home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171605 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4470: 29 Jun 2009, 23:27 »

Dvs at du vil have 2 backs til at angribe, 2 midtbane folk, 2 offensive og 2 angribere i det samme angreb?? Er det ikke lige offensivt nok??

Nu er det jo også sådan at de fleste hold spiller med 2 backs og foran dem ligger 2 fløje som hjælper dem defensivt, det har vi så ikke hvis de 4 midtbane folk skal fise rundt inde på midten.

Du er virkelig kommet i mindretal her... faktisk alle sammen mod dig  Tunge
Nej, fordi Xabi og Masch lukker af for backsene og det kan godt lade sig gøre.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #4471: 29 Jun 2009, 23:27 »

Hvis du kigger på Barcelonas hold og studerer dem virkelig, så har de faktisk ingen wings hverken Henry eller Messi spiller på kanterne, det er Abidal og Alves der åbner banen.

Både Messi og Henry ligger på kanterne, de ligger bare i den "forkerte" side af hvad man plejer at se og de trækker derfor ind i banen, men de ligger på fløjene og trækker folk med der ud...

De vil hverken Gerrard eller Silva jo gøre hvis du vil have dem til at ligge på midten...

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4472: 29 Jun 2009, 23:30 »

Både Messi og Henry ligger på kanterne, de ligger bare i den "forkerte" side af hvad man plejer at se og de trækker derfor ind i banen, men de ligger på fløjene og trækker folk med der ud...

De vil hverken Gerrard eller Silva jo gøre hvis du vil have dem til at ligge på midten...
Ja, de ligger i den forkerte side, men de er faktisk ikke med til at åbne banen, det kan du bare se 2-3 kampe for at se, det kan lade sig gøre at backs åbner.

GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #4473: 29 Jun 2009, 23:31 »

Nej, fordi Xabi og Masch lukker af for backsene og det kan godt lade sig gøre.

Jamen hvorfor så ikke lade de 2 spille backs og så lade backsene spille fløje??

Altså hvis man trækker 2 mand frem og lader de 2 falde tilbage så er vi jo lige vidt. Hvorfor så i alverden så ikke bare finde 2 fløje??

Desuden er jeg heller ikke den store tilhænger af Silva. Han er imo alt for bette til at spille i PL. Han får virkelig problemmer når de mindre hold med de mindre gode spillere kommer med 120 i timen. De kæmper alt hvad de kan, så er de ligeglad med hvor kønt det er og det tror jeg simpelthen ikke Silva kan holde til...
Desuden synes jeg også tit man hører om han er skadet, og hvis vi vil have nogle glasben vil jeg da hellere have Robben, han har trods alt spillet i PL før og kender alt til ligaen, spillestillen og tempoet...

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4474: 29 Jun 2009, 23:34 »

Ja, de ligger i den forkerte side, men de er faktisk ikke med til at åbne banen, det kan du bare se 2-3 kampe for at se, det kan lade sig gøre at backs åbner.
Puha... du er snart på dybt vand. Den taktik fungere måske i Barcelona. Med det er med nogle helt andre spillere. Jeg, og tydeligvis andre, tror ikke på at det vil fungere. Og hvorfor ændre på noget der fungere godt i forvejen, det er der ikke noget formål med. Vores midtbane er genial, der er enkelt nok ikke plads til en taktik med 2 angribere, derfor er Villa ikke den rette mand for os.

JKJ
Gæst

« Svar #4475: 29 Jun 2009, 23:35 »

Med alt respekt, men nu må du holde op...

Alle hold spiller med backs der kommer i overlaps. Selv hold der har en fløj spiller klistret fast til kridtstregerne på kanten har backs der kommer i overlaps...

Det kan da gøre lige meget hvor mange eller lidt fløje man har, de kommer altså under alle omstændigheder...

Liverpools backs har da også haft masser af overlaps i den forgangene sæson, måske ikke med den store succes hvergang (Dossena) men de er kommet i hver kamp...

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4476: 29 Jun 2009, 23:37 »

Kan egentlig ikke helt forstå hvorfor du bliver ved med og vil overbevise os om at Villa er den rigtige når du alligevel ikke håber vi signer ham? Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4477: 29 Jun 2009, 23:38 »

Jamen hvorfor så ikke lade de 2 spille backs og så lade backsene spille fløje??

Altså hvis man trækker 2 mand frem og lader de 2 falde tilbage så er vi jo lige vidt. Hvorfor så i alverden så ikke bare finde 2 fløje??

Desuden er jeg heller ikke den store tilhænger af Silva. Han er imo alt for bette til at spille i PL. Han får virkelig problemmer når de mindre hold med de mindre gode spillere kommer med 120 i timen. De kæmper alt hvad de kan, så er de ligeglad med hvor kønt det er og det tror jeg simpelthen ikke Silva kan holde til...
Desuden synes jeg også tit man hører om han er skadet, og hvis vi vil have nogle glasben vil jeg da hellere have Robben, han har trods alt spillet i PL før og kender alt til ligaen, spillestillen og tempoet...
Silva diskussionen kan vi tage på et andet tidspunkt, jeg forholder mig bare lige til rygtet og udtalelserne omkring Silva.
Nej, Xabi og Masch kommer til at ligge sammen på den kontrollerende, og de vil så støde frem på skift, helst Xabi da han er bedst til at opbygge, Masch skal bare lukke rummene, der kommer af når den ene back forsvinder. Silva kunne evt. åbne venstre siden og spille som kant og Gerrard på den offensive også kunne Johnson åbner højresiden.

Med alt respekt, men nu må du holde op...

Alle hold spiller med backs der kommer i overlaps. Selv hold der har en fløj spiller klistret fast til kridtstregerne på kanten har backs der kommer i overlaps...

Det kan da gøre lige meget hvor mange eller lidt fløje man har, de kommer altså under alle omstændigheder...

Liverpools backs har da også haft masser af overlaps i den forgangene sæson, måske ikke med den store succes hvergang (Dossena) men de er kommet i hver kamp...
Ja alle holds backs kommer i overlap, men i Barcelona åbner backsene banen.

GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4478: 29 Jun 2009, 23:39 »

Kan egentlig ikke helt forstå hvorfor du bliver ved med og vil overbevise os om at Villa er den rigtige når du alligevel ikke håber vi signer ham? Smiley
Fordi jeg synes debatten er spændende og teorien for han skifter er der. Smiley

GLEM DEM!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4479: 29 Jun 2009, 23:43 »

Fordi jeg synes debatten er spændende og teorien for han skifter er der. Smiley

Hvis hans prisskilt er på 40 millioner £ er chancen for han skifter lig nul næsten .

Udtalte han ikke også i fredags at han ikke vil til udlandet.?

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4480: 29 Jun 2009, 23:44 »

Hvis hans prisskilt er på 40 millioner £ er chancen for han skifter lig nul næsten .

Udtalte han ikke også i fredags at han ikke vil til udlandet.?
Jo det gjorde han, men ifølge rygterne er han stadig i spil, derfor mener jeg den er værd at tage Peace
Jeg kan dog godt følge jer alle I at en Dzeko/Crouch type ville være bedre, men jeg synes Villa ville forstærke jer.

GLEM DEM!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4481: 29 Jun 2009, 23:48 »

Jo det gjorde han, men ifølge rygterne er han stadig i spil, derfor mener jeg den er værd at tage Peace
Jeg kan dog godt følge jer alle I at en Dzeko/Crouch type ville være bedre, men jeg synes Villa ville forstærke jer.
Ser du Dzeko og Crouch som samme type spiller?

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4482: 29 Jun 2009, 23:49 »

Ser du Dzeko og Crouch som samme type spiller?
Ja, det er de faktisk også, begge store stærke og luftstærke typer. Dzeko blev faktisk også nævnt af en kommentator til at være ligesom Crouch.
Dog Dzeko er skarpere!

GLEM DEM!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4483: 29 Jun 2009, 23:50 »

Ja, det er de faktisk også, begge store stærke og luftstærke typer. Dzeko blev faktisk også nævnt af en kommentator til at være ligesom Crouch.
Når okay.. jeg synes bare ikke de minder så meget om hinanden når man ser dem spille Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4484: 29 Jun 2009, 23:52 »

Når okay.. jeg synes bare ikke de minder så meget om hinanden når man ser dem spille Smiley
Hver sin smag igen, fodbold er en smagssag, der er intet facit udover at det handler om at score 1 eller flere mål mere end modstanderen. Smiley

GLEM DEM!

Sider: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010