|
Kimu
|
|
1-0 til Liverpool over Vålerenga ved pausen. Man kan godt se på kampen, at Vålerenga har spillet rigtige kampe de sidste stykke tid. Nordmændene er lige det lidt mere i form.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
1-0 til Liverpool over Vålerenga ved pausen. Man kan godt se på kampen, at Vålerenga har spillet rigtige kampe de sidste stykke tid. Nordmændene er lige det lidt mere i form.
Fint nok. Irriterende, at jeg ikke har norsk TV2.  Håber dog ikke det er noget alvorligt med Gerrard.  Hvor mange kampe har vi egenligt spillet udover 0-0 med Villarreal den 30. juli?  Jeg så forresten en lille video fra kampen som viste, at det var en meget lige kamp med et lille overtag til hjemmeholdet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Håber dog ikke det er noget alvorligt med Gerrard.  Tror ikke det var noget alvorligt med Gerrard. Han gik selv fint fra banen. Så tror bare det var et lille slag han fik. Hvor mange kampe har vi egenligt spillet udover 0-0 med Villarreal den 30. juli?  Jeg så forresten en lille video fra kampen som viste, at det var en meget lige kamp med et lille overtag til hjemmeholdet! Liverpool har også spillet en træningskamp mod Rangers forleden som Liverpool vandt 4-0. Liverpool har også spillet en mod Tranmere som endt 1-1, hvis jeg ikke husker forkert. Tror ikke det var noget alvorligt med Gerrard. Han gik selv fint fra banen. Så tror bare det var et lille slag han fik. De første 8 minutter af spillet af kampen, og der er allerede faldt 2 mål. Vålerenga scorede hurtigt til 1-1, men kort efter lynede Torres til 2-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Liverpool har scoret til til 3-1. Målscore Yossi, som efter en flot løb med bolden med et flot skud ligger bolden over den norske målmand og ind i kassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
4-1 til Liverpool. Hvem der scorede fik jeg ikke fat i  4-1 blev også kampens resultat.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 20:55 af Kimu »
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Det var vores nye unge franskmand David N'Gog. Klasse med sådan en sejr mod et hold i bedre form! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Det var vores nye unge franskmand David N'Gog. Klasse med sådan en sejr mod et hold i bedre form!  Lige præcis. Det tegner godt her op til sæson start. Spændende, hvordan det kommer til, at gå mod Lazio... Ellers synes jeg mange af de unge spillere der var på banen i dag gjorde en flot figur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Lige præcis. Det tegner godt her op til sæson start. Spændende, hvordan det kommer til, at gå mod Lazio...
Ellers synes jeg mange af de unge spillere der var på banen i dag gjorde en flot figur.
Dejligt at høre!  Vi tæver da også lige Lazio. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Dejligt at høre!  Vi tæver da også lige Lazio.  Hehe  Jeps, vi køre dem over. Ingen tvivl om det da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Fint nok. Irriterende, at jeg ikke har norsk TV2.  Håber dog ikke det er noget alvorligt med Gerrard. Hvor mange kampe har vi egenligt spillet udover 0-0 med Villarreal den 30. juli? Jeg så forresten en lille video fra kampen som viste, at det var en meget lige kamp med et lille overtag til hjemmeholdet!Her er kampprogrammet også med de træningskampe der er spillet indtil nu... http://www.liverpoolfc.tv/match/season/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fm_Zep
|
|
Hvilke hold har vi stillet med til de kampe...? Bedste eller har vi eksperimenteret lidt?  -Håber fandme gutterne er klar til CL kampe  Vi har jo lige set et litauensk hold Kaunas vinde over Glasgow Rangers 
|
|
|
|
|
|
Liverpool !!!
Brøndby !!!
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Hvilke hold har vi stillet med til de kampe...? Bedste eller har vi eksperimenteret lidt?  -Håber fandme gutterne er klar til CL kampe  Vi har jo lige set et litauensk hold Kaunas vinde over Glasgow Rangers  Hvis du trykker på det link ovenover og så på resultatet af kampen vil du se opstillingen og resten af truppe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fm_Zep
|
|
Cool tak 
|
|
|
|
|
|
Liverpool !!!
Brøndby !!!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Aaarh jeg ledt efter kampprogrammet, men har ikke kunnet finde det. Typisk mig ikke at kigge på den officielle side. Spændende program vi har. Hvis vi skal blive mestre SKAL vi slå United på Anfield den 13. september - Hvilket jeg også håber da jeg skal se det  - Ellers tror jeg ikke vi kan gøre det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schytte
|
|
Aaarh jeg ledt efter kampprogrammet, men har ikke kunnet finde det. Typisk mig ikke at kigge på den officielle side. Spændende program vi har. Hvis vi skal blive mestre SKAL vi slå United på Anfield den 13. september - Hvilket jeg også håber da jeg skal se det  - Ellers tror jeg ikke vi kan gøre det.  hehe, ja det bliver en spændende kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|