home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 865 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175077 gange)
Iloveme
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3840: 04 Maj 2009, 19:27 »

En Lennon fra Tottenham og Downing fra Middlesbrough så jeg gerne forstærke hver sin side...

De er vandt til tempoet og spiller begge fast på det engelske landshold, så de bør bestemt have klassen... Plus jeg mener vi mangler engelske spillere, og hvis feks Middlesbrough rykker ned kan vi helt sikkert også få Downing til en fornuftig pris. Han har desuden meldt ud han vil væk lige meget hvordan det går...

Tottenham tjener jo en del penge på de handler vi laver med dem så de er vel også til at forhandle med Wink
De to kan da ikke forstærke liverpool holdet på nogen måde?

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Pepe
Gæst

« Svar #3841: 04 Maj 2009, 19:29 »

mener heller ikke at Riera skal ud.. Han har gjort det fint hvis man tænker på at det er hans debut sæson..

Mener til gengæld at Babel må ud igen.. Han har skuffet bigt ime i år !

Uenig og... uenig Grin

Man kunne godt give Riera et til skud i bøssen, men han har bestemt ikke imponeret.. Han kan jo ikke slå et indlæg.

Synes slet ikke Babel skal væk. Han skuffer ikke, han får bare ikke chancen. Hvis Benitez begynder at bruge ham, tror jeg, vi får ham at se i god form Thumbs Up

De to kan da ikke forstærke liverpool holdet på nogen måde?

De er begge landsholdsspillere og kender begge Premier League ud og ind, så jo det kan de formegentlig godt.

Prøv at argumentere for dine holdninger i stedet for at komme med et lidt intetsigende indlæg Smiley

Danielsen
Manager

« Svar #3842: 04 Maj 2009, 19:49 »

Hvis Tom Hicks og George Gillet, bare ville give Benitez 600 - 700 Mio Dkk, og han gav dem til mig ville Liverpool holdet komme til at se sådan til - Hvis Spillerene Altså gad at skifte til klubben

Torres/Defoe

Gerrard

Riera - Mascherano - Barry - Bentley

Marcelo- Agger - Carra - Arbeloa

Renia/Lloris

Defoe: Mener han ville være en glimrende substitut til Torres som sagt er "meget" skadet..

Barry: Da jeg ikke mener at Xabi Alonso har nivauet til at spille på topplan mere jeg at Britiske Barry vil være glimrende erstatning.

Bentley: Ingen tvivl Dirk Kuyt er simpelhen ikke god nok, Bentley har nivauet og han har, ikke i FM men i Virkligheden, en frikøbskalusul på 75 Mio Dkk.

Marcelo: Da jeg uden tvivl mener at Venstre backen er vores svageste punkt, syntes jeg at marcelo er en selvskrevet Handel

Lloris: Back up

.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Pepe
Gæst

« Svar #3843: 04 Maj 2009, 19:55 »

Hvorfor er Alonso nu ikke god nok til at spille på topplan??? Han har da været en af  vores bærende krafter denne sæson?

Lloris kan jeg ikke udtale mig om, da jeg kun kender ham fra FM, men det ville være fint med en backup keeper.

Jeg synes ikke, vi har brug for en ny venstreback, så jeg er også uenig i Marcelo-købet. Hvis vi endelig skulle have en ny venstreback skulle det ikke være Marcelo, der er en lille spinkel type. '

Barry ville være et fint køb, og det ville Bentley også Thumbs Up Så dog hellere Lennon i stedet for Bentley.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3844: 04 Maj 2009, 19:55 »

Uenig og... uenig Grin

Man kunne godt give Riera et til skud i bøssen, men han har bestemt ikke imponeret.. Han kan jo ikke slå et indlæg.

Synes slet ikke Babel skal væk. Han skuffer ikke, han får bare ikke chancen. Hvis Benitez begynder at bruge ham, tror jeg, vi får ham at se i god form Thumbs Up

De er begge landsholdsspillere og kender begge Premier League ud og ind, så jo det kan de formegentlig godt.

Prøv at argumentere for dine holdninger i stedet for at komme med et lidt intetsigende indlæg Smiley

Riera synes jeg er en spiller vi har manglet, da han er hurtig på fødderne og sætter tit sin modstander af.. Samtidig er han god i det små hurtige spil ude på kanten.

Babel? Har han ikke fået chancen? Han har fået alt for mange kampe hvis man kigger på hvordan har præsteret! Han viser ingen udstråling, der viser, at han vil på det hold.. Jeg synes han ser meget opgivende ud når han spiller.. Hans driblinger er også håbløse, da han tit dribler direkte ind i modstanderen.. Han skal vise sin hurtighed noget mere, for det er den måde han kan sætte sin modstander af. Det skal han gøre ved at tage et langt træk så han kan løbe fra modstanderen..

Mht de to "nye" spillere, mener jeg ikke de har større evner end Riera og Benayoun. Benayoun, mener jeg, er en af de mest kloge fodboldspillere i verden! Han gør det ikke sværre end det er og vælger altid den rigtige løsning. Samtidig har han vist i år, at han er en fremragende dribler..

- Liverpool er mit liv

Danielsen
Manager

« Svar #3845: 04 Maj 2009, 19:59 »

Hvorfor er Alonso nu ikke god nok til at spille på topplan??? Han har da været en af  vores bærende krafter denne sæson?

Lloris kan jeg ikke udtale mig om, da jeg kun kender ham fra FM, men det ville være fint med en backup keeper.

Jeg synes ikke, vi har brug for en ny venstreback, så jeg er også uenig i Marcelo-købet. Hvis vi endelig skulle have en ny venstreback skulle det ikke være Marcelo, der er en lille spinkel type. '

Barry ville være et fint køb, og det ville Bentley også Thumbs Up Så dog hellere Lennon i stedet for Bentley.

Føler bare ikke Alonso har Nivauet mere...  Skuffet

Aurelio, ja han her en god sparke teknik, men hvad kan han mere

Bentley spiller da bedere end LEnnon Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #3846: 04 Maj 2009, 20:02 »

Marcelo: Da jeg uden tvivl mener at Venstre backen er vores svageste punkt, syntes jeg at marcelo er en selvskrevet Handel

Marcelo ville være langt bedre som kant spiller, end back. Til gengæld kunne i godt blive farlige med Bentley og Barry på midtbanen, i en slags 4-5-1 formation.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3847: 04 Maj 2009, 20:04 »

Hvis Tom Hicks og George Gillet, bare ville give Benitez 600 - 700 Mio Dkk, og han gav dem til mig ville Liverpool holdet komme til at se sådan til - Hvis Spillerene Altså gad at skifte til klubben

Torres/Defoe

Gerrard

Riera - Mascherano - Barry - Bentley

Marcelo- Agger - Carra - Arbeloa

Renia/Lloris

Defoe: Mener han ville være en glimrende substitut til Torres som sagt er "meget" skadet..

Barry: Da jeg ikke mener at Xabi Alonso har nivauet til at spille på topplan mere jeg at Britiske Barry vil være glimrende erstatning.

Bentley: Ingen tvivl Dirk Kuyt er simpelhen ikke god nok, Bentley har nivauet og han har, ikke i FM men i Virkligheden, en frikøbskalusul på 75 Mio Dkk.

Lloris: Back up

.

Har også altid været en fan af Defoe, men det er svært at sige, om han vil slå til..

Jeg mener, at vores svageste led er på højre backen.. Arbeloa er en stabil ringe spiller.. Han laver mange fejl gennem en kamp, hvilket også fører til mål nogle gange.. Han laver ikke ret meget offensivt, som man ser hos Arsenal, Chelsea, United og alle andre storhold.. Hvis man kigger på Arbeloa og sammenligner med andre storhold, kan vi godt konstatere, at han er under niveau..
På venstre back har Insua gjort det rigtig godt i år. Vi havde en god periode midt i sæsonen hvor han spillede og så skulle han spille for Argentina, og derefter kom vi ind i en dårlig periode.. En god ung spiller der er god i defensiven og samtidig kan spille fremadrettet..

- Liverpool er mit liv

Pepe
Gæst

« Svar #3848: 04 Maj 2009, 20:08 »

Riera synes jeg er en spiller vi har manglet, da han er hurtig på fødderne og sætter tit sin modstander af.. Samtidig er han god i det små hurtige spil ude på kanten.

Babel? Har han ikke fået chancen? Han har fået alt for mange kampe hvis man kigger på hvordan har præsteret! Han viser ingen udstråling, der viser, at han vil på det hold.. Jeg synes han ser meget opgivende ud når han spiller.. Hans driblinger er også håbløse, da han tit dribler direkte ind i modstanderen.. Han skal vise sin hurtighed noget mere, for det er den måde han kan sætte sin modstander af. Det skal han gøre ved at tage et langt træk så han kan løbe fra modstanderen..

Mht de to "nye" spillere, mener jeg ikke de har større evner end Riera og Benayoun. Benayoun, mener jeg, er en af de mest kloge fodboldspillere i verden! Han gør det ikke sværre end det er og vælger altid den rigtige løsning. Samtidig har han vist i år, at han er en fremragende dribler..

Jeg tror ikke, at Riera kommer til at slå igennem i engelsk fodbold. I hvert fald ikke i Liverpool. Han er hurtig, ja, men han udnytter på ingen måde sin hurtighed. Det er fandeme også sjældent man ser ham slå et præcist indlæg. Han har ikke fortjent en plads i startopstillingen imo.

Her er vi så uenige. Babel er en spiller, der kan komme ind og vende en kamp, og sådan nogle har vi ikke nok af. Han har scoret et fint antal mål i forhold til antal kampe. Vi er stik uenige.

Benayoun er en udemærket spiller, men han har for eksempel ikke evnerne til at komme på det engelske landshold, hvilket begge spillere (Downing og Lennon) har. Hvis Benayoun var englænder ville han ikke være i nærheden af en landsholdsplads.
Han er en klog spiller, ja, men han kan være HELT væk i flere måneder af gangen, hvor han spiller som en sæk kartofler, og det er der ikke plads til. Benayoun er en udemærket joker at kunne sætte ind, men han burde ikke være at finde i truppen, da han som sagt svinger RIGTIG meget i niveau.

Btw godt at se at du tager kritik til dig og argumenterer Smiley

Føler bare ikke Alonso har Nivauet mere... Skuffet

Aurelio, ja han her en god sparke teknik, men hvad kan han mere

Bentley spiller da bedere end LEnnon Shockeret

Føler netop Alonso har niveauet nu efter sådan en super sæson!

Jeg snakker ikke om Aurelio. Han er jo konstant skadet. Jeg snakker om Insua, som jeg anser som et kæmpe talent Thumbs Up
Citat

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #3849: 04 Maj 2009, 20:09 »

Jeg mener Riera er god nok til Liverpool-holdet. Han har været et godt køb når man tager transfersummen i betragtning.
Men Babel, kan jeg godt lide, men han viser bare ikke rigtigt noget. Han ser simpelthen så klodset ud når han dribler, især når man sammenligner ham med tiden i Ajax. Tit så synes jeg han tager den forkerte beslutning. Måske kan han ikke klare presset. Måske skal han have lidt mere tid til at spille sig ind på holdet.
Benayoun tilgengæld, har spillet en super sæson indtil videre, så selv om han er stærkt undervurderet, synes jeg han har gjort sig fortjent som Liverpool-spiller. Thumbs Up

Danielsen
Manager

« Svar #3850: 04 Maj 2009, 20:13 »

Jeg snakker ikke om Aurelio. Han er jo konstant skadet. Jeg snakker om Insua, som jeg anser som et kæmpe talent Thumbs Up

Insua min sure gamle røv, han er et okay talent, MEN han udvikler sig jo næsten ikke,

Pepe
Gæst

« Svar #3851: 04 Maj 2009, 20:18 »

Insua min sure gamle røv, han er et okay talent, MEN han udvikler sig jo næsten ikke,

Det kan du jo ikke vide noget om. Så meget Liverpool-bold kan du heller ikke se Wink

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3852: 04 Maj 2009, 20:22 »

Jeg tror ikke, at Riera kommer til at slå igennem i engelsk fodbold. I hvert fald ikke i Liverpool. Han er hurtig, ja, men han udnytter på ingen måde sin hurtighed. Det er fandeme også sjældent man ser ham slå et præcist indlæg. Han har ikke fortjent en plads i startopstillingen imo.

Her er vi så uenige. Babel er en spiller, der kan komme ind og vende en kamp, og sådan nogle har vi ikke nok af. Han har scoret et fint antal mål i forhold til antal kampe. Vi er stik uenige.

Benayoun er en udemærket spiller, men han har for eksempel ikke evnerne til at komme på det engelske landshold, hvilket begge spillere (Downing og Lennon) har. Hvis Benayoun var englænder ville han ikke være i nærheden af en landsholdsplads.
Han er en klog spiller, ja, men han kan være HELT væk i flere måneder af gangen, hvor han spiller som en sæk kartofler, og det er der ikke plads til. Benayoun er en udemærket joker at kunne sætte ind, men han burde ikke være at finde i truppen, da han som sagt svinger RIGTIG meget i niveau.

Btw godt at se at du tager kritik til dig og argumenterer Smiley

Føler netop Alonso har niveauet nu efter sådan en super sæson!

Citat

Babel har mange gode evner, men problemet er, at han ikke udnytter dem. Hvornår har han været manden der vendte kampen og afgjort en?

- Liverpool er mit liv

Pepe
Gæst

« Svar #3853: 04 Maj 2009, 20:23 »

Kan ikke lige ummidelbart komme på en kamp han har vendt, men i Champions League har han flere gange vist sig vigtig og er kommet ind og scoret mål. Specielt sidste sæson.

ManUtd83
Manager

« Svar #3854: 04 Maj 2009, 20:23 »

Liverpool skal bruge mindst en ny fløj og en ny back. Synes ikke personligt at spillere som Riera, Babel og Aurelio har kvaliteten til at være del af en ligavindende start-ellever.

Lennon ville være et kanon bud på en fløj til Liverpool. Han er ung og de kvaliteter han besidder er der ingen fløje i Liverpool der pt. besidder. Han er en typisk fløj der sætter sin mand og går til baglinjen vha. enorm acceleration. Lennon kan blive bedre og har mange sæsoner i sig.
Til venstrebacken skal Liverpool bruge en hurtig, teknisk dygtig og offensiv back som modstykke til mere forsigtige og solide Arbeloa i højre side. En Evra/Clichy-type ville være perfekt. Kan ikke rigtig udtale mig om Insua.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger! - Ny back/Insua

Alonso - Mascherano

Lennon - Gerrard - Benayoun

Torres

En god optimal start-ellever hvor spillere som Kuyt, Riera, Babel, Aurelio, Lucas, Skrtel osv. er fine reserver.

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010