home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174913 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3870: 05 Maj 2009, 10:53 »

Giv dog manden tid, han kommer fra en helt anden fodboldkultur, kig på Uniteds hold, prøv at se Vidic, han lignede også et kæmpe fejlkøb, giv Riera tid, og jeg tror faktisk han bliver en god spiller for jer.

Han har haft hans tid. Han var udlejet til Man C for nogle år siden og der faldt han også igennem, så han har nu over 2 omgange bevist at han ikke kan begå sig i PL...

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #3871: 05 Maj 2009, 10:59 »

Han har haft hans tid. Han var udlejet til Man C for nogle år siden og der faldt han også igennem, så han har nu over 2 omgange bevist at han ikke kan begå sig i PL...

Han fik 15 kampe i ligaen for City, det er altså ikke nok, man kan jo ikke regne med at en spiller fra La Liga kan gå ind og spille topfodbold i den hårdest fysiske liga i verden. Han mangler nok at udvikle sig fysisk, og så skal han have noget mere vejledning om hvordan han skal ligge på banen, i forhold til spillestilen. For mig at se er fejlen ikke Rieras, men mere Benitez', da han skulle have givet ham mere tid til at falde til i England, og få ham til at udvikle sig fysisk, og så derefter skulle han til at spille.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #3872: 05 Maj 2009, 11:02 »

Jeg ser meget gerne at vi skifter ud på begge kanter, og her ville Lennon og Downing bestemt være rigtigt gode bud. Jeg kan ikke forestille mig andet end at Barry bliver hentet ind, og det ville også være helt fint. Så har vi stadig verdens bedste midtbane Thumbs Up
Jeg må sige jeg er enig med dem der mener vi skal skifte ud på en back-plads. Kan godt se potentiale i insua, og synes heller ikke aurelio er så dårlig. (bortset fra Arsenal-kampen, hvor begge backs var skandaler ticked off). Arbeloa har gjort det fornuftigt, men jeg ser ham mere som backup end som starter, så her så jeg gerne vi hentede en ny. Richards ville være fedt, men tror ikk city vil sælge ham Ubeslutsom.

Hvad angår angriberpladsen, hvad så med Huntelaar Peace? Læste i avisen at der nok skal ske store ændringer i real-truppen til næste sæson, med ny præsident, og han kan da heller ikke være tilfreds med ikke at blive registreret til europæiske kampe Sur

Hvad med ashley young fra aston villa? har han ikke spillet sig ind omkring landsholdet, og gjort det glimrende?

JKJ
Gæst

« Svar #3873: 05 Maj 2009, 16:43 »

Han fik 15 kampe i ligaen for City, det er altså ikke nok, man kan jo ikke regne med at en spiller fra La Liga kan gå ind og spille topfodbold i den hårdest fysiske liga i verden. Han mangler nok at udvikle sig fysisk, og så skal han have noget mere vejledning om hvordan han skal ligge på banen, i forhold til spillestilen. For mig at se er fejlen ikke Rieras, men mere Benitez', da han skulle have givet ham mere tid til at falde til i England, og få ham til at udvikle sig fysisk, og så derefter skulle han til at spille.

Har har nu spillet 1½ sæson i PL og har stadig ikke vist hans forcer... Vi kan da ikke blive ved med at give ham en eller anden chance...
Hvis man ikke kan følge med efter så lang tid så har man bare ikke fysikken til PL.

Og hvor kang tid skal han bruge til at falde til i England?? Han har en alder, 27, hvor hans såkaldte talent skal komme til udtryk nu, ikke om 2-3-4-5 år.
Hvis han var 18-19 år så kunne vi give ham lidt tid, men da bestemt ikke nu... Han har som sagt nu spillet 1½ år i PL i 2 forskellige klubber og stadig ikke vist noget, så kommer han heller aldrig til det...

-LFC-
Manager

« Svar #3874: 05 Maj 2009, 16:56 »

Giv dog manden tid, han kommer fra en helt anden fodboldkultur, kig på Uniteds hold, prøv at se Vidic, han lignede også et kæmpe fejlkøb, giv Riera tid, og jeg tror faktisk han bliver en god spiller for jer.
Orh hold op, manden er 1.90 høj ca. så det er ikke fysik han mangler, hvilket han også har vist. Derimod mangler han speed og boldkontrol.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #3875: 05 Maj 2009, 21:04 »

Kom lige i tanke om silva fra Valencia... kunne man ikke hente ham til sommer?  Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3876: 09 Maj 2009, 19:19 »

Orh hold op, manden er 1.90 høj ca. så det er ikke fysik han mangler, hvilket han også har vist. Derimod mangler han speed og boldkontrol.

Nu er alt fysik jo ikke bygget i højden. Som du selv antyuder, er det der er allervigtigst i engelsk fodbold, jo fart og derfor også boldkontrol. Kontrollen kan se flyvsk ud, når man ikke er vant til det tempo PL spilles i. Derfor har han også brug for tiden til at vænne sig til ligaen.

Dermed self ikke sagt, at han bliver en sikker gevinst bare fordi man giver ham tid, men at bedømme ham ud fra én sæson, når han ikke er kommet til klubben som stor stjerne, synes jeg lige lovligt hurtigt. Måske især ud fra den betragtning at Liverpool ikke har været den klub med mindst gang i svingdøren de seneste par sæsoner.

-LFC-
Manager

« Svar #3877: 09 Maj 2009, 19:21 »

Nu er alt fysik jo ikke bygget i højden. Som du selv antyuder, er det der er allervigtigst i engelsk fodbold, jo fart og derfor også boldkontrol. Kontrollen kan se flyvsk ud, når man ikke er vant til det tempo PL spilles i. Derfor har han også brug for tiden til at vænne sig til ligaen.

Dermed self ikke sagt, at han bliver en sikker gevinst bare fordi man giver ham tid, men at bedømme ham ud fra én sæson, når han ikke er kommet til klubben som stor stjerne, synes jeg lige lovligt hurtigt. Måske især ud fra den betragtning at Liverpool ikke har været den klub med mindst gang i svingdøren de seneste par sæsoner.
Alligevel, fysik er bestemt ikke det manden mangler. Han er god til at bruge sin fysik til at holde bolden væk, men jeg synes han mangler speed og boldkontrol.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3878: 09 Maj 2009, 19:25 »

Selvom man er 190cm behøver man jo ikke være fysiksstærk.. Jeg er enig i at Riera lige skal vende sig til fysikken i England. Det er en kæmpe omvæltning at skifte fra Spanien til England.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3879: 09 Maj 2009, 19:28 »

Hvor mange ser West Ham - Liverpool nu? Opstemt

Rigtig god dommer Opstemt

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3880: 09 Maj 2009, 19:29 »

Selvom man er 190cm behøver man jo ikke være fysiksstærk.. Jeg er enig i at Riera lige skal vende sig til fysikken i England. Det er en kæmpe omvæltning at skifte fra Spanien til England.

Enig.. vi så jo hvor lang tid Luis Garcia skulle vende sig til tempoet i England ..

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

JKJ
Gæst

« Svar #3881: 10 Maj 2009, 12:12 »

Jamen igen, han har nu spillet i PL i 1½ år, over 2 omgange, han er 27 år og hvis han skal bruge længere tid ender det jo med han kommer til at spille old-boys bold...
Jeg kan gå med til de skal have en tilvændings periode, men 1½ år er alt alt alt for lang tid...

Hvis han ikke har vendet sig til det endnu, så kommer han aldrig til det...
Derfor ser jeg heller feks Downing i klubben, han har altid spillet i PL og og kender derfor alt til tempoet...

JKJ
Gæst

« Svar #3882: 11 Maj 2009, 12:33 »

Det er kun rygter... Men ville bestemt ikke brokke mig ret meget hvis Benitez salgs liste ser sådan ud som News Of The World her skriver. Det skulle dog kun lige være hvis Alonso smutter af de nævnte...
Resten ser jeg hellere end gerne smutte fra klubben...

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/298726/RAFA-BENITEZ-GETS-pound64m-Gareth-Barry-is-top-target-for-Liverpool-war-chest.html

Jeg tror også at Barry med 95% sikkerhed er at finde i den røde trøje efter sommerferien, rygterne er igen begyndt at tage til og O'Neill skulle efter sigende have opgivet at holde på ham efter sæsonen...

Flot kamp i weekenden. Vi har ikke lagt os ned endnu, selv om man vist skal være mere end ioptimist hvis man skal tro på et mesterskab nu. Havde håbet Man U kunne sætte lidt til i lokalopgøret mod City og så evt også til mod Arsenal, men de har heller ikke mere at spille for så tvivler på de sætter flere point overstyr i denne sæson...

Men vi har pt kun tabt 2 kampe, ikke tabt til de andre "store", og tangeret rekoreden for flest scoret mål i PL med Babel scoring, og med 2 runder igen bør vi kunne sætte ny rekord for os selv...
Så helt galt er det så heller ikke og må hånden på hjertet indrømme at vi er komet meget længere end jeg selv havde håbet inden sæson strt/transfervinduet lukkede...

Agger var igen ikke med i weekenden, end ikke med i truppen. Jeg var godt nok skuffet indtil jeg fandt ud af hvorfor, han blev far til en lille dreng i fredags. Tillykke med det, ved alt om hvor stort det er  Thumbs Up

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-22266232.html

JKJ
Gæst

« Svar #3883: 11 Maj 2009, 15:01 »

Lækkert at hører. Vores defensive supermand skal ingen steder før vi vinder mesterskabet... Så må vi bare håbe han ikke er gået på pension på det tidspunkt  Djævel

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164337090511-1131.htm

Pepe
Gæst

« Svar #3884: 11 Maj 2009, 15:09 »

Rigtig god nyhed! Han er virkelig vigtig!

Er enig med alt i dit lidt længere indlæg. En rigtig fin sæson! Vi er for første gang tæt på mesterskabet, og hvis vi fortsætter sådan er der nok guld næste år Thumbs Up

Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010