home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878899 gange)
Goikoetxea
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5610: 16 Okt 2010, 15:24 »

Derfor er han stadigvæk ikke en sand angriber som Torres, men derimod en wing type som Babel også er det, som dog kan spille på toppen. At han var i angrebet for Tyskland var alene pga Klose var skadet, ikke fordi han var fantastisk deroppe.

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #5611: 16 Okt 2010, 15:25 »

Vi har været ude efter Mata samt Lisandro Lopez fra Lyon. To spillere som ville pynte gevaldigt på vores hold.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5612: 16 Okt 2010, 15:25 »

Men hvor høj er Suarez' løn så rent faktisk?

vil desuden næsten våge den påstand, at en topklub i PRL idag, er i stand til at give en spiller en ligeså stor procentvis lønforhøjelse i forhold til den hollandske æresdivision, som en PRL klub kunne i forhold til Rosenborg 10 år tilbage  Hævet Øjenbryn

Ja selvfølgelig kan topklubber i England det, men du snakker om Rosenborg ikke Chelsea eller United.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5613: 16 Okt 2010, 16:06 »

Mata kunne være meget interessant, men han virker som om han gerne vil blive i valencia og forlænge sin kontrakt Skuffet

Jeg er helt klart også tilhænger af A. Young, da han netop er engelsk og har en super alder til at udvikle sig til en klassespiller.

Lisandro Lopez lyder også spændende, men mon han vil skifte for at være backup for torres?
Der tror jeg også mere på en Suarez, der "kun" spiller i den hollandske liga, der er langt under den engelske. Uanset CL eller ej Wink

Hvad med en Podolski? Köln er i krise (lissom os Skuffet) og derfor kunne det måske være en mulighed?

Vi skal helt klart have en ny DM der kan fylde hullet efter Masch og jeg gider ikke engang tage CP eller Lucas i betragtning for de er ikke gode nok.
De Rossi lyder fantastisk, men desværre også rimelig urealistisk synes jeg Skuffet
Jeg tænker måske på en Lass, der ikke får særligt meget spilletid i real, men som altså er klasse når han er i topform. Måske han kunne lokkes til at få karrieren tilbage på ret køl? Peace

Der løber også et supertalent rundt i tyskland, der hedder Lewis Holtby, og han har vist nok kontraktudløb til sommer? (er ikk helt sikker)

Elia kunne være super cool at købe, men som mange andre kunne jeg også got frygte at han blev den nye babel, der aldrig helt slår igennem  Ubeslutsom

I hvert fald er det en meget spændende tid vi går i møde, og jeg glæder mig meget til at se hvad der sker.
Lad os lige starte med en sejr i morgen  Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #5614: 16 Okt 2010, 16:35 »

Glenn Johnson som koster to mål pr kamp?.. Jeg er ved at være godt træt af hans manglende kynisme rent defensivt, og hvis han ikke strammer sig han SNART så håber jeg han bliver solgt.. For problemet er ikke blot at han har store defensive mangler, men lige så meget at han slet ikke deltager i det offensive.. Han gør kort sagt ingen gavn pt..

Thumbs Up enig... derfor mener jeg at Gregory van der Wiel kunne være interessant, desuden er Ajax nød til at sælge spillere idet klubben er hårdt ramt økonomisk og så kunne de fint tage Anita med også.
Ajax spillere kan det som Liverpool plejer at stå for flot pasnings spil og offensiv forsvars spil.

RH mener jeg ikke er den rigtige manager... men i min verden er Martin O`Niel ikke meget bedre.

Luis Suarez tror jeg vi kan få for under 170 mill. der er finans krise og spillerne er billige nu.

Podolski kunne såmænd være spændende at se i Liverpool.... han scorer jo fint på landsholdet
« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 16:39 af DeBuur » Logged

YNWA

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5615: 16 Okt 2010, 16:52 »

Finanskrise og billige spillere? Det er vist en røver. Ronaldo solgt for 800 millioner da krisen var værst. I det hele taget er det da MEGET dyrere at købe spillere nu end det var for 3-4 år siden.

DeBuur
Manager

« Svar #5616: 16 Okt 2010, 17:15 »

Finanskrise og billige spillere? Det er vist en røver. Ronaldo solgt for 800 millioner da krisen var værst. I det hele taget er det da MEGET dyrere at købe spillere nu end det var for 3-4 år siden.

Ja når vi snakker om top stjerner som Ronaldo... meeen se lige på hvor mange klubber der ikke køber og ikke så få klubber i Europa er i nu tvunget til at sælge... de spillere Liverpool skal gå efter er nødvendigvis ikke i samme klasse som Ronaldo..desværre

YNWA

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5617: 16 Okt 2010, 17:19 »

Det ændrer ikke på, at fodboldspillere generelt er dyrere end de har været for 3-4 år siden. Finanskrise eller ej.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #5618: 16 Okt 2010, 18:08 »

Hvad med en Ibrahim Afellay ? han har vel lige udtalt sig om at enten Liverpool eller Manchester United skal købe ham Wink

- Hvad siger i til ham ?

Kolo Abib Touré

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5619: 16 Okt 2010, 18:14 »

Ibrahim Afellay ville være et klassekøb! Han er ung og har kæmpe potentiale. Han kan både bruges på kanten og på midtbane, men jeg ville være glad for at se ham inde på midten sammen med Raul Mereiles og så skubbe Gerrard frem på en offensiv midtbane Smiley
http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip/psv-star-makes-reds-plea

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Gøkke
Juniorspiller
**

« Svar #5620: 17 Okt 2010, 11:38 »

Jeg håber virkelig at vi har fået nogle ejere, som gider at sætte sig ind i europæisk fodbold med alt hvad det indebærer og har hjertet med. Dernæst håber jeg på at der vil sidde kyndige folk udenfor banen til at styre transfers, for det har da mildest talt været pinligt at se, at Liverpool ikke kan skaffe noget bedre end Konchesky og Christian Poulsen..

Jeg tror både Liverpool og fansene kunne bruge et klassekøb, sådan et der virkelig giver håb og begejstrer, det håber jeg de nye ejere vil give os i vinterpausen. En Afellay, hvis kontrakt udløber til sommer, det vil ikke give mening hvis vi ikke forsøger at få ham, når han selv vil her til.. Og ja, så er der en Podolski, Lass, Van der Wiel osv.. Der render mange dygtige spillere rundt, og vi burde kunne få fat på dem, men jeg tror desværre heller ikke at Roy Hodgson er den rette træner for os.. Vi har brug for en mere karismatisk træner med visioner og sans for offensiv fodbold..

Swizz CataR
Manager

« Svar #5621: 17 Okt 2010, 12:59 »

Thumbs Up enig... derfor mener jeg at Gregory van der Wiel kunne være interessant, desuden er Ajax nød til at sælge spillere idet klubben er hårdt ramt økonomisk og så kunne de fint tage Anita med også.
Ajax spillere kan det som Liverpool plejer at stå for flot pasnings spil og offensiv forsvars spil.

RH mener jeg ikke er den rigtige manager... men i min verden er Martin O`Niel ikke meget bedre.

Luis Suarez tror jeg vi kan få for under 170 mill. der er finans krise og spillerne er billige nu.

Podolski kunne såmænd være spændende at se i Liverpool.... han scorer jo fint på landsholdet

Podolski er svær at afgøre. Er helt enig i, at på landsholdet er han blandt verdens bedste, når man ser på hans drive, hans kynisme foran mål og hans gode skud - han er praktisk talt dødsensfarlig i hver eneste kamp for Tyskland. På klubplan ser han desværre ikke nær så skarp ud, i Bayern slog han aldrig helt igennem, og scorede han ikke kun 3 mål for Köln sidste sæson?

Hvis man kunne få ham til at præstere ville han være guld værd i Liverpool, men det kræver som sagt at han finder formen på klubplan.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager

« Svar #5622: 17 Okt 2010, 13:05 »

Mata kunne være meget interessant, men han virker som om han gerne vil blive i valencia og forlænge sin kontrakt Skuffet

Jeg er helt klart også tilhænger af A. Young, da han netop er engelsk og har en super alder til at udvikle sig til en klassespiller.

Lisandro Lopez lyder også spændende, men mon han vil skifte for at være backup for torres?
Der tror jeg også mere på en Suarez, der "kun" spiller i den hollandske liga, der er langt under den engelske. Uanset CL eller ej Wink

Hvad med en Podolski? Köln er i krise (lissom os Skuffet) og derfor kunne det måske være en mulighed?

Vi skal helt klart have en ny DM der kan fylde hullet efter Masch og jeg gider ikke engang tage CP eller Lucas i betragtning for de er ikke gode nok.
De Rossi lyder fantastisk, men desværre også rimelig urealistisk synes jeg Skuffet
Jeg tænker måske på en Lass, der ikke får særligt meget spilletid i real, men som altså er klasse når han er i topform. Måske han kunne lokkes til at få karrieren tilbage på ret køl? Peace

Der løber også et supertalent rundt i tyskland, der hedder Lewis Holtby, og han har vist nok kontraktudløb til sommer? (er ikk helt sikker)

Elia kunne være super cool at købe, men som mange andre kunne jeg også got frygte at han blev den nye babel, der aldrig helt slår igennem  Ubeslutsom

I hvert fald er det en meget spændende tid vi går i møde, og jeg glæder mig meget til at se hvad der sker.
Lad os lige starte med en sejr i morgen  Thumbs Up

Som jeg ser det er Elia en helt anden type kantspiller end Babel, og jeg ser langt mere lovende takter hos netop Elia. Han kunne bestemt være spændende at se i Liverpool Smiley

Lisandro Lopez ville også pynte, men så ville det som du selv er inde på, kræve et formationskift, sådan at både han og Torres kan være på banen samtidig. Det ville også kunne være spændende. Her kunne Suarez selvfølgelig også være aktuel.

Omkring den defensive midtbane, så forstår jeg simpelthen ikke, at Lucas endnu ikke er blevet solgt - måske er det fordi ingen andre vil have ham ... Men hvad med en Cattermole istedet?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

3.v evaB
Gæst

« Svar #5623: 17 Okt 2010, 13:25 »

Som jeg ser det er Elia en helt anden type kantspiller end Babel, og jeg ser langt mere lovende takter hos netop Elia. Han kunne bestemt være spændende at se i Liverpool Smiley
Ikke bare i Liverpool men i alle klubber der findes.
Men desværre så bliver Liverpool og alle andre nødt til at holde fingrene væk da han spiller i HSV og gerne skulle blive der. Wink

phing
Ynglingespiller

« Svar #5624: 17 Okt 2010, 13:59 »

Men hvad med en Cattermole istedet?

Så ville der jo kun være 10 Liverpool-spillere på banen efter 10 minutter af hver kamp - nej tak!  Wink

Liverpool FC - FC Roskilde

Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010