home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954462 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #405: 19 Dec 2007, 22:26 »

som du selv skriver, han var vel frustreret. men det giver ingen grund til at lave sådan en tackling.

ManUtd83
Manager

« Svar #406: 19 Dec 2007, 22:31 »

Ja klart. Synes bare jeg så en side Cruochinho, som han aldrig har vist før. Han blev nærmest besat af djævlen i nogle øjeblikke og besluttede sig for at tackle den nærmest Chelsea mand.

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #407: 19 Dec 2007, 22:41 »

Pis. Jeg håbede godt nok liverpool ville vinde, men med sådan en opstilling og indstilling kan man ikke regne med mere. Det var skidt og man må virkelig sige at liverpool er inde i en dårlig stime lige pt. Godt for the gunners :b .

lyksus
Gæst

« Svar #408: 19 Dec 2007, 23:10 »

Virker som en rigtig fiasko, når der købes til 75 mio. og sælges året efter til 35 mio.  Skuffet
jeg tror faktisk at de kan finde en spiller til 35 millioner, som er væsentligt bedre en morientes...
han var den rene fiasko for liverpool, waste of money!

JKJ
Gæst

« Svar #409: 20 Dec 2007, 15:48 »

Nu har der været så meget snak om at svine rivalklubberne i diverse tråde, og dette indlæg er ikke ment sådan Smiley.

Men hvad fanden laver Peter Crouch. Jeg tror aldrig jeg har set en tackling, der er så tydeligt ondsindet. Han tæsker jo begge ben ind i Mikel uden chance for at ramme bolden, tydeligvis i frustration. Det kostede jer muligvis pladsen i semifinalen, men jeg synes godt nok ikke det ligner Peter Crouch sådan at miste besindelse - hvad skete der ?

Nu har jeg ikke set hændelsen, men efter hvad jeg har hørt og læst var den til et direkte rødt kort 2-3 gange på engang, og dermed kan vi vel også godt forvente en længere karentænedom...
Og nej det ligner ikke Crouch, men nu så jeg ikke kampen så ved ikke hvad der evt er foregået op til episoden, selv om det ikke er en undskyldning, men han har jo heller ikke ligefrem været inde i varmen hos Benitez så måske har det til sidst simpelthen bare været for meget for ham og dermed dette frustrations røde kort... men igen det er ikke en ok undskyldning...

Men ellers har det da virkelig været en hård 1½ uge vi har været igennem, vi er bestemt ikke med i mesterskabskampen mere, vi er ude af Carlingcuppen plus vi har fået udvist en spiller som vel er ude i en længere tid nu... det er hårdt at være rød i øjeblikket  Ubeslutsom

Iøvrigt skægt så gode venner Benitez og de 2 ejere er blevet så pludselig igen efter et enkelt møde, nu vil han gerne forlænge, mon det var fordi han ikke blev landstræner for England  Rullende Øjne
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77662&fanmail=true
« Seneste Redigering: 20 Dec 2007, 16:02 af JKJ » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #410: 20 Dec 2007, 16:01 »

Det da fint at være rød Smiley det skal bare være den rigtige rød.

Som alle trænere siger er Liverpool bestemt stadig med i kapløbet om mesterskabet, men dog SKAL der ske ting og sager er i juletiden. ChL ser svær ud, og så vidt jeg lige husker er Sevilla det letteste hold de kan trække, men det skulle ikke undre mig om de kom langt igen i år.

JKJ
Gæst

« Svar #411: 20 Dec 2007, 16:12 »

Det da fint at være rød Smiley det skal bare være den rigtige rød.

Som alle trænere siger er Liverpool bestemt stadig med i kapløbet om mesterskabet, men dog SKAL der ske ting og sager er i juletiden. ChL ser svær ud, og så vidt jeg lige husker er Sevilla det letteste hold de kan trække, men det skulle ikke undre mig om de kom langt igen i år.

Tror altså ikke på det lige pt, vi er 10 og 9 point efter Arsenal og Man U og det er altså for meget og håbe på at begge hold for en nedtur på engnag, Man U har haft deres lille krise, Arsenal ikke har ikke vist tegn på nogen endnu mens vi på intet tidspunkt har vist stabilitet i vores spil og resultater til at jeg for alvor tror på det...

Og jeg er skam rigtig rød, holder da medLFC, AaB og Danmark, så kan det da næsten ikke blive mere rødt Wink

JKJ
Gæst

« Svar #412: 21 Dec 2007, 13:15 »

Inter?? Det er sgu en sort periode vi er inde i i øjeblikket, vi kan ikke vinde kampe, vi får en dårlig lodtrækning i CL... gad vide hvad det næste er der går galt...  Ubeslutsom

Cencur
Manager

« Svar #413: 21 Dec 2007, 13:17 »

Tror det bliver to rigtigt gode kampe her! Agger vs Zlatan - Intet andet end guf Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #414: 21 Dec 2007, 13:19 »

Tror det bliver to rigtigt gode kampe her! Agger vs Zlatan - Intet andet end guf Opstemt

Nu skal Agger jo lige blive klar først, det er jo åbenbart ikke noget der lige ligger for at han gør... Men ja hvis han gør så bliver det en spændene kamp i kampen...

Cencur
Manager

« Svar #415: 21 Dec 2007, 13:21 »

Han skulle meget gerne være klar efter nytår.. Det håber jeg ihvertfald.

JKJ
Gæst

« Svar #416: 21 Dec 2007, 13:24 »

Han skulle meget gerne være klar efter nytår.. Det håber jeg ihvertfald.

Det samme her, men det sagde de jo også for ca 2 mdr siden at han ville, og vi har da ikke umiddelbart hørt at han skulle blive klar de nærmeste par uger... så begynder lidt at frygte det væreste siden de ikke kan finde ud af hvad der 100% sikkert er galt med hans fod, ud over at den altså er brækket på en eler anden måde...

Cencur
Manager

« Svar #417: 21 Dec 2007, 13:28 »

Det samme her, men det sagde de jo også for ca 2 mdr siden at han ville, og vi har da ikke umiddelbart hørt at han skulle blive klar de nærmeste par uger... så begynder lidt at frygte det væreste siden de ikke kan finde ud af hvad der 100% sikkert er galt med hans fod, ud over at den altså er brækket på en eler anden måde...

Bare han ikke ender som en eller anden Trond Andersen type, der aldrig kommer sig over skaden og ikke kommer op på sit helt fabelagtige topniveau igen.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #418: 21 Dec 2007, 13:32 »

Siden vi ikke kunne møde engelske hold og dermed man utd, så havde jeg to hold jeg allerhelst ville undgå, og de var Barcelona og Inter.

Så jeg er klart skuffet. Jeg synes ikke deres spillestil passer godt til vores, de står kompakt som de fleste italienske hold, og så har de 4 klasseangribere anført af Zlatan selvfølgelig. Det bliver en rigtig stor mundfuld, specielt med tanke på at 1. kamp er på hjemmebane.

JKJ
Gæst

« Svar #419: 21 Dec 2007, 19:14 »

Det ser ud til at Benitez har vundet første omgang med hensyn til transferpenge  her i januar, nu er det i hvert meldt offentligt ud at der er penge til indkøb og der vil være en del aktivitet...

Fortsættelse følger helt sikkert Wink

http://icliverpool.icnetwork.co.uk/0500liverpoolfc/0100news/tm_headline=rick-parry-liverpool-will-be-active-in-transfer-market%26method=full%26objectid=20278318%26siteid=50061-name_page.html

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010