home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957283 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #720: 01 Mar 2008, 12:22 »

Nu har der efterhånden været snakket om det længe, men nu ser det endelig ud til at Mascherano er tæt på at skrive under på en ny kontrakt...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7270113.stm men lad os nu se hvad der er sket om en uge inden vi glæder os for tidligt Wink

Derudover fortsætter farcen med vores 2 amerikanske ejere, den ene vil vist godt sælge når det kommer tilstykket mens den anden ikke vil sælge og også blokkere et salg fra Gillett side...
Jeg er efterhånden så træt af 2 at jeg jeg snart ikke ved hvad jeg har lyst til og gøre ved dem... måske smide dem i en lille robåd, uden årer naturligvis, og så smide dem i Atlanten og så håbe at de på et eller andet tidspunkt ender i staterne igen uden at de kommer tilbage...  Djævel ticked off
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7269910.stm

Og kort tid efter man havde skrevet det skrev han så under på en 4 årig aftale, mon ikke det var begyndelsen til enden for Alonso så??
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N159007080229-1537.htm

-LFC-
Manager

« Svar #721: 02 Mar 2008, 09:58 »

Så er det Bolton i dag. Jeg tror på at vi med en Torres i topform, godt kan gå hen og vinde en 2/3-0, også bliver det spændende om at Agger er med Smiley.

ManUtd83
Manager

« Svar #722: 02 Mar 2008, 10:04 »

Så er det Bolton i dag. Jeg tror på at vi med en Torres i topform, godt kan gå hen og vinde en 2/3-0, også bliver det spændende om at Agger er med Smiley.

Men hvis Torres ikke er i topform, må i nok til gengæld nøjes med en 0-0. Håber dog også at Agger spiller igen.

JKJ
Gæst

« Svar #723: 02 Mar 2008, 10:14 »

Men hvis Torres ikke er i topform, må i nok til gengæld nøjes med en 0-0. Håber dog også at Agger spiller igen.

Njaa, nu er Kuyt jo endelig begyndt og score lidt så måske han kan lave en kasse eller 2 hvis Torres holder fridag... ellers har vi ja altid Gerrard som kan redde os som så mange gange før... Wink

SirToby
Manager

« Svar #724: 02 Mar 2008, 10:19 »

Njaa, nu er Kuyt jo endelig begyndt og score lidt så måske han kan lave en kasse eller 2 hvis Torres holder fridag... ellers har vi ja altid Gerrard som kan redde os som så mange gange før... Wink

Nok ikke den bedste indstilling at have, at en bestemt spiller nok skal redde jer. Smiley

Jeg tror, det kan blive svært for jer i dag. Specielt hvis Torres har en skidt dag. Har han det, har denne sæson tydet på, at I ikke er stærke nok, og det kun er enkelte spillere, der lever op til niveauet. Men det skal blive spændende at se - vi tabte på Reebok.

ManUtd83
Manager

« Svar #725: 02 Mar 2008, 10:27 »

Hvad har Kuyt scoret i år ? 5 inkl. 2 straffe eller sådan noget. Hans mål er altid sådan noget gratværk, hvor han skyder dem ind fra 1,5 meter, eller hvor den rammer en på vejen. At satse på at han redder jer er lidt urealistisk synes jeg. Men Torres skal da nok nette i dag, er jeg slet ikke i tvivl om - han vandt jo en kamp på egen hånd sidste uge.

JKJ
Gæst

« Svar #726: 02 Mar 2008, 10:30 »

Nok ikke den bedste indstilling at have, at en bestemt spiller nok skal redde jer. Smiley

Jeg tror, det kan blive svært for jer i dag. Specielt hvis Torres har en skidt dag. Har han det, har denne sæson tydet på, at I ikke er stærke nok, og det kun er enkelte spillere, der lever op til niveauet. Men det skal blive spændende at se - vi tabte på Reebok.

Nu har han jo reddet os en del gange efterhånden, så at vi ligger presset på ham er han jo selv ude om Wink

Men er sådan set ligeglad med hvem der scorer, bare vi scorer et mål mere end Bolton så er jeg godt tilfreds...  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #727: 02 Mar 2008, 10:32 »

Hvad har Kuyt scoret i år ? 5 inkl. 2 straffe eller sådan noget. Hans mål er altid sådan noget gratværk, hvor han skyder dem ind fra 1,5 meter, eller hvor den rammer en på vejen. At satse på at han redder jer er lidt urealistisk synes jeg. Men Torres skal da nok nette i dag, er jeg slet ikke i tvivl om - han vandt jo en kamp på egen hånd sidste uge.

Det kan jo gøre lige meget hvordan han scorer dem, bare de kommer over stregen, så er det jo ligemeget om det er et sakseskud fra midterlinien eller om han skovler den ind fra 1 cm afstand...
Men ja han har bestemt ikke vist han er den målscore som han var i Holland da vi hentede ham, men har har dog scoret 2 mål i de seneste 3 kampe...

ManUtd83
Manager

« Svar #728: 02 Mar 2008, 10:33 »

Jeg synes helt klart at Liverpool burde bruge duo'en Crouch-Torres i angrebet. Det er spillere med vidt forskellige kompetencer, som jeg tror ville spille godt sammen. HVis alt andet fejler kan man jo også bare losse den op på Crouch og lade Torres løbe omkring ham.

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #729: 02 Mar 2008, 10:37 »

Godt nok scorer Kuyt nogle mærkelige mål, men Arsenal de skal vær gang score en meter foran stregen.
funny

YUWA            LIVERPOOL FC Cool

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #730: 02 Mar 2008, 10:38 »

YNWA

Rossonero
Gæst

« Svar #731: 02 Mar 2008, 10:39 »

Jeres statistik på udebane er langt fra imponerende, og mit bud på kampen må være et uafgjort resultat.

JKJ
Gæst

« Svar #732: 02 Mar 2008, 10:40 »

Jeg synes helt klart at Liverpool burde bruge duo'en Crouch-Torres i angrebet. Det er spillere med vidt forskellige kompetencer, som jeg tror ville spille godt sammen. HVis alt andet fejler kan man jo også bare losse den op på Crouch og lade Torres løbe omkring ham.

Jeg er 100% enig...
Og Crouch har altså en bedre teknik end man lige tror med de lange ben han har... ved godt den ikke er helt i topklasse og det ser lidt klodset ud engang imellem, men den er altså bedre end så mange andres i PL...

ManUtd83
Manager

« Svar #733: 02 Mar 2008, 10:40 »

Godt nok scorer Kuyt nogle mærkelige mål, men Arsenal de skal vær gang score en meter foran stregen.
 funny

YUWA            LIVERPOOL FC Cool

Ja det er da kun et stort kompliment til Arsenal, for de spiller jo bolden fantastisk rundt ? Hvis du prøver at kigge på Liverpools to kasser mod Inter, vidner de ikke ligefrem om sammenspil eller lækre kombinationer - en tilfældig bold i feltet og et hug fra distancen.

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #734: 02 Mar 2008, 10:45 »

Arsenal har jo ikke spillet godt fodbold på det sidste også score de enten på hjørne eller hvor de heldigt følger op på et skud!!!!

YNWA

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010