home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974294 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2835: 23 Jan 2009, 14:09 »

Hvorfor er det lige vi bliver en plastic klub??

Du mener ikke din egen klub har købt de fleste af de spillere i har på og omkring 1. holdet??

Ja, jeg tror, at det er de færreste tophold hvis trup, består af flere spillere af klubbens egen avl end spillere fra andre klubber.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2836: 23 Jan 2009, 14:12 »

Jo det har vi, men det har I vel også?

Jeg ved så bare også at vi har mange upcomming spillere som er fra egen avl. Giggs, Neville, Scholes, Rafael, Welbeck, Fletcher, Ronaldo, Rooney er alle spilere som er købt som rigtig unge. De spillere vi har brugt rigtig mange penge på er vel Berbatov og Carrick.

Chelsea har da en af verdens bedste ungdomsafdelinger.

Liverpool har også en suveræn ungdomsafdeling i dag, forskellen er bare, at Rafa ikke stoler på de unge spillere, som Ferguson gør.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2837: 23 Jan 2009, 14:14 »

Chelsea har da en af verdens bedste ungdomsafdelinger.

Liverpool har også en suveræn ungdomsafdeling i dag, forskellen er bare, at Rafa ikke stoler på de unge spillere, som Ferguson gør.

Ja men Chelsea var aldrig blevet et storhold som nu, hvis ikke Abramovich opkøbte dem. Siden da var de jo kun et middelmådig midterhold.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2838: 23 Jan 2009, 14:16 »

Ja men Chelsea var aldrig blevet et storhold som nu, hvis ikke Abramovich opkøbte dem. Siden da var de jo kun et middelmådig midterhold.

Og Manchester United var aldrig blevet en topklub uden Alex Ferguson (:

JKJ
Gæst

« Svar #2839: 23 Jan 2009, 14:16 »

Jo det har vi, men det har I vel også?

Jeg ved så bare også at vi har mange upcomming spillere som er fra egen avl. Giggs, Neville, Scholes, Rafael, Welbeck, Fletcher, Ronaldo, Rooney er alle spilere som er købt som rigtig unge. De spillere vi har brugt rigtig mange penge på er vel Berbatov og Carrick.

de 3 første er alle af egen avl, men også langt inde i deres karrieres efterår...
Ronaldo og Rooney var såvidt jeg husker bestemt ikke billige da i hentede dem, i hvert fald ikke Rooney...

Og hvor mange af de spillere vi har hentet har kostet en formue ud over Torres og Keane??

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2840: 23 Jan 2009, 14:18 »

de 3 første er alle af egen avl, men også langt inde i deres karrieres efterår...
Ronaldo og Rooney var såvidt jeg husker bestemt ikke billige da i hentede dem, i hvert fald ikke Rooney...

Og hvor mange af de spillere vi har hentet har kostet en formue ud over Torres og Keane??

Derudover er Rafael først lige købt, så vidt jeg ved (:

JKJ
Gæst

« Svar #2841: 23 Jan 2009, 14:19 »

Det var så måske ikke den bedste sammenligning da de har 2 vidt forskeligge stillinger i klubberne, Sir A ligger jo ikke Mia i Man U og Don A bestemmer jo ikke på træningsbanen og under kampene...

Men Man U havde nu heller ikke været hvor de var i dag hvis de ikke havde fået de mange mio og mia fra div sponsorer og ejere de sidste 25 år...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2842: 23 Jan 2009, 14:21 »

Rigtig nok. Men de fleste spillere er vel købte! At I så køber mange middelmådige og vi køber 1 stor bliver det samme!

United-styrer
Gæst

« Svar #2843: 23 Jan 2009, 14:21 »

Man kan ikke slå en eminent træner og en rigmand i hartkorn. Fra et fodboldromantisk synspunkt har Fergie bragt United til toppen på ærlig vis, mens Romans metoder - penge - betragtes som uærlige. Derudover er det naturligvis ikke sandt; United har haft flere storhedsperioder gennem tiden.

Med det sagt gider jeg ikke gå ind i en debat om plastik- og købeklubber. Der findes efterhånden ikke andet.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2844: 23 Jan 2009, 14:22 »

Det var så måske ikke den bedste sammenligning da de har 2 vidt forskeligge stillinger i klubberne, Sir A ligger jo ikke Mia i Man U og Don A bestemmer jo ikke på træningsbanen og under kampene...

Men Man U havde nu heller ikke været hvor de var i dag hvis de ikke havde fået de mange mio og mia fra div sponsorer og ejere de sidste 25 år...

Nerj men alle klubber er afhængige af nogen omstændigheder i dens historie, om det er en pengemand eller en manager, er ligemeget, det vigtige er, at klubben ikke ville være det samme uden.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2845: 23 Jan 2009, 14:24 »

Det er vel også en fair måde at have forretning! Alle kan blive store, hvis en rigmand kommer med enorme summer penge som Abramovich.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2846: 23 Jan 2009, 14:24 »

Man kan ikke slå en eminent træner og en rigmand i hartkorn. Fra et fodboldromantisk synspunkt har Fergie bragt United til toppen på ærlig vis, mens Romans metoder - penge - betragtes som uærlige. Derudover er det naturligvis ikke sandt; United har haft flere storhedsperioder gennem tiden.

Med det sagt gider jeg ikke gå ind i en debat om plastik- og købeklubber. Der findes efterhånden ikke andet.

Fodbold har for længe siden mistet sin mødom.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2847: 23 Jan 2009, 14:25 »

Det er vel også en fair måde at have forretning! Alle kan blive store, hvis en rigmand kommer med enorme summer penge som Abramovich.

Alle kan også blive store, hvis de får verdens bedste manager nogensinde. Abramovich er jo også startet et sted, og det er Chelsea også.

Pepe
Gæst

« Svar #2848: 25 Jan 2009, 14:46 »

Nå, gutter! Så skal der fandeme tages hævn i dag! Everton stjal point for os sidste gang, men nu skal de tæskes.

Agger er tilsyneladende tilbage. Personligt håber jeg, Rafa giver ham chancen i dag:
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95013

Som tidligere nævnt i tråden er Hicks og co tæt på at sælge klubben til en kuwaitisk fyr, der efter sigende skulle være stinkerig. Lad os for ALT i verden håbe det!
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95000

I øvrigt håber jeg, at vi starter med Torres alene på toppen med Gerrard som hængende kreatør. Keane virker som røv og nøgler for tiden, og Torres skulle have gjort det meget godt mod Everton sidst. Ellers er der jo kun en ting at sige: COME ON POOL! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #2849: 25 Jan 2009, 19:43 »

Man kan sige meget om Everton... De er feks nærmest uhyggelige effektive... 2 skud 1 mål, i en kamp hvor de vel kun var over midten 8-10 gange ialt!!

Og hold da op hvor vi mangler en spiller da kan lave de afgørende driblinger, aldrig har jeg da set et hold være så dominerende og spille power play i ca 90 min og så have så få gennemspillet angreb, så fortjener vi heller ikke at vinde!

Jeg har tidligere menet at Babel burde have chancen, det skal han så ikke mere, manden har jo ingen teknik og overblik overhovedet og bør sættes til salg, gerne hurtigst muligt så vi kan få hentet en ny venstre side...

Men genrelt var vi totalt dominerende men totalt uden fantasi... Og vil jeg virkelig foreslå div trænere i klubben der står for dette at få øvet indlæg, Vi havde jo et hav af indlæg uden at ret mange mere end 2-3% var godkendt! Og når vi åbenbart skal spille på den måde så skal de altså falde præcist og det gjorde de bare overhovedet ikke...

Agger kom ikke på banen, og det får han mere end svært ved som Skrtel spiller på. Ham slår man sig virkelig på og jeg må jo nok tage mine danske briller af og sige han har klasse.
Men det skal da også siges at det er lidt sørgeligt at se at vi faktsik spiller med 5 mand nede bagved når bolden skal førres frem, Alonso skal jo altid ned og hente den og selv føre den frem, hvis Agger havde været det havde det frigjort en mand mere på midtbanen så han kunne have ført den frem... Hvis Agger kan blive lige så hårdfør som Skrtel så tror jeg vi kan forvente at se ham mere på banen...

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010