home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876724 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6315: 30 Dec 2010, 19:42 »

Jo..jeg er bange for at han selv tror på det....

Martin Jol står for positiv fodbold, men jeg er ikke sikker på at han er den rigtige mand for Liverpool.... hvad har Jol egentlig af resultater ?

Harry Redknapp har det der skal til... men det er nok ikke realistisk  Peace

Jeg ville gå efter den Hollandske Landstræner Bert van Marwijk eller Michael Laudrup i Mallorca som har gjort det overbevisende i Mallorca......

Frank Riijkard har filosofien... men jeg tror ikke han har evnerne.

Det er da urealistisk at gå efter Laudrup. I hvert fald i øjeblikket. Han er "lige" kommer til Mallorca og jeg tror nu gerne han vil blive der i hvert fald sæson ud. De andre er vel realistiske nok. Dog ikke Redknapp som du selv nævner. Et godt bud er formentlig Martin Jol. I hvert fald lige nu. Jeg kan godt lidt Jol som træner men kan bare ikke rigtig "forestille" mig ham i Liverpool. Ved ikke rigtig hvorfor. Hvad med Martin O'Neill? Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DeBuur
Manager

« Svar #6316: 30 Dec 2010, 19:51 »

Fremtidens spillere i et nyt Liverpool:

Christian Eriksen, skal hentes sommeren 2011 idet han vil have godt af 6 mdr. mere i Ajax.
Mathias Zanka Jørgensen, kan med fordel hentes nu.... han har vist at han ikke falder igennem i de store kampe.

Yoann Gourcuff fra Lyon og så kunne de jo passende tage Michel Bastos med og måske få lidt rabat  Wink

jeg har tidligere nævnt Vurnon Anita og Van der Wiel og jeg mener stadig de ville være et godt køb.

Hvis Real Madrid skiller sig af med Higuain eller Benzema...... så køb... men det sker nok ikke  Græder

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #6317: 30 Dec 2010, 19:53 »

Det er da urealistisk at gå efter Laudrup. I hvert fald i øjeblikket. Han er "lige" kommer til Mallorca og jeg tror nu gerne han vil blive der i hvert fald sæson ud. De andre er vel realistiske nok. Dog ikke Redknapp som du selv nævner. Et godt bud er formentlig Martin Jol. I hvert fald lige nu. Jeg kan godt lidt Jol som træner men kan bare ikke rigtig "forestille" mig ham i Liverpool. Ved ikke rigtig hvorfor. Hvad med Martin O'Neill? Smiley

Martin O'Neil ville være en fejl, han er ikke god i modgang og han har det med at komme på kant med omgivelserne.

YNWA

Chamberlain15
Manager

« Svar #6318: 30 Dec 2010, 19:58 »

Fremtidens spillere i et nyt Liverpool:

Christian Eriksen, skal hentes sommeren 2011 idet han vil have godt af 6 mdr. mere i Ajax.
Mathias Zanka Jørgensen, kan med fordel hentes nu.... han har vist at han ikke falder igennem i de store kampe.

Yoann Gourcuff fra Lyon og så kunne de jo passende tage Michel Bastos med og måske få lidt rabat  Wink

jeg har tidligere nævnt Vurnon Anita og Van der Wiel og jeg mener stadig de ville være et godt køb.

Hvis Real Madrid skiller sig af med Higuain eller Benzema...... så køb... men det sker nok ikke  Græder

Jeg vil da ikke afvise at jeg ikke ville have noget imod at se Zanka eller Eriksen i Arsenal trøjen. Derfor håber jeg inderligt meget at de ikke kommer til jer! Wink Zanka er måske til at leve med hvis han tager til jer. Men Eriksen vil jeg SÅ gerne se i Arsenal trøjen! Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #6319: 30 Dec 2010, 19:59 »

Martin O'Neil ville være en fejl, han er ikke god i modgang og han har det med at komme på kant med omgivelserne.

Hvem er dit bedste bud på en ny træner så. Bert van Marwijk? Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6320: 30 Dec 2010, 21:03 »

Jo..jeg er bange for at han selv tror på det....

Martin Jol står for positiv fodbold, men jeg er ikke sikker på at han er den rigtige mand for Liverpool.... hvad har Jol egentlig af resultater ?

Harry Redknapp har det der skal til... men det er nok ikke realistisk  Peace

Jeg ville gå efter den Hollandske Landstræner Bert van Marwijk eller Michael Laudrup i Mallorca som har gjort det overbevisende i Mallorca......

Frank Riijkard har filosofien... men jeg tror ikke han har evnerne.

Hehe well tager i den hollandske træner får Jol da det job han afviste sidst da ha valgte hsv istedet.
Well manden var en madforgiftning fra at føre os i CL. Gjorde det habilt i HSV og førte Ajax tilbage til de gamle dyer.
Men glippede guldet efter en sæson stortset kun med sejre ligesom real tabte det i spanien.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 21:09 af Sunbao » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #6321: 30 Dec 2010, 21:04 »

Hvem er dit bedste bud på en ny træner så. Bert van Marwijk? Smiley

Jeg er alvorlig bange for at de beholder RH  Græder

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #6322: 30 Dec 2010, 21:08 »

Liverpool er bedre tjent med Jol end med RH.

Men i min utopi drøm vil der i næste uge ske følgende:

RH bliver fyret

Ny træner bliver præsenteret...gerne Bert van Marwijk

De nye ejer fortæller at New Anfield byggeriet går i gang til sommer

Skrtel og Barbel sælges til.... tja who cares...

Nye spillere præsenteres.....

Man har vel lov at drømme.... Y.N.W.A

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6323: 30 Dec 2010, 21:23 »

Pjat da han skal bare havde lidt flere engelske spillere uden teknik, Crouch, Barton og Upson så er han klar med 3 nye folk uden teknik, som passer ind i stilen :p

DeBuur
Manager

« Svar #6324: 30 Dec 2010, 22:09 »

Pjat da han skal bare havde lidt flere engelske spillere uden teknik, Crouch, Barton og Upson så er han klar med 3 nye folk uden teknik, som passer ind i stilen :p

argghh...sådan noget må du altså ikke spøge med..tænk hvis det sker.... så mangler vi bare Vinnie Jones som manager Wink

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6325: 30 Dec 2010, 23:04 »

argghh...sådan noget må du altså ikke spøge med..tænk hvis det sker.... så mangler vi bare Vinnie Jones som manager Wink

Hvis i ikke fyrer ham før han får mulighed for at handle så sker det, med nogle spillere i deres stil heh

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6326: 31 Dec 2010, 09:51 »

http://img704.imageshack.us/img704/8689/scan0002wq.jpg

Hahaha, hvor er det dog bare god humor at læse Grin Det er en samling af Hodgson' citater fra pressekonferancer indtil videre, og nøj hvor siger den mand nogle underlige ting.

Poster det kke her for at provokere, men tror også nogle Liverpool fans vil få sig et godt grin  crazy

19-18!

DeBuur
Manager

« Svar #6327: 31 Dec 2010, 10:45 »

Hahaha, hvor er det dog bare god humor at læse Grin Det er en samling af Hodgson' citater fra pressekonferancer indtil videre, og nøj hvor siger den mand nogle underlige ting.

Poster det kke her for at provokere, men tror også nogle Liverpool fans vil få sig et godt grin  crazy

God værksteds humor.....  Thumbs Up...... kors hvor er det trist  Græder

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6328: 31 Dec 2010, 13:03 »

God værksteds humor.....  Thumbs Up...... kors hvor er det trist  Græder

Hehe mega sørgeligt men også sjov læsning for den neutrale læser  Ubeslutsom

Poster det kke her for at provokere, men tror også nogle Liverpool fans vil få sig et godt grin crazy

Hvis man ikke viste bedre skulle man jo tro det var en ren provokation Wink
Men samtlige citater er jo 100% korrekte og rigtige og det gør det så bare endnu mere sørgeligt at læse  Græder

JKJ
Gæst

« Svar #6329: 31 Dec 2010, 13:09 »

Liverpool er bedre tjent med Jol end med RH.

Men i min utopi drøm vil der i næste uge ske følgende:

RH bliver fyret

Ny træner bliver præsenteret...gerne Bert van Marwijk

De nye ejer fortæller at New Anfield byggeriet går i gang til sommer

Skrtel og Barbel sælges til.... tja who cares...

Nye spillere præsenteres.....

Man har vel lov at drømme.... Y.N.W.A

Hvorfor skal Babel sælges? Jovanovic, Kyrgiagos, CP, Konshecky, Torres må da stå langt længere fremme i køen end Babel gør. Og selv om jeg bestemt ikke brygder mig om Skrtel så er han imo en ganske fin back-up når der er brug for det.
Et midterforsvar betsående af Agger og Skrtel vil imo ikke være så tosset. Så har vi en boldspiller og en boldmongol i bagerste kæde.

Jeg er også ret overbevist om at vores træner ikke er RH ret meget længere.

Som rygterne jo siger hvorfor så give trnasfermidler til en mand som man ikke selv tror på?
Det vil jo være tåbeligt at give ham feks 100 mio dkr som han så invistere i spillere vi ikke kan bruge for så at fyre RH senere. Så har vi endnu flere ubrugelige spillere som er hentet af RH end vi allerede har nu.
Så kan NESV jo lige så godt have smidt pengene i Mersey-floden.
Og ud fra de udmeldinger de selv er kommet med så tror jeg bestemt ikke det er den måde de vil køre klubben finansielt

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010