home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1227 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173970 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4035: 27 Maj 2009, 10:51 »

Babel på vej væk?? Nu melder rygterne i hvert fald at han kan erhverves for ca 95 mio dkr...

Imo har han aldrig rigtig fået chancen, men på den anden side synes jeg også vi skal sælge hvis vi kan få så mange penge for en reserve...
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-vil-saelge-Babel

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #4036: 29 Maj 2009, 00:34 »

JKJ
Gæst

« Svar #4037: 29 Maj 2009, 08:43 »

Helt enig... Det er en rigtig god nyhed lige her efter sæsonen er slut  Thumbs Up

Nu skal vi bare have fat i en super-sub som back-up for ham...

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #4038: 29 Maj 2009, 11:50 »

Ja, vi skal da godt nok have os nogen gode subs. Sørgeligt at se at vi nærmest taber mesterskabet pga. en til to skader. Burde vi kunne klare os uden, selvom vi snakker Gerrard og Torres..

United-styrer
Gæst

« Svar #4039: 29 Maj 2009, 12:25 »

Han har jo ret beset ikke forlænget sin kontrakt. Den gamle løb også til 2013, og det eneste, I har fået, er en option på et års forlængelse samt en større lønudgift.

Men der er naturligvis en vis signalværdi i den nye kontrakt.

bøvle
Manager

« Svar #4040: 29 Maj 2009, 21:01 »

Babel på vej væk?? Nu melder rygterne i hvert fald at han kan erhverves for ca 95 mio dkr...

Imo har han aldrig rigtig fået chancen, men på den anden side synes jeg også vi skal sælge hvis vi kan få så mange penge for en reserve...
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-vil-saelge-Babel

Vil også sige det er værd at gøre hvis vi kan få små 100 millioner for ham. Især taget i betragtning at, at Rafa ikke får ret mange penge af vores ejere. Men hvem tror i ellers, der bliver hentet til Merseyside i sommerens transfervindue? Peace
Satser personligt lidt på Barry kommer, da vi så heller ikke længere er helt så afhængig af Gerrard-Torres konstalationen Opstemt Men hvem eller? Wink

-LFC-
Manager

« Svar #4041: 29 Maj 2009, 21:07 »

Jeg vil ikke have Barry, vi har Alonso og han er mindst én klasse over. Jeg håber personligt selv på en David Silva, Aaron Lennon, en back-up til Torres og måske en back. Om det bliver højre eller venstre er ligegyldig for Arbeloa er ok, men langtfra en stjerne og Insua har et stort talent, men er meget ung.

bøvle
Manager

« Svar #4042: 29 Maj 2009, 21:10 »

Ser bestemt heller ikke en Barry som en erstatning for Xabi Alonso, men som en suplering til vores allerede nu fantastiske midtbane. Silva er jeg desuden helt enig i. Hvad mener du/i om rygtet om en eventuel handel med Bentley? Peace

-LFC-
Manager

« Svar #4043: 29 Maj 2009, 21:13 »

Ser bestemt heller ikke en Barry som en erstatning for Xabi Alonso, men som en suplering til vores allerede nu fantastiske midtbane. Silva er jeg desuden helt enig i. Hvad mener du/i om rygtet om en eventuel handel med Bentley? Peace
Vores midtbane ser jo noget lign. sådan ud:
Mascherano - Alonso
Kuyt - Gerrard - Benayoun/Riera/Babel

Jeg kan ikke se hvor der er plads til Barry, for han kommer næppe til Liverpool for at være reserve. Bentley... han siger mig ikke noget. God teknik, men for langsom til den kant jeg vil have. Tunge

bøvle
Manager

« Svar #4044: 29 Maj 2009, 21:24 »

Hvem mener du så vi henter, vel ikke kun Silva, selvom han ville være genial Peace
For med den mængde af spillere vi sælger, så har vi da brug for flere tilgange? Ville personligt elske at se en spiller som Benzema, hvis han kan erhverves for en rimelig sum penge Peace

-LFC-
Manager

« Svar #4045: 29 Maj 2009, 21:28 »

Hvem mener du så vi henter, vel ikke kun Silva, selvom han ville være genial Peace
For med den mængde af spillere vi sælger, så har vi da brug for flere tilgange? Ville personligt elske at se en spiller som Benzema, hvis han kan erhverves for en rimelig sum penge Peace
Aaron Lennon har jeg skrevet. Wink Benzema er klasse, men hvad skal vi bruge ham til? Peace

bøvle
Manager

« Svar #4046: 29 Maj 2009, 21:31 »

Kunne sagtens se ham spille som en anden angriber dog i et lidt andet system - korrekt. Eller så bruge ham på højrekant, og så bruge kuyt som angrebs back-up, hvilket han også er bedst til Opstemt
Benzema vil tilføre vores offensiv en helt ny dimension i og med at han afslutter bedre en Kuyt, men især fordi han kan drible og sætte en mand på kanten, hvilket ikke er kuyts stærke side Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #4047: 29 Maj 2009, 21:33 »

Benzema er imo. en ægte killer (dvs. angriber) og når han har spillet kant, så har han spillet til venstre, så synes ikke han er nødvendig. Synes heller ikke vi skal have nyt system for det nuværende fungerede fremragende trods mangel på kantkvalitet.

bøvle
Manager

« Svar #4048: 29 Maj 2009, 21:36 »

Men vil du sige nej til Benzema, hvis han eksempelis kunne erhverves for 200 mio? Der har jo også været snak om Rafa ville have Villa, men det er vel så de samme problemer, som med Benzema?
Sorry, men kan ikke se hvor Aaron Lennon skulle forbedre vores trup, undtagen i bredden selvfølgelig. Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #4049: 29 Maj 2009, 21:48 »

Men vil du sige nej til Benzema, hvis han eksempelis kunne erhverves for 200 mio? Der har jo også været snak om Rafa ville have Villa, men det er vel så de samme problemer, som med Benzema?
Sorry, men kan ikke se hvor Aaron Lennon skulle forbedre vores trup, undtagen i bredden selvfølgelig. Opstemt
Ja, det er spørgsmålet som jeg finder umuligt at svare på. Vi har verdens mest solide centrale midtbane med suveræne Gerrard, verdens bedste oprydder Mascherano og geniale Xabi Alonso. Men Benzema kan jo blive ufattelig god, som du siger. Lyon sælger ham dog ikke til den pris, det er tilgengæld sikkert. Peace Men jeg kan ikke tage stilling til det før det bliver aktuelt.

Aaron Lennon vil bringe en helvedes masse speed ind, gode driblinger og fornuftige indlæg, hvilket Dirk Kuyt på ingen måde mestrer. Jeg skal ikke udtale mig om hans generelle niveau, det har jeg set for lidt Tottenham til, men jeg har et meget klart minde fra Carling Cup-finalen, hvor han kørte rundt med verdens bedste venstreback (Evra) og var genial. Peace

Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010