Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 718 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
132
133
[
134
]
135
136
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1968970 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #1995:
21 Sep 2008, 16:59 »
Suk, eller dobbelt suk... så er vi tilbage i sporet igen og kan ikke bruge sejren sidste weekend til en skid!! Stok er er bare et hold man skal have 6 point imod...
Det eneste positive jeg umiddelbart kan finde er at vi stadig er ubesejret og vi holdt nullet!!
Men med 64% boldbesiddelse, 27!! skud på mål -inten inden fore rammen eller ved siden af og 20!! hjørnespark er det eddermanme får dårligt at vi ikke bare kan prikke en enkelt ind, og så vil jeg skide på om der var offside eller ej ved målet efter 2-3 min, med den chance fordeling skal holdet score mindst 3-4 mål!!
Men Benitez kan vel ikke finde andre undskyldninger, måske han skulle kigge lidt på hans rotationssystem og indkøbspolitik!!
Især det sidste kan hidse mig op, hvorfor alle disse talenter han aldrig bruger alligevel og smutter fra klubben på en fri eller bliver foræret væk, han kan da lige så godt smide de £ i Merseyside floden, der gør de jo lige så meget gavn!!!
Køb da for pokker nogle færre spillere men invister så i nogle der kan score mål, Torres og Gerrard kan jo ikke rede os hver gang, Kuyt har åbenbart ikke en fremtid i angrebet men som fløj, og Keane ja han skal jo bruge 30-35 chancer åbenbart...
Desuden skulle der bruges en masse mio på Keane så vi kunne få en spiller der ligner Torres rigtig meget, hvorfor dog i alverden ikke beholde Crouch så man da i det mindste kunne få lidt afveksling i opspillet?? Men det er åbenbart bedre at have 2 look alike!!
Bekymrende var det derfor også at se at blandt de 7 vi havde på bænken i går ikke havde en eneste angriber siddende...
Dvs at når vi ikke kan score, som feks i går, har vi ikke engang en erstatning på bænken vi kan sætte ind!!
5 mål i 5 kampe taler vel også deres tydelige sprog, så vinder da virkelig PL med det snit!!
Men ja, vi skal jo nok kæmpe om den 3-4 plads som vi plejer, alt andet vil være en overraskelse...
Er ligeglad med resten af sæsonen, bare vi snart bliver fri for Benitez!!
Edit: det er jeg jo så nok ikke alligevel, men står ved at jeg har mistet min tillid til Benitez totalt, og ikke kun pga hans rotationssystem, men især pga hans indkøbs politik som vel lyder noget i stil med "Jo flere jo bedre - så er det lige meget med kvaliteten"
«
Seneste Redigering: 21 Sep 2008, 17:01 af JKJ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1996:
21 Sep 2008, 17:03 »
Ja, det var lidt den omvendte verden. Liverpool har startet sæsonen ret skidt rent spillemæssigt, men har på forbløffende vis lige akkurat hevet de sejre hjem som der var brug for. Nu kom Torres og Gerrard så tilbage, og så er spillet på Liverpools hænder, men så manglede kynismen, som ellers var der de andre kampe. Så er spørgsmålet bare hvad man foretrækker som Liverpool fan
Og hvad vi kommer til at se i fremtiden..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ManUtd83
Manager
«
Svar #1997:
21 Sep 2008, 17:05 »
Befriende endelig at høre en Pool-fans ærlige mening, isteden for den udenomsnak jeg tit hører, når jeg konfronterer fans jeg kender med indkøb og spillervalg. Benitez er en rædselfuld manager jo!
Keane, Riera, Benayoun, Kuyt og en masse andre oser bare af middelmådighed.
DeBuur
Manager
«
Svar #1998:
21 Sep 2008, 18:17 »
Citat af: ManUtd83 21 Sep 2008, 17:05
Befriende endelig at høre en Pool-fans ærlige mening, isteden for den udenomsnak jeg tit hører, når jeg konfronterer fans jeg kender med indkøb og spillervalg. Benitez er en rædselfuld manager jo!
Keane, Riera, Benayoun, Kuyt og en masse andre oser bare af middelmådighed.
Ja navne som Robinho og David Villa ville have pyntet - men men der går desværre nok nogle år inden man kan se LFC hente super stjerner igen.... klubben er traditionelt en af de store i England.... men deres økonomi har ikke fulgt med..... hvor er det nye Anfield henne ?
Men uanset hvad så er jeg Liverpool Fan ind til benet og jeg kan så glæde mig over at LFC får point og kan stadig glæde mig over en CL triumf i nyere tid
Daniel Agger er for god en spiller at smide væk..... mon ikke han får en Chance mere hvis ikke så er det endelig bevist at Rafa er dum med Å
«
Seneste Redigering: 21 Sep 2008, 18:20 af DeBuur
»
YNWA
JKJ
Gæst
«
Svar #1999:
21 Sep 2008, 19:27 »
Keane,
Riera
, Benayoun, Kuyt og en masse andre oser bare af middelmådighed.
Tak for det, men skulle bare have luft, det er en skandale ja direkte pinligt at vi ikke kan smide bare en enkelt ind med alle de chancer...
Riera vil jeg dog lige give en chance inden jeg vil kalde ham middelmådig, har er jo lige kommet til og skal jo spilles ind, hvis han da får lov til det, der skal jo nok roteres en del...
Keane mente jeg ved købet var et rigtig godt indkøb, men når sandheden skal frem ligner han jo bare en kopi af Torres og vi har allerede en Torres, og det undre mig stadig vi solgte Crouch, han solgte jo sig selv i stort set hver kamp med ass og mål... Hold da op vi mangler ham lige nu...
Men ja resten sælger jeg gerne her på stedet, bla skulle HSV iflg flere rygter være parat til at smide ca 120 mio dkr efter Kuyt, så helt ærligt ja tak, evt i bytte med en angriber der kan scorer på ca hver 10 skud, de andre vi har skal jo bruge 50+ skud!!
Og så er jeg træt af Benitez undskyldninger, hvis og hvis dommeren ikke have dømt det ene eller det andet, det er nu engang ikke ham der skal score målene, og med det kæmpe spilovertag vi havde er det virkelig for dårligt at holdet ikke bare får en enkelt ind...
Citat af: DeBuur 21 Sep 2008, 18:17
hvor er det nye Anfield henne
?
Daniel Agger er for god en spiller at smide væk..... mon ikke han får en Chance mere hvis ikke så er det endelig bevist at Rafa er dum med Å
Spørg vores amerikanske venner, de har jo altid travlt med at bekrige hinanden, ledelsen og Benitez!! så er det jo klart de ikke har tid til at skaffe penge til et nyt stadion...
Agger: Nu har Benitez jo set sig sur på ham åbenbart, og da han imo er den eneste forsvarsspiller der kan fører bolden eller gå med i et angreb selv er det jo en klar fordel at lade ham sidde på bænken så Skrtel, Hyypia og Carra kan sparke lange bolde op til vores 2 superangribere der virkelig har deres force i hovedspillet!! Skal læses med 100% ironi...
Citat af: Hawk1nZ 21 Sep 2008, 17:03
Ja, det var lidt den omvendte verden. Liverpool har startet sæsonen ret skidt rent spillemæssigt, men har på forbløffende vis lige akkurat hevet de sejre hjem som der var brug for. Nu kom Torres og Gerrard så tilbage, og så er spillet på Liverpools hænder, men så manglede kynismen, som ellers var der de andre kampe. Så er spørgsmålet bare hvad man foretrækker som Liverpool fan
Og hvad vi kommer til at se i fremtiden..
Det er tankevækkende ja... men det er også tankevækkende at en Alonso feks spiller en superkamp mod Man U men får kun lov til at sidde på bænken mod Marseille, Babel som imo var tæt på at være MOM mod netop Marseille fik lov til at starte på bænken, mens en spiller som Kuyt der stort set ikke har vist alverden ud over han løber og kæmper 100% ikke har været i nærheden af at komme på bænken, er det mob Benitez kæledække??
Hvorfor dog rotere konstant på et hold som har leveret varen når det kommer tilstykket, Gerrard er svær at komme uden om, han er trods alt vores topscore, og Torres sætter man jo heller ikke lige af...
Sidste sæson sluttede vi rigtig godt af, var faktisk det hold der i foråret fik flest point i PL, i en 4-4-1-1 opstilling ( der var jo ikke plads til Crouch) for derefter at købe en kopi af Torres og sætte dem begge på banen og så spille 4-4-2!! Det forstår jeg simpthen ikke, det er ikke logik for mig...
ZhotLog
Gæst
«
Svar #2000:
21 Sep 2008, 21:43 »
Min tillid til Benitez er også røget sig en tur efterhånden.. Mere end noget andet er det hans mandskabsbehandling (eller mangel på samme..), der pisser mig af. Måden hvorpå spillere pludselig bliver frosset ude (Pennant, Bellamy, Finnan og nu Agger for at nævne nogle) og hvordan Hyypia fx ikke får noget at vide om hans manglende plads i CL-truppen. Utroligt at han ikke prioriterer samtaler med sine spillere højere end som så.
Dertil kan man så lægge hans indkøbspolitik, som i den grad symboliserer kvantitet fremfor kvalitet (Torres er undtagelsen, der bekræftet reglen
). Rotationsprincippet ser man også i andre PL topklubber, så der er jeg ikke helt så hidsig.
Vores største problem er dog, hvem skal tage over, hvis vi fyrer Rafa? Umiddelbart ser jeg ingen oplagte kandidater ledige.. Så måske er der slet ikke bedre alternativer, som det er nu
JKJ
Gæst
«
Svar #2001:
22 Sep 2008, 12:33 »
Citat af: ZhotLog 21 Sep 2008, 21:43
Min tillid til Benitez er også røget sig en tur efterhånden.. Mere end noget andet er det hans mandskabsbehandling (eller mangel på samme..), der pisser mig af. Måden hvorpå spillere pludselig bliver frosset ude (Pennant, Bellamy, Finnan og nu Agger for at nævne nogle) og hvordan Hyypia fx ikke får noget at vide om hans manglende plads i CL-truppen. Utroligt at han ikke prioriterer samtaler med sine spillere højere end som så.
Dertil kan man så lægge hans indkøbspolitik, som i den grad symboliserer kvantitet fremfor kvalitet (Torres er undtagelsen, der bekræftet reglen
). Rotationsprincippet ser man også i andre PL topklubber, så der er jeg ikke helt så hidsig.
Vores største problem er dog, hvem skal tage over, hvis vi fyrer Rafa? Umiddelbart ser jeg ingen oplagte kandidater ledige.. Så måske er der slet ikke bedre alternativer, som det er nu
Enig, havde helt glemt hans såkaldte mandsskabspleje... Selv da jeg spillede bold i de lave serie rækker havde vi bedre kommunikation med træneren og omvendt end det der åbenbart foregår i Liverpool...
-LFC-
Manager
«
Svar #2002:
22 Sep 2008, 14:22 »
Keane
,
Riera
, Benayoun, Kuyt og en masse andre oser bare af middelmådighed.
Som udgangspunkt er jeg enig i at både Kuyt og Benayoun stinker af middelmådighed og kun har få rigtige klassekampe, men de andre synes jeg lige man skal give en chance. Især Riera som har spillet 2 kampe for klubben..Keane tror jeg bare skal igang..Men han var egenligt ikke nødvendig da vi har Torres som jo er ligesådan som spiller.
JKJ
Gæst
«
Svar #2003:
23 Sep 2008, 12:26 »
Benitez er nu glad for Agger igen...
Og mon ikke også der er en stor chance for at han får 90 min i benene i aften når Crewe kommer på besøg i 3. runde af Carling Cuppen...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161416080923-1005.htm
Desuden har jeg været ved at kigge lidt på de spillere som vi har købt siden den 1/1-05... Der er kommet næsten 50 nye spillere til klubben siden på kun 3 ½ år og vi har brugt et godt stykke over de 1,5 mia dkr!!
Men det vender jeg lige tilbage med omkring torsdag vil jeg tro
«
Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 18:24 af JKJ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2004:
23 Sep 2008, 18:15 »
Citat af: ZhotLog 21 Sep 2008, 21:43
Det bør dog ikke være et problem for en klub som Liverpool. Et kæmpe repetoire, en kæmpe fanbase og et godt økonomiskt grundlag, samt Champions League kampe. Der skulle da være nok trænere om buddet (vi har den modsatte situation i DBU), så mon ikke ledelsen ville kunne pege på en god træner til at overtage? Jeg anede heller ikke hvem der skulle overtage for Rioch (eller man må nok hellere sige Graham) i sin tid, men ledelsen hev en ukendt manager der dengang trænede i Japan op af hatten, og at han hed Arséne gjorde det jo ikke værre!
Så selvom man ikke selv lige kan komme på nogen kandidater, tror jeg nok at en klub som Liverpool ville kunne finde en god (og passende hvilket Benitéz ikke er). On another note, Benitéz ville egentlig passe perfekt i en midterklub, med hans indkøbspolitik, taktik og spillerbehandling
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #2005:
23 Sep 2008, 20:28 »
Aftenens opstilling mod Crewe:
Cavalieri, Insua, Hyypia (c), Agger, Degen, El Zahar, Plessis, Lucas, Pennant, Ngog, Babel.
Subs: Gulacsi, Dossena, Keane, Torres, Alonso, Carragher, Skrtel
Spændene at se hvad de nye kan, de kan da i hvert fald ikke gøre det meget dårligere end de etablerede i lørdags mod Stoke...
Men selv om der er mange nye og unge vil alt andet end en sejr være endnu en skuffelse...
JKJ
Gæst
«
Svar #2006:
24 Sep 2008, 10:11 »
Og den sejr fik vi så, bla efter et Agger mål direkte på frispark... Dette havde Carra eller Skrtel nok ikke kunnet klare
Men dog godt at se at når der bliver brug for Agger så er han klar...
Desuden skulle Pennant have spillet en rigtig flot kanmp som højre fløj, med masser af gode indlæg til angriberne... Og efter at have læst og hørt det er man så udeforstående over at en mand som Kuyt skal spille fløj!!
Og Benitez, tjaa han mente at holdet kunne have scoret endnu flere mål, så er det bare man tænker på hvorfor de dog i alverden igjorde det så...
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #2007:
24 Sep 2008, 11:18 »
Jeg er bestemt heller ikke fan af Rafa længere, det er ved at blive for meget. Vi så igår at Pennant sagtens kan tilføre holdet noget, og hvis han bare får smidt et eller to indlæg ind fra sin wing, så ville det da være bedre en Kuyt. Den måde han har frosset Agger ud på, har været unødvendig. Jeg har fuld forståelse for, at han er blevet holdt på bænken, men ikke for den begrundelse der er givet. Hvorfor har Rafa ikke bare sagt, at Agger først skulle vise til træning, at han var den der skulle satses på igen, det ville da være langt mere fair.
Hans indkøbspolitik har været kritiseret meget, og der hopper jeg helt med på vognen, den har ikke været god. Hvis han mener Pennant er så dårlig og lader Kuyt spille der istedet, hvorfor henter han så ikke en decideret højrewing, i stedet for f.eks. at købe Riera, som jeg i øvrigt syntes er et udmærket køb som backup for Babel.
Men lad os håbe vi kommer godt igennem denne sæson, og så er Rafa forhåbentlig fortid.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
JKJ
Gæst
«
Svar #2008:
24 Sep 2008, 12:21 »
Citat af: Gerrarden 24 Sep 2008, 11:18
Jeg er bestemt heller ikke fan af Rafa længere, det er ved at blive for meget. Vi så igår at Pennant sagtens kan tilføre holdet noget, og hvis han bare får smidt et eller to indlæg ind fra sin wing, så ville det da være bedre en Kuyt. Den måde han har frosset Agger ud på, har været unødvendig. Jeg har fuld forståelse for, at han er blevet holdt på bænken, men ikke for den begrundelse der er givet. Hvorfor har Rafa ikke bare sagt, at Agger først skulle vise til træning, at han var den der skulle satses på igen, det ville da være langt mere fair.
Hans indkøbspolitik har været kritiseret meget, og der hopper jeg helt med på vognen, den har ikke været god. Hvis han mener Pennant er så dårlig og lader Kuyt spille der istedet, hvorfor henter han så ikke en decideret højrewing, i stedet for f.eks.
at købe Riera, som jeg i øvrigt syntes er et udmærket køb som backup for Babel
.
Men lad os håbe vi kommer godt igennem denne sæson, og så er Rafa forhåbentlig fortid.
Det ser bare ud til at det er omvendt... Selv så jeg gerne Pennant eller Babel på højrekanten og så Reira eller Babel på venstrekanten...
Men det er mig en gåde at han bliver ved med at satse på Kuyt som fløj, der er vel ikke ret mange andre end netop de 2 der kan se at det ikke er en succes...
JKJ
Gæst
«
Svar #2009:
24 Sep 2008, 19:31 »
Har kigget lidt på Liverpool's indkøb de senste 3½ år, fra den 1/1-05 til 31/8-08
Der er hentet 47 nye spillere, og endda flere hvis man tager talenterne med, listen er hentet på Liverpool's danske fanklubs hjemmeside...
Der er købt ind for små 190 mio engelske pund!! over 1.5 mia dkr!!
UD af de 48 er der 12 der er hentet på en fri transfer eller kommet til i en byttehandel
Mauricio Pellegrino
Fernando Morientes
Scott Carson
Boudewijn Zenden
Jose Reina
Mark González
Josh Mimms
Antonio Barragán
Mohamed Sissoko
Peter Crouch
Godwin Antwi
Miguel Roque
Jack Hobbs
Besian Idrizaj
Ramon Calliste
Paul Anderson
Jan Kromkamp
Daniel Agger
David Martin
Robbie Fowler
Craig Bellamy
Fabio Aurelio
Gabriel Paletta
Jermaine Pennant
Dirk Kuyt
Nabil El Zhar
Astrit Ajdarevic
Emiliano Insúa
Jordy Brouwer
Francisco Durán
Álvaro Arbeloa
Andriy Voronin
Sebastián Leto
Lucas Leiva
Nikolay Mihaylov
Fernando Torres
Yossi Benayoun
Ryan Babel
Charles Itandje
Martin Škrtel
Javier Mascherano
Philipp Degen
Andrea Dossena
Diego Cavalieri
David N'Gog
Robbie Keane
Albert Riera
Spillere der er
fremhævet
er imo dem der kunnet gøre krav på en fast plads...
Spillere der er
understreget
er dem der imo er fast i truppen uden at få fast spilletid
Resten er talenter og flop...
Dvs 5 faste...
11 der er med og så ikke alligevel...
Resten, 25!! er floppet eller har simpelthen bare aldrig fået chancen selv om de er blevet lovprist til højre og venstre af bla Benitez...
De sidste 6 på listen har jeg ikke vurderet endnu, da de knap har været i truppen i 2 mdr pt og derfor heller ikke rigtig har haft chancen til at vise hvilken gruppe de evt tilhører, men jeg har da mine ideer om hvor hvilken grupper de skal smides i...
Tankevækkende synes jeg også at det er 2 år siden vi sidst købte en englænder, Pennant, og at der på de 3½ år og ud af de 47 kun er hentet 6 med engelsk pas...
Men alt ialt har vi har hentet 47, hvoraf de 16 har fået spilletid på en eller anden måde mens resten, 21!! , imo har været decideret fejlkøb...
Nu kan listen måske justeres lidt her og der alt efter temperament og egne ideer, men synes det er skræmmende at så mange ikke har slået til for klubben og vi i teorien bare har smidt så mange penge ud til ingenting... De kunne virkelig have været brugt på nogle kvalitets indkøb...
«
Seneste Redigering: 24 Sep 2008, 20:04 af JKJ
»
Sider:
1
...
132
133
[
134
]
135
136
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »