home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955772 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #570: 15 Jan 2008, 14:24 »

Luton totalt i opløsning?? http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article964716.ece

Med det i baghovedet skal vi altså vinde ganske sikkert i aften, gerne med 3-4+ mål...

Var da got klar over de manglede penge efter de spurgte om de måtte få alle indtægterne fra den første kamp men at det stod så galt til var jeg ikke klar over...

Uha, det er skræmmende at læse at det står sådan til i en af Englands ældste fodbold klubber.

Men du har ret JKJ... Det burde ikke give Liverpool nogen problem i aften så, hvis flere af profilerne vælger at melde fra til kampen. Håber på en målrig kamp Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #571: 16 Jan 2008, 10:20 »

For sulen da... vi vandt og det endda med hele 5-0... Godt nok over et Luton har der har store problemmer både på og uden for banen men alligevel... Wink

Men er alligevel træt af at vi kun scorer mål i stimer, hvorfor kan vi dog ikke dele dem lidt mere ud i kampene så vi vinder de tætte opgør fremfor kun at få en uafgjort??

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #572: 16 Jan 2008, 19:31 »

For sulen da... vi vandt og det endda med hele 5-0... Godt nok over et Luton har der har store problemmer både på og uden for banen men alligevel... Wink

Men er alligevel træt af at vi kun scorer mål i stimer, hvorfor kan vi dog ikke dele dem lidt mere ud i kampene så vi vinder de tætte opgør fremfor kun at få en uafgjort??

Det har jeg også tit tænkt på (også i FM Peace )

Men, ja det er sgu godt at spillerne får lidt selvtillid, men er det nok?
Jeg håber virkelig vi kan få samlet os, til at klare de sidste kamp i ligaen og begge cups godt, men er det for meget at bede om? En 4 plads skal vi altså have selvom jeg frygter lidt at det bliver som i Rafa's først år.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #573: 16 Jan 2008, 23:05 »

Noget af en overraskelse i FA-cuppen i aften. Det flasker sig nu således at vi skal møde Havant. Så kan man vist ikke bede om meget mere.

JKJ
Gæst

« Svar #574: 17 Jan 2008, 10:42 »

Noget af en overraskelse i FA-cuppen i aften. Det flasker sig nu således at vi skal møde Havant. Så kan man vist ikke bede om meget mere.

Det skulle da lige være om vi ikke kan nøjes med 1 kamp denne gang Wink
Det vil altså være for pinligt hvis vi skal ud i 2 kampe mod dem...  Forlegen

Men mon ikke de er glad for bare at komme på besøg på Anfield, det må være kæmpe stort for dem...

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #575: 17 Jan 2008, 10:44 »

Vi blæser dem ud af banen med 6-0, alt andet er ikke godt nok...

"You´ll Never Walk Alone"

JKJ
Gæst

« Svar #576: 17 Jan 2008, 10:46 »

Vi blæser dem ud af banen med 6-0, alt andet er ikke godt nok...

Jeg vil ikke sætte tal på, en sejr er ok med mig, så er jeg ligeglad med om det bliver 1-0 eller 14-5... Hvis vi sætter tal på bliver de presset og kan dermed kun skuffe negativt...

JKJ
Gæst

« Svar #577: 19 Jan 2008, 17:07 »

Nye ejere i Liverpool... igen??
Vores "venner" fra Dubai synes i hvert fald til stadig at være interesseret i klubben...
Set i bakspejlet hvad der sket side amerikanerne tog over så er jeg slet så negativ over dette, de har jo stort set kun bragt en masse ballade mig sig til Liverpool og så en gæld...
Så hvorfor ikke, er i hvert fald ikke afvisende...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article966275.ece

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #578: 19 Jan 2008, 17:30 »

JKJ, det er jo ved at have kørt i noget tid

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #579: 20 Jan 2008, 10:57 »

JKJ, det er jo ved at have kørt i noget tid

Ved det, men rygterne tager jo til næsten dag for dag... så der må vel være et eller andet i gnag i kulliserne...

Og igen, for min skyld må de gerne tage hjem igen til staterne, jeg vil ikke savne dem...

Edit: Selv BBC er begyndt og skrive om det, og imo er de nogen af det mest pålidelige der findes ang nyheder, så tror ikke det er noget der ikke kan ske Wink
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7197675.stm
« Seneste Redigering: 20 Jan 2008, 11:19 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #580: 21 Jan 2008, 14:57 »

Ved det, men rygterne tager jo til næsten dag for dag... så der må vel være et eller andet i gnag i kulliserne...

Og igen, for min skyld må de gerne tage hjem igen til staterne, jeg vil ikke savne dem...

Edit: Selv BBC er begyndt og skrive om det, og imo er de nogen af det mest pålidelige der findes ang nyheder, så tror ikke det er noget der ikke kan ske Wink
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7197675.stm

Og der har så åbenbart været et bud over weekenden, som er blevet afslået... 3 mia blev der budt men det blev afvist og prisen er så sat til 4,5 mia!! dkr...
http://www.mirror.co.uk/sport/2008/01/21/liverpool-s-us-owners-snub-dic-buy-out-bid-89520-20293251/
Spændene og se hvad der sker nu...

Iøvrigt en meget vigtig kamp der skal spilles i aften, hvis vi vil i CL næste år skal vi vinde over AV som imo har spillet helt forrygende i år, ikke mindst pga Martin Laursen... Og da Både De, Everton og Man C åbenbart stadig vil kæmpe med om 4. pladsen- vi kommer ikke længere op i år- så skal den kamp vindes i aften...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #581: 21 Jan 2008, 15:28 »

Man kan ikke lade være med at blive trist til mode, når man ser rygter om overtagelser mv. LFC er reduceret til en vare. Sådan har det naturligvis været i lang tid, men ikke desto mindre bliver jeg lidt sørgmodig hver gang jeg bliver mindet om det.

Endvidere er det ikke nødvendigvis bedre, at vi skifter ejere. Sheik Mohammed kan vise sig at være lige så rablende vanvittig som Hicks er. Det kan vi naturligvis ikke vide noget om på forhånd.

JKJ
Gæst

« Svar #582: 21 Jan 2008, 15:32 »

Man kan ikke lade være med at blive trist til mode, når man ser rygter om overtagelser mv. LFC er reduceret til en vare. Sådan har det naturligvis været i lang tid, men ikke desto mindre bliver jeg lidt sørgmodig hver gang jeg bliver mindet om det.
Endvidere er det ikke nødvendigvis bedre, at vi skifter ejere. Sheik Mohammed kan vise sig at være lige så rablende vanvittig som Hicks er. Det kan vi naturligvis ikke vide noget om på forhånd.

Helt enig... det virker som en vare hos den lokale købmand man kan tage på en eller anden hylde...

Hicks og Co har ikke bragt andet med sig end ballade, der har været uro i klubben stort set siden de overtog klubben så det kan næppe blive værer... men nej vi ved ikke hvad de Sheiker evt bringer sig med til klubben...
Det bedste havde vel været hvis den lokale byggematador havde overtaget klubben, husker ikke lige hans navn, hans hjerte tilhørte klubben og jeg er ret sikker på han ikke vil have kørt klubben som den har kørt det seneste årstid...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #583: 22 Jan 2008, 09:16 »

Nå. 2-2 hjemme mod Villa. Isoleret set, så er det jo ikke et forfærdeligt resultat, når man ser på Villas sæson indtil nu. Alligevel ærger det mig. Holdet er pt. i en mindre krise, og det havde været en perfekt anledning til at rejse sig. I stedet blev det til sæsonen 10. uafgjorte kamp. Ud af 22 mulige. Øv. Endnu mere øv er det, at Everton ligger to point foran os (dog med en kamp mere). Det kunne være pænt trist at slutte bagved dem. Kom nu i gang!

JKJ
Gæst

« Svar #584: 22 Jan 2008, 10:07 »

Nå. 2-2 hjemme mod Villa. Isoleret set, så er det jo ikke et forfærdeligt resultat, når man ser på Villas sæson indtil nu. Alligevel ærger det mig. Holdet er pt. i en mindre krise, og det havde været en perfekt anledning til at rejse sig. I stedet blev det til sæsonen 10. uafgjorte kamp. Ud af 22 mulige. Øv. Endnu mere øv er det, at Everton ligger to point foran os (dog med en kamp mere). Det kunne være pænt trist at slutte bagved dem. Kom nu i gang!

Er virkelig skuffet, gik pisse irriteret i seng i går aftes... Vi SKAL vinde alle vores hjemmekampe hvis vi skal have den 4. plads og så er det lige meget hvem vi møder...
Desuden synes jeg snart Crouch skal have chancen fra start sammen med Torres... hverken Voronin eller Kuyt viser jo noget som helt, eller sagt hårdt og brutalt - de scorer ingen mål...

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010