Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:41:14
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23601
1 Bruger, 573 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
narinpersson
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
452
453
[
454
]
455
456
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2140810 gange)
Guldbrand
Blogmester
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #6795:
17 Jan 2011, 13:52 »
Citat af: KongFjong 17 Jan 2011, 13:48
Van Bommel er bestemt ikke min kop te som spiller, men Roy Keane var bestemt heller ikke ret manges yndling ud over klubbens egne fans, og de to minder en del om hinanden. Jeg tror på kort sigt, at van Bommel vil kunne hjælpe Liverpool, men jeg er også i tvivl om han kan vænne sig til tempoet så hurtigt som det nok vil kræves.
Det kan godt være at man spiller "energisk" fodbold i Bundesligaen, men tempoet i engelsk fodbold er nu engang det højeste i Europa, så lidt vil han skulle vænne sig til. Men han har rutinen som det bliver nævnt, så han vil nok kunne hjælpe Liverpool pt. Omvendt er han næppe en spiller der vender den nuværende situation helt på egen hånd, der er han for ensidig i sit spil som jeg ser det, og ikke kreativ nok
Tror enten du overdriver tempoet i engelsk fodbold, eller underdriver den der spilles med i Bundesligaen, for faktisk er tempoet også rigtig højt i Bundesligaen. Der hvor den væsentligste forskel er mellem PL og Bundesligaen er kvaliteten i afleveringerne, indlæggene, tacklingerne etc. Men jeg forventer uden tvivl at van Bommel nok skal finde sig tilpas hurtigt i PL, og sagtens kan følge med i tempoet.
JKJ
Gæst
«
Svar #6796:
17 Jan 2011, 14:36 »
Det eneste jeg hører om van Bommel er at han saver benene over på folk når det er nødvendigt!
Er vi så desperate at vi ønsker sådanne spillere til vores klub?
Man råber og skriger efter folk der kan
spille
fodbold. Men pludselig kommer karate kid i spil og så klapper man gladeligt i hænderne, eller nogle gør ihf
Så kan vi da lige så godt hive Skrtel op på den defensive midt, han kan da gøre det mindst lige så godt som van Bommel. Det beviser han da allerede nu.
Deres teknik er meget li' hinanden så det er jo ikke der der er nogen forskel.
Jeg synes godt nok at vi er mere end desperate hvis vi ønsker folk til klubben der kun har det formål at skadede andre spillere! (overdrivelse fremmer forståelsen)
Og han er på vej ud i BM, han spiller langt fra hvergang, men han er pludeselig god nok til os. Er det der vi er nu? Overskudsspillere fra andre klubber?
Og tempoet er højere i PL fremfor Bundesligaen.
Det siger jo sig selv at de spiller alt for hurtigt når teknikken ikke kan følge med mere.
Skipper
Gæst
«
Svar #6797:
17 Jan 2011, 14:53 »
Kom lige til at tænke på vores forsvars situation, da jeg så en Liverpool journalist skrive at Kelly var top 3 blandt Liverpool spillerne i går.
Er kelly ikke rigtig center forsvar? eller er det bare i FM han er det
. Og hvorfor har vi aldrig prøvet Kelly eller Wilson af ved siden af Agger? Det kan da kun være bedre end en Skrtel - kyrgiakos kombination bagkæde?
Synes det lidt mærkeligt vi ikke har fået set Wilson i den her sæson, hans skulle da være et af de største talenter inden for skotsk fodbold? (ved godt det ikke siger så meget, men lidt har også ret
)
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6798:
17 Jan 2011, 15:00 »
Hold kæft hvor ville det være en god handel for jer. Han kan jo vinde en kamp på midten for jer. Han er voldsom og brutal ja, men han er fandme også en god fodboldspiller. Han er en leder, og vil vinde. Jeg elsker Mark Van Bommel, og jeg synes han er en fantastisk spiller. Hvis det ikke var fordi vi havde Mikel og Essien i Chelsea, var han også velkommen der.
Han er jo sådan en i mangler. Lidt ligesom Mascherano. Han vinder alt på midten. Godt nok er han gal i hovedet, men han får sjældent rødt. Gult kan man jo leve med. Jeg synes han vil være et fantastisk køb for Liverpool.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #6799:
17 Jan 2011, 15:01 »
Citat af: JKJ 17 Jan 2011, 14:36
Det eneste jeg hører om van Bommel er at han saver benene over på folk når det er nødvendigt!
spille
fodbold. Men pludselig kommer karate kid i spil og så klapper man gladeligt i hænderne, eller nogle gør ihf
Så kan vi da lige så godt hive Skrtel op på den defensive midt, han kan da gøre det mindst lige så godt som van Bommel. Det beviser han da allerede nu.
Jeg synes godt nok at vi er mere end desperate hvis vi ønsker folk til klubben der kun har det formål at skadede andre spillere! (overdrivelse fremmer forståelsen)
Og han er på vej ud i BM, han spiller langt fra hvergang, men han er pludeselig god nok til os. Er det der vi er nu? Overskudsspillere fra andre klubber?
Det siger jo sig selv at de spiller alt for hurtigt når teknikken ikke kan følge med mere.
Nu er van Bommel altså meget mere end den voldspsykopat i gør ham til. Syntes i den grad at I har en fordrejet billede af manden. Han er en hård spiller, ingen tvivl om det, man han er samtidig god til at styre midtbanen, og fordele boldene. Det er desuden nok heller ikke helt tilfældigt at han har deltaget i en CL finale og VM finale. Desuden er han ikke en "overskudsspiller" i den forstand. Bayern og Bommel kan bare ikke blive enige om længden af kontrakten.
Desuden tror jeg at i undervurdere Bundesligaen, som faktisk har et pænt niveau samt høj tempo og intensivetit. At niveauet så ikke er helt så højt endnu, skyldes at klubberne i Tyskland ikke har samme økonomiske midler som i PL klubberne, og derfor ikke kan købe sig til verdensstjernerne..
. Men tag ikke fejl af, at er man en af Bundesligaens bedste, så er niveauet der bestemt også til PL..
Jeg er sikker på at van Bommel på kort sigt vil være en fantastisk spiller at få til Liverpool. Specielt taget deres nuværende situation i mente..
JKJ
Gæst
«
Svar #6800:
17 Jan 2011, 15:01 »
Citat af: Skipper 17 Jan 2011, 14:53
Kom lige til at tænke på vores forsvars situation, da jeg så en Liverpool journalist skrive at Kelly var top 3 blandt Liverpool spillerne i går.
Er kelly ikke rigtig center forsvar? eller er det bare i FM han er det
. Og hvorfor har vi aldrig prøvet Kelly eller Wilson af ved siden af Agger? Det kan da kun være bedre end en Skrtel - kyrgiakos kombination bagkæde?
Synes det lidt mærkeligt vi ikke har fået set Wilson i den her sæson, hans skulle da være et af de største talenter inden for skotsk fodbold? (ved godt det ikke siger så meget, men lidt har også ret
)
Kelly er naturlig center. Men når han gør det som nu er der jo ingen grund til at smide ham derind. Han er imo langt bedre end Johnson både defensivt og offensivt. Han loser bolden ud af stadion når det er nødvendigt feks. Johnson tager alt for mange risisi når han også bare skal have den væk.
Iflg Daglish er det kun et spørgsmål om tid inden Wilson vil få chancen. Og jo han skulle være et kæmpe talent, han er trods alt rimelig sikker på det skotske landshold tiltrods for hans ringe spilletid og unge alder.
Vi er bestemt også enige i at han ikke kan gøre det dårligere end Skrtel og Soso, det er vist ikke muligt når man ser de 2 klovne rundt i feltet.
Men som sagt, iflg Daglish kommer det inden for nær fremtid
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6801:
17 Jan 2011, 15:02 »
spille
Så vidt jeg ved, er han anfører i Bayern?
Hans teknik er i hvert fald ikke dårlig, og fordi han er svinsk, er det ikke ensbetydende med han også har dårlig teknik. Han laver gode afleveringer, og har et fantastisk spark. Skal du sætte noget på ham, er det hans hurtighed.
JKJ
Gæst
«
Svar #6802:
17 Jan 2011, 15:16 »
Citat af: Jakob E 17 Jan 2011, 15:00
Hold kæft hvor ville det være en god handel for jer.
Han kan jo vinde en kamp på midten for jer
. Han er voldsom og brutal ja, men han er fandme også en god fodboldspiller. Han er en leder, og vil vinde. Jeg elsker Mark Van Bommel, og jeg synes han er en fantastisk spiller. Hvis det ikke var fordi vi havde Mikel og Essien i Chelsea, var han også velkommen der.
Han er jo sådan en i mangler. Lidt ligesom Mascherano. Han vinder alt på midten. Godt nok er han gal i hovedet, men han får sjældent rødt. Gult kan man jo leve med. Jeg synes han vil være et fantastisk køb for Liverpool.
Og lige så nemt tabe den for os.
Guldbrand@ Jeg skal gerne indrømme at så mange kampe med BM/Holland ser jeg heller ikke. Men når det sker synes jeg det er det samme billed man ser hvergang-
van Bommel med hårde og til tider vanvids tacklinger der ikke bare ikke hører hjemme på en fodboldbane.
Og jeg mener bestemt heller ikke vi kan og skal blve ved med disse kortidsløsninger.
Det er på tide der skal ske noget langsigtet, det vil komme til at tage tid og det må det så gøre.
Daglish er lige her og nu vores redningsmand og har kontrakt til sommer. Hvis vi så henter van Bommel som en her o nu løsning hvad gør vi å til sommer når/hvis der kommer en ny træner. Så er han i overskud og så står vi igen med en løntung mand på bænken.
Jeg er, som tidligere skrevet, klar til at hive resten af sæsonen og hele næste sæson ud af kalenderen for at bygge et nyt hold op.
Men så skal vi tænkte langt ikke kun ud over næsetippen.
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #6803:
17 Jan 2011, 15:20 »
Stort set allesammen afskriver Van Bommel. Så vil jeg lige høre jer, hvem vil I have istedet for ham?
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
JKJ
Gæst
«
Svar #6804:
17 Jan 2011, 15:35 »
Citat af: The_Gerrard 17 Jan 2011, 15:20
Stort set allesammen afskriver Van Bommel. Så vil jeg lige høre jer, hvem vil I have istedet for ham?
Hehe jeg viste den kom
Men lige her og nu kan jeg ikke give dig et navn.
Jeg ved bare det ikke bør være van Bommel. Og hvis man skal tro det der bliver skrevet bliver det det heller ikke. NESV skulle have meldt ud at det er slut med at købe spilelre i feks CP og Konchesky aldersklasse og dermed er van Bommel da helt udelukket.
Men der findes et hav af spillere til den plads, mon ikke vi kan finde en der er fremtid i og til den rigtige penge
Edit: Desuden synes jeg faktisk vores egen Spearing gjorde det ganske godt tiltrods fior han har skadet et godt stykke tid og ikke har mange min i benene.
Giv ham lidt tid så tror jeg problemmet løser sig selv her.
Daglish skal have kæmpe kredit for at han tør give feks Kelly og Spearing chancen. Imo har de begge 2 grebet den og derfor skal de bestemt ikke sættes af fordi andre kommer tilbage fra bla skader.
«
Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 15:41 af JKJ
»
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #6805:
17 Jan 2011, 15:45 »
Jeg kan ikke rigtig se, hvorfor folk snakker om fremtiden? Hvorfor ikke sikre nutiden, og så kan fremtiden da komme senere hen. Synes det er noget fis, og selvom jeg hader at indrømme det, er Van Bommel da sådan en type vi mangler! Jo, selvfølgelig mangler vi da en kant, og selvfølgelig mangler vi da en midterforsvar osv. Men der er en grund til forsvaret ligner lort ALTID, og det er da fordi vi ikke har en midtbane der hænger sammen. Der er jo ingen hjælp fra midtbanen, og det er et kæmpe problem.
Se Arsenal da Song besluttede sig for pludselig at være offensiv, der lignede deres forsvar også noget der ikke hører til i PL. Da Song så fik at vide at han skulle tænke lidt mere defensivt igen, er der kommet lidt mere styr på det.
Lidt off topic, og alligevel ikke, men pointen er, at vi mangler en type som Mascherano, og det finder vi i den grad i Van Bommel. Vi skal ikke ud og hente en ny midterforsvar, da det ikke burde være nødvendigt (med lidt held). Agger skal holde sig skadesfri resten af sæsonen, og så skal Jamie C. til at komme i form igen! Derudover skal Kyrgiakos placeres som 5. valg, og så skal Wilson prøves af før vi leder efter en midterforsvar, for han har sgu potentialet!
Elia og Van Bommel ser jeg gerne komme i dette transfervindue, så skulle vi gerne få lidt mere aggressivitet, både i det offensive og defensive.
EDIT: Du nævner Spearing og Kelly som fremtidens mænd i dit "edit", og der giver jeg dig ret. De har grebet deres chance begge to, men Spearing har bare ikke niveauet endnu til at styre Liverpools midtbane. Vi skal have en styrmand, en skraldemand, en rigtig satan - Mark Van Bommel.
«
Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 15:47 af The_Gerrard
»
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #6806:
17 Jan 2011, 15:47 »
spille
Van Bommel kan altså sagtens spille fodbold. Lad nu være med at gøre ham til en voldspsykopat der KUN kan tackle, med fare for at få kort HVER gang. Han er en fremragende def. midtbanespiller, der har rutine, overblik for spillet (og kan aflevere), kan tackle, kan lede, han kan sparke som en hest. Han har en OK teknik, på trods af den type spiller han er. Som Jakob E siger, så er nok kun hans speed man kan sætte en finger på.
JKJ
Gæst
«
Svar #6807:
17 Jan 2011, 15:48 »
Har vi spurgt på Downing?
Det mener Sky ihf. Jeg vil hellere have Young men hvis det ikke er muligt er jeg bestemt også tilfreds med Downing. Så bliver der sgu fart over feltet på ventrekanten
Det eneste der måske kan bekymre mig lidt her, er hans skadeshistorie. Det har han været rigtige´mange gange
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6668007,00.html
Desuden har Daglish fortalt Aggers agent, Jens Steffensen, at Agger er en fremtidens mand i Liverpool og han ingen steder skal hen.
http://www.bold.dk/nyt/Dalglish-har-hoeje-tanker-om-Agger
Se nu begynder de gode nyheder at komme, nu mangler vi bare noget succes på banen
JKJ
Gæst
«
Svar #6808:
17 Jan 2011, 16:05 »
Citat af: The_Gerrard 17 Jan 2011, 15:45
EDIT: Du nævner Spearing og Kelly som fremtidens mænd i dit "edit", og der giver jeg dig ret. De har grebet deres chance begge to, men Spearing har bare ikke niveauet endnu til at styre Liverpools midtbane. Vi skal have en styrmand, en skraldemand, en rigtig satan - Mark Van Bommel.
Nu mener jeg heller ikke Spearing skal styrer midtbanen. Der har vi altså Gerrard og Meireles der klarer det en hel del bedre.
Men Mascha, som vi virkelig mangler - håber du hygger dig på Barca's bænk
- var jo også den skraldemand som Spearing er.
Jeg er da godt klar over at der her og nu er niveau forskel men med mere erfaring og kampe i benene kan Spearing sagtens tage den udfordring op.
De er begge 2 de defensive indstillet typer som skal slåes i hvis ting ud af bukserne, det er ikke dem der skal komme med de flotte afleveringer og lækre detaljer.
Men det kommer selvfølgelig an på hvordan vi definere
at styre midtbanen
.
Hvis vi snakker defensivt mener jeg sagtens Spearing kan klare det, offensivt kan han selvfølgelig ikke - men det kunne Mascha jo heller ikke
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #6809:
17 Jan 2011, 16:07 »
Når jeg siger styre midtbanen i denne sammenhæng, så er det det defensive jeg tænker på.
Spearing er skraldemand, ja, men han er ikke styrmand. Han er langt fra Van Bommels niveau, og vi har ikke tid til at give Spearing mere tid og erfaring i benene, som du siger vi skal. Kan ikke lige se hvor du finder den tid henne?
Sider:
1
...
452
453
[
454
]
455
456
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »