home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955861 gange)
jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #585: 22 Jan 2008, 10:36 »

Nu mener jeg det mere end nogensinde, ud med benitez! er simpelthen så skuffet over hans dårlige præstationer med et ellers udemærket spillermateriale! Skuffet

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #586: 22 Jan 2008, 17:44 »

Chill baby, chill.

Lad os nu beholde Benitez, i hvert flad sæsonen ud! En ny manager vil have under en uge at handle i (transfers) så vil det ikke blive veloverveje køb, nærmere, "jeg skal vise at jeg er den nye boss" køb, og det har vi i den grad IKKE brug for.
Lad os håbe at vi kommer af med Sissoko her inden vinduet lukker, and so be it.

Vi har heller ikke brug for mere uro bagved, selvom jeg også gerne vil af med Hicks!
Men det ser heller ikke ud som om at han er interesseret i at sælge any-way.

Men skidt er det indeed at vi spiller uafgjort hjemme, fire i træk nu, altså uafgjorte.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #587: 22 Jan 2008, 19:46 »

Er virkelig skuffet, gik pisse irriteret i seng i går aftes... Vi SKAL vinde alle vores hjemmekampe hvis vi skal have den 4. plads og så er det lige meget hvem vi møder...
Desuden synes jeg snart Crouch skal have chancen fra start sammen med Torres... hverken Voronin eller Kuyt viser jo noget som helt, eller sagt hårdt og brutalt - de scorer ingen mål...

Tror desværre at så længe Benitez er manager i Liverpool vil Crouch altid være 4 valget i vores angreb. Torres og Kuyt er hans folk, og de for altid lov til at spille fuldtid hvis de starter inde, meget sjældent de bliver pillet ud, med mindre begge to starter inde.

Voro er overraskende nok også foran Crouch. Det forstår man jo ikke når man ser hvordan Voro render forvirret rundt på banen hele tiden.

Så selv gerne Crouch noget mere på banen. Han score næsten altid når han er med og arbejder godt for holdet. Takket være ham satte vi kun 2 point til i går... Men håber han snart får chancen til at være med fra start. Synes han har vist mange gange at der skal satses på ham fra start.

Chris
Gæst

« Svar #588: 22 Jan 2008, 19:59 »

Ja, det går ikke godt hva'?

-LFC-
Manager

« Svar #589: 22 Jan 2008, 20:03 »

Jeg er deprimeret efterhånden, hvis vi fortsætter sådan der kan vi risikere at få en ordentlig sæk af Inter, medmindre vi kommer med vores CL magic.

ManUtd83
Manager

« Svar #590: 22 Jan 2008, 20:19 »

Er virkelig skuffet, gik pisse irriteret i seng i går aftes... Vi SKAL vinde alle vores hjemmekampe hvis vi skal have den 4. plads og så er det lige meget hvem vi møder...
Desuden synes jeg snart Crouch skal have chancen fra start sammen med Torres... hverken Voronin eller Kuyt viser jo noget som helt, eller sagt hårdt og brutalt - de scorer ingen mål...

Selvom jeg ikke er LFC tilhænger er jeg enig med dig. Torres har jo været en fantastisk spiller for Liverpool i denne sæson, og vundet flere kampe på egen hånd - hans position kan der ikke pilles ved.
Den anden position ville jeg nok give til Crouch, for jeg synes godt nok at Voronin og Kuyt er dårlige. Crouch's højde kan man altid bruge, og han har da også en ok teknik (og laver "The Robot" bedre end nogen af de andre spillere). Har lidt på fornemmelsen at Benitez ikke kan lide ham, og hans overfald af John Obi Mikel hjalp heller ikke på sagerne.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #591: 22 Jan 2008, 20:21 »

voronin ville passe bedre på ét hold som bolton eller everton.
han er ik god nok til liverpool.
og kuyt kan bare smutte tilbage til holland ..
endten skal de bruge crouch, ellers skal de købe sergio agúero Opstemt

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

ManUtd83
Manager

« Svar #592: 22 Jan 2008, 20:25 »

voronin ville passe bedre på ét hold som bolton eller everton.
han er ik god nok til liverpool.
og kuyt kan bare smutte tilbage til holland ..
endten skal de bruge crouch, ellers skal de købe sergio agúero Opstemt

Aguero gider sikkert ikke at spille i Coca-cola Championsship.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #593: 22 Jan 2008, 20:27 »

Aguero gider sikkert ikke at spille i Coca-cola Championsship.

Ikke engang sikkert at Aguero ville kunne klare sig i engelsk fodbold...

-LFC-
Manager

« Svar #594: 22 Jan 2008, 20:29 »

Nej, og selvom mange sikkert også gerne vil have Messi og flere andre små teknikere til deres hold i engelsk fodbold må bare indse at det aldrig sker, de kan ikke klare sig fysisk og kan risikere nogle ordentlige skader da de har en større risiko.

ManUtd83
Manager

« Svar #595: 22 Jan 2008, 20:29 »

Nej du har sikkert ret. Han er sikkert ikke vant til den slags behandling man får af Terry eller Vidic  Grin

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #596: 22 Jan 2008, 20:30 »

måske gider han ik Wink
men det er ihvertfald forsøget værd!!!!!!!
selvføgelig kan han klare sig s:

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #597: 22 Jan 2008, 20:36 »

Nej, og selvom mange sikkert også gerne vil have Messi og flere andre små teknikere til deres hold i engelsk fodbold må bare indse at det aldrig sker, de kan ikke klare sig fysisk og kan risikere nogle ordentlige skader da de har en større risiko.

Lige præcis, og der er set mange eksempler på spillere som kommer fra sydamerika/sydeuropa som døjer med at tilvende sig til det engelske spil nemlig fordi de ikke er klar på fysiken.

Nej du har sikkert ret. Han er sikkert ikke vant til den slags behandling man får af Terry eller Vidic  Grin

Lige præcis det jeg lige havde i tanker... Men der er også dem som er hårdere. Selv en lavere divisions spiller ville kun sætte ham under gård behandling...

måske gider han ik Wink
men det er ihvertfald forsøget værd!!!!!!!
selvføgelig kan han klare sig s:

Kan sagtens følge dig. Han ville da være et kanon køb. Jeg tvivler bare på at han kan overføre det spil han viser han i Spanien til engelsk fodbold. Nej, så ville jeg heller bruge alle de milioner han koster på en spiller som Dafoe eller Michael Owen...

TheMarki
Reserveholdsspiller

« Svar #598: 22 Jan 2008, 20:37 »

Kæft liverppol var heldige igår ...

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

ManUtd83
Manager

« Svar #599: 22 Jan 2008, 20:45 »

Kæft liverppol var heldige igår ...

Husk nu det med at svine andre klubber og alt det pjat. Har selv dummet mig nogle gange med det. Så vidt jeg har læst havde de vidst omkring 65% boldbesiddelse, men så ikke kampen, så ved ikke hvor meget de skabte.

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010