home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172916 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4215: 15 Jun 2009, 14:16 »

Glen Johnson - er han virkelig SÅ god? Han må selvfølgelig være modnet siden han forlod Chelsea, hvor han ikke overbeviste. Jeg vil også mene at det er en rimelig pebret pris (omend din omregning er en del for høj!). Portsmouth har dog solgt en del spillere og har råd til at beholde ham, hvis folk ikke vil betale det som de forlanger. Men skal i så af med Arbeloa, eller hvad er planen på det område?

Du har hel ret... viste ikke lige hvad pundet stod i så googlede det lige. Fik så åbenbart fat i en gammel kurs og der var pundet ca 3 kr mere værd end nu Wink

Men små 150 mio dkr er stadig ret meget for en højre back...

Desuden mener jeg ikke Portsmouth står så godt økonomisk som du nævner, og han vil jo også gerne selv væk og helst til en klub der spiller CL, og så er der jo ikke så mange klubber tilbage at vælge imellem hvis vi snakker de bristiske klubber...

Arsenal og Man U bliver det ikke, Chelsea har han været i og blev ikke behandlet særligt godt dengang... Og det bringer det jo så tilbage til os da vi jo er de sidste dblandt de 4 der skal spille CL Wink

JKJ
Gæst

« Svar #4216: 16 Jun 2009, 12:43 »

Så ser det ud til vi "vandt" kapløbet om at få Glen Johsons autograf på en kontrakt...

Vi skal eftersigende betale £17 mio til Portsmouth, men da de vist skylder os omkringe £8mio stadig væk efter købet af Crouch bliver de vist bare sløfet, så vi "kun" skal af med diffenrencen, altså ca £9 mio...

Desuden ser det ud til at købet skal financeres af et salg af både Dossena og Arbeloa, som vist er på vej til Real Madrid...

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2009/06/16/liverpool-fc-17million-glen-johnson-offer-accepted-by-portsmouth-100252-23887154/

&

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/8102625.stm

JKJ
Gæst

« Svar #4217: 16 Jun 2009, 12:48 »

Desuden er det idag 5 år siden at vi fik Benitez underskrift og han dermed blev vores nye manger...

Her kan man se lidt om hvad der er sket de 5 år:
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164566090616-0820.htm

DeBuur
Manager

« Svar #4218: 16 Jun 2009, 13:02 »

Udsalg i Real Madrid !

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23061111.html?forside

Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart og Royston Drenthe de spiller så jeg gerne forstærke Liverpool 2009  Thumbs Up

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #4219: 16 Jun 2009, 13:05 »

Udsalg i Real Madrid !

Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart og Royston Drenthe de spiller så jeg gerne forstærke Liverpool 2009  Thumbs Up

Huntelaar, ja. Men ved godt nok ikke med de tre andre. Synes begge de to andre hollændere er meget godt, men hvor skal vi bruge dem, og er de i givet fald tilfredse med at sidde på bænken?
Drenthe mener jeg bare vi skal holde os helt væk fra, han har jo været et regulært flop i Real  Shockeret

Ser derimod hellere duoen Huntelaar-Robben i klubben hvis ellers robben kan få styr på sine glasben og indordne sig efter klubben. Ellers ville Saviola jo, som tidligere diskurteret, ikke være en dårlig handel for os Peace
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 13:08 af bøvle » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #4220: 16 Jun 2009, 13:11 »

Huntelaar, ja. Men ved godt nok ikke med de tre andre. Synes begge de to andre hollændere er meget godt, men hvor skal vi bruge dem, og er de i givet fald tilfredse med at sidde på bænken?
Drenthe mener jeg bare vi skal holde os helt væk fra, han har jo været et regulært flop i Real  Shockeret

Såvel Drenthe som Vaart kan vel godt betegnes som et flop i Madrid - men jeg tror de kan hæve deres spil betragteligt og ville kunne  være rotations spillere i LFC.

Huntelaar tror jeg kan blive en god angriber og mener hans stil passer bedre i det engelske - sneijder mener jeg er en klasse spiller også er han målfarlig.... fatter ganske enkelt ikke at Madrid vil af med ham - han kan desuden dække flere pladser såvel som Van der Vaart kan.

Jeg håber LFC kunne hente en eller to af de nævnte de må kunne købes for en god pris.

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #4221: 16 Jun 2009, 13:17 »

Er helt og aldeles enig i din betragning af Sneijder, men kan bare ikke se hvor han skal spille, hvem mener du han skal erstatte i startopstillingen?

JKJ
Gæst

« Svar #4222: 16 Jun 2009, 13:24 »

Ser derimod hellere duoen Huntelaar-Robben i klubben hvis ellers robben kan få styr på sine glasben og indordne sig efter klubben. Ellers ville Saviola jo, som tidligere diskurteret, ikke være en dårlig handel for os Peace

Jo han ville... Han kan ikke begå sig i de 2 top klubber i Spanien, hvordan skulle han så kunne klare sig i PL hvor det går hurtigere og spillet også er hårdere rent fysisk?? Så nej tak til ham...

Vi henter helt sikkert Heinze, efter alt den ballade der var sidste år ville det da undre mig en del hvis vi ikke hentede ham nu hvor han er billigere... Desværre, for kan slet ikke se han har noget at gøre i vores klub, det har han slet ikke niveau til...

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4223: 16 Jun 2009, 15:52 »

Robben ville da være en super fed forstærkning til kanten hvis han kan fås til en ordentlig pris og Huntelaar ser jeg da også som en fin back-up til torres... Sneijder er virkelig en klasse spiller, der kan bruges på et hvert hold, men lige pt kan jeg ikke se hvem han skulle erstatte i start-11'eren Ubeslutsom

Men stadigvæk ville det være et røverkøb hvis man kunne købe ham til en billig penge... Og det samme med Van der Vaart egentlig... Peace

Drenthe synes jeg lissom bøvle vi skal holde os fra, da han aldrig nogensinde har bevist noget efter skiftet til real... crazy

Hvad angår købet af Glen Johnson som nok er rimelig tæt på, synes jeg det er fedt at vi henter en engelsk spiller, som jeg ser som en forstærkning Thumbs Up... Synes dog stadig det er mange penge Shockeret

JKJ
Gæst

« Svar #4224: 16 Jun 2009, 15:58 »

Robben er en klassepsiller... når han er klar.

Problemmet er bare at han vel er ude i ca halvdelen af en sæson med skader eller genoptræning... Så nej ham ser jeg heller ikke som den store forstærkning... Vi har haft rigeligt med glasben på den venstrekant før (læs Kewell) så vi har absolut ikke brug for et nyt par, og da slet ikke når man tænker på at vores spiller budget bestemt ikke er det største i denne sæson...

bøvle
Manager

« Svar #4225: 16 Jun 2009, 20:20 »

Har hørt et rygte svirre om, at vi kan få omkring £8 mio, er der nogen, der kan bekræfte dette rygte med et link eller lignende? Opstemt 

JKJ
Gæst

« Svar #4226: 16 Jun 2009, 22:05 »

Har hørt et rygte svirre om, at vi kan få omkring £8 mio, er der nogen, der kan bekræfte dette rygte med et link eller lignende? Opstemt 

£8 mio for hvad eller hvem eller hvorfor??

Ikke fodi vi ikke kan bruge dem, men de bliver vel ikke bare foræret til os...

Zone 43
Manager

« Svar #4227: 16 Jun 2009, 22:14 »

Tror han mener de 8 mio pund, i skal give til Portsmouth for Johnson. Som der skrevet længere oppe. :-)

Udsalg i Real Madrid !

Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart og Royston Drenthe de spiller så jeg gerne forstærke Liverpool 2009 Thumbs Up

Send Xabi, og en pose penge, den anden vej, og vi kan finde ud af noget. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #4228: 16 Jun 2009, 22:20 »

£8 mio for hvad eller hvem eller hvorfor??

Ikke fodi vi ikke kan bruge dem, men de bliver vel ikke bare foræret til os...
Rygtet bygger på at Arbeloa smutter til Real for det beløb

bøvle
Manager

« Svar #4229: 16 Jun 2009, 22:23 »

Ja lige præcis, det var min fejl jeg lige glemte den rimelig væsentlige detajle som navnet jo må siges at være Peace
Jeg beklager.
Men det var Arbeloa-handlen jeg mente Opstemt

Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010