home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 476 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 453 454 [455] 456 457 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2140317 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6810: 17 Jan 2011, 16:13 »

Van Bommel kan altså sagtens spille fodbold. Lad nu være med at gøre ham til en voldspsykopat der KUN kan tackle, med fare for at få kort HVER gang. Han er en fremragende def. midtbanespiller, der har rutine, overblik for spillet (og kan aflevere), kan tackle, kan lede, han kan sparke som en hest. Han har en OK teknik, på trods af den type spiller han er. Som Jakob E siger, så er nok kun hans speed man kan sætte en finger på.

Hvorfor er det nu lige CP er faldet totalt igennem? Han er for langsom.

Hvorfor så ikke beholde ham fremfor at købe van Bommel? CP er der trods alt mere fremtid i hvis vi skal se sådan på det.

Tempoet er så enormt vigtig i PL, det har vi set gang på gang.
van Bommel har flere hårde tacklinger end feks CP. Hvordan vil det så ikke ende hvis han ikke kan følge med i tempoet? Så vil han jo komme for sent igen og igen og selvom tacklingerne måske ikke er de vildeste og hårdeste så vil han stadig komme for sent og før eller siden vil det jo så ende galt.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6811: 17 Jan 2011, 16:16 »

Mener du kun at det er CP's speed som mangler i hans evner? Shockeret

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst

« Svar #6812: 17 Jan 2011, 16:20 »

Når jeg siger styre midtbanen i denne sammenhæng, så er det det defensive jeg tænker på. Tunge

Spearing er skraldemand, ja, men han er ikke styrmand. Han er langt fra Van Bommels niveau, og vi har ikke tid til at give Spearing mere tid og erfaring i benene, som du siger vi skal. Kan ikke lige se hvor du finder den tid henne? Shockeret

Det kommer jo så an på hvad vi skal nå Wink
Jeg finder den tid ved at sige at nu hiver vi 1½ sæson ud af kalenderen og spiller et hold sammen istedet for kun at komme med lappeløsninger hele tiden.
På den måde får vi jo aldrig et hold igen men kun et sammenren af spillere hver halve år.

Hvis vi får lukket af og ikke giver disse nemme mål væk rykker vi ikke ned. Og selv med en van Bommel kan han jo ikke gøre noget ved at forsvaret klokker i det som de i den grad har gjort.

Og jo Spearing skal have kampe i benene. Vi er ikke i en situation hvor vi bare kan købe nye spillere hele tiden. Vi skal have spillere som feks Spearing og Kelly der får chancen og får den erfaring de har så godt af.

Jeg tror vi skal glemme alt om noget som helst til næste sæson. Det gælder om at få stabaliseret forsvaret i første omgang og så få fat i nogle offensive kræfter der kan tage over når Gerrard og Torres er væk.
Man vinder trods alt kun kampehvis man scorer mål og uden de 2 har vi særdeles svært ved bare at komme til chancer.

JKJ
Gæst

« Svar #6813: 17 Jan 2011, 16:22 »

Mener du kun at det er CP's speed som mangler i hans evner? Shockeret

Tjaaa det er jo der han falder igennem. Og når man ikke er med tempo mæssigt er man jo stort set ikke med.

Og når man ikke er med kan det jo gøre lige meget hvor god en teknik og et spark man har. Det får man jo ikke brug for når man ikke kan følge med.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6814: 17 Jan 2011, 16:22 »

Jeg er ikke Liverpool-fan, meen.. kan virkeligt ikke se, hvad Van Bommel kan bidrage med udover røde kort og tabte afleveringer. Synes hellere, at man skal forsøge at bygge noget nyt op i stedet for at gøre det, som Liverpool har gjort de sidste 3-4 år: købe halvhjertede forstærkninger. Ud skal Paul Konchescky, Kyrgiakos, Maxi, Jovanovic og den slags spillere og ind skal nyt, fremtidigt blod i mine øjne Smiley

Og endelig, er dog en manager, som rent faktisk fatter, at Agger ubestridt er den bedste centrale forsvarer i har. Carragher er langsom, Skrtel usikker og Kyrgiakos.. behøves jeg vidst ikke at skrive.

Glæder mig til at se et nyt hold. Det virker hvertfald som om, at han virker langt skarpere end Hodgson. Lad os for alt i verden også håbe hans indkøbspolitik er det, ellers ville Liverpool gå gennem nogle meget sorte år..

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6815: 17 Jan 2011, 16:30 »

Synes da godt nok du tænker meget på fremtiden. Du taler allerede om at når Gerrard og Torres er væk, så skal vi det og det. Jeg tvivler stærkt på at de to bare forsvinder sådan uden videre, så det behøver vi slet ikke tænke på nu.

Selvfølgelig skal Spearing have kampe i benene, det siger jeg ikke, at han ikke skal. Det kan han også sagtens, selvom vi henter en defensiv kraft i form af Van Bommel. Han er ikke en lappeløsning, han er vores redning.

Men okay, du mener i og for sig kun at vi skal ud og bruge penge på en venstre kant. Jeg vil dermed give dig skylden for at vi rykker ned, hvis vi skulle gå hen og gøre det. Tunge

Riis:

Jeg er stort set enig i hvad du skriver, udover to ting: Den ene har I nok fattet, det er med Van Bommel. Han er ikke så ringe som mange gør ham til, den anden er, at Maxi skal ud. Det mener jeg absolut ikke han skal. Han er en holdspiller, og det er hvad vi har brug for! Opstemt

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

DeBuur
Manager

« Svar #6816: 17 Jan 2011, 16:40 »

Har vi spurgt på Downing?
Det mener Sky ihf. Jeg vil hellere have Young men hvis det ikke er muligt er jeg bestemt også tilfreds med Downing. Så bliver der sgu fart over feltet på ventrekanten Smiley
Det eneste der måske kan bekymre mig lidt her, er hans skadeshistorie. Det har han været rigtige´mange gange  Ubeslutsom

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6668007,00.html

Desuden har Daglish fortalt Aggers agent, Jens Steffensen, at Agger er en fremtidens mand i Liverpool og han ingen steder skal hen.

http://www.bold.dk/nyt/Dalglish-har-hoeje-tanker-om-Agger

Se nu begynder de gode nyheder at komme, nu mangler vi bare noget succes på banen  crazy

Luis Suares er nu også meldt på vej til Liverpool, jeg har altid haft et godt øje til Downing så lad os endelig hente ham også.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6817: 17 Jan 2011, 16:48 »

Synes da godt nok du tænker meget på fremtiden. Du taler allerede om at når Gerrard og Torres er væk, så skal vi det og det. Jeg tvivler stærkt på at de to bare forsvinder sådan uden videre, så det behøver vi slet ikke tænke på nu.

Selvfølgelig skal Spearing have kampe i benene, det siger jeg ikke, at han ikke skal. Det kan han også sagtens, selvom vi henter en defensiv kraft i form af Van Bommel. Han er ikke en lappeløsning, han er vores redning.

Men okay, du mener i og for sig kun at vi skal ud og bruge penge på en venstre kant. Jeg vil dermed give dig skylden for at vi rykker ned, hvis vi skulle gå hen og gøre det. Tunge

Hehe nej tænkte nu vi skal have en erstatning for Torres og Gerrard når de er skadet, det er de trods alt en del gennem en sæson.
Det er jo også tydeligt at vi mangler noget forstærkning fremad banen, vi har virkelig ikke meget at byde på, selv når Gerrard og Torres er klar.
Der kommer en dag hvor de ikke er i klubben mere men så langt tænker jeg altså ikke frem Wink

Jeg siger ikke at vi kun mangler en venstre fløj. Jeg siger bare at det er tåbeligt at smide penge efter en mand der ingen fremtid er i overhovedet.
Så mange penge har vi altså ikke at vi kan tillade os det.
Hvis vi havde Citys olie mia så måske men det har vi ikke, derfor skal der også købes fornuftigt ind. Og van Bommel er ikke et fornuftigt indkøb. Han er for gammel uden fremtid i og så skal han nok have en ganske pæn løn.

Jeg synes vi mangler en venstreback, en højre og venstre fløj og en angriber.
Det er det der i imo må være 1. prio. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6818: 17 Jan 2011, 16:49 »

Luis Suares er nu også meldt på vej til Liverpool, jeg har altid haft et godt øje til Downing så lad os endelig hente ham også.

Også her.

Jeg er som sagt bare lidt bange for om han bliver for nemt skadet. Altså en ny Kewell som spillede samme position Wink

Men vil bestemt ikke klage hvis han ender hos os Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6819: 17 Jan 2011, 16:58 »

Hehe nej tænkte nu vi skal have en erstatning for Torres og Gerrard når de er skadet, det er de trods alt en del gennem en sæson.
Det er jo også tydeligt at vi mangler noget forstærkning fremad banen, vi har virkelig ikke meget at byde på, selv når Gerrard og Torres er klar.
Der kommer en dag hvor de ikke er i klubben mere men så langt tænker jeg altså ikke frem Wink

Jeg siger ikke at vi kun mangler en venstre fløj. Jeg siger bare at det er tåbeligt at smide penge efter en mand der ingen fremtid er i overhovedet.
Så mange penge har vi altså ikke at vi kan tillade os det.
Hvis vi havde Citys olie mia så måske men det har vi ikke, derfor skal der også købes fornuftigt ind. Og van Bommel er ikke et fornuftigt indkøb. Han er for gammel uden fremtid i og så skal han nok have en ganske pæn løn.

Jeg synes vi mangler en venstreback, en højre og venstre fløj og en angriber.
Det er det der i imo må være 1. prio. Smiley

Han, Van bommel, er vel et fornuftigt indkøb, hvis han kan stabilisere den centrale midtbane og dermed være med til at redde kerrs sæson?

Derudover er jeg enig i, at man nok ikke skal foretage panikindkøn, problemet er vel bare, at man faktisk ligger tæt på stregen, så man er mere i en situation hvor 1-2 kortsigtede indkøb kan være nødvendige/fornuftige, end hvis i havde ligget i midten af rækken og var godt på afstand af stregen Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6820: 17 Jan 2011, 17:15 »

Og så kommer jeg lige i tanke om Insua og Vandmanden.
Er der nogen der ved om det er muligt at hente dem tilbage fra lån hvis vi vil det?
Begge 2 har imo gode chancer for at vade direkte ind i startopstillingen som det ser ud i øjeblikket.

Insua er en spillende venstre back og Vandmanden er også en der kan nogle ting med en bold plus han kan spille centralt og længere fremme på banen.

Og det vil jo gøre det hele lidt nemmere. Vi får mere bredde i truppen plus vi kan fokusere på de steder på banen hvor der virkelig mangler nye folk.

2 spillere lige efter Daglish hoved.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 17:24 af JKJ » Logged

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6821: 17 Jan 2011, 17:17 »

Det er rigtigt, der kun er 4 point til stregen, men husk på der også kun er 4 til europa-pladserne Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6822: 17 Jan 2011, 17:27 »

Det er rigtigt, der kun er 4 point til stregen, men husk på der også kun er 4 til europa-pladserne Wink

Hehe super optimist  Thumbs Up

Men du har jo ret. Vi fokusere den forkerte vej. op med hovedet og med næsen i sky, så ligger EL jo lige foran os  Grin

Zone 43
Manager

« Svar #6823: 17 Jan 2011, 17:33 »

Luis Suares er nu også meldt på vej til Liverpool,

Ifl. dagens EB skulle han have takket nej til et skifte til jer, i 11. time.

Et køb af MvB - eller i det mindste en type som ham - vil gøre midtbanen meget bedre efter Xabi og Mascherano forlod denne, det vil sikkert også gøre en Meireles bedre end de kampe jeg har ham i, plus Gerrard vil kunne få lidt flere offensive opgaver, og dermed endnu farligere oppe foran.
Alternativt kunne man prøve sig af med Kuyt på midtbanen, jeg mener at han hører til der, og ikke på fløjen. Og så lige en mand eller to til forsvarskæden, så ser det nogenlunde fint ud igen, skulle jeg mene.

Mener at have set et sted, at NESV skulle have afsat ca. 33 mio euro - godt 250 mio dkr. - af til indkøb.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6824: 17 Jan 2011, 17:37 »

Han, Van bommel, er vel et fornuftigt indkøb, hvis han kan stabilisere den centrale midtbane og dermed være med til at redde kerrs sæson?

Derudover er jeg enig i, at man nok ikke skal foretage panikindkøn, problemet er vel bare, at man faktisk ligger tæt på stregen, så man er mere i en situation hvor 1-2 kortsigtede indkøb kan være nødvendige/fornuftige, end hvis i havde ligget i midten af rækken og var godt på afstand af stregen Smiley

I mine øjne er Liverpool ikke i fare for at rykke ned og det bliver også rigtigt svært at spille europæisk, selvom Bommel ankommer. Derfor synes jeg, at det ville være idioti at hente ham, betale ham en stor hyre og skippe ham videre efter 1-2 år igen som alle de andre spillere de henter som lappeløsninger, der ikke slår til. Liverpool har brug for at skabe et fundament fra bunden i mine øjne i form af spillere som Reina, Johnson, Agger, Gerrard og Spearing og supplere med klubbens egne og unge spillere. Det er min holdning til det Smiley

Sider: 1 ... 453 454 [455] 456 457 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010