home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 989 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956135 gange)
Anfield
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #630: 31 Jan 2008, 17:01 »

Det er med dybt sorg i hjertet alt dette sker for tiden med Reds.. Overtagelse er ikke helt gået som planlagt, slet ikke for mig personligt. . Jeg havde meget store forventninger til de nye pengestærke amerikanske ejere, og endnu et plus og en af grundene til jeg havde meget store forventninger var at Parry blev i bestyrelsen..

Når jeg ser tilbage vil jeg ønske klubben aldrig var kommet i hænderne på disse ejere. Når en klub er i krise skal bestyrelsen støtte manageren og ikke lægge pres på ham. I hvert fald ikke udadtil. Rafa burde have haft arbejdsro alle disse måneder. Jeg synes Rafa har gjort et fint stykke arbejde, men jeg mener han skal have hjælp i form af en super assistent. Jeg vil gerne beholde Rafa, men han skal være realistisk. Vi skal ikke have indkøb der kan sikre vores fremtid om 5 år når klubben og fansene og alle omkring den forlanger succes nu. Manden har hjertet på det rette sted og hans spillere elsker ham. men han er nødt til at blive guidet ..

De nye ejere vil hellere se klubben som en forretning end fornøjelse. Kan godt se princippet i at det skal kunne løbe rundt, men hvor fanden ligger Hicks hjerte. Hos pengene eller hos klubben. Jeg vil hellere se klubben i hænderne af 100.000 fans end Hicks mere. Vi trænger til en ny ejer med hjertet det rette sted. Lad fansene købe klubben og udpeg derefter, McManaman, Aldrigde og Ian Rush til bestyrelsen.. folk med følelser for denne klub Smiley. lidt urealistisk men kan godt li' tanken:P. nå, men det var mit udbrud for i dag.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #631: 31 Jan 2008, 17:08 »

Tjaaa det er vel så spørgsmålet, men de skal jo også først og fremmest findes i både England og Asien...

Men som jeg ser det pt er klubben på vej nedad, vi kan snart ikke synke lavere ned!!!

Gad vide om vi kan vinde over Sunderland eller om vi evt bare spiller 1 mere uafgjort...

Desværre har de jo fået superbomberen Prica, så det bliver desværre nok også et nederlag Skuffet

Nej, nu må vi op på hesten, og en kamp af gangen, mon ikke vi må håbe på bedre tider snart, det er jo trods alt (desværre) ikke første gang vi er i en krise, sidste gang den var så slem som nu, rejste vi os og vandt CL, men pt. vil jeg hellere have ligaen Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #632: 31 Jan 2008, 18:45 »

Lortekamp...  et 1-0 nederlag på straffe i overtiden!!! Det kan snart ikke blive dårligere...
Og hvor er alle jer der snakkede om at der "bare" var en kamp der skulle vindes da det jo var den kamp vi var efter de andre hold...

Iøvrigt er der nu en gruppe der vil prøve at samle 100.000 investore som hver smider 50.000 kr i et projekt der skal købe klubben??!!
Ideen er vel meget god men har lidt svært ved at se at det nogen sinde skulle kunne lade sig gøre,...  Peace
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79186

Det kan snart ikke blive værre, jeg ville ønske de skide amerikanere aldrig var kommet!, der skal ske noget, ellers spiller vi ikke europæisk næste år Græder.

United-styrer
Gæst

« Svar #633: 31 Jan 2008, 18:59 »

Haha,.. Findes der 100.000 Scousere med så mange penge på lommen...? Så må de godt nok have hævet lønniveauet hos McDonald’s..

Årets indlæg! Hahaha, hvor er det klasse  Grin funny

Jeg nyder naturligvis at se Liverpool i så stor en krise, som de er i for tiden, men jeg tror dog også, at det hurtigt kan vende. En enkelt storsejr i en vigtig kamp, der for alvor kan udløse en forløsning, kan nemt få tingene til at se anderledes ud.
Liverpools trup er ganske enkelt for god til at spille så dårligt i særlig lang tid ad gangen, og jeg er sikker på, at usikkerheden omkring Benitez bidrager til krisen, som i høj grad - tror jeg - er et mentalt problem.

JKJ
Gæst

« Svar #634: 02 Feb 2008, 11:55 »

Efter salget af Sissoko kunne man jo frygte at han ikke just var glad for klubben pga han stort set ikke spillede for holdet i denne sæson...
Men min respekt for ham har lige fået et stort hak opad efter dette åbne brev han har skrevet til klubben og fansene: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N158685080201-1313.htm
STORT  Thumbs Up

Desuden forsvandt endnu et af vores talenter til en mindre klub... Lee Peltier blev solgt til Yeovil Town som han havde været udlånt til i efteråret... http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N158670080131-1956.htm

Han fik heller aldrig chancen 100% og hans talent dalede også noget, men igen endnu en der vil gå i glemsen...

-LFC-
Manager

« Svar #635: 02 Feb 2008, 20:52 »

Efter salget af Sissoko kunne man jo frygte at han ikke just var glad for klubben pga han stort set ikke spillede for holdet i denne sæson...
Men min respekt for ham har lige fået et stort hak opad efter dette åbne brev han har skrevet til klubben og fansene: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N158685080201-1313.htm
STORT  Thumbs Up
MEGET STORT Thumbs Up, ikke lige hvad man forventer at få for en god spiller der har siddet et ½år på bænken. Held og lykke til Momo Thumbs Up. Også vandt vi EEENDELIG 3-0 over Sunderland efter 45 forfærdelige minutter i første halvleg. Gerrard, Crouch og Torres scorede.

JKJ
Gæst

« Svar #636: 03 Feb 2008, 11:37 »

MEGET STORT Thumbs Up, ikke lige hvad man forventer at få for en god spiller der har siddet et ½år på bænken. Held og lykke til Momo Thumbs Up. Også vandt vi EEENDELIG 3-0 over Sunderland efter 45 forfærdelige minutter i første halvleg. Gerrard, Crouch og Torres scorede.

Nemlig... og Crouch og Torres startede begge inde og kvitterede med en scoring begge to... den angrebsdou har jeg også efterlyst/savnet meget længe, for hverken Kuyt eller Voronin har da vist noget som helst foran mål i år...

JKJ
Gæst

« Svar #637: 03 Feb 2008, 12:04 »

Blodbad på vej til sommer i truppen??
Kuyt, Crouch, Alonso, Riise, Kewell, Voronín, Hyypia, Aurelia, Itandje er de spillere der rygtes ud?? Og hvis det sker så skal vi vel have nye ind og så kan vi begynde forefra!!!

Nu ved jeg godt det kun er rygter, men rygter opstår som regel af et eller andet og en del af spillerne tror jeg faktisk ikke spiller i klubben efter sommerferien...
http://notw.typepad.com/sport/2008/02/by-chris-bascom.html

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #638: 03 Feb 2008, 12:10 »

Det ville da skabe noget af et kaos, og tror næppe det ville gå hurtigere med at vinde titler, hvis man skifter så store dele af truppen ud!? Men kan da godt forstå mange af spillerne hellerne vil have fast spilletid end rotation. Men bliver da spændende at se hvem Rafa så vil hente ind istedet...

ManUtd83
Manager

« Svar #639: 03 Feb 2008, 12:14 »

Riise, Alonso og til dels Crouch er værd at beholde synes jeg. Men, uden at svine nogen til, synes jeg at resten er for dårlige til de fire største klubber. Kuyt og kan sikkert begå sig i klubber der ligger i midten af Premier League. Aurelia ville måske har større succes i Spanien og Hyypia og Kewell burde bare stoppe deres karriere.

JKJ
Gæst

« Svar #640: 03 Feb 2008, 12:16 »

Det ville da skabe noget af et kaos, og tror næppe det ville gå hurtigere med at vinde titler, hvis man skifter så store dele af truppen ud!? Men kan da godt forstå mange af spillerne hellerne vil have fast spilletid end rotation. Men bliver da spændende at se hvem Rafa så vil hente ind istedet...

Helt enig... og hvis det sker er meldingen at vi lige skal vente 2-3 mere før vi kan være med i kampen om titlen...

Men igen, hvis det sker, så håber jeg de køber kvalitet fremfor bare at købe lidt her og der som erstatning for dem der evt smutter...
Men jeg frygter desværre nok bare at der bliver købt nye spillere som en direkte erstatning for dem...

JKJ
Gæst

« Svar #641: 03 Feb 2008, 12:19 »

Riise, Alonso og til dels Crouch er værd at beholde synes jeg. Men, uden at svine nogen til, synes jeg at resten er for dårlige til de fire største klubber. Kuyt og kan sikkert begå sig i klubber der ligger i midten af Premier League. Aurelia ville måske har større succes i Spanien og Hyypia og Kewell burde bare stoppe deres karriere.

Helt enig... Crouch viser jo hans værd når han får chancen, problemmet er bare at det ikke sker så tit... Både Voronin og Kuyt har spillet en del mere uden at de har fortjent at få en ny chance...
Aurelia har været meget plaget af alvorlige skader og han har faktisk vist at han godt kan være med når det gælder... hans problem er bare at Riise er min mand så ham vil jeg altid foretrække Wink

-LFC-
Manager

« Svar #642: 03 Feb 2008, 12:19 »

Alonso skal vi helst beholde, han er stadig rigtig god og vil være en god duo med Mascherano og ham inde centralt. Crouch synes jeg gør det ganske glimrende, og kan godt være værd at beholde, Riise er jeg lidt i tvivl med. Kuyt er jeg også lidt i tvivl med, han arbejder godt, og scorer også tit, men det har været så som så i denne sæson. Jeg kan heller ikke forstå at Pennant ikke er på vej ud, for han er i min mening pivringe.

JKJ
Gæst

« Svar #643: 03 Feb 2008, 12:25 »

Alonso skal vi helst beholde, han er stadig rigtig god og vil være en god duo med Mascherano og ham inde centralt. Crouch synes jeg gør det ganske glimrende, og kan godt være værd at beholde, Riise er jeg lidt i tvivl med. Kuyt er jeg også lidt i tvivl med, han arbejder godt, og scorer også tit, men det har været så som så i denne sæson. Jeg kan heller ikke forstå at Pennant ikke er på vej ud, for han er i min mening pivringe.

Pennant gør det altså fint som jeg ser det, når han spiller og ikke er skadet... han er fløjspiller af den gamle skole, dvs han løber op og ned af stregen og har nogle giftige indlæg, dog også nogle fusere engang imellem Wink
Men sats på ham i højreside og lad Babel lære af ham så han kan gøre det i vensteside Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #644: 03 Feb 2008, 15:15 »

Ved snart ikke hvad jeg skal tro og ikke tro omkring Liverpool Skuffet

Lige nu tror jeg at spillerne har brug for ro i kulissen, altså ikke mere snak om overtagelse og træner fyringer osv.
jeg tror også at de har brug for lidt mindre rotaion, jeg ved godt at det er Rafa's speciale, men pt. ser det ikke ud til at fungere optimalt.

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg syntes at Pennant, er meget undervurderet, han gør det faktisk som oftest rigtig godt og kan være med til at løfte holdet.
Riise håber jeg så sandelig vi beholder, Itandje er jeg lidt i tvivl om, han bliver jo skubbet langt væk når Carson kommer tilbage, hvis han gør det. Som jeg ser det har Itandje for meget potentiale til at være 3. målmand, jeg tror han bliver god om nogle år, men er for ung til toppen af PL pt.
Crouch håber jeg bliver og kæmper for den plads han ved Gud fortjener. Kyut er jeg også i tvivl om, for det sker altså at han gør det rigtig godt, og tror jeg han kan komme til igen.
Kewell, den evigt skadede spiller, tjah, han havde succes i Leeds, og det er vel det?
Aurelio ved jeg snart heller ikke med, tror måske også at han passer bedre til Spanien, men med Rafa ved roret er det jo meget spansk i Liverpool, næsten lige så meget, som Arsenal er fransk.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010