home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1200 1201 [1202] 1203 1204 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875621 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18015: 11 Aug 2014, 14:56 »

Forstår på ingen måde at man gider at have Sterling på sin trøje. Han er en ung teenager, der absolut har problemer med at opføre sig ordentligt.
Mourinho har også problemer med at opføre sig ordentligt. Så ham kan du vel heller ikke lide?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18016: 11 Aug 2014, 14:58 »

Ja, føj. Så kan man jo ikke tillade sig at have ham på ryggen.
Ikke ifølge mig. Så skal han være en ekstraordinær spiller.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18017: 11 Aug 2014, 15:00 »

Mourinho har også problemer med at opføre sig ordentligt. Så ham kan du vel heller ikke lide?
I hvilken forstand har han det? Er han blevet anklaget for vold?

Anfield Road
Manager

« Svar #18018: 11 Aug 2014, 15:10 »

I hvilken forstand har han det? Er han blevet anklaget for vold?
Lad mig se...Han er konstant på kant med FA, dommerne, pressen, fans, ledelsen og generelt alt og alle. Det er ikke en tilfældighed ved du nok. Sterling blev i øvrigt, som du selvfølgelig ved, frikendt og er som sådan uskyldig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18019: 11 Aug 2014, 15:13 »

Lad mig se...Han er konstant på kant med FA, dommerne, pressen, fans, ledelsen og generelt alt og alle. Det er ikke en tilfældighed ved du nok. Sterling blev i øvrigt, som du selvfølgelig ved, frikendt og er som sådan uskyldig.
Er Mourinho så kriminel? Er du kriminel, hvis du har en diskussion med en? Er du kriminel, hvis du er provokerende? Nej, det er du ikke. Mourinho har intet problem. Men 19-årige Raheem, han har problemer. Det lover jeg dig.

Du kan ikke vinde den her diskussion, jeg var årets debattør i 2011.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18020: 11 Aug 2014, 15:25 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18021: 11 Aug 2014, 15:30 »

Man kunne jo gøre noget, hvis det var kriminelt. Men nej.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #18022: 11 Aug 2014, 15:48 »

Man kunne jo gøre noget, hvis det var kriminelt. Men nej.

Du skriver godt nok, at Mourinho intet problem har og alligevel står han der og prikker en anden mand i øjet. Det er jo en psykopatisk handling. Men det gør ikke noget, det gør heller ikke noget når Ramires på et eller andet tidspunkt brækker benet på sin modstander, udelukkende fordi han er så god, ikke sandt?  Rullende Øjne

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18023: 11 Aug 2014, 15:50 »

Du skriver godt nok, at Mourinho intet problem har og alligevel står han der og prikker en anden mand i øjet. Det er jo en psykopatisk handling. Men det gør ikke noget, det gør heller ikke noget når Ramires på et eller andet tidspunkt brækker benet på sin modstander, udelukkende fordi han er så god, ikke sandt?  Rullende Øjne

Er du stadig sur over det? Men bare rolig, det bliver kun et problem et år endnu. Derefter er I at finde i den næstbedste række.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #18024: 11 Aug 2014, 16:02 »

Er du stadig sur over det? Men bare rolig, det bliver kun et problem et år endnu. Derefter er I at finde i den næstbedste række.

Nej da, han er jo Chelsea spiller, så det gør ikke det mindste. Det var trods alt et enkeltstående tilfælde.

Må jeg låne din spåkugle, vil gerne vide hvorvidt Delph slukker for jeres PL-drømme igen?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18025: 11 Aug 2014, 16:04 »

Nej da, han er jo Chelsea spiller, så det gør ikke det mindste. Det var trods alt et enkeltstående tilfælde.

Må jeg låne din spåkugle, vil gerne vide hvorvidt Delph slukker for jeres PL-drømme igen?

Tja, nu skal du høre, Sebbe.

Det du havde gang i der, var lidt det samme, som når diverse Liverpool-fans malker Hillsborough-tragedien. Man hæfter sig lidt det samme igen og igen i stedet for at komme videre. Nu ved du det.

Enzo
Manager

« Svar #18026: 11 Aug 2014, 17:35 »

Forstår på ingen måde at man gider at have Sterling på sin trøje. Han er en ung teenager, der absolut har problemer med at opføre sig ordentligt.

Vil du så påstå at det ville være helt hjernedødt hvis man fik Balotelli på sin Milan-trøje, eller hvis man f.eks. valgte en trøje med Zlatan for lige at nævne nogle andre spillere som har haft kontroverser udenfor banen.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #18027: 11 Aug 2014, 18:10 »

Du kan ikke vinde den her diskussion, jeg var årets debattør i 2011.
Jeg er imponeret. Godt gået, mand.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18028: 11 Aug 2014, 18:16 »

Vil du så påstå at det ville være helt hjernedødt hvis man fik Balotelli på sin Milan-trøje, eller hvis man f.eks. valgte en trøje med Zlatan for lige at nævne nogle andre spillere som har haft kontroverser udenfor banen.
Synes du Zlatan er kriminel? Narh vel. Synes du Balotelli er? Narh, mere skør. Så nej. Men Raheem, han er virkelig en problemdreng.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18029: 11 Aug 2014, 18:17 »

Jeg er imponeret. Godt gået, mand.
Der er aftenskole hver tirsdag og torsdag, hvis det lyster.

Sider: 1 ... 1200 1201 [1202] 1203 1204 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010