home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956331 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #645: 04 Feb 2008, 16:51 »

Gode nyheder for en gang skyld...  Smiley
Hvis han forlænger, som jeg virkelig håber på, så bliver et evt tab af Alonso ikke så stort da vi jo også har en Luca til og stå og trippe på sidelinien...

http://sportsillustrated.cnn.com/2008/soccer/02/04/bc.soc.liverpool.mascherano.ap/index.html

ManUtd83
Manager

« Svar #646: 04 Feb 2008, 16:59 »

Mangler der ikke lidt en kreatør på midtbanen, hvis Alonso smutter. Mascherano, Lucas og Gerrard de tonser jo bare.

JKJ
Gæst

« Svar #647: 04 Feb 2008, 17:03 »

Mangler der ikke lidt en kreatør på midtbanen, hvis Alonso smutter. Mascherano, Lucas og Gerrard de tonser jo bare.

Gerrard tonser  Huh  Hehe han er vel den spiller på holdet der i ordets bedste betydning betræder ALLE græstrå på en fodboldbane i løbet af en kamp, og det er imo også ham der ligger mange af de dybe og lange afleveringer...

Men det er vel som man ser det  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #648: 04 Feb 2008, 18:00 »

Jeg synes nu ikke ligefrem at Gerrard er nogen Fabregas eller Pirlo. Han løber virkelig meget, tackler godt og har da også et habilt langskud. Og så har han selvfølgelig også den fantastiske betydning for holdet og viljen til at vinde. Men synes ikke hans pasningsspil er i verdensklasse.

Zone 43
Manager

« Svar #649: 05 Feb 2008, 11:47 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #650: 05 Feb 2008, 12:18 »

Ja for sulen... det må ikke være rart og bo sådan et sted...

JKJ
Gæst

« Svar #651: 08 Feb 2008, 08:50 »

Jeg kan tildels godt forstå Benitez her... En landskamp midt i ingenting... Jeg undrede mig faktisk også en del over hvorfor der skulle spilles en landskamp her først i februar...
Nå ja, så gør det jo heller ikke sagen bedre at både Torres og Babel vendte hjem med skader... Men selvom de ikke var det så synes jeg stadig det er tåbeligt her midt i et hårdt program for klubberne...

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146729

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #652: 09 Feb 2008, 15:55 »

crazy Det er slet ikke godt..

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #653: 09 Feb 2008, 17:11 »

Nej nej nej, Rafa udtaler sig ikke til liverpool.tv , han udtaler sig da til liverpoolfc.tv Peace

Men syntes det er bittert med Torres. Hvis vi skal se positivt på det kan det være det giver chancen til Peter Crouch, som så kan score hattrick på saksespark Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #654: 10 Feb 2008, 11:54 »

Nej nej nej, Rafa udtaler sig ikke til liverpool.tv , han udtaler sig da til liverpoolfc.tv Peace

Men syntes det er bittert med Torres. Hvis vi skal se positivt på det kan det være det giver chancen til Peter Crouch, som så kan score hattrick på saksespark Smiley

Hvis det sker giver jeg øl til hele fmfreaks til en kæmpe fest Wink

Alt andet end et nederlag på max 1 mål ser jeg mere eller mindre som godkendt, jeg tror simpelthen ikke på de får noget som helst med hjem, lige meget om Torres er med eller ej...

Men på den anden side så kan det jo være Chelsea undervurdere os, og vi har alt og vinde og intet og tabe så muligheden er der bestemt, tror bare ikke helt på det selv...

-LFC-
Manager

« Svar #655: 10 Feb 2008, 12:00 »

Uhh, jeg glæder mig til kampen. Chelsea er favoritter, men spiller ikke ligefrem godt i øjeblikket, hvilket vi heller ikke har gjort. Der var dog lyspunkter mod Sunderland især i anden halvleg hvor jeg synes vi spillede godt, hvis vi kan spille sådan kan vi vinde, men jeg er omvendt realistisk og siger at et nederlag er det mest sandsynlige, men man skal aldrig nogensinde tro på et nederlag uanset hvem der er modstanderen.

-LFC-
Manager

« Svar #656: 10 Feb 2008, 19:23 »

Vik fik uafgjort 0-0, i en ufattelig kedelig topkamp....

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #657: 10 Feb 2008, 19:33 »

Wow en kedelig kamp. I det mindste fik vi da 1 point. Suk

JKJ
Gæst

« Svar #658: 11 Feb 2008, 10:07 »

Ville gerne have solgt den for en 0-0 inden kampen... men ellers en rigtig dårlig runde  når nu AV, Man C og Everton alle vandt...
Men vi er da stadig med i kampen om den vigtige 4. plads...

-LFC-
Manager

« Svar #659: 11 Feb 2008, 13:04 »

Det kunne havet været rigtig rart med en sejr, vi manglede en kamp i forhold til Chelsea og havde vi vundet den i går, og den i overskud så kunne vi være 6 point tættere, men målet for Liverpool må nu være 4. plads og en fornuftig indsats i Champions League og FA Cup. Også skal vi lave nogle gode indkøb til sommer.

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010