home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173587 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4095: 03 Jun 2009, 12:37 »

Owen tilbae til Liverpool...

Eller i hvert fald byen Liverpool!!

Han sættes nu i forbindelse med de blå, og hvis det bliver en realitet skal der nok blive endnu mere drama i de 2 lokalopgør der spilles om året, ikke mindst på Anfield Wink

http://www.bold.dk/nyt/Owen-saettes-i-forbindelse-med-Everton

Tjaa nu ser Gerrard gerne at Owen vender tilbage i den røde trøje...

Jeg ved ikke helt, han er bestemt ikke hvad han har været og hvis det ender med han kommer tilbage er han vel højst back-up for Torres...
Men mon ikke Gerrard har et eller andet at sige når Benitez skal finde ud af hvem han vil have eller ikke have, jeg tror han har et lille ord at skulle have sagt...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1776_5360552,00.html

JKJ
Gæst

« Svar #4096: 03 Jun 2009, 12:39 »

Nej det er de ikke.. De endte på 10. pladsen som ikke giver adgang til noget som helst. Men okay, som U-S ganske rigtigt pointerer i Arsenal tråden, så kan det være at han kunne se lidt mere fremtidsstorhold i Man City som nok køber en røvfuld super spillere igen i dette transfervindue. De kommer til at blive frygtindgydende til næste sæson.. Men ja, lønchecken var nu nok også en del større hos Man C end hos Villa.. eller Liverpool og Arsenal for den sags skyld.

Rygterne siger at han og Benitez har snakket sammen, men da Barry fandt ud af at Benitez ville bruge ham på fløjen eller som venstre back!!, ja nemlig, så forsvandt interessen fra Barrys side...
Og jeg kan virkelig heller ikke forestille mig at Barry skulle placeres som back...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #4097: 03 Jun 2009, 12:40 »

Jeg ved ikke helt, han er bestemt ikke hvad han har været og hvis det ender med han kommer tilbage er han vel højst back-up for Torres...
Men mon ikke Gerrard har et eller andet at sige når Benitez skal finde ud af hvem han vil have eller ikke have, jeg tror han har et lille ord at skulle have sagt...

Jeg så ham også gerne tilbage i den røde trøje, men eneste problem er jo bare han er skadet mere end de fleste andre spillere. Men hvis han kan komme tilbage og score mål på samlebånd så bliver jeg tosset glad.
Hvis han skifter til Everton, tja, så mister han meget i min bog, rigtig meget.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #4098: 03 Jun 2009, 13:25 »

Liegesom Raúl vist også har indflydelse i Real, virker det også meget logisk, at Gerrard har det i Liverpool. Loyale anførerer som de to bliver vel også hørt. Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4099: 03 Jun 2009, 14:01 »

Så er der rygter om Masherano til Real. Spørgsmålet er self, om Liverpool vil være villige til at sælge, og til hvilken pris. Jeg tror nok Liverpool vil sælge hvis den rigtige pris kommer, her snakker jeg 200-300 mio, da man vel ikke er den klub med størst økonomisk magt i PL.

Man kan så også spørge sig selv om Mascherano overhovedet vil til Real Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4100: 03 Jun 2009, 14:22 »

Man må da sige at Liverpool bliver spændende at møde hvis de mister både Xabi og Masc til Real Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4101: 03 Jun 2009, 14:24 »

Hehe ja meeeen mon dog det sker Smiley Spørgsmålet er vel også, om Masheranos spillestil, med lidt temperament indblandet, overhovedet passer til det spanske Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #4102: 03 Jun 2009, 14:30 »

Så er der rygter om Masherano til Real. Spørgsmålet er self, om Liverpool vil være villige til at sælge, og til hvilken pris. Jeg tror nok Liverpool vil sælge hvis den rigtige pris kommer, her snakker jeg 200-300 mio, da man vel ikke er den klub med størst økonomisk magt i PL.

Kan man ikke få den ene må man gå efter den anden... Det ser da i hvert fald ud til at være RM taktik i dette transfer vindue Wink

Kan kun tække på smilebåndet når Mascha pludselig trækkes ind i disse rygter også...

Vi kan desuden godt tåle at sige nej til 200mio dkr, så dårlig økonomi har vi heller ikke, selv om vores gæld er vokset pænt det sidste års tid...
Desuden har Mascha selv været ude og sige at han ikke vil væk men tværtimod vil gøre alt for at få hans gode ven Tevez til klubben...

Men ighen, man skal jo heller aldrig sige aldrig  Peace

Man må da sige at Liverpool bliver spændende at møde hvis de mister både Xabi og Masc til Real Opstemt

Vi laver bare en Arsenal så, dvs sætter 2 nye unge ind, feks Plessis, Lucas eller Spearing  crazy
« Seneste Redigering: 03 Jun 2009, 14:34 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4103: 03 Jun 2009, 14:33 »

Haha nej nu må de sgu stoppe de rygter. Mascherano ryger ikke til Madrid efter så få år i Liverpool. Kan ikke se, at Liverpool ligefrem skal bruge pengene fra et salg af ham, især ikke hvis 80% skal gå til det firma som ejer Tevez som det vidst er i FM, nej den handel tør jeg mere end godt udelukke. Liverpool sælger ikke ud af fundamentet og det er Masch i høj grad en del af. Smiley

Lidt det samme med Alonso, som er noget mere realistisk, men jeg har dog så stor tiltro til Rafa, at han ikke sælger ud af fundamentet. Han har kraftigt afvist at sælge Alonso, og det stoler jeg på. Tunge

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4104: 03 Jun 2009, 14:52 »

Men kan tåle at sige nej til et bud på 300 mio kr?

-LFC-
Manager

« Svar #4105: 03 Jun 2009, 15:00 »

Hvorfor skulle man ikke? Jeg har ingen idé, men Liverpool er ikke i krise rent økonomisk også er det jo dumt at sælge ud af en velfungerende midtbane bare fordi Real Madrid lægger penge på bordet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4106: 03 Jun 2009, 15:02 »

Nej I er ikke i krise, men omvendt kan I vel heller ikke måle jer med klubber som Inter, Real, Utd, Chelsea f.eks.?

Men næ, jeg tror da bestemt heller ikke det er Rafas hensigt at sælge, men præcist som med Ronaldo i Utd, så kunne et bud der på 7-800 mio være for godt at sige nej til Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #4107: 03 Jun 2009, 15:04 »

Både ja og nej  Peace

Det kommer virkelig an på en del, feks hvem drejer det sig om, hvordan er handelen skruet sammen, er der en back-up på holdet ellerede eller er man tæt på en anden i samme klasse osv osv...

Jeg ved ikke om det er korrekt som skrevet i FM som -LFC- nævner, men hvis vi sælger skal vi aflevere 80% til dem der åbenbart ejer ham, men så får vi kun 60 mio ud af en såadn handel og så kan vi bestemt godt sige nej tak...

Der er sjældent det store fokus på de defensive spillere, men han er imo mindst lige så vigtig for os defensivt som Kaka er for Milan, Ronaldo og WR for Man U, Messi for Barca osv osv er det offensivt for disse klubber... de bliver som regel solgt for mindt 500 mio kr det mener jeg også vi skal have for en af verdens bedste defensive spillere Wink

-LFC-
Manager

« Svar #4108: 03 Jun 2009, 15:14 »

Nej I er ikke i krise, men omvendt kan I vel heller ikke måle jer med klubber som Inter, Real, Utd, Chelsea f.eks.?

Men næ, jeg tror da bestemt heller ikke det er Rafas hensigt at sælge, men præcist som med Ronaldo i Utd, så kunne et bud der på 7-800 mio være for godt at sige nej til Smiley
Jeg har ingen idé om økonomien i Liverpool udover, at der er stor gæld (Ligesom hos United) samt, at der var overskud i forretningen, men sportsligt er vi bedre end både Inter og Real, på niveau med Chelsea og lige efter United.

Det bud du omtaler har i jo tidligere afvist... og jeg tror nu, at det har været der. Peace

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #4109: 03 Jun 2009, 15:19 »

Jeg læste lige, at det står værre til i både United og Chelsea når det handler om gælden.
Så Liverpool burde da kunne hamle op med dem Smiley

Sider: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010