home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  1 Bruger, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967773 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1410: 06 Jun 2008, 13:34 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84727

Så er der back til Liverpoo - kender ham dog ikke.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1411: 06 Jun 2008, 14:49 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84727

Så er der back til Liverpool - kender ham dog ikke.

Kender ham heller ikk, men tror skam han bliver en forstærkning Peace

1. Han er på det italienske landshold, det kræver alligevel også en del, ved så ik om han er første valg
2. Aurilio har spillet rigtig godt efter min mening, men rammer meget de uheldige skader  Skuffet
3. Riise skal bare væk  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #1412: 06 Jun 2008, 15:17 »

Men Liverpool-manager Rafa Benítez håber at lokke Milner til Anfield. Den spanske manager vil enten have Newcastle-spilleren eller Espanyol-stjernen Albert Riera til at give The Reds mere bredde i spillet. (The Sun)

Ikk lige det rygte jeg havde håbet på  Skuffet

Prøv nu lige og se hvilket avis der kommer med den såkaldte nyhed... Så der er nok ikke mere ned det i det...

JKJ
Gæst

« Svar #1413: 06 Jun 2008, 15:18 »

Kender ham heller ikk, men tror skam han bliver en forstærkning Peace

1. Han er på det italienske landshold, det kræver alligevel også en del, ved så ik om han er første valg
2. Aurilio har spillet rigtig godt efter min mening, men rammer meget de uheldige skader  Skuffet
3. Riise skal bare væk  Wink

Hvis nu Riise IKKE havde scoret det selvmål, havde du så haft den samme mening??

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1414: 06 Jun 2008, 15:19 »

Prøv nu lige og se hvilket avis der kommer med den såkaldte nyhed... Så der er nok ikke mere ned det i det...

Sys ikk at vi kan blive ved med at give The Sun den kolde skulder, tænk engang hvis de rammer plet med dette

JKJ
Gæst

« Svar #1415: 06 Jun 2008, 15:22 »

Sys ikk at vi kan blive ved med at give The Sun den kolde skulder, tænk engang hvis de rammer plet med dette

Så lang tid de ikke giver en undskyldning til de mange pårørende og klubben også tager afstand til avisen officielt ser jeg ingen grund til ikke stadigvæk at give dem en kold skulder...

De ved de har lavet noget lort men nægter at give en undskyldning, hvorfor skulle jeg så støtte dem, plus at de er engalnds svar på se og hør bare meget værer når det gælder sådanne historier...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1416: 06 Jun 2008, 15:22 »

Hvis nu Riise IKKE havde scoret det selvmål, havde du så haft den samme mening??

Jepp,
den havde nok bare ikk været lige så "stærk",
men ja, sys at Riise har haft en meget skuffende sæson, som især udmærkede sig i de 2 champions league kampe mod Chelsea, hvor han faktisk også var involveret i Chelsea's mål. . .

For 2 år siden troede jeg aldrig jeg skulle side dette, for der syntes jeg at Riise var en af de bedste på den såkaldte position, men Riise, det er tid til at komme videre, og hvis du havner i Roma, så tror jeg at du skal være mere en lykkelig Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1417: 06 Jun 2008, 15:24 »

Så lang tid de ikke giver en undskyldning til de mange pårørende og klubben også tager afstand til avisen officielt ser jeg ingen grund til ikke stadigvæk at give dem en kold skulder...

De ved de har lavet noget lort men nægter at give en undskyldning, hvorfor skulle jeg så støtte dem, plus at de er engalnds svar på se og hør bare meget værer når det gælder sådanne historier...

Ja, har da også selv hørt om det,
men med Benitez indkøbstaktik, kunne det her desværre gå hen og lyde realistisk

ManUtd83
Manager

« Svar #1418: 06 Jun 2008, 15:26 »

Jeg vil primært beskylde mangel på spilletid for at have ødelagt Riises sæson. Jeg synes han har kvaliteter nok til at spille på et midterhold i Premier League - altså Liverpool.

JKJ
Gæst

« Svar #1419: 06 Jun 2008, 15:26 »

Jepp,
den havde nok bare ikk været lige så "stærk",
men ja, sys at Riise har haft en meget skuffende sæson, som især udmærkede sig i de 2 champions league kampe mod Chelsea, hvor han faktisk også var involveret i Chelsea's mål. . .

For 2 år siden troede jeg aldrig jeg skulle side dette, for der syntes jeg at Riise var en af de bedste på den såkaldte position, men Riise, det er tid til at komme videre, og hvis du havner i Roma, så tror jeg at du skal være mere en lykkelig Peace

Hvorfor brokker du dig ikke over Torres?? Han lavde 3-5 store fejl i de 2 kampe, han havde 3-5 100% chancer han burde have scoret på, men alligevel får han en chance mere... Riise laver 1½ fejl i de 2 kampe og alle ønsker hans hvoed på et fad...

Hvis Torres bare havde scoret på 2 af de mange chancer kunne Riise endda have lavet endnu et selvmål uden det havde gjort alverden!!

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1420: 06 Jun 2008, 15:31 »

Jeg vil primært beskylde mangel på spilletid for at have ødelagt Riises sæson. Jeg synes han har kvaliteter nok til at spille på et midterhold i Premier League - altså Liverpool.

Smut over i din egen tråd!  Wink

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1421: 06 Jun 2008, 15:33 »

Hvorfor brokker du dig ikke over Torres?? Han lavde 3-5 store fejl i de 2 kampe, han havde 3-5 100% chancer han burde have scoret på, men alligevel får han en chance mere... Riise laver 1½ fejl i de 2 kampe og alle ønsker hans hvoed på et fad...

Hvis Torres bare havde scoret på 2 af de mange chancer kunne Riise endda have lavet endnu et selvmål uden det havde gjort alverden!!

Fordi Torres trods alt har haft en Super sæson, og ved godt at du lig om lidt nævnet Torres manglede udebane mål,
men efter min mening gør det det jo bare bedre at at så kan scorer så mange mål, på så få kampe, som man har på hjemmebane Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1422: 06 Jun 2008, 15:53 »

Fordi Torres trods alt har haft en Super sæson, og ved godt at du lig om lidt nævnet Torres manglede udebane mål,
men efter min mening gør det det jo bare bedre at at så kan scorer så mange mål, på så få kampe, som man har på hjemmebane Peace

Dvs at Torres er fredet i klasse A fordi han har haft en god sæson og derfor kostede os i finale i CL, mens Riise som vel har haft en godkendt sæson hvis vi ser bort fra de 2 kampe ikke må lave fejl... sorry men det hænger ikke sammen...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1423: 06 Jun 2008, 16:00 »

Dvs at Torres er fredet i klasse A fordi han har haft en god sæson og derfor kostede os i finale i CL, mens Riise som vel har haft en godkendt sæson hvis vi ser bort fra de 2 kampe ikke må lave fejl... sorry men det hænger ikke sammen...

Den der hænger jo heller ik helt sammen, for hvis Riise ikk havde dummet sig, så var vi jo også havnet i Finalen. . .

Og ja, Torres står højere i hierakiet en Riise, og du skal ikk sige at du selv mener at Riise er lige så højt, for så tror jeg dig ikke Peace

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #1424: 06 Jun 2008, 16:11 »

Jeg var selv en af dem der forsvarede Riise efter det uheldige mål mod Chelsea, men hvis vi kan få en bedre spiller, evt Dossena, kender ikke så meget til ham, så har jeg ikke noget imod at Riise skifter klub. Evt. kunne han få en rolle som backup men der mener jeg at Aurelio er en bedre spiller, så længe han kan holde sig skadesfri.

Til sidst mener jeg ikke at Riise har haft nogen god eller godkendt sæson. I hvertfald ikke i forhold til hvad han har leveret før.

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010