home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973845 gange)
Manniche
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2610: 28 Dec 2008, 16:16 »

Man skal vel tro på sit hold? og når endelig Liverpool er med i toppen skal man da tro på det!

PIS! Chelsea udlignede til 1-1

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #2611: 28 Dec 2008, 16:17 »

Den smuttede, men det er jo ik = en sejr!..

HVis chelsea taber i dag er vi 4 point foran dem, og så er der pres på jer, for så skal i slå jeres næste to modstandere.. Spørgsmålet er, om i med jeres nuværende spil, kan stå for det pres Smiley

De to kampe, vi har til gode, er Fulham og Wigan hjemme. Mon ikke det går ;-)

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2612: 28 Dec 2008, 16:33 »

Ville lige opdatere med at sige at Lampard har scoret til 2-1 for Chelsea Skuffet

Liverpool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2613: 28 Dec 2008, 17:56 »

Hold op hvor var det dejligt! Så har vi da fået et lille forspring ned til vores konkurrenter Chelsea!
Hvor var det dejligt da jeg så Dempsey udligne i det 89minut Smiley

Liverpool

-LFC-
Manager

« Svar #2614: 28 Dec 2008, 21:05 »

DRØMMEBOLD! Cool

Jeg ved godt, at jeg for blot under en måned siden i mit hidtil længste almindelige indlæg på FmF svinede holdet, Rafa og alt der kunne svines, men man har jo et standpunkt til man tager et nyt! Wink

Hold kæft hvor var det dog genialt i dag! Opstemt Det ene angreb efter det andet bølgede ned mod stakkels Shay Given som Newcastle kunne være glade for i dag. Uden ham havde de sandsynligvis tabt stort. Benayoun har sjovt nok spillet 2 gode kampe i træk og fik også lavet et godt oplæg til Gerrards føringsmål. Samtidigt fik genopståede Hyypiä endeligt det mål han har været tæt på i et par kampe, hvor han med et af sine karakteristiske jernhårde hovedstød pandede den ind uden chance for Given efter et godt hjørnespark fra Gerrard. Desværre fik de et dumt mål lige inden pausen der gjorde mig en smule nervøs, men da Babel scorede efter klumpspil vidste jeg, at den var hjemme. Man kunne se på spillerne, at de ville vinde stort og det var en fornøjelse at se spillerne fortsætte med at jagte målene. Lucas spillede vel sin nok bedste kamp og fik med en aflevering i allerhøjeste Xabi Alonso-klasse spillet Gerrard fri til sit 2. mål. Xabi Alonso der har været fantastisk i denne sæson fik lukket til 5-1 på straffespark. Simpelthen suverænt! Thumbs Up Vi spillede fantastisk mod Bolton, men hvis det var fantastisk dér, så er der ikke noget ord for hvad det var i dag. Helt vanvittig god præstation over hele linjen, måske bortset fra Reina der var en smule usikker i sine indgreb, men det kostede så ikke. Thumbs Up Også vil jeg også gerne se Insúa fast på venstrebacken fremover. Han er en milliard gange bedre end Dossena og en million gange bedre end Aurélio, så lad ham endeligt spille dér fast.

Mesterskabet? Jeg tør endnu ikke tænke på det. Jeg var meget optimistisk tidligere på sæsonen og fastholder vi vores tradition med stærkt forår, så kan det også blive året. Chelsea virker ikke ret ustabile og United er inde i en spillemæssig dårlig periode, hvilket forhåbenligt snart straffer dem, så de også taber nogle point. Stor tak til Fulham og mr. Clint Dempsey for deres 2-2 mod Chelsea. Det var ganske vidst ikke fortjent, men hvad fanden! Opstemt

Nu får vi se hvordan det går, jeg vil intet sige om et mesterskab, men det kan være, at det bliver i år. Afstanden til Chelsea og United er åbenbart ikke så stor, som jeg selv troede. Uanset hvad det ender med, så er jeg næsten tilfreds bare vi er med til det sidste. Så er det første skridt mod mesterskabet ihvertfaldt taget! Thumbs Up

YNWA! Hvilken fan-fucking-tastisk dag i dag! Opstemt

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #2615: 29 Dec 2008, 12:53 »

Nej nej nej! Hva er det lige Gerrard har gang i?
Det er sgu da alt alt for dumt at begå vold på pub  Græder  Græder  Græder

Hamza_BIF
Manager

« Svar #2616: 29 Dec 2008, 12:55 »

Her er linket Wink : http://onside.dk/node/23673

Selvom jeg ikke er liverpool-fan er jeg skuffet over ham... surt surt surt Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

ManUtd83
Manager

« Svar #2617: 29 Dec 2008, 13:13 »

Typisk Liverpool og især Gerrard. Lad os håbe han bliver sat bag tremmer resten af sæsonen og at Liverpool falder fuldstændig fra hinanden.

alek9000
Manager

« Svar #2618: 29 Dec 2008, 13:31 »

Hvorfor er det nu, jeg kommer i tanke om Craig Bellamy, når jeg hører den her historie?

-LFC-
Manager

« Svar #2619: 29 Dec 2008, 13:53 »

Typisk Liverpool og især Gerrard. Lad os håbe han bliver sat bag tremmer resten af sæsonen og at Liverpool falder fuldstændig fra hinanden.
Typisk Liverpool og især Gerrard? Hvad fanden snakker du om? Det er ikke Liverpool-spillere der voldtager damer ved julefrokoster? Godt nok blev anklagen frafaldet, men alligevel. Og året før havde United-spillerne smadret inventar på et hotel. Så vil gerne høre hvad du mener med "Typisk" Smiley. Det sidste kan du håbe i jeres egen lille tråd. Wink

Tjaah hvad skal man tro på? Smiley Godt nok har Gerrard tidligere udtalt sig meget mod kriminalitet osv. Smiley Men vi er vel alle mennesker og laver alle fejl. Desuden ved vi tilpas lidt til at kunne dømme ham for noget som helst.

United-styrer
Gæst

« Svar #2620: 29 Dec 2008, 13:56 »

Typisk Liverpool og især Gerrard? Hvad fanden snakker du om? Det er ikke Liverpool-spillere der voldtager damer ved julefrokoster? Godt nok blev anklagen frafaldet, men alligevel.

Men alligevel?! Du siger det selv: anklagen frafaldt, der var ikke noget om det. Så det er heller ikke United-spillerne, der gør det. Dybt, dybt forargelig kommentar.

Lad os nu se, om der er noget om det. Der er stor sandsynlighed for, at der ikke bliver den store sag ud af det.

At kalde det "typisk Gerrard" må dog også siges at være uberettiget. Jeg kan ikke lige mindes, at Gerrard før er blevet mistænkt for vold.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 14:08 af United-styrer » Logged

MLL
Manager

« Svar #2621: 29 Dec 2008, 14:14 »

Først og fremmest tillykke med gårsdagens sejr. Rigtig flot fodboldspil!
Er ret så sikker på i vinder mesterskabet i år, i ser stærke ud og jeg tror ikke Chelsea har kvaliteterne til at vinde skabet.

Tilbage på FmF Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #2622: 29 Dec 2008, 14:15 »

Jeg trækker min tomme kommentar om Evans tilbage. Jeg var en smule irriteret over MU83's kommentar med "Typisk Liverpool og især Gerrard" og fandt så et halvtomt modsvar. Men uanset hvad så er det hverken typisk Liverpool eller Gerrard?

Zone 43
Manager

« Svar #2623: 29 Dec 2008, 17:31 »

Hvorfor er det nu, jeg kommer i tanke om Craig Bellamy, når jeg hører den her historie?

Golfkølle episoden med Bellamy og Riise? :-D

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #2624: 30 Dec 2008, 12:21 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19394139.html

Gerrard risikerer en fængselsstraf på 5 år... Det må da have været noget virkeligt lort han har lavet siden han er blevet sigtet. Jeg håber blot ikke, at det er så alvorligt, at han ryger ind og sidde, for så er det vel farvel til mesterskabet igen. Skuffet

Ser frem mod de kommende nyheder med spænding (og en smule nervøsitet)

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010