Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23494
0 Brugere, 1113 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
jameshenry
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
101
102
[
103
]
104
105
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1967997 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #1530:
01 Jul 2008, 17:14 »
Citat af: Nemeth 01 Jul 2008, 17:07
Nej vi kan ikk spille på Villa's hurtighed,
Men med de penge vi kunne få, ville vi kunne få flere andre spiller som vi sammen med Villa, ville kunne spille på
Jamen vi spiller kun med 1 mand i front, så er der da ingen grund til at gå ud og købe 2-3 angribere når man kun kan bruge den ene...
Iøvrigt ville du aldrig have været vild med Villa hvis han havde floppet totalt og ikke scoret et eneste mål til EM... Nu fik han lidt succes og så er alle vilde med ham...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1531:
01 Jul 2008, 17:29 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 17:14
Jamen vi spiller kun med 1 mand i front, så er der da ingen grund til at gå ud og købe 2-3 angribere når man kun kan bruge den ene...
Iøvrigt ville du aldrig have været vild med Villa hvis han havde floppet totalt og ikke scoret et eneste mål til EM... Nu fik han lidt succes og så er alle vilde med ham...
Hehe, ja og så spillede han endda kun en rigtig god kamp... Resten synes jeg ikke han sådan for alvor satte sig igennem i, ja til tider forsvandt han helt ud af kampene...
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1532:
01 Jul 2008, 17:37 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 17:12
Tjaaa, nævner i flæng, Cisse, Moro, Kuyt, Voronin osv osv... de kostede os en formue og har aldrig får alvor slået igennem...
Og helt ærligt, så kan vi købe 2-3 spillere og håbe en af dem slår igennem! Hvad så hvis de ikke gør det?? så kan vi begynde forfra mens vores goal eater så scorer til højre og venstre i Chelsea...
Iøvrigt bliver en sådan handel aktuelt da både klubben, Benitez og ikke mindst Toores har meldt ud han absolut ingen steder skal hen...
De navne som dem der, er var jo ikk nogle af Europas allerstøste angrebsnavn,
Og derfor havde de også sværer ved at få spilletid fra start i en klub Som Liverpool end Villa ville havde,
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1533:
01 Jul 2008, 17:41 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 17:14
Nu snakkede jeg ikk om at det skulle være flere angribere, man kunne jo sagtens skaffe kant spillere, som så ville kunne få en meget større indflydelse end dem vi har nu, og derved kunne de være med til at skabe spillet. .
Den nederste del af din kommentar er latterlig!
Jeg har ville havde Villa til Liverpool længe, også før Em og det ville du også kunne finde ud af hvis du gad bladre lidt tilbage i tråden, så lad vær med at spille klog på andres vegne,
Og så har jeg endda tidligere i dag sagt at Villa nok ikk ville havde samme succes hvis ikk Torres havde leveret det arbejde han har formået under EM
JKJ
Gæst
«
Svar #1534:
01 Jul 2008, 17:53 »
Citat af: Nemeth 01 Jul 2008, 17:37
De navne som dem der, er var jo ikk nogle af Europas allerstøste angrebsnavn,
Og derfor havde de også sværer ved at få spilletid fra start i en klub Som Liverpool end Villa ville havde,
Cisse var det største angrebstalent set i fransk fodbold i mange år og tonsede mål ind sæson efter sæson...
Moro scorede også mål i stor stil lige meget hvilken klub han kom til...
Kuyt var topscore i hollandsk fodbold et par gange...
Vi kan så købe Villa som kommer fra en liga der er meget teknisk betonet og slet ikke vant til det noget højere tempo og hårdere spil, som han slet ikke vil være klar til bla pga hans størrelse Men hvorfor skulle h få større succes end de 3 nævnt?? De er imo mere klar til PL pga deres statur og fysik...
Og hvorfor er det lige du tror at en såkaldt stjerne scorer flere mål end en der "kun" er en såkaldt god spiller?? Han har imo meget større chancer for at floppe da han har alt at bevise og endnu mere at tabe??
Torres er en verdensstjerne og scorer masser af mål, så hvorfor dog i alverden sælge??
Jeg synes det er mere vigtigt at vi får tilføjet en klasse wing, lige meget om det er højre eller venstre plus nogle bedre backs end dem vi allerede har hentet
JKJ
Gæst
«
Svar #1535:
01 Jul 2008, 18:07 »
Citat af: Nemeth 01 Jul 2008, 17:41
Nu snakkede jeg ikk om at det skulle være flere angribere
, man kunne jo sagtens skaffe kant spillere, som så ville kunne få en meget større indflydelse end dem vi har nu, og derved kunne de være med til at skabe spillet. .
Den nederste del af din kommentar er latterlig!
Jeg har ville havde Villa til Liverpool længe, også før Em og det ville du også kunne finde ud af hvis du gad bladre lidt tilbage i tråden, så lad vær med at spille klog på andres vegne,
Og så har jeg endda tidligere i dag sagt at Villa nok ikk ville havde samme succes hvis ikk Torres havde leveret det arbejde han har formået under EM
Du nævner selv i et tidligere indlæg at vi kan købe 2-3 af Torres klasse og så håbe den ene slår igennem mens de andre kan vente lidt
Villa blev topscore til EM ja, med 4 mål efter bla et hattrick!! dvs at han i de andre kampe scorede et mål!! Er det en succes??
For så er Kuyt også en succes i Liverpool da han jo scorede 11 mål i omkring 40 kampe, de har da i hvert fald næsten det samme snit...
Jeg synes som DNE nævner heller ikke han spillede et fantastisk EM bortset fra den første kamp mod russerne...
At du så synes at mine indlæg er latterlige siger jo så nok mere om dig end om mig... der er over 100 sider i denne tråd har så nej har ikke tjekket alle siderne igennem for at se hvad du tidligere har skrevet og ikke skrevet... det er selvfølgelig min fejl!!
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1536:
01 Jul 2008, 18:11 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 17:53
Cisse var det største angrebstalent set i fransk fodbold i mange år og tonsede mål ind sæson efter sæson...
Moro scorede også mål i stor stil lige meget hvilken klub han kom til...
Kuyt var topscore i hollandsk fodbold et par gange...
Vi kan så købe Villa som kommer fra en liga der er meget teknisk betonet og slet ikke vant til det noget højere tempo og hårdere spil, som han slet ikke vil være klar til bla pga hans størrelse Men hvorfor skulle h få større succes end de 3 nævnt?? De er imo mere klar til PL pga deres statur og fysik...
Og hvorfor er det lige du tror at en såkaldt stjerne scorer flere mål end en der "kun" er en såkaldt god spiller?? Han har imo meget større chancer for at floppe da han har alt at bevise og endnu mere at tabe??
Torres er en verdensstjerne og scorer masser af mål, så hvorfor dog i alverden sælge??
Jeg synes det er mere vigtigt at vi får tilføjet en klasse wing, lige meget om det er højre eller venstre plus nogle bedre backs end dem vi allerede har hentet
Cisse var Talent, og derfor skal han ikk være sikker på sin plads, og slet ikk nå Benetiz også dengang foretrak en angriber, og den plads sad Baros godt fast på,
Morientes strålede ikk da vi hentede ham, der sad han på bænken i Real Madrid efter tidligere at havde strålet i Monaco.
Kuyt var topscorer i Holland ja, men han var ikk eftertragtet af alverdens topklubber, og så er der altså klasse forskel på Holland og England. .
Og ja, et klassekøb har mere at leve op til, men en hver spiller der bliver hentet til en topklub har meget at leve op til, og det kan en klassespiller nok nemmere leve op til, da de kommer fra et sted som den store stjerne, og så er verdensklasse spiller altså bare bedre en gode spillere, hvis du ikk lige vidste det
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1537:
01 Jul 2008, 18:15 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 18:07
Du nævner selv i et tidligere indlæg at vi kan købe 2-3 af Torres klasse og så håbe den ene slår igennem mens de andre kan vente lidt
Villa blev topscore til EM ja, med 4 mål efter bla et hattrick!! dvs at han i de andre kampe scorede et mål!! Er det en succes??
For så er Kuyt også en succes i Liverpool da han jo scorede 11 mål i omkring 40 kampe, de har da i hvert fald næsten det samme snit...
Jeg synes som DNE nævner heller ikke han spillede et fantastisk EM bortset fra den første kamp mod russerne...
At du så synes at mine indlæg er latterlige siger jo så nok mere om dig end om mig... der er over 100 sider i denne tråd har så nej har ikke tjekket alle siderne igennem for at se hvad du tidligere har skrevet og ikke skrevet... det er selvfølgelig min fejl!!
En angribers opgave er at scorer mål, og nå Villa har scoret 4 mål i 5 kampe, og samtidig er blevet topscorer er det da klart en succes, det kan Torres jo ikk prale med
Kuyt og Villa samme snit, Hmm, enten skal du tage lidt flere matematik timer, eller også skal du anerkende at dine indlæg er latterlige!
Og hvordan kan din dumhed sige noget om mig ?
JKJ
Gæst
«
Svar #1538:
01 Jul 2008, 19:17 »
Citat af: Nemeth 01 Jul 2008, 18:15
En angribers opgave er at scorer mål, og nå Villa har scoret 4 mål i 5 kampe, og samtidig er blevet topscorer er det da klart en succes, det kan Torres jo ikk prale med
Kuyt og Villa samme snit,
Hmm, enten skal du tage lidt flere matematik timer, eller også skal du anerkende at dine indlæg er latterlige!
Og hvordan kan din dumhed sige noget om mig ?
Tjaaa 1 mål i 3 kampe for Villa giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed
Jeg kan heller ikke se at mine indlæg er mere latterlige end dine!! Du vil jo gerne sælge en verdenstjerne som har masser af succes og scorer masser af mål for en mand som kun har haft succes i denne sæson ved EM...
Men hvis det er latterligt at jeg vil sælge vores største stjerne og topscorer for an mand som vi overhovedet ikke ved om han klare sig i den meget hårdere PL så for min skyld ingen alarm hvis det kan gøre dig glad!!!
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
«
Svar #1539:
01 Jul 2008, 19:28 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 19:17
Tjaaa
1 mål i 3 kampe for Villa
giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed
Jeg kan heller ikke se at mine indlæg er mere latterlige end dine!! Du vil jo gerne sælge en verdenstjerne som har masser af succes og scorer masser af mål for en mand som kun har haft succes i denne sæson ved EM...
Men hvis det er latterligt at jeg vil sælge vores største stjerne og topscorer for an mand som vi overhovedet ikke ved om han klare sig i den meget hårdere PL så for min skyld ingen alarm hvis det kan gøre dig glad!!!
Hvor faar du 1 maal i 3 kampe fra?
Barcá - Més que un club
Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez
AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang
Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1540:
01 Jul 2008, 19:29 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 19:17
Tjaaa 1 mål i 3 kampe for Villa giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed
Hmm, du glemte vidst lige at Villa scorede Hattrick mod Rusland, de tæller lige meget hvad du end siger, så han gennemsnit er klart højere end Kuyt's
Og ja, jeg ville gerne Sælge Torres for den sum penge, og vi kan da bare tage andre spillere, vi kan hente Kaka, Silva eller Robinho (Til kreativiteten), Klose, Toni eller sågår Nistelrooy(til styrke, og så har Nistelrooy også erfaring fra PL)
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1541:
01 Jul 2008, 19:35 »
Citat af: Xavi_Hernandez 01 Jul 2008, 19:28
Han tæller åbenbart ikk Villa's hattrick med
JKJ
Gæst
«
Svar #1542:
01 Jul 2008, 19:43 »
Citat af: Xavi_Hernandez 01 Jul 2008, 19:28
De 3 mål mod Rusland tæller jeg ikke med... det var jo den eneste kamp han havde bare lidt succes i...
Jeg er ikke vild med ham, jeg synes han er for lille og er ikke en mand vi kan spille bolden op til så han kan holde på den... han vil jo til enhver tid blive trynet ned når han alene mand står over for folk som Terry, Rio, Viså nytter div osv...
Hvis vi spillede med 2 angribere så var det en anden sag men det gør vi altså bare ikke og så nytter det ikke at det eneste han kan er at løbe hurtigt...
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1543:
01 Jul 2008, 19:46 »
Citat af: JKJ 01 Jul 2008, 19:43
De 3 mål mod Rusland tæller jeg ikke med... det var jo den eneste kamp han havde bare lidt succes i...
Jeg er ikke vild med ham, jeg synes han er for lille og er ikke en mand vi kan spille bolden op til så han kan holde på den... han vil jo til enhver tid blive trynet ned når han alene mand står over for folk som Terry, Rio, Viså nytter div osv...
Hvis vi spillede med 2 angribere så var det en anden sag men det gør vi altså bare ikke og så nytter det ikke at det eneste han kan er at løbe hurtigt...
Hmm, hver sin smag må vi nok bare anerkende,
Men du KAN ikk trække Villa's hattrick fra så din statestik passer, altså så kan vi også trække Torres mål i finalen fra, så er han nede på hvad, 1 mål ?
Kan du se hvad jeg mener med at dine indlæg ikk holder ?
JKJ
Gæst
«
Svar #1544:
01 Jul 2008, 19:48 »
Iøvrigt er Villa ikke et tema i Liverpool hvis man skal tro de seneste rygter, BBC er nok en af de mest troværdoge medier jeg kender til, der er igang pt...
Robbie Keane fra Tottenham skulle have vagt Benitez interesse, en stor pose penge plus Crouch, skulle være vejen frem til et evt skifte...
Han har altid været en af mine favoritter, han scorer masser af mål, har en del ass og ikke mindst kæmper han røven ud af buksene hver gang han går på banen... Det gør Villa imo ikke feks
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7483317.stm
Sider:
1
...
101
102
[
103
]
104
105
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »