home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956077 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #615: 26 Jan 2008, 16:11 »

Lige nu ser det dog ikke ud til at Liverpool skal blæse Havant ud af banen... Havant er lige kommet foran 1-0... ticked off

-LFC-
Manager

« Svar #616: 26 Jan 2008, 20:10 »

Det er fuldkommen forfærdeligt at Havant og Waterlowille eller hvad de nu hedder, kommer foran 2 gange på Anfield Sur, vi vandt dog 5-2 takket være Benayoun primært, i denne triste Liverpool tid er det da godt man kan glde sig over DK. Men der skal se noget i Liverpool..

JKJ
Gæst

« Svar #617: 27 Jan 2008, 11:06 »

Det er fuldkommen forfærdeligt at Havant og Waterlowille eller hvad de nu hedder, kommer foran 2 gange på Anfield Sur, vi vandt dog 5-2 takket være Benayoun primært, i denne triste Liverpool tid er det da godt man kan glde sig over DK. Men der skal se noget i Liverpool..

At vi score selvmål er jo hvad der kan ske, det er dog sket alt for mange gange i år synes jeg... Men de må da slet ikke få lov til og komme foran, de spiller altså i en liga unden for divisionerne!!!

Så selv om 5 mål vel er godkendt mener jeg bestemt ikke at 5-2 er godkendt overhovedet, der skal som du skriver ske et eller andet drastisk... og gerne snart!!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #618: 27 Jan 2008, 13:58 »

2-2 ved halvlej er ikke godt nok, at vi så vinder 2. halvlej med 3-0 er ganske acceptabelt. Det er bare for ringe med Liverpool pt. Men det er der jo ikke noget at gøre ved, som jeg ser det lige nu, skal denne sæson bare overståes uden at miste for meget, det vil sige at vi skal slutte på min. en 5 plads i ligaen, og selv det vil være skidt.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #619: 29 Jan 2008, 19:42 »

Sådan, så har vi officielt en midtbane spiller mindre
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79097

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #620: 30 Jan 2008, 14:43 »

Sådan, så har vi officielt en midtbane spiller mindre
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79097

Og han er ikke det store tab, der står 4 mand foran ham i køen, så det var helt ok og sælge ham og få en pæm sjat penge for ham også...

Held og lykke i Juventus...

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #621: 30 Jan 2008, 17:53 »

Og han er ikke det store tab, der står 4 mand foran ham i køen, så det var helt ok og sælge ham og få en pæm sjat penge for ham også...

Held og lykke i Juventus...

Kan godt følge dig i at han lige så godt kan ryge når han er 5 valget til den centrale midtbane, men jeg synes stadigvæk det er træls at miste ham. Især hvis vi ikke få skrevet kontrakt med Marscherano. For Momo er en super midtbanespiller, som arbejde hårdt, og virkelig gik til stålet med det hårde defensive arbejde. For mig og se har vi ikke andre i vores trup end Marcherano som gør det ligeså godt. Så lidt af et tab for os synes jeg...

Men Momo ønskes alt det bedste i Juventus!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #622: 30 Jan 2008, 18:01 »

Sådan her skulle Liverpools kommende trøjer til sæsonerne 2008/2010 se ud...

Hjemmebane trøjen:

Udebane trøjen:

Tredje trøjen:

Spændende designs... Er selv helt vild med den grå. Synes virkelig den trøje ser fed. Den skal der helt sikkert investeres i Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #623: 30 Jan 2008, 21:00 »

Sådan her skulle Liverpools kommende trøjer til sæsonerne 2008/2010 se ud...

Hjemmebane trøjen:

Udebane trøjen:

Tredje trøjen:

Spændende designs... Er selv helt vild med den grå. Synes virkelig den trøje ser fed. Den skal der helt sikkert investeres i Smiley

Raauw, hvor er de lækre, jeg skal sgu have dem alle tre! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #624: 31 Jan 2008, 16:42 »

Lortekamp...  et 1-0 nederlag på straffe i overtiden!!! Det kan snart ikke blive dårligere...
Og hvor er alle jer der snakkede om at der "bare" var en kamp der skulle vindes da det jo var den kamp vi var efter de andre hold...

Iøvrigt er der nu en gruppe der vil prøve at samle 100.000 investore som hver smider 50.000 kr i et projekt der skal købe klubben??!!
Ideen er vel meget god men har lidt svært ved at se at det nogen sinde skulle kunne lade sig gøre,...  Peace
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79186

Red love
Gæst

« Svar #625: 31 Jan 2008, 16:45 »

Lortekamp...  et 1-0 nederlag på straffe i overtiden!!! Det kan snart ikke blive dårligere...
Og hvor er alle jer der snakkede om at der "bare" var en kamp der skulle vindes da det jo var den kamp vi var efter de andre hold...

Iøvrigt er der nu en gruppe der vil prøve at samle 100.000 investore som hver smider 50.000 kr i et projekt der skal købe klubben??!!
Ideen er vel meget god men har lidt svært ved at se at det nogen sinde skulle kunne lade sig gøre,...  Peace
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79186

Haha,.. Findes der 100.000 Scousere med så mange penge på lommen...? Så må de godt nok have hævet lønniveauet hos McDonald’s..

ManUtd83
Manager

« Svar #626: 31 Jan 2008, 16:48 »

Haha,.. Findes der 100.000 Scousere med så mange penge på lommen...? Så må de godt nok have hævet lønniveauet hos McDonald’s..

HAHAHAHAHAHA ! Peace

Men kan egentlig godt lide jeres nye trøjer. Den fedtede krave er helt væk ! Nu må vi se om de kommer med gode resultater også, eller om det er ligeså skidt.

JKJ
Gæst

« Svar #627: 31 Jan 2008, 16:49 »

Tjaaa det er vel så spørgsmålet, men de skal jo også først og fremmest findes i både England og Asien...

Men som jeg ser det pt er klubben på vej nedad, vi kan snart ikke synke lavere ned!!!

Gad vide om vi kan vinde over Sunderland eller om vi evt bare spiller 1 mere uafgjort...

ManUtd83
Manager

« Svar #628: 31 Jan 2008, 16:51 »

I har trods alt bomberen Benayoun. Måske han skulle gøres kaptajn, og så kunne Stevie G blive solgt.

JKJ
Gæst

« Svar #629: 31 Jan 2008, 16:52 »

I har trods alt bomberen Benayoun. Måske han skulle gøres kaptajn, og så kunne Stevie G blive solgt.

Det skal du så nok ikke regne med Wink

Medmindre han selv vil sælges for at vinde nogle titler, for i LFC vil der gå meget lang tid inden vi vinder noget som helt igen...  ticked off

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010