home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 353 354 [355] 356 357 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879512 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5310: 19 Aug 2010, 21:46 »

Fra en klassespilning af Joe Cole Smiley

Ja den lå perfekt til Babel !

Det bliver vildt når Torres kommer rigtig igang igen, når Cole ligger lige bag... uha uha ..

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5311: 19 Aug 2010, 21:48 »

Ja den lå perfekt til Babel !

Det bliver vildt når Torres kommer rigtig igang igen, når Cole ligger lige bag... uha uha ..

Agree! Og Gerrard til at smadre løs inde på midten  Djævel

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5312: 19 Aug 2010, 21:55 »

Ej, ej, ej, ej Cole for fanden da!!

HansenLFC
Gæst

« Svar #5313: 19 Aug 2010, 21:57 »

Meget ærgeligt - Håber han får en rigtig god tid i vores klub, men han har fået en skidt start.

Men skidt sparket...
« Seneste Redigering: 19 Aug 2010, 21:58 af HansenLFC » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5314: 19 Aug 2010, 21:58 »

Meget ærgeligt - Håber han får en rigtig god tid i vores klub, men han har fået en skidt start.

Meget skidt! Første to kampe, et rødt kort og et brændt straffe..  Ubeslutsom

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5315: 19 Aug 2010, 22:16 »

Som havenisserne "Og det sker så bare ikke det der...."  Mistede lige forbindelsen til Liverpool-kampen, så den bare siger "Biiiiip, biiiiip, biiiiip"...

HansenLFC
Gæst

« Svar #5316: 19 Aug 2010, 22:19 »

Som havenisserne "Og det sker så bare ikke det der...."  Mistede lige forbindelsen til Liverpool-kampen, så den bare siger "Biiiiip, biiiiip, biiiiip"...

Samme her, så vi ser den nok samme sted ...

Det virker dog igen

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5317: 19 Aug 2010, 22:50 »

Samme her, så vi ser den nok samme sted ...

Det virker dog igen

Bet365.com? Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #5318: 19 Aug 2010, 22:53 »

ZZ
Lilleputspiller
*

« Svar #5319: 19 Aug 2010, 23:05 »

Meget blandet kamp fra vores side i mine øjne. Defensiven vaklede lidt, mens offensiven viste glimt af klasse, men det er helt klart noget, der skal arbejdes med. Cole spillede egentlig en godkendt kamp, bortset fra det brændte straffe. Fremragende frispilning til Babel ved 1-0 målet. Han skal nok blive god for os. Christian Poulsen gjorde faktisk god figur i sin debut, hvis man spørger mig. Sikre pasninger, aggressiv boldjagt og så videre. Lige som vi kender ham.
Martin Kelly gjorde det i mine øjne også godt på sin højre back. Det skal blive spændende at se, hvor han står om to-tre år.
1-0 er et ok udgangspunkt, og jeg er ikke i tvivl om, at vi går videre, men det kunne have været lækkert med en 2-0 sejr.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5320: 19 Aug 2010, 23:39 »

Poulsen var sgu noget rusten i 1. halveg. Vidste slet ikke hvor han skulle stå på banen, flere fejlafleveringer og noget langsom i sine løb. Var dog derimod meget bedre i 2. halveg. Gode afleveringer, et mål underkendt og generelt bedre spillende. En ok debut.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5321: 20 Aug 2010, 16:17 »

Nu ser det så ud til, at Aquaman bliver udlejet til Juventus. Så Liverpool vil altsð stille op med en enormt kreativ central midtbane med Poulsen, Mascherano og Lucas? crazy

19-18!

søgaard
Gæst

« Svar #5322: 20 Aug 2010, 16:19 »

Nu ser det så ud til, at Aquaman bliver udlejet til Juventus. Så Liverpool vil altsð stille op med en enormt kreativ central midtbane med Poulsen, Mascherano og Lucas? crazy
Mascherano skulle eftersigende være i forhandlinger med Barcelona, så det bliver bare med Poulsen, Lucas og Gerrard. Kuyt skulle også være på vej til Inter, hvis man skulle tro rygterne. Så indkøb til midtbanen må da være nødvendige, hvis I skal have en chance for top 4.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2010, 16:23 af Søgaard » Logged

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #5323: 21 Aug 2010, 11:25 »

Så Liverpool vil altsð stille op med en enormt kreativ central midtbane med Poulsen, Mascherano og Lucas? crazy
Kan ikke se om det er ironi, men ihvertfald har Roy rykket Stevie ned på den centrale midtbane, hvilket betyder den stærkeste midtbanen nærmere ser således ud:

Gerrard, Mascherano
         Cole

Hvilket efterlader Poulsen og Lucas som subs. Problemet opstår derfor først når der kommer skader. Håber Roy trækker en kanin op ad hatten, eventuelt Vdv, men tror ikke rigtig på det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #5324: 21 Aug 2010, 11:39 »

Ryger Aqau og Kuyt - Så kommer der forstærkninger, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

Man bør efter min mening og overveje om det ikke er ved at være tiden til at komme af med Kuyt, 30 år, lige spillet et flot VM - Vi kommer aldrig til at få en højere pris for ham end vi kan pt. Mens jeg ikke vil være nervøs for vores fløje. Synes vi er dækket godt ind der.

Derimod bør vi hente en krativ mand til midten - Da Masche - Poulsen og Lucas ikke er de krative typer, selvom jeg synes Lucas er ved at udvilke sig meget positivt. Men; vi behøves måske ikke, at hente forstærkninger, men der skal Roy gøre op med sig selv, hvor han vil bruge Gerrard, vil han bruge ham ved siden af en af de andre, så behøver vi ikke forstærkninger der.

Derimod MINDST en angriber med kvalitet skal ind, samt en ordenlig venstre back, så vi ikke spilde Aggers offensive kræfter ude på backen, som nødløsning kan han selvfølgelig spille den ind imellem.

Mindst en angriber med KVALITET.
Samt en ordelig venstre back.

Så vil jeg være ganske fortrøstningsfuld.

Sider: 1 ... 353 354 [355] 356 357 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010