home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171685 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4455: 29 Jun 2009, 23:06 »

Jeg er under pres, men jeg vil da håbe vi får ham, men jeg tror stadig at Villa vil være god i Liverpool, Berbatov kontra Villa er en god samligning, I ender dog aldrig som Madrid, Villa og Torres til 1 plads så, det er hips som haps. Jeg vil mene, at I er bedre med en breddere angreb, Benitez sagde faktisk selv at I manglede en klasseangriber mere.

Nu har jeg ikke læst det hele...

Men smid lige en opstilling op med Torres, Villa og en Gerrard der IKKE spiller højre kant.

Jeg kan nemlig ikke se hvor Gerrard ellers skal spille hvis du vil have de 2 i front. Og med det Gerrard kan og har vist de seneste sæsoner skal han ikke låses fast på højrekanten.

Desuden vil de 2 spillere slet ikke passe til PL imo, vi skal som VK siger have en type ala Crouch som alternativ til Torres...

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4456: 29 Jun 2009, 23:08 »

Jeg kan heller ikke udtrykke min mening vedr dette emne, bedre end ManUtd83 har gjordt det. Han siger præcis det rigtige og har tilmed gode forklaringer!
Vi har slet ikke brug for Villa. Jeg håber at vi får Lennon ind i truppen, og måske en ny angriber til at styrke bredden, men ikke en mand som Villa der bliver nød til at få startopstilling. Derimod ser jeg gerne enten et talent, eller en hovedstødsstærk angriber. Gerne en englænder. Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4457: 29 Jun 2009, 23:09 »

Nu har jeg ikke læst det hele...

Men smid lige en opstilling op med Torres, Villa og en Gerrard der IKKE spiller højre kant.

Jeg kan nemlig ikke se hvor Gerrard ellers skal spille hvis du vil have de 2 i front. Og med det Gerrard kan og har vist de seneste sæsoner skal han ikke låses fast på højrekanten.

Desuden vil de 2 spillere slet ikke passe til PL imo, vi skal som VK siger have en type ala Crouch som alternativ til Torres...
Reina
Johnson Carragher Agger/Skrtel Insua
Mascherano Xabi
Silva Gerrard
Villa Torres

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #4458: 29 Jun 2009, 23:13 »

Reina
Mascherano Xabi
Silva Gerrard
Villa Torres

Spiller han ikke fløj der??
Og hvis han skal spille på midten vil du have 6 mand til at flakke rundt på midten, hvad så med fløjene, og Gerrard må stadig ikke spille fløj...
6 mand på midten og ingen fløje, det holder jo ikke helt...

Hvorfor vil du ødelægge PL bedste offensiv bare for at få en mand ind på holdet der har et navn... Det er jo direkte tåbeligt at ødelægge noget der fungere så godt bare for at få fat i Villa...

bøvle
Manager

« Svar #4459: 29 Jun 2009, 23:15 »

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvordan du vil spille med to offensive midtbanespillere, uden at de skal spille på hver sin kant?
Og hvis de skal det, så er Gerrard jo på højrekant igen, og det er jo netop det alle vi andre er enig om, at han IKKE skal !!!

Benitez sagde faktisk selv at I manglede en klasseangriber mere.

Desuden er der også væsentlig forskel på en klasse angriber, og en verdensklasse angriber. En klasse angriber kan, som berbatov og Tevez, acceptere at sidde på bænken, mens en verdensklasse angriber, både forventer og forlanger at spille hver gang Peace
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 23:17 af bøvle » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4460: 29 Jun 2009, 23:15 »

Reina
Mascherano Xabi
Silva Gerrard
Villa Torres
Giver ingen mening.. Tror du selv den opstilling vil holde?? - Det kræver så at Gerrard skal spille kant, hvilket JKJ bedte dig om ikke at få ham til. I tilfælde af at du synes ham og Silva skal spille OMC lige foran Xabi og Mascha. Skal vi så spille uden kanter?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4461: 29 Jun 2009, 23:17 »

Med al respekt, så bad JKJ ham om at lave en opstilling, hvor Gerrard ikke var højrekant - så den opstilling kan sagtens fungere!! Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #4462: 29 Jun 2009, 23:19 »

Med al respekt, så bad JKJ ham om at lave en opstilling, hvor Gerrard ikke var højrekant - så den opstilling kan sagtens fungere!! Opstemt

NEJ !!
Den kan ikke fungere, den kan opfylde det ene krav, at Gerrard ikke spiller kant, men det er jo også meget langt fra det samme ! Peace

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4463: 29 Jun 2009, 23:21 »

Giver ingen mening.. Tror du selv den opstilling vil holde?? - Det kræver så at Gerrard skal spille kant, hvilket JKJ bedte dig om ikke at få ham til. I tilfælde af at du synes ham og Silva skal spille OMC lige foran Xabi og Mascha. Skal vi så spille uden kanter?
Han spiller sjovt nok offensiv midtbane, og har I hørt om backs der holder bredde?

GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #4464: 29 Jun 2009, 23:21 »

Det er vel korrekt, men 6 mand på midten?? Nej vel  Wink

Vi har scoret flere mål end nogensinde i PL i den netop overstået sæson. Vi har faktisk siden Benitez kom til klubben ledt efter den rigte opstilling offensivt. Den har vi så fundet nu, så er det jo direkte dumt hvis vi går ud og ændre det hele bare for at få en mand ind på holdet...

Jeg tror heller ikke Barca går ud og ændre alverden hvis de får en ny mand ind på holdet, det gik jo ganske godt i den overstået sæson Wink

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4465: 29 Jun 2009, 23:22 »

Det jeg har markeret giver vist fint svar Wink - Ja du har ret i at han godt nok ikke spiller højre kant i han formation Tunge

Men at splitte den fantastiske midtbane som vi har ligenu, det ville være VIRKELIG dumt.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4466: 29 Jun 2009, 23:22 »

Hvis du kigger på Barcelonas hold og studerer dem virkelig, så har de faktisk ingen wings hverken Henry eller Messi spiller på kanterne, det er Abidal og Alves der åbner banen.

GLEM DEM!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4467: 29 Jun 2009, 23:24 »

Han spiller sjovt nok offensiv midtbane, og har I hørt om backs der holder bredde?
Hvis du kigger på Barcelonas hold og studerer dem virkelig, så har de faktisk ingen wings hverken Henry eller Messi spiller på kanterne, det er Abidal og Alves der åbner banen.

Svar:

Giver ingen mening.. Tror du selv den opstilling vil holde??
Men at splitte den fantastiske midtbane som vi har ligenu, det ville være VIRKELIG dumt.

JKJ
Gæst

« Svar #4468: 29 Jun 2009, 23:24 »

Dvs at du vil have 2 backs til at angribe, 2 midtbane folk, 2 offensive og 2 angribere i det samme angreb?? Er det ikke lige offensivt nok??

Nu er det jo også sådan at de fleste hold spiller med 2 backs og foran dem ligger 2 fløje som hjælper dem defensivt, det har vi så ikke hvis de 4 midtbane folk skal fise rundt inde på midten.

Du er virkelig kommet i mindretal her... faktisk alle sammen mod dig  Tunge

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4469: 29 Jun 2009, 23:25 »

Det er vel korrekt, men 6 mand på midten?? Nej vel  Wink

Hentydede faktisk bare til, at han er venstrekan Wink

Sider: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010