home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878473 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5760: 01 Nov 2010, 15:06 »

Messi er også en lille spirre-vip. så ham kan man nok heller ikke bruge i Liverpool....
Men tror stadig at 500mil er for meget - MEN håber da at du har ret.

Det sagde jeg ikke.

Men det er jo vidt forskellige type spillere og positioner de spiller så det kan du jo ikke samenligne.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5761: 01 Nov 2010, 15:23 »

Man er i drømmeland hvis man tror Torres bliver solgt for 5-600 mil!!!
Han har været piv-ringe siden VM. og til VM. før VM MÅSKE!! Men nu.. hmm. Han er jo ikke i samme liga som Villa og var det 300mil? så 2-300mil er nok realistik.. Kan man også købe et par gode spillere som vil betyde mere end Torres gør lige nu. Man skulle måske foreslå et bytte for Aguro i Atletico. tror jeg nok ville få mere ud af ham.

Før Vm måske? Det er jo noget pis at skrive! Han scorede 18 mål i 22 kampen! Det var næsten lige så godt som Drogba og bedre ned Rooney. Så lad nu være med at kommentere noget, du ikke ved noget om.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Dufke
Lilleputspiller
*

« Svar #5762: 01 Nov 2010, 15:46 »

Før Vm måske? Det er jo noget pis at skrive! Han scorede 18 mål i 22 kampen! Det var næsten lige så godt som Drogba og bedre ned Rooney. Så lad nu være med at kommentere noget, du ikke ved noget om.
Ja FØR vm var han måske 600millioner værd! men siden da har der været lidt langt mellem snapsne.. no?? JA 18 mål i 22kampe er GODT! han er jo klasse - når han er på toppen! det kan alle jo være enige om.. men det er altså ikke ensbetydende med at han er 600millioner værd!! Især med klubernes økonomi (undtaget City måske) og med den form og ikke mindst vilje han har vist på det sidste.. Vm og starten af sæsonnen.. så alt jeg mener er at værdien er faldet!! hvis ikke han viser noget bedre resten af sæsonnen så er det svært at se hvordan man skal kunne få 600millioner for ham. agree? Jeg ved ikke helt hvad det er jeg ikke forstår.

JKJ
Gæst

« Svar #5763: 01 Nov 2010, 16:57 »

Ja FØR vm var han måske 600millioner værd! men siden da har der været lidt langt mellem snapsne.. no?? JA 18 mål i 22kampe er GODT! han er jo klasse - når han er på toppen! det kan alle jo være enige om.. men det er altså ikke ensbetydende med at han er 600millioner værd!! Især med klubernes økonomi (undtaget City måske) og med den form og ikke mindst vilje han har vist på det sidste.. Vm og starten af sæsonnen.. så alt jeg mener er at værdien er faldet!! hvis ikke han viser noget bedre resten af sæsonnen så er det svært at se hvordan man skal kunne få 600millioner for ham. agree? Jeg ved ikke helt hvad det er jeg ikke forstår.

Efter VM var der bud efter Torres fra både City, Barca og Chelsea. De var alle klar til at byde min 500 mio dkr. Og sikket et VM Torres havde, han solgte virkelig sig selv big-time!! Kan/skal læses med en del ironi!

Og når man kan spille et så elendigt VM og stadig få bud på 500 mio dkr, så er prisen altså ikke faldet siden...

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5764: 01 Nov 2010, 17:11 »

jeg mener at Torres er mere værd en 300 millioner. ved ikke om det lige er 500, men mere end 300. Jeg forstår ikke hvorfor VM skal indblandes, han spillede ikke elendigt for Liverpool under VM, han spillede for SPANIEN, som ikke er det samme hold! Under Roy, har han manglede skarphed og fart. Men det har altså også haft noget at gøre med at han er blevet brugt som en targetman, og det er ikke det han er god til.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Dufke
Lilleputspiller
*

« Svar #5765: 01 Nov 2010, 20:39 »

Så i mener ikke at VM sammen med den dårlige sæson start betyder noget for prisen på Torres?? De 4-5 klubber i verden der har den slags penge til rådighed vil med glæde smide dem efter en angriber som ikke er på toppen. hmm. det er da muligt. har ingen anelse. og det har i med sikkerhed heller ikke - med mindre frank arnesen el lign. sidder i forummet.. Et er hvad der står i aviser noget andet er hvad der kommer til at ske. men lad os nu se. Mener bare at historisk set er der vel kun et par stykker der er blevet solgt til den pris i foreslår. Ronaldo var 600mil hvis ikke jeg tager helt fejl. så mener bare at man altså skal være toppen af poppen for at gå til så meget - - og det er Torres altsa ikke for tiden... Men City og Chelsea har penge til at brænde af så man ved jo aldrig.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5766: 01 Nov 2010, 20:46 »

hans dårlige start jo. Men som jeg siger, så spiller det altså også ind, at Torres har spillet i en rolle som han ikke er vant til, og aldrig bliver. For mig er Torres 500 millioner værd, men jeg er også Liverpool fan. Jeg ville ikke være forarget, hvis der ikke er nogen der vil betale den pris for ham.

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5767: 01 Nov 2010, 23:59 »

Han blir sku nok solgt for det samme som han blev købt for.

Ca 35 Mill pund

Hvilket vel er rimeligt sådan som han spiiler for tiden.? Skuffet

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5768: 02 Nov 2010, 12:57 »

500+ er måske liiiiige i overkanten Wink For to sæsoner siden - måske.
I skal være meget heldige og glade hvis bare i får 250-300 for ham.

Netop. Ca. det samme som de fik ham for.

Nu er han bare blevet ældre, og skal finde spillelysten igen. Ubeslutsom

Ikke god reklame

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5769: 03 Nov 2010, 15:53 »

Liverpool 2-0 Napoli

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5770: 03 Nov 2010, 16:03 »

Chelsea ville aldrig, aldrig!! betale 500 millioner for Torres! Økonomikrisen har også ramt Chelsea. Og med Torres´ nuværende niveau er 500 millioner godt hen i vejret.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5771: 03 Nov 2010, 16:16 »

Finanskrisen har ikke ramt Chelsea direkte men den har ramt Roman Abramovich Smiley
Desuden synes jeg ikke Torres i nuværende forfatning er 500 mio værd.. Som jeg ser det er der kun to klubber der ka betale 500 mio for en spiller nu her og det er City og Real Madrid !

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #5772: 03 Nov 2010, 16:37 »

Nu befinder Chelsea sig i den priviligerede position, at få et overskud hvert år. Uden Roman Abramovich. Ledelsen i Chelsea siger også et det langsigtede mål med at man skulle kunne kører som en fornuftig forretning uden Roman, er meget tæt på at være nået. Ikke dermed sagt Roman ikke har stor betydning for os, eftersom han giver en finansiel sikkerhed.
Vedrørende Torres, han er langt fra 500 millioner værd, og i mine øjne har han nok aldrig været det. I Torres' nuværende form er han jo langt fra attraktiv for andre topklubber. Men når han kommer tilbage på niveau, for det tror jeg at han gør. Såfremt han gør det, så er han jo et stort salgsobjekt, og Liverpools' bedste indtjenings mulighed. Men om Liverpool vil af med ham er så et andet spørgsmål. Men hvis situationen er at han gerne selv vil væk, og det er der da nogle indikationer på han vil. I så fald kan de næppe holde på ham.

19. 5. 2012.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #5773: 03 Nov 2010, 16:58 »

Nu befinder Chelsea sig i den priviligerede position, at få et overskud hvert år. Uden Roman Abramovich.

Lige generaliserende nok. Chelsea har mange gange, de sidste 5 år kunne præsentere gigant-underskud i klubben, de har dog det sidste år haft flotte overskud. Så man kan vel ikke kalde det overskud hvert år, som du skriver.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #5774: 03 Nov 2010, 17:02 »

Nej okay. Måske en forkert fourmulering. Pointen var bare at selvom der er finanskrise, så får vi overskud. Hvert fald her de sidste 2 år. Så hvert år er for generaliserende ja.
Forlegen

19. 5. 2012.

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010