home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973360 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2415: 21 Nov 2008, 01:05 »

man ka næsten altid få enhver spiller til at se godt ud ved hjælp af en 2 minutters youtube film, men det ændrer altså ik på at Benayoun er alt for elendig og ik burde spille for LFC.

JKJ
Gæst

« Svar #2416: 21 Nov 2008, 14:46 »

Det er dælme længe siden der har været så stor enighed om noget som helst i denne tråd som der er om Benayoun!!

Men en spiller der ikke kan indordne sig på holdet skal bare ud og jo hurtigere jo bedre... Mener desuden den samme problematik var der sidste år men der blev han desværre, måske - man kan da håbe - er han kommet på andre tanker nu og smutter til januar, han vil åbenlyst ikke blive savnet kan man høre...

Desuden kan han jo ikke holde en plads... Når han skal spille fløj løber han jo alle andre steder end på fløjen, jeg har i hvert fald ikke set det fra ham endnu, men derimod fiser han forvirret rundt inde på midten hvor spillere som Mascha, Alonso og Gerrard allerede befinder sig. Og det kan også godt være han efter sigende er Israels støste bedste spiller pt, men det siger vel så en del om deres hold at han kan være det!!

Så er der dem der nævner YT. Det er da det samme som når en film skal sælges, man viser altså kun de gode klip aldrig de dårlige... Iøvrigt kan det undre mig at man har fundet 2 min med gode klip, der må helt sikker være nogle gengivelser med Wink

JKJ
Gæst

« Svar #2417: 21 Nov 2008, 15:52 »

Truppen til imorgen mod Fulham:
Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Aurelio, Mascherano, Alonso, Lucas, Babel, Benayoun, Kuyt, Torres, Keane, Riera, Cavalieri, Hyypia, Plessis, Dossena

Altså uden Gerrard som ikke er blevet klar endnu, men derfor bør og skal vi alligevel vinde en sikekr sejr, gerne med 3-4 mål hvis det er muligt, jeg er lidt træt af de små sejre vi får, en hurtig kontra til modstanderne gør jo at vi kan tabe alt på gulvet mange gange...

alek9000
Manager

« Svar #2418: 21 Nov 2008, 20:45 »

Når man taler om solen

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2419: 21 Nov 2008, 20:50 »

Det lader til at Benitez er enig med mig ... Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #2420: 21 Nov 2008, 20:57 »

Det lader til at Benitez er enig med mig ... Opstemt
Benitez er en dygtig træner, men nogen gange ser han ting som ingen andre ser. Skuffet F.eks. ser han noget i fjolset.

alek9000
Manager

« Svar #2421: 21 Nov 2008, 20:59 »

Hvordan er de engelske Liverpool fans holdning til ham?

-LFC-
Manager

« Svar #2422: 21 Nov 2008, 21:02 »

Hvordan er de engelske Liverpool fans holdning til ham?
Hmm...jeg færdes umiddelbart ikke på engelske Liverpool-forums, men jeg kan umuligt forestille mig, at han er beundret i andre steder end Israel. Peace

alek9000
Manager

« Svar #2423: 21 Nov 2008, 21:05 »

Også lidt det jeg tænker.

Men det kan jo også bare være et mediestunt fra Benitez side. Det håber jeg da for jer.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2424: 21 Nov 2008, 21:41 »

Hvem synes i Liverpool skal købe istedet for Yossi? Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #2425: 21 Nov 2008, 21:47 »

Ashley Young, så kan vi få en højrefløj der kan noget. Venstrekanten er måske udemærket med Babel og Riera, men højrekanten er fandme ikke værd at snakke om. Ashley Young også kan Pennant eller en eller anden være hans reserve.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2426: 21 Nov 2008, 21:54 »

Ashely Young ville være en klar forstærkning, lige den spiller Liverpool har brug for. Pennant er åltså mega ringe, han skal helt klart sælges. Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #2427: 21 Nov 2008, 22:10 »

Vil i bytte Yossi for Etherington? :-)

Ashley Young, så kan vi få en højrefløj der kan noget. Venstrekanten er måske udemærket med Babel og Riera, men højrekanten er fandme ikke værd at snakke om. Ashley Young også kan Pennant eller en eller anden være hans reserve.

Kan Babel eller Riera ikke spille i højreside, for så vil i da have to fornuftige fløje i de to.. Young kunne være spænende, at følge i en større klub end Villa, men han bliver næppe billig, hvorfor jeg ikke ser det meget sandsynligt, at han hentes, med mindre i smider en spiller eller to oveni hatten. Måske Pennant og Yossi, så kan Kuyt være reserve?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #2428: 21 Nov 2008, 22:41 »

Babel er egenligt højrebenet så det undrer mig, at han ikke er blevet prøvet der indtil videre. Om jeg vil bytte Yossi for Etherington? Nu har jeg sådan set ikke set ret mange West Ham kampe så jeg aner ikke, hvor god/dårlig han er? Peace Men jeg vil næsten bytte Yossi for hvem som helst. Peace Men jeg er ikke vild med Kuyt på højrefløjen. Ikke engang som reserve. Skuffet

ManUtd83
Manager

« Svar #2429: 21 Nov 2008, 22:54 »

Faktisk er Ashley Young venstrekant, lidt ligesom Babel. Men han ville være en forstærkning for Liverpool føler jeg, og ville ogå elske at se ham i en United-trøje. Han besidder fandeme kvalitet.

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010