home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879230 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5430: 19 Sep 2010, 15:00 »

Øhh.. Hvor bliver kampen vist henne?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5431: 19 Sep 2010, 15:01 »

Øhh.. Hvor bliver kampen vist henne?

6'eren. Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5432: 19 Sep 2010, 15:02 »

6'eren. Smiley

Tak! Smiley Troede sku først den startede kl 15. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #5433: 19 Sep 2010, 15:09 »

tv2 sport PL viser den også.... heldigvis

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5434: 19 Sep 2010, 15:27 »

Liverpool har nu overlevet 25 minutter mod Man Utd..... Liverpools problemer bliver virkelig udstilet her mod denne klasse modstander.... de har ingen speed og alt for få til at skabe noget fremad på banen.

Poulsen har gjort det godt... men det vinder LFC ikke ved jeg savner at se Agger i midter forsvaret idet han kan være med til at sikre det fremadrettde spil.

huha... denne kamp bliver svær......

Det har været en kamp stort set på Utds præmisser hele vejen indtil nu, selvom Liverpool har haft bolden mest. Som du siger, så kunne Agger være med til at sikre opspillet, men RH er tydeligvis ikke pjattet med Agger som jeg ser det. Han vil hellere have to centrale forsvarer, der har det at forsvare, som deres eneste styrke, lidt som i Fulham. Det synes jeg er en kæmpe fejl, når man vil være en topklub og så har Skrtel end ikke set så sikker ud i 1. halvleg indtil videre...

DeBuur
Manager

« Svar #5435: 19 Sep 2010, 15:43 »

Det har været en kamp stort set på Utds præmisser hele vejen indtil nu, selvom Liverpool har haft bolden mest. Som du siger, så kunne Agger være med til at sikre opspillet, men RH er tydeligvis ikke pjattet med Agger som jeg ser det. Han vil hellere have to centrale forsvarer, der har det at forsvare, som deres eneste styrke, lidt som i Fulham. Det synes jeg er en kæmpe fejl, når man vil være en topklub og så har Skrtel end ikke set så sikker ud i 1. halvleg indtil videre...

Netop det er fejlen ved at hente en middelmådig Manager som ikke har forståelse for at LFC skal være et tophold.

Men OK det er så ikke verdens stærkeste trup LFC har i disse år.

YNWA

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #5436: 19 Sep 2010, 16:00 »

Fuck hvor lækkert at Liverpool er kommet tilbage i kampen!

DeBuur
Manager

« Svar #5437: 19 Sep 2010, 16:04 »

Fuck hvor lækkert at Liverpool er kommet tilbage i kampen!

YNWA.... det er stort..havde frygtet at de kunne tabe 4-0

YNWA

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #5438: 19 Sep 2010, 16:14 »

YNWA.... det er stort..havde frygtet at de kunne tabe 4-0
Nu tror jeg dog de taber.. Smukt hattrick af Berbatov. Syndt for Liverpool.

DeBuur
Manager

« Svar #5439: 19 Sep 2010, 16:26 »

Thumbs Up 2 halvleg var godkendt... jeg mener dog at Carragher er ved at være for langsom og at han ikke helt styrer forsvaret så godt som tidligere... Agger skal ind på midten.

Poulsen kæmpede heroisk og det er dejligt at se ham i omdrejninger igen.... nu skal Liverpool til at vinde i PL ellers nærmer bunden sig også skal der hentes forstærkninger i januar...

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5440: 19 Sep 2010, 16:37 »

Ja jeg forstår ikke at Carragher bliver ved med at spille derinde. Han er bare ikke god nok mere. I øvrigt er det vildt som Liverpool stadig ikke kan finde melodien efter så mange sæsoner af lige ved og næsten. Ny træner, nye spillere og stadig kører det ikke. Spørgsmålet er hvad der ellers skal til?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #5441: 19 Sep 2010, 16:44 »

Ja jeg forstår ikke at Carragher bliver ved med at spille derinde. Han er bare ikke god nok mere. I øvrigt er det vildt som Liverpool stadig ikke kan finde melodien efter så mange sæsoner af lige ved og næsten. Ny træner, nye spillere og stadig kører det ikke. Spørgsmålet er hvad der ellers skal til?

Penge

It's gonna be legendary

søgaard
Gæst

« Svar #5442: 19 Sep 2010, 21:41 »

Efter at have set eftermiddagens kamp, så synes jeg faktisk der var gode momenter i spillet og folk, som Torres, Gerrard og Meireles viste gode takter. En stor fejl ser jeg dog hos Roy Hudgson. Han virker som en manager der stadig træner et hold, som ikke er favoritter i kampene. Dagens kamp er måske ikke det bedste eksempel, men da I var bagud 2-0, så synes jeg I manglede folk, som kunne føre bolden frem. Tit var Gerrard, Cole eller Poulsen helt nede og hente bolden frem eller losse bolden frem. Som favoritter, så bør man skabe overtal i områder og selvom I har spillere, som Cole, Gerrard og Meireles, som kan skabe det, så føler jeg tit at I prøver med enklere og mindre effektive midler i form af en del diagonalbolde, som ikke altid lykkes og ikke helt er effektive, når modstanderen stod så lavt, som I formentlig kommer til at opleve nogle af bundholdene gør.

Generelt så tror jeg Roy Hudgson skal have lidt tilvænning, hvor han bliver vant til at træne et tophold og ikke et midterhold.

DeBuur
Manager

« Svar #5443: 25 Sep 2010, 22:05 »

Liverpool er kommet ualmindeligt skidt igang, mange af os var bekymrede inden sæson start idet truppen ikke er styrket - man kan vel godt argumentere for at truppen er blevet mere smal og vi er desværre ikke kommet af med de spillere som ikke har slået igennem.

Nu står vi med 4 kampe 5 point og en placering som nr. 13.... med 3 point til en af nedryknings pladserne.....  Græder

Hvad der gr det endnu mere skidt er at vores program ikke har været specielt hårdt.... se på de næste 4 kampe, her skal der altså helst hentes 9-10 point.... og er det realistisk ?.... nej vel

Kampen mod Man Utd taler for sig selv her vil et uafgjort resultat være lidt som en sejr....

Sunderland er kendt for at kæmpe som gale ikke mindst mod Liverpool...men jeg mener at den kamp vinder vi.

Blackpool er denne sæsons overraskelse... de kommer med 200 km/t og kæmper som om hver kamp er deres sidste i PL..... det bliver svært, men en kamp hvor vi skal være på 100 % for at vinde.

Everton kampen er meget mere end en fodbold kamp.... Liverpool er nød til at vinde denne kamp.....det vil kræve at Torres og Gerrard er på plads og er 100 % klar og at Liverpool holdet viser stabilitet i de bagerste rækker.

Når jeg kigger på programmet så kunne scenarioet godt være at vi henter 6-7 point..... så hænger vi fast i midten og har mistet afgørende til top 4.... for skal Liverpool overleve som tophold så skal vi til at spille med i Cl....hvert år.

19-09-2010 14:30 Manchester United-Liverpool

25-09-2010 16:00 Liverpool-Sunderland

03-10-2010 16:00 Liverpool-Blackpool

17-10-2010 14:30 Everton-Liverpool

Nu har vi rundet 2 af ovenstående kampe... vi har fået 1 point !..... næste kamp skal bare vindes.... ellers så er det ikke kun i midten vi hænger fast....så nærmer bunden sig.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #5444: 03 Okt 2010, 11:31 »

Thumbs Up optimismen lever jeg tror på at L.iverpool vinder 2-0 idag, vi vil se Agger i midter forsvaret og Christian Poulsen som dobbelt målscorer...... ikke helt realistisk... men der er håb i mit røde hjerte.

I virkelighedens verden så hænger vi fast i bunden hvis ikke denne kamp vindes.. nedrykning for Liverpool er utænkeligt men ikke umuligt... Newcastle er et godt og skræmmende eksempel inden få de seneste 10 år.... det må ikke ske.

YNWA

YNWA

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010