home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879628 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5235: 23 Jul 2010, 10:08 »

En hel tredje snak: Har I hørt rygter om, hvor mange kampe der vil komme på Kanal 6 i den kommende sæson? Jeg håber så inderligt på en del Liverpool-kampe, eftersom det er en af de mest populære engelske klubber i DK..
Så slipper jeg for at smide en helvedes masse penge, for at få Skysports på fjerneren (selvom det ville være lækkert..).

SBS Net (dvs. primært 6'eren, men vist nok også Kanal 5) sender seks op til Premier League-kampe hver weekend, altså én pr. spilletidspunkt - lørdag kl. 13.45, lørdag kl. 16, lørdag kl. 18.30, søndag kl. 14.30, søndag kl. 17 samt en eventuel mandagskamp. Så vidt jeg er orienteret i hvert fald. Og det er vist det samme, der vil blive vist på TV 2 Sports Premier League-kanal, som for ikke Viasat-kunder bliver dyrere.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5236: 23 Jul 2010, 17:59 »

Viasat laver en ny kanal der sender samtlige Premier League kampe her i den nye sæson, så er du ligesom mig i den heldige situation at have Viasat, så er der helt sikkert noget at se frem til!! Smiley
Jeg ringer straks til YouSee for at høre, om det bliver en del af min kabeltv-pakke/noget jeg kan bestille!
Tak for råd/kommentarer/osv. folkens! Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5237: 23 Jul 2010, 19:19 »

Jeg ringer straks til YouSee for at høre, om det bliver en del af min kabeltv-pakke/noget jeg kan bestille!
Tak for råd/kommentarer/osv. folkens! Smiley
Jeg har snakket med YouSee. De forhandler stadigvæk, men han virkede rimelig sikker på, at de ville få kanalen også!! Smiley

ZZ
Lilleputspiller
*

« Svar #5238: 23 Jul 2010, 20:21 »

Må blankt indrømme, at jeg har ingen kendskab til den slags, men er der nogen, der kan svare mig på, om det er en kanal man vil få, når man har normalt kabel-tv og bor i København? Smiley

phing
Ynglingespiller

« Svar #5239: 23 Jul 2010, 20:27 »

Må blankt indrømme, at jeg har ingen kendskab til den slags, men er der nogen, der kan svare mig på, om det er en kanal man vil få, når man har normalt kabel-tv og bor i København? Smiley

Pressemeddelsen fra MTG (Viasats ejere):

"Danish TV 2 Sport standard and high definition subscribers will receive the new standard or high definition channels as part of their existing Viasat pay-TV subscriptions. Access to the TV 2 Sport Premier League HD channel requires a Viasat HD subscription, an HD-ready TV and an HD box from Viasat. "

http://www.mtg.se/en/Media/Press-releases/VIASAT-TO-PROVIDE-COVERAGE-OF-ENGLISH-PREMIER-LEAGUE-FOOTBALL-ACROSS-SCANDINAVIA/

Liverpool FC - FC Roskilde

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5240: 23 Jul 2010, 21:33 »

Ham YouSee-fyren lod mig vide, at der er forhandlinger igang. Hvordan den så vil blive en del af deres kabeltv, vidste han ikke.
En ting var ihvertfald sikkert, man skal bruge YouSee-kort eller YouSee Plus for det - nævnte han.

phing
Ynglingespiller

« Svar #5241: 23 Jul 2010, 21:40 »

Ham YouSee-fyren lod mig vide, at der er forhandlinger igang. Hvordan den så vil blive en del af deres kabeltv, vidste han ikke.
En ting var ihvertfald sikkert, man skal bruge YouSee-kort eller YouSee Plus for det - nævnte han.

I så fald ser det så ud som om, det er Yousee, der vil snøre kunderne til at betale mere - for som jeg forstår MTG, så ser det da ud til, at TV2 og Viasat allerede er blevet enige om, at det bare skal ind i de eksisterende abonnementer, der modtager TV2 Sport.

Liverpool FC - FC Roskilde

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5242: 23 Jul 2010, 21:42 »

I så fald ser det så ud som om, det er Yousee, der vil snøre kunderne til at betale mere - for som jeg forstår MTG, så ser det da ud til, at TV2 og Viasat allerede er blevet enige om, at det bare skal ind i de eksisterende abonnementer, der modtager TV2 Sport.
Det kan også være, at han bare tog det som en selvfølge, at jeg snakkede HD-udgaven af kanalen.
Jeg håber dog, at det bliver med YouSee-kort også en tilvalgskanal. Det vil blive billigere, end at gå op til den store pakke.

DeBuur
Manager

« Svar #5243: 23 Jul 2010, 21:59 »

TV2 Sport Premier League og TV2 Sport Premier League HD. ;-)

Hvis jeg kender viasat ret så kommer kanalen til at koste kassen..... men fuck den kanal må jeg bare have  Opstemt

YNWA

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5244: 24 Jul 2010, 17:17 »

Så skulle den være sikker! Reira er fortid i Liverpool: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/riera-seals-greek-move !
Dejligt lørdag.

DeBuur
Manager

« Svar #5245: 24 Jul 2010, 17:33 »

Så skulle den være sikker! Reira er fortid i Liverpool: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/riera-seals-greek-move !
Dejligt lørdag.

Fint salg lad os bare få solgt ud af de spillere der ikke har slået til, så kan det godt være at det kommer til at tage et par sæsonner inden vi spiller med om 1. pladsen

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #5246: 02 Aug 2010, 18:40 »

Thumbs Up så meldes der om en Kinesisk køber af Liverpool, se mere her http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-32613284:rig-kineser-byder-på-liverpool.html

Liverpool skylder i omegnen af 105 millioner pund (knap 950 millioner kroner) til Royal Bank of Scotland, efter at klubbens amerikanske ejere har optaget dyre lån for at finansiere købet af klubben tilbage i 2007.

Kineseren har tilbud at betale lånet og stille midler tilrådighed så truppen kan styrkes.... det bliver spændende om der kommer noget ud af det.

YNWA

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5247: 02 Aug 2010, 19:07 »

Jeg vil sku sige at jeg har forventninger til denne sæson Smiley.. Hvis Gerrard + Torres holder sig skadesfri, de nye indkøb giver pote og Roy puster nyt liv i truppen, kan vi ende højt Smiley..

DeBuur
Manager

« Svar #5248: 03 Aug 2010, 20:19 »

Thumbs Up så skulle Torres være sikret..... så håber jeg at han bliver Fit og spiller bedre end under VM

YNWA

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5249: 05 Aug 2010, 20:44 »

Så er det i aften den står på Cole's, Roy's og Milan's første kamp på Anfield! Det bliver godt - tror jeg. Smiley
Ærgeligt, at Agger er ude med en skade...
Krydser fingrer for indskiftning af Wilson, vil gerne se ham in action!
Hvorfor der satses på Lucas fremfor Aquilani forstår jeg dog ikke. Skuffet

Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010