home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968735 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1875: 29 Aug 2008, 14:50 »

Lidt nyt om stadionplanerne: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1776_4064374,00.html

Der kommer til at gå laaaang tid før det stadion er en realitet. Hvis det overhovedet sker. Jeg begynder efterhånden at tvivle.

Har efterhånden tvivlet et godt stykke tid efterhånden, jegtror ikke der sker alverden de næste 2-3 år... Hvis det nu skal laves om igen skal det ind over bystyret igen osv osv...

Endnu en farce imo  ticked off  Ubeslutsom

JKJ
Gæst

« Svar #1876: 29 Aug 2008, 14:52 »

så du kan ikke bruge Liverpools CL-triumf til noget?? Wink

Det er 3 år siden så nej ikke det mindste... Holet er jo ændret stort set over hele linien, Carra, Gerrard, Alonso er vist efterhånden de eneste der er tilbage...

Selvfølgelg kan jeg bruge den til noget når jeg husker tilbage men til dette gruppespil ikke det mindste...

ManUtd83
Manager

« Svar #1877: 29 Aug 2008, 14:58 »

Hyypia ej at forglemme!

JKJ
Gæst

« Svar #1878: 29 Aug 2008, 15:01 »

Hyypia ej at forglemme!

ja, nej, både og tjaa... Man kan jo ikke ligefrem sige han står forrest i køen af forsvarsspilere lige nu, men ja han var da med Wink

JKJ
Gæst

« Svar #1879: 29 Aug 2008, 17:09 »

Vi skulle nu være mere en tæt på Riera... de sidste rygter og forlyderne går på at han er på vej, eller allerede er ankommet til Liverpool til lægetjeket...

Jeg kender som før skrevet ikke alverden til ham men hvis han er en "rigtig"fløj og ved at det betyder han skal løbe ude ved sidelinien så er han mere end velkommen... Benayoun og Kuyt hatr i hvert fald ikke fattet en dyt af det ednu!!  ticked off

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7582388.stm
&
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161095080829-1406.htm

-LFC-
Manager

« Svar #1880: 29 Aug 2008, 17:19 »

De har solgt ud til højre og venstre uden at hente det samme ind igen... Så kan slet ikke se dem true os eller AM på nogen som helst måde...

Og hvad der skete for 2-3 år siden kan jeg ikke rigtig bruge til alverden, der er sket masser af ting og sager siden Wink
Hmmm...jeg mindes da, at de gik videre fra gruppespillet sidste år.. Huh Nå det er nok egenligt rigtigt nok for de havde ikke tidligere tiders suverænitet da de sidst vandt mesterskabet i sidste sæson. Men det ville være forkert at undervurdere dem. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1881: 29 Aug 2008, 17:41 »

Hmmm...jeg mindes da, at de gik videre fra gruppespillet sidste år.. Huh Nå det er nok egenligt rigtigt nok for de havde ikke tidligere tiders suverænitet da de sidst vandt mesterskabet i sidste sæson. Men det ville være forkert at undervurdere dem. Peace

Vi kan også vende den om så... Hvis Liverpool vil videre fra gruppen SKAL et hold som PSV slåes både hjemme og ude og dermed give 6 point, alt andet er imo ikke godt nok og vi har ikke fortjent at komme videre... (men det havde vi på den anden side slet ikke set over de2 kampe mod Standard L.  Ubeslutsom )

JKJ
Gæst

« Svar #1882: 30 Aug 2008, 20:51 »

Nu skal man jo selvfølgelig ikke være alt for pesimistisk, men Gerrard kan så ikke nøjes med en operation, men skal have 2 nu...
Man kan godt frygte det værste da en operation i lysken før har taget meget længere tid end man troet...

Men mon ikke han selv går hvad som helst for at være klar til om 14 dage når Man U kommer på besøg...

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2008/08/30/liverpool-skipper-steven-gerrard-to-have-second-groin-op-100252-21636883/

JKJ
Gæst

« Svar #1883: 01 Sep 2008, 12:29 »

Stadig ubesejret... 0-0 ude mod AV kan jeg sagtens leve med især når man ser på hvor ringe vi har spillet indtil nu og hvor offensivt AV har spillet indtil nu...
Torres blev skadet, men heldigvis er der 14 dage til næste kamp, og vi kan ikke undvære både ham og Gerrard mod Man U så håber ingen af skaderne er så alvorlige...

Men hvor er Agger, skal man til at blive lidt nervøs over den manglende spilletid, Skrtel har tilsyneladende overhalet ham som makker ved siden af Carra...

JKJ
Gæst

« Svar #1884: 01 Sep 2008, 14:55 »

Dagens første af forhåbentlig lidt flere indkøb inden vinduet lukker... 20'årige Vitor Flora fra Brasilien kommer fra Botafogo...

Aner ikke hvem han er udover han er angriber...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161127080901-1145.htm

MEN JEG VIL HAVE MIN EN FLØJ!!! ticked off ticked off ticked off

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1885: 01 Sep 2008, 15:01 »

Dagens første af forhåbentlig lidt flere indkøb inden vinduet lukker... 20'årige Vitor Flora fra Brasilien kommer fra Botafogo...

Aner ikke hvem han er udover han er angriber...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161127080901-1145.htm

MEN JEG VIL HAVE MIN EN FLØJ!!! ticked off ticked off ticked off

Han er nu kun 18, men skidt med det. Umiddelbart frygter jeg, at han er en spiller, som bliver plantet på reserveholdet et par år, hvorefter man finder ud af, at han aldrig bliver god nok til førsteholdet.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1886: 01 Sep 2008, 15:15 »

Stadig ubesejret... 0-0 ude mod AV kan jeg sagtens leve med især når man ser på hvor ringe vi har spillet indtil nu og hvor offensivt AV har spillet indtil nu...
Torres blev skadet, men heldigvis er der 14 dage til næste kamp, og vi kan ikke undvære både ham og Gerrard mod Man U så håber ingen af skaderne er så alvorlige...

Men hvor er Agger, skal man til at blive lidt nervøs over den manglende spilletid, Skrtel har tilsyneladende overhalet ham som makker ved siden af Carra...
Tror mere Agger er foretrukket på Anfield eftersom han er en bedre boldspiller... Skrtel er en mere no-nonsense hardhit defender, som er god i de svære udebanekampe... Carew er ingen nem mand at dække op Wink

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1887: 01 Sep 2008, 15:20 »

Hvordan vil et start 11 med alle klar se ud?

Reina
Arbeloa - Carrager - Agger - Dossena 

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Babel

Torres - Keane

Er det et godt bud

JKJ
Gæst

« Svar #1888: 01 Sep 2008, 15:28 »

Han er nu kun 18, men skidt med det. Umiddelbart frygter jeg, at han er en spiller, som bliver plantet på reserveholdet et par år, hvorefter man finder ud af, at han aldrig bliver god nok til førsteholdet.

Hmmm gad vide hvor jeg har fået de 20 år fra, men lad nu det ligge...

Men ja er helt enig, med stor sansynlighed endnu en der ender hos reserverne, går i glemsen og aldrig kommer længere, dem har vi efterhånden haft en del af de seneste år...

JKJ
Gæst

« Svar #1889: 01 Sep 2008, 15:43 »

Hvordan vil et start 11 med alle klar se ud?

Reina
Arbeloa - Carrager - Agger - Dossena 

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Babel

Torres - Keane

Er det et godt bud

Tjaa det ser meget fornuftigt ud, vil dog mere  end gerne af med Kuyt og have en rigtig fløj spiller ind for ham...

Pennant er helt ude i kulden, men han gjorde det imo mindst lige godt eller endda bedre end Kuyt og Bena et eller andet Wink...

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010