det er godt nok en tynd bænk... den græske tragedie kyrgiakos og 2 middelmådige venstre back.....  Forlegen har vi ikke noget der er bedre til bænken... selv et par pensionister på en bænk ville være bedre  ticked off

Nå jeg er optimist... vi fighter dem ud af banen og får en kæmpe 1-2 sejr  Cool

Hold da op, det er da en mesterskabs kandidats bænk, altså i den næste bedste rækk  Tunge

Om sejren er kæmpe elelr smal er i min verden underordnet, jeg vil juble som om vi vandte PL  Djævel

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6905: 22 Jan 2011, 13:40 »

Hvorfor er cole på bænken? Umiddelbart kunne han da godt bruges i offensiven...

JKJ
Gæst

« Svar #6906: 22 Jan 2011, 14:01 »

Hvorfor er cole på bænken? Umiddelbart kunne han da godt bruges i offensiven...

Han er ikke i form, langt fra endda.

Han spillede dog 45 min for reservne i onsdags og gjorde efter sigende en god figur. Så pt må han vel regnes som en joker på bænken.

DeBuur
Manager

« Svar #6907: 22 Jan 2011, 14:01 »

Ubeslutsom arghh syntes ikke vi står helt stabilt defensivt.... men dejligt at se Poulsen igen  Thumbs Up

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #6908: 22 Jan 2011, 14:11 »

Jeg håber at Liverpool folkene bare spiller cool for at få priserne ned..... men frygter at virkeligheden er at de kun har et lille beløb at forstærke holdet for.....

Rygtet vil vide, at NESV har smidt ca. £28,5 mio. af til handler.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #6909: 22 Jan 2011, 14:34 »

Ubeslutsom arghh syntes ikke vi står helt stabilt defensivt.... men dejligt at se Poulsen igen  Thumbs Up

Da jeg er på job og kun kan følge lidt med på nettet har jeg svært ved at få et præcist indblik i kampen.

Sejler det stadig? Er det fortjent? Er det rodet? Er det en åben slagmark? Osv osv Wink

bøvle
Manager

« Svar #6910: 22 Jan 2011, 14:56 »

JA DAAAA DRENGE !! Wink

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #6911: 22 Jan 2011, 14:59 »

Det var da nok det vildeste mål jeg længe har set  Shockeret
De er godt nok blevet bedre efter trænerskiftet

DeBuur
Manager

« Svar #6912: 22 Jan 2011, 15:00 »

Da jeg er på job og kun kan følge lidt med på nettet har jeg svært ved at få et præcist indblik i kampen.

Sejler det stadig? Er det fortjent? Er det rodet? Er det en åben slagmark? Osv osv Wink

Nej Liverpool sejler mindre..Skrtel virker dog lidt overtændt...

YNWA

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #6913: 22 Jan 2011, 15:10 »

Liverpool spiller noget af det bedste jeg har set længe, man skal vel tilbage til Chelseakampen. For at finde en kamp hvor de spiller så godt og løber for hinanden.

JKJ
Gæst

« Svar #6914: 22 Jan 2011, 15:14 »

Liverpool spiller noget af det bedste jeg har set længe, man skal vel tilbage til Chelseakampen. For at finde en kamp hvor de spiller så godt og løber for hinanden.

Det er typisk, jeg er på job og så er de på vej til at sejre for engang skyld!!  ticked off

Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010