home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1018 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879622 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5250: 05 Aug 2010, 20:44 »

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5251: 05 Aug 2010, 21:18 »

Ellers viser bet365 den også Smiley

Cole har klart være banens bedste.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5252: 05 Aug 2010, 21:33 »

Ellers viser bet365 den også Smiley

Cole har klart være banens bedste.
Cole har fandme lagt nogle lækre bolde! Så er helt enig med dig. Hans skud var heller ikke helt dårlig. Smiley
Jovanovic er jeg også meget imponeret over, han løber jo som en sindssyg for det! Han har virkelig hævet niveauet i forhold til de venskabskampe han har spillet.

N'Gog laver et flot mål, men smider efter min mening lidt for mange store chancer og gode bolde væk.
Pacheco arbejder fandme godt, men det er lidt som om, at han gerne vil vise sig overfor Roy, så han er til tider lidt for egoistisk.
Lucas har ikke lavet dagens gode gerning.
Så ud med de tre og ind med nogle andre! Smiley

EDIT: Johnson kunne også være et godt bud på man of the match.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2010, 21:52 af wirenfeldt » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5253: 06 Aug 2010, 17:20 »

Hvad siger i til, at vi sandynligvis (i næste uge) får Poulsen som erstatning for Mascherano? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #5254: 06 Aug 2010, 17:48 »

Hvad siger i til, at vi sandynligvis (i næste uge) får Poulsen som erstatning for Mascherano? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det..

hmmm Ok fint hvis Poulsen genfinder formen og spillet fra tiden i Sevilla - Mascherano har flere gange udtalt at han ikke er motiveret uden Rafa.... så ud med ham  Thumbs Up

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5255: 06 Aug 2010, 17:51 »

Jeg tror egentlig, at Poulsen ville passe meget godt ind i Jeres system. Han kender jo Agger, som danner en god bagkæde på Landsholdet, selvom det ikke altid ser sådan ud. Opstemt

Han er rutineret og har et kæmpe potentiale, når han spiller på sit højeste niveau, og kunne egentlig godt være en afløser for selveste Mascherano, selvom Poulsen skal finde sin gamle form igen, hvis han skal kunne spille og erstatte hans niveau.

Spændende med alle de danske navne i Engelsk fodbold. Jeg har også hørt, at I skulle have være interesseret i, at hente Simon Kjær, men det er så for sent nu. Wink

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5256: 06 Aug 2010, 17:53 »

Hvis Poulsen kan finde det spil frem som han havde i Sevilla, vil han være et kæmpe kup for alle klubber at få.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5257: 07 Aug 2010, 12:19 »

Hvor tæt på tror I at en overtagelse er?

Kan ikke rigtigt finde ud af om det er virkelig tæt på eller hvad det er, for synes hele tiden der kommer modstridende kommentarer. Nogle gange siger de sågar at der slet ikke er forhandlinger  Forseglede Læber

Selvom jeg absolut ikke ønsker at Liverpool skal blive en ny købe-klub som City, ville det da være super fedt med penge på transferbudgettet, selvom vi selvfølgelig klarer os meget godt mht. tranferfri indkøb Opstemt

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #5258: 07 Aug 2010, 12:33 »

Hvor tæt på tror I at en overtagelse er?

Kan ikke rigtigt finde ud af om det er virkelig tæt på eller hvad det er, for synes hele tiden der kommer modstridende kommentarer. Nogle gange siger de sågar at der slet ikke er forhandlinger Forseglede Læber

Selvom jeg absolut ikke ønsker at Liverpool skal blive en ny købe-klub som City, ville det da være super fedt med penge på transferbudgettet, selvom vi selvfølgelig klarer os meget godt mht. tranferfri indkøb Opstemt

Det er godt nok svært at spå om. Forhåbentlig er vi tæt på en overtagelse, men tror ikke der nogen der ved hvor langt forhandlingerne er og om der overhovedet er forhandlinger igang.
Jeg må være ærlig at sige jeg ikke har nogen anelse om hvad der foregår for tiden ang. en potentiel overtagelse, men krydser fingre for der snart sker noget.

Risager3
Juniorspiller
**

« Svar #5259: 09 Aug 2010, 13:43 »

hey

er der nogle af jer viasat kunder der kan se noget på den nye tv2 pemier leugen kanal?

You'll Never Walk Alone

EFB<3

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #5260: 12 Aug 2010, 02:18 »

Kolo Abib Touré

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5261: 13 Aug 2010, 19:31 »

Fernando
Gæst

« Svar #5262: 13 Aug 2010, 19:37 »

Forstår virkelig IKKE hvorfor de har valgt at købe ham? har i ikke stadig Reina? Smiley

måske en backup?

Szczesny
Manager

« Svar #5263: 13 Aug 2010, 19:38 »

Jeg tror han vil blive en fornuftig reserve. Arsenal var vist også ude efter ham, og så ville han skulle indgå i kampen, om at være førstekeeper, med Almunia og Fabianski.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5264: 13 Aug 2010, 20:04 »

Brad Jones ka vel ik være andet end backup, og så er det vel et plus med hensyn til de nye regler at han er englænder som de andre målmænd jo ik er

Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010