home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175127 gange)
Pepe
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3825: 04 Maj 2009, 14:37 »

Enig JKJ. Så bare gerne, at vi trak Gerrard tilbage som offensiv midtbanespiller og spillede med Torres og en anden klasseangriber på toppen. En stor targetman, der kan lave noget ravage. (Hvorfor solgte vi Crouch?!?!?!)

Torres/Ny angriber
Gerrard
Ny kant                 Ny kant

Xabi Alonso - Masch

Insua - Agger - Carragher - Arbeloa

Reina

Torres er så ofte skadet, at jeg gerne så en backup, der havde nogle kvaliteter, så vi ikke skulle benytte N'gog eller Kuyt deroppe Smiley

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 14:49 af Pepe » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #3826: 04 Maj 2009, 14:46 »

Vi kan desværre ikke spille 4-2-3-2. Pepe. Peace

Så ville vi ihvertfald endeligt vinde Premier League. Peace

Pepe
Gæst

« Svar #3827: 04 Maj 2009, 14:48 »

Haha Grin Min fejl.. Redigerer lige lidt så Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3828: 04 Maj 2009, 15:14 »

En Lennon fra Tottenham og Downing fra Middlesbrough så jeg gerne forstærke hver sin side...

De er vandt til tempoet og spiller begge fast på det engelske landshold, så de bør bestemt have klassen... Plus jeg mener vi mangler engelske spillere, og hvis feks Middlesbrough rykker ned kan vi helt sikkert også få Downing til en fornuftig pris. Han har desuden meldt ud han vil væk lige meget hvordan det går...

Tottenham tjener jo en del penge på de handler vi laver med dem så de er vel også til at forhandle med Wink

Pepe
Gæst

« Svar #3829: 04 Maj 2009, 16:00 »

Helt enig Wink

Vi mangler helt klart noget engelsk, så det kunne være perfekt. Og de er jo begge klassespillere som du siger. Fine forslag, som jeg også længe har haft i tankerne Smiley De to plus en Crouch tilbage. Og så Micah Richards på højrebacken Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #3830: 04 Maj 2009, 16:22 »

Sami skifter til Leverkusen.

Var godt klar over at han nok forlod os, men troede faktisk han smuttede til en anden engelsk klub, der skulle eftersigende have været nok der var interesseret...

Men tak for alt Sami, du har givet dig 110% de 10 år du har været i klubben...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164255090504-1445.htm

Lidt facts om Sami: http://www.liverpoolfc.tv/team/squad/hyypia/
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 17:18 af JKJ » Logged

Pepe
Gæst

« Svar #3831: 04 Maj 2009, 16:26 »

Det er nok det bedste for alle parter. Det lysner også for Agger-spilletid, selvom Skrtel stadig er den største konkurrent.

Tak for alt Sami H Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3832: 04 Maj 2009, 16:28 »

Helt enig Wink

Vi mangler helt klart noget engelsk, så det kunne være perfekt. Og de er jo begge klassespillere som du siger. Fine forslag, som jeg også længe har haft i tankerne Smiley De to plus en Crouch tilbage. Og så Micah Richards på højrebacken Thumbs Up

Ser også gerne Crouch tilbage, men tror ikke han igen vil stille sig tilfreds med en bænkplads. Det er mig stadig en gåde han ikke fik chancen noget mere, han scorede jo ganske pænt når man tænker hvor få chancer han fik...

Desuden tror jeg Barry kommer til klubben. Han gav jo AV 1 chance mere for at komme i CL og efter et rigtig godt 1. halvsæson er de jo faldet totalt igennem siden og skal vel til at kæmpe for bare at komme i UEFA cuppen. Og det tror jeg ikke han vil stille sig tilfreds med igen.

Richards ved jeg ikke rigtig med, jeg er en af de vist efterhånden få herinde, der ikke ser nogen grund til at skifte ud på højreback pladsen. Arbeloa gør det imo ganske fornuftigt og har et ganske højt bundniveau. Han er ikke den der skaber de store overskrifter med hans spil, men det er jo nu engang heller ikke hans arbejde på banen...

Pepe
Gæst

« Svar #3833: 04 Maj 2009, 16:31 »

Jeg anser det heller ikke som realistisk med at hente Crouch tilbage desværre. Jeg drømmer vel bare Wink
Barry ville være dejlig at få til! Ikke så meget der..
Arbeloa er en ganske udemærket spiller imo, men hvis vi skal vinde PL tror jeg, at der skal skiftes ud her. Arbeloa er jo også glimrende som backup, da han kan spille begge back-pladser. Han skulle nok få spilletid.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3834: 04 Maj 2009, 17:22 »

Så er Hyypiä på vej til Bayer Leverkusen til sommer.

JKJ
Gæst

« Svar #3835: 04 Maj 2009, 17:32 »

Inden vi begynder at snakke om hvem der skal ind ser jeg heller vi starter med at sælge ud.

Sami er væk. Og derudover ser jeg gerne Lucas, Dossena, Aurelio, Degen, Vorroin, Pennant, Reira og Itandje væk. Derudover tror jeg ikke Babel har nogen fremtid i klubben, desværre, og er nok også væk.

Hvis vi kan komme af med disse 9 spillere, Pennant får vidog intet for da han har kontrakt udløb, tror jeg der bør være penge til 3-4 klasse indkøb.
Men er desværre bange for at når der forsvinder et x-antal spillere så ser Benitez helst at der kommer mindst det same ind igen...

Barry, Lennon og Downing er dog som tidligere nævnt mine favoritkøb. Og hvis en spiller som Barry kommer får vi en midtbane bestående af Barry, Alonso, Mascha og Gerrard. Den vil jeg ikke bytte med noget som helt i nogen som helst klubber...

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3836: 04 Maj 2009, 17:37 »

Og hvis en spiller som Barry kommer får vi en midtbane bestående af Barry, Alonso, Mascha og Gerrard. Den vil jeg ikke bytte med noget som helt i nogen som helst klubber...

Det var en midtbane jeg godt gad se det er helt sikkert.

Pepe
Gæst

« Svar #3837: 04 Maj 2009, 17:45 »

Inden vi begynder at snakke om hvem der skal ind ser jeg heller vi starter med at sælge ud.

Sami er væk. Og derudover ser jeg gerne Lucas, Dossena, Aurelio, Degen, Vorroin, Pennant, Reira og Itandje væk. Derudover tror jeg ikke Babel har nogen fremtid i klubben, desværre, og er nok også væk.

Hvis vi kan komme af med disse 9 spillere, Pennant får vidog intet for da han har kontrakt udløb, tror jeg der bør være penge til 3-4 klasse indkøb.
Men er desværre bange for at når der forsvinder et x-antal spillere så ser Benitez helst at der kommer mindst det same ind igen...

Barry, Lennon og Downing er dog som tidligere nævnt mine favoritkøb. Og hvis en spiller som Barry kommer får vi en midtbane bestående af Barry, Alonso, Mascha og Gerrard. Den vil jeg ikke bytte med noget som helt i nogen som helst klubber...

Igen er jeg 100% enig i din analyse.
Som tidligere nævnt så jeg gerne en til angriber komme til klubben som backup for Torres, der tit er skadet eller ramler ind i dårlige perioder.
Her er også en mulighed:

Torres/Ny angriber

Gerrard

Downing/Barry - Mascherano - Alonso - Lennon

Ville nok være drømmeoffensiven! Håber virkelig vi får råd til de fire spillere.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3838: 04 Maj 2009, 19:13 »

Hvorfor vil I så gerne af med Riera? Ja, jeg ved han ikke har været fantastisk i denns sæson, men jeg mener han har et kæmpe potentiale, og jeg tror faktisk at han vil gøre det langt bedre i den kommende sæson. Han er hurtig og driblestærk, han skal blot vænne sig til, at man ikke kan tage den helt så roligt som man kan i Spanien.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3839: 04 Maj 2009, 19:25 »

mener heller ikke at Riera skal ud.. Han har gjort det fint hvis man tænker på at det er hans debut sæson..

Mener til gengæld at Babel må ud igen.. Han har skuffet bigt ime i år !

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010