home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1970158 gange)
LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2040: 30 Sep 2008, 16:06 »

synes ikke agger skulle tage til real madrid Wink

Barcelona Verdens bedste hold !

JKJ
Gæst

« Svar #2041: 30 Sep 2008, 17:30 »

Det var også ren ønsketænkning fra min side, og hvad jeg vil kalde for et ganske usandsynligt scenarie.

Måske. men på den anden side så er det vel også det eneste sted hvor han kan få nogenlunde fast med spilletid...

Uden at fornærme nogen som helst mener jeg  jeres - Arsenals- forsvar er det der er svagest pt, og derfor også mest har brug for seriøs forstærkninger...
De virker i hvert fald ikke som en sammentømret endhed som jeg ser det...

Men igen, der er mange hvis'er og der kan ske masser af ting de nærmeste uger...

JKJ
Gæst

« Svar #2042: 30 Sep 2008, 17:42 »

Truppen til kampen mod PSV imorgen, onsdag:
Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Skrtel, Dossena, Aurelio, Babel, Benayoun, Gerrard, Mascherano, Alonso, Kuyt, Torres, Keane, Cavalieri, Lucas, Riera

Mascha er tilbage efter en lille skadespause, men umiddelbart mener jeg godt man kan skåne ham til weekendens opgør mod Man C, når man tænker på at PSV fik ørerne i maskinen hjemme mod AM i den første kamp.

Derudover er det igen en trup uden et eneste talent. Det kan ikke være rigtig at der ikke bare er plads til en enkelt når man især tænker på de store summer vi smider ud til højre og venstre hvert år og vi bliver tudet ørerne fulde af hvor god han og han er osv osv...
For så senere at få at vide at de ikke er gode nok og ingen rutine har så vi derfor bliver nød til at købe en ny med tvivlsom kvalitet...
Det er sgu da klart de ingen erfaring og rutine har når de aldrig får chancen!! Og bare det at lade dem få en plads på det yderste mandat i truppen er guld værd til at starte med...

Flere af topklubberne, incl Liverpool, var jo fortaler for at bænken skulle udvides til 7 mand for at talenterne skulle få lov til at snuse lidt til det hele, det er bare meget svært at tage det alvorligt når de så aldrig tager et talent med!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2043: 30 Sep 2008, 17:52 »

Uden at fornærme nogen som helst mener jeg  jeres - Arsenals- forsvar er det der er svagest pt, og derfor også mest har brug for seriøs forstærkninger...
De virker i hvert fald ikke som en sammentømret endhed som jeg ser det...

Du fornærmer i hvert fald ikke mig. Hver for sig er Toure og Gallas jo glimrende forsvarere, men som et samlet midterforsvar fungerer de slet ikke. 4/5 af de mål der bliver scoret mod os er jo på hjørnespark, hvor Gallas han ikke lige gider at gå op i en hovedstødsduel.

Pepe
Gæst

« Svar #2044: 30 Sep 2008, 17:53 »

Enig! Det er utroligt irriterende, at vi aldrig giver talenterne chancen. Hvorfor tager vi ikke en spiller som Insua med istedet for Dossena for eksempel?

JKJ
Gæst

« Svar #2045: 30 Sep 2008, 18:02 »

Enig! Det er utroligt irriterende, at vi aldrig giver talenterne chancen. Hvorfor tager vi ikke en spiller som Insua med istedet for Dossena for eksempel?

Nu har Dossena jo stort set spillet siden han kom til klubben.  Aurelio derimod er jo næsten kronisk skadet konstant så kan slet ikke forstå de gider blive ved med at spilde kræfter på ham mere...
Men ja Insua er blevet kaldt et stort talent og hvad ved jeg, hvorfor dog i alverden bruger de ham så ikke bare engang imellem i PL og CL... Han har jo vist at han sagtens kan begå sig i PL feks...

Zone 43
Manager

« Svar #2046: 30 Sep 2008, 18:40 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1063525.ece

I Real Madrid vil han formodentlig blot være tredjevalg, som det også er tilfældet nu.

Tja.. Cannarvaro tager formentlig hjem til Napoli efter sæsonen, og Heinze er ikke helt ung mere - og forhåbenlig fortid til sommer, men det er en anden snak - så der skulle imo være gode chancer for Agger, hvis han skifter vel og mærke.
« Seneste Redigering: 30 Sep 2008, 18:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #2047: 30 Sep 2008, 18:46 »

Truppen til kampen mod PSV imorgen, onsdag:
Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Skrtel, Dossena, Aurelio, Babel, Benayoun, Gerrard, Mascherano, Alonso, Kuyt, Torres, Keane, Cavalieri, Lucas, Riera

Mascha er tilbage efter en lille skadespause, men umiddelbart mener jeg godt man kan skåne ham til weekendens opgør mod Man C, når man tænker på at PSV fik ørerne i maskinen hjemme mod AM i den første kamp.

Derudover er det igen en trup uden et eneste talent. Det kan ikke være rigtig at der ikke bare er plads til en enkelt når man især tænker på de store summer vi smider ud til højre og venstre hvert år og vi bliver tudet ørerne fulde af hvor god han og han er osv osv...
For så senere at få at vide at de ikke er gode nok og ingen rutine har så vi derfor bliver nød til at købe en ny med tvivlsom kvalitet...
Det er sgu da klart de ingen erfaring og rutine har når de aldrig får chancen!! Og bare det at lade dem få en plads på det yderste mandat i truppen er guld værd til at starte med...

Flere af topklubberne, incl Liverpool, var jo fortaler for at bænken skulle udvides til 7 mand for at talenterne skulle få lov til at snuse lidt til det hele, det er bare meget svært at tage det alvorligt når de så aldrig tager et talent med!!
Tjaah, jeg har det lidt sådan, at jeg gerne vil se Benitéz ud af klubben så hurtigt så muligt. Ved godt vi har fået en god sæsonstart, men vi har imo. kun spillet godt mod Marseille, United også Everton i 2. halvleg. Det er bare ikke godt nok...

JKJ
Gæst

« Svar #2048: 01 Okt 2008, 10:19 »

Tjaah, jeg har det lidt sådan, at jeg gerne vil se Benitéz ud af klubben så hurtigt så muligt. Ved godt vi har fået en god sæsonstart, men vi har imo. kun spillet godt mod Marseille, United også Everton i 2. halvleg. Det er bare ikke godt nok...

Det er så en helt anden ting, men det er ikke fordi vi er ret uenige Wink

Mod Marseille var vi altså heldige, de havde masser af chancer og hvis det ikke var pga deres inefektivitet havde vi højst fået en uafgjort med hjem...
Mod Man U, var vi det bedste hold i den sidste time og ikke mere og til sidst var Everton slet ikke nogen trussel mod os, og det var altså ikke fordi vi gjorde dem dårlige, det klarede de fint selv...

Samlet har vi måske spillet godt i max 2 timer indtil nu i denne sæon, og selv om det har udmyntet sig i 10 kampe uden nederlag så er det imo bare ikke godt nok...

JKJ
Gæst

« Svar #2049: 02 Okt 2008, 13:28 »

Gaaab en kedelig kamp... 3-1 burde have været lidt af en nydelse, men den kunne virkelig ikke hidse mig op... 2 højdepunkter var der da, Keanes første mål for klubben og Gerrards fremragende mål fra distancen og samtidig hans mål nr 100 for klubben...

PSV kunne intet og vi ville intet efter det hurtige føringsmål...

Kampens bedste var imo en debutant, den 33 årige tyske dommer, han klarede det faktisk ganske fint og havde vel kun et par små missere her og der uden at de var afgørende på nogen tidspunkt...

Men 3 point er 3 point og vi må videre til næste kamp...

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #2050: 02 Okt 2008, 13:31 »

PSV de var goddt nok dårlige igår .
- Det var et godt mål af Gerrard  men hvordan var  det også muren stod ?

Barcelona Verdens bedste hold !

-LFC-
Manager

« Svar #2051: 02 Okt 2008, 13:33 »

Det er så en helt anden ting, men det er ikke fordi vi er ret uenige Wink

Mod Marseille var vi altså heldige, de havde masser af chancer og hvis det ikke var pga deres inefektivitet havde vi højst fået en uafgjort med hjem...
Mod Man U, var vi det bedste hold i den sidste time og ikke mere og til sidst var Everton slet ikke nogen trussel mod os, og det var altså ikke fordi vi gjorde dem dårlige, det klarede de fint selv...

Samlet har vi måske spillet godt i max 2 timer indtil nu i denne sæon, og selv om det har udmyntet sig i 10 kampe uden nederlag så er det imo bare ikke godt nok...
Aarh, United var kun gode det første kvarter. Efter det sad vi tungt på dem. Selvom Marseille var ineffektive så synes jeg da alligevel vi spille godt og det samme mod Everton også lige igår mod PSV, selvom det var en meget nem kamp.

Flot mål fra Gerrard! Thumbs Up Og dejligt med en Keane scoring. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2052: 02 Okt 2008, 15:55 »

Aarh, United var kun gode det første kvarter. Efter det sad vi tungt på dem. Selvom Marseille var ineffektive så synes jeg da alligevel vi spille godt og det samme mod Everton også lige igår mod PSV, selvom det var en meget nem kamp.

Flot mål fra Gerrard! Thumbs Up Og dejligt med en Keane scoring. Smiley

Synes ikke kampen mod PSV var nogen som helst god kamp, de kunne intet og hvis vi havde spillet noget bedre havde vi jo smadret dem totalt...
Gerrardog Torres var jo begge langt under standard, dog skal Gerrard da lige roses for hans mål og Torres for hans ass til Keane's scoring... Alt andet var da under niveau...
Bare det de får lov til at score på deres eneste skud inden for rammen viser jo med tydelighed at det ikke var nogen stor kamp og flere af spillerne tog jo flere blundere undervejs...

Vi vandt og det er så også det eneste positive i den kamp imo...
« Seneste Redigering: 02 Okt 2008, 15:57 af JKJ » Logged

Prydss
Lilleputspiller
*

« Svar #2053: 02 Okt 2008, 15:59 »

Så noget af kampen Smiley
Dejligt med en sejr Smiley

- nogle der har målene fra kampen?

odense boldklub<3

Pepe
Gæst

« Svar #2054: 02 Okt 2008, 20:20 »

Dem kan du helt sikkert finde på youtube Wink

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010