home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174809 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3885: 11 Maj 2009, 15:19 »

Det er kun rygter... Men ville bestemt ikke brokke mig ret meget hvis Benitez salgs liste ser sådan ud som News Of The World her skriver. Det skulle dog kun lige være hvis Alonso smutter af de nævnte...
Resten ser jeg hellere end gerne smutte fra klubben...

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/298726/RAFA-BENITEZ-GETS-pound64m-Gareth-Barry-is-top-target-for-Liverpool-war-chest.html

Jeg tror også at Barry med 95% sikkerhed er at finde i den røde trøje efter sommerferien, rygterne er igen begyndt at tage til og O'Neill skulle efter sigende have opgivet at holde på ham efter sæsonen...

Flot kamp i weekenden. Vi har ikke lagt os ned endnu, selv om man vist skal være mere end ioptimist hvis man skal tro på et mesterskab nu. Havde håbet Man U kunne sætte lidt til i lokalopgøret mod City og så evt også til mod Arsenal, men de har heller ikke mere at spille for så tvivler på de sætter flere point overstyr i denne sæson...

Men vi har pt kun tabt 2 kampe, ikke tabt til de andre "store", og tangeret rekoreden for flest scoret mål i PL med Babel scoring, og med 2 runder igen bør vi kunne sætte ny rekord for os selv...
Så helt galt er det så heller ikke og må hånden på hjertet indrømme at vi er komet meget længere end jeg selv havde håbet inden sæson strt/transfervinduet lukkede...

Agger var igen ikke med i weekenden, end ikke med i truppen. Jeg var godt nok skuffet indtil jeg fandt ud af hvorfor, han blev far til en lille dreng i fredags. Tillykke med det, ved alt om hvor stort det er  Thumbs Up

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-22266232.html
Jeg håber virkeligt, at Rafa beholder Alonso. Han har været super vigtig og gør det godt sammen med Masch. Thumbs Up
Lækkert at hører. Vores defensive supermand skal ingen steder før vi vinder mesterskabet... Så må vi bare håbe han ikke er gået på pension på det tidspunkt Djævel

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164337090511-1131.htm
Selvfølgelig! Super Masch elsker Liverpool og Liverpool elsker ham! Thumbs Up Vi skal nok vinde det mesterskab med ham. Ham, Alonso og Gerrard er en super midtbane! Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #3886: 11 Maj 2009, 15:25 »

Jeg fatter intet af hvis Liverpool sælger Alonso, så skide værd med Barry! Alonso og Masch har virkelig gjort det godt sammen! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #3887: 11 Maj 2009, 15:40 »

Hvorfor skulle vi dog sælge??

Vi har da stille op sådan:

MR: ?? (evt Lennon)
MC: Alonso
MC: Mascha
ML: Barry

OMC: Gerrard

Hvis rygterne taler sandt ser det jo ud til at både Riera og Babel smutter og Barry kan sagtens spille venstre midt. Det vil jeg ikke have det mindste problem med plus jeg også mener vi dermed får den måske stærkeste midtbane i PL, i hvert fald i top 2...

Pepe
Gæst

« Svar #3888: 11 Maj 2009, 16:20 »

Kan ikke se en midtbane der ville kunne slå den der! En fuldstændig fænomenal midtbane, når vi har folk som (Downing), Lucas Leiva og Benayoun som backups!

alek9000
Manager

« Svar #3889: 11 Maj 2009, 16:22 »

Kan ikke se en midtbane der ville kunne slå den der! En fuldstændig fænomenal midtbane, når vi har folk som (Downing), Lucas Leiva og Benayoun som backups!
Barcelonas midtbane.

Xavi - Keita/Toure - Iniesta
        Messi - Henry

Pepe
Gæst

« Svar #3890: 11 Maj 2009, 16:24 »

Tænkte på PL, alek Smiley Men vil faktisk mene, at den midtbane ville være på højde med Barcas.

alek9000
Manager

« Svar #3891: 11 Maj 2009, 16:27 »

Tænkte på PL, alek Smiley Men vil faktisk mene, at den midtbane ville være på højde med Barcas.
I PL er det den stærkeste, stærkt forfulgt af Chelsea. Jeg vil nu stadig mene, at Barcas er bedre Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #3892: 11 Maj 2009, 19:06 »

Hvorfor skulle vi dog sælge??

Vi har da stille op sådan:

MR: ?? (evt Lennon)
MC: Alonso
MC: Mascha
ML: Barry

OMC: Gerrard

Hvis rygterne taler sandt ser det jo ud til at både Riera og Babel smutter og Barry kan sagtens spille venstre midt. Det vil jeg ikke have det mindste problem med plus jeg også mener vi dermed får den måske stærkeste midtbane i PL, i hvert fald i top 2...
Tænkte ikke lige over Barry som kant, men jeg ville bare gerne have en kant med lidt speed og dribleevner. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #3893: 12 Maj 2009, 14:52 »

http://www.onside.dk/nyheder/milan-og-liverpool-kæmper-om-argentiner

Han måtte meget gerne ende hos os... Jeg har altid været en stor tilhænger af Tevez, måske knap så meget de seneste år Wink.
Men imo er han perfekt til PL, tæt bygget  angriber som løber og løber og løber og endda også kan score mål...

Desuden er han jo rigtig god ven med Mascha så det kunne jo også være en rigtig god grund til han kom til klubben...

Det ville også betyde at alt ikke ligger på Torres skuldre hver gang plus han også vil få en del spilletid da Torres skal have sine obligatoriske 2-3 mdr skadespauser Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3894: 12 Maj 2009, 15:18 »

Jeg ville foretrække Barry på venstre, Gerrard højre, Alonso & Mascherano på midten med Tevez(evt Villa) og Torres i front, men nu ska både Barry og Tevez(Villa) lige komme til klubben før man ka snakke om en kommende opstilling, men god drøm Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #3895: 12 Maj 2009, 15:22 »

Det ville da være tåbeligt at hente Barry for at placere ham på venstrekanten, hvor hans spidskompetencer ikke kommer til sin ret. Så kan I lige så vel hente en dygtig venstrefløj. Med Barry og Kuyt på fløjene vil I ikke skabe meget den vej.

JKJ
Gæst

« Svar #3896: 12 Maj 2009, 16:21 »

Hvis vi henter Barry kan han jo stadig sagtens spille på midtbanen... Hverken Alonso, som har en tendens til at få en del skader under en sæson, eller Mascha, som jo skal have hans obligatoriske karantæne dage, kan jo spille en hel sæson...
Vi plejer at spille omkring 50-60 kampe pr sæson så mon ikke der er plads til alle. Og med netop de 3 til den centrale midtbane mener jeg vi står særdeles stærkt til den kommende sæson
At han skal bruges på venstrekanten er vel også kun i nødstilfælde, men bestemt ikke en umulig opgave for ham at løse...

Men det er jo spekulatioer, lad ham nu lige komme til klubben først Wink

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #3897: 12 Maj 2009, 19:21 »

synes det ville være super fedt hvis tevez kom til klubben Thumbs Up... synes virkelig han er en fantastisk spiller... så kunne man jo godt spille med to på toppen... så ville vi bare have et LUKSUS problem på midten Opstemt (Alonso, masch,(barry),Gerrard)

-LFC-
Manager

« Svar #3898: 13 Maj 2009, 00:12 »

Gider ikke have Tevez, jeg skal ihvertfald vænne mig til det i et stykke tid, før jeg kan acceptere en tidligere United-mand som ovenikøbet har scoret for dem på Anfield flere gange (Mener det er to gange).

-LFC-
Manager

« Svar #3899: 13 Maj 2009, 23:16 »

Så vandt United atter til sidst, og vi må derfor betragte det som endegyldigt slut for i år. Vi kan dog også se tilbage på en sæson i Premier League, der lover godt for fremtiden, og laver vi de rigtige handler i vinduet, så er jeg helt sikker på, at vi kan komme helt op på siden af United. Har dog to håb og drømme. At vi køber Silva og Lennon samt en rutineret makker til Insua og en god reserve for Torres, hvilket ville give en opstilling ala denne.

José "Pepe" Reina
Álvaro Arbeloa - Jamie Carragher - Daniel Agger - Emiliano Insúa
Xabi Alonso - Javier Mascherano
Aaron Lennon - Steven Gerrard - David Silva
Fernando Torres

Jeg savler bare ved tanken.

Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010