home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958246 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #975: 01 Apr 2008, 15:04 »

Jeg fatter ikke, at du kan sidde og forsvare det der. Så det ok for fans at slå og spytte efter spillere til et lokal-derby? Havde Liverpool nu mødt Aton Villa, så havde det ikke været i orden, eller hvad? Er det så ok, når det er til en lokal Serie 5-kamp, eller skal der være minimum 10.000 tilskuere?

Det er irrelevant hvilke hold, der er tale om. Det er et rent principielt spørgsmål. Man spytter eller slår da ikke efter folk.

Men fodbold spillere må godt sparke folk ned, nikke skaler, slå og spytte osv uden de bliver anmeldt?? De skal stå som rollemodeller for de unge folk, og hvis de ser en spiller spytte eller slå på en anden spiller uden der sker ret meget så ser de vel det som ok... hvorfor  skal de så ikke politi forfølgelse ?( hedder det sådan?)

Jeg forsvarer dem ikke, Liverpool fansene var jo de væreste, men helt ærlig det var et lokalopgør af de store hvor der vel kun hersker et had/had forhold...

Igen af spilleren har jo såvidt jeg ved, sagt eller gjort noget og klubberne ligeså, ergo må ingen af parterne vel have noget at brokke sig over, så hvorfor gør en sag ud af det??

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #976: 01 Apr 2008, 15:17 »

Men fodbold spillere må godt sparke folk ned, nikke skaler, slå og spytte osv uden de bliver anmeldt?? De skal stå som rollemodeller for de unge folk, og hvis de ser en spiller spytte eller slå på en anden spiller uden der sker ret meget så ser de vel det som ok... hvorfor  skal de så ikke politi forfølgelse ?( hedder det sådan?)

Legitimerer spillernes dumme opførsel, at fans kan opføre sig lige så tåbeligt? Ikke i min optik. En dumhed på banen er da ikke en automatisk lovliggørelse af en anden udenfor banen. I nogle sportsgrene er det heller ikke ualmindeligt med søgsmål efter kampe, hvor der er foregået en eller anden form for særlig grov forseelse på banen. Det kan også sagtens blive tilfældet i fodbold. Der har været tilløb til det nogle gange.

Jeg synes egentlig heller ikke, at det er positivt, at man på en fodboldbane kan tilsidesætte regler som ellers gælder i resten af samfundet. Men det er en nødvendighed i nogle sportsgrene (eksempelvis boksning). Derudover så har fodbolden sit eget karantænersystem, der skal straffe den slags forseelser. Men jeg ville da ikke have noget problem med at en spiller fik en tur i brummen, hvis han pandede en anden spiller ned.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #977: 01 Apr 2008, 15:24 »

Igen af spilleren har jo såvidt jeg ved, sagt eller gjort noget og klubberne ligeså, ergo må ingen af parterne vel have noget at brokke sig over, så hvorfor gør en sag ud af det??

Du linkede selv til artiklen. Hvem er det, der opfordrer til en politiundersøgelse?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #978: 01 Apr 2008, 15:29 »

Well, det skal ikke accepteres at tilskuerne slår, spytter eller råber virkeligt grimme ting, som da Alan Curbishley eller hvem det nu var, blev udsat for tilråb med henvisnign til hans kræft-sygdom osv. Hvad spillerne og klubberne accepterer mellem spillerne er op til dem imo. De har selvfølgeligt et sted et ansvar som rollemodeller, men hvis de skal tænke over det, skal vi have andre og mere kedelige typer ind på banen, for vi må sande, at størstedelen af de der bliver store spillere har store egoer, og derfor vil de da aldrig helt, og specielt meget sjældent i den slags opgør, tænke over at de er rollemodeller.

Men vi e rjo så hurtige til at fordømme spillerne. For hvis nu en spiller har begået en dumhed i kampens hede, og måske nikket en skalle for første og eneste gang i hans karriere, og bagefter i andre måske mere komercielle sammenhænge, taler til børn og unge om at undgå vold både på gaden og på banen, så vil vi hurtigt være over ham og spørge: Hvordan kan du sige det, når du lige har nikket en skalle og blah blah blah.

Hvorfor ikke putte mere fokus på tilskuerne? Er det virkeligt sådan, at vi skal banke spillerne i hovedet fordi de ind i mellem begår fejl, når de i virkeligheden har længere ind til de unge end de forældre har, der står og råber pænt grimme ting og spytter og kaster mønter og andet godt ind på banen?

Casper Ankergren har været ude og anklage FA for ikke at tage problemet alvorligt nok i League One. Han har sågar udtalt at det kunne få ham til at skifte klub, på trods af den store succes han har i Leeds pt. Det er sgu da urimeligt at der ikke gøres mere. Jeg ved ikke hvad der skal til, om det er en total kropsvisitering der skal til eller videoovervågning og meget hårde straffe. Det virker i hvert fald til, at man lettere skyder skylden på spillerne og deres opførsel på banen end man gør på de tosser der står på lægterne...

westhamfreak
Gæst

« Svar #979: 02 Apr 2008, 18:15 »

Jeg holder normalt ikke med jer men i de næste to CL kamper støtter jeg jer !!

eller jer end noger fra london(undtage WEST HAM) kom så!!

-LFC-
Manager

« Svar #980: 02 Apr 2008, 18:38 »

Vi tager dem sgu, jeg ved vi gør det!!!!

westhamfreak
Gæst

« Svar #981: 02 Apr 2008, 18:38 »

godt bare du har ret

-LFC-
Manager

« Svar #982: 02 Apr 2008, 18:43 »

Jeg ved jeg har ret.

Vi har fandme haft en lortesæson af rang. De hjemlige pokaler er laaaangt væk, og det eneste trofæ vi spiller for er CL. Derfor forventer jeg også, at Benitéz tør satse med noget rent taktisk. Vi kan ikke spille den hjem, ved at stå alle mand bag bolden. Arsenal har spillet som en sæk kartofler, selvom de kom flot tilbage mod Bolton. Jeg forventer at Arsenal vil sidde på os i aften, men skarpheden den har de ikke også lyner Torres, men omvendt selvom jeg har oddset min oddsbalance her på Liverpool ( Wink ) så vil jeg hellere have en sejr end uafgjort, selvom uafgjort ville være fantastisk, men jeg tror på en spinkel 1-0 sejr da Torres lyner Smiley.

MIT BUD:
Arsenal - Liverpool 0-1
Torres
MOM: Reina

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #983: 02 Apr 2008, 18:51 »

Håber sku i vinder, og går helt til finalen og bliver slået af Barca Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #984: 02 Apr 2008, 18:58 »

Jeg tror på en 1-1 i aften og så sejr hjemme på Anfield

ManUtd83
Manager

« Svar #985: 02 Apr 2008, 18:59 »

Det ville jo kræve at Barca kom til finalen, hvilket ikke er en mulighed.. de møder United..

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #986: 02 Apr 2008, 19:01 »

Jeg tror på en 1-1 i aften og så sejr hjemme på Anfield

Tror jeg sku også. Og så får Arsenal smæk hjemme på Anfield Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #987: 02 Apr 2008, 19:10 »

Barrca Shockeret, nej hvis de overhovedet går videre så får de nok tæsk af United Ubeslutsom

JKJ
Gæst

« Svar #988: 02 Apr 2008, 19:37 »

Så "let" en kamp bliver det altså ikke som nogen tror... Arsenal har været nede i en lille form nedgang som alle hold rammer på et eller andet tidspunkt og imo er det altså en helt forygende moral at spille 1 time i undertal, være bagud med 0-2 og så alligevel vinde 3-2...  Det vidner om at det er et hold i balance med sig selv...

Men det skal så også siges at jeg virkelig tror på at vi kan få et resultat med hjem i aften... Bortset fra kampen mod Man U i sidste uge har vi de seneste mange uger været helt forrygende kørende og det gode ved det nederlag var at det var en dag da alle gik helt ned og ikke kun enekelte spilllere, plus at nederlaget eftersigende måske var et mål for stort...

En uafgjort 1-1 eller et lille nederlag på 1-2 er ok med mig, bare vi får scoret mindst 1 mål...

ManUtd83
Manager

« Svar #989: 02 Apr 2008, 19:41 »

Bortset fra kampen mod Man U i sidste uge har vi de seneste mange uger været helt forrygende kørende og det gode ved det nederlag var at det var en dag da alle gik helt ned og ikke kun enekelte spilllere, plus at nederlaget eftersigende måske var et mål for stort...

Det kan jeg ikke helt tage seriøst. Ville måske have sagt at nederlaget var 2-3 for lille - Rooney og Ronaldo brændte jo i flæng.

Dog tror jeg også at Liverpool kan få mindst en uafgjort med hjem. Et godt bud ville være 1-1, som ville være et ret godt resultat for Liverpool. Tror dog ikke Liverpool scorer mere end 1.

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010