home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1188 1189 [1190] 1191 1192 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876379 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17835: 27 Apr 2014, 19:51 »

Jeg tror også at det er pga. at Liverpool ikke røg ret langt i cupperne og slet ikke har spillet europæisk. Hvis de havde spillet lige så mange kampe som Arsenal, Chelsea, City og Tottenham, så tror jeg at de havde været en hel del længere nede i tabellen. Det bliver spændende at se til næste sæson, hvor I skal spille CL, hvor meget I kan være med i PL.
Dog må man formode at der bliver hentet spillere ind i sommerens vindue, således at truppen får styrket bredden betragteligt. Derfor er det svært at sige, men ja, du er nok ikke helt forkert på den.

Og det er jo super unfair.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #17836: 27 Apr 2014, 20:55 »

Jeg tror også at det er pga. at Liverpool ikke røg ret langt i cupperne og slet ikke har spillet europæisk. Hvis de havde spillet lige så mange kampe som Arsenal, Chelsea, City og Tottenham, så tror jeg at de havde været en hel del længere nede i tabellen. Det bliver spændende at se til næste sæson, hvor I skal spille CL, hvor meget I kan være med i PL.

Helt korrekt, Liverpool truppen er så smal reelt har vi kun 14-15 spillere med et vist niveau og det er sgu ikke nok  Peace

Jeg er fuld af beundring for det arbejde Rodgers har bedrevet og selvfølgelig skal vi være ærgerlige over dagens resultat... men damm hvor har vi fået maks ud af holdet i år og der kan sgu stadig ske et mirakel .... men det kræver at vi kommer op i gear igen og personligt syntes jeg vi ser slidt ud i det offensive... de defensive mangler kender vi jo... men årets målsætning er opfyldt vi kommer i CL og det er så vigtigt når vi skal ud at handle spillere igen.

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17837: 27 Apr 2014, 21:07 »

Nogle som har en ide om, hvad Aspas tænker på, da han spiller bolden perfekt, til en Chelsea spiller på et hjørnespark i overtiden?

Liverpool F.C

Vinokourov
Manager

« Svar #17838: 27 Apr 2014, 23:28 »

Public service til Liverpool-fans: Kampen mellem Liverpool og Chelsea kan pt. genses på TV3SPORT2. Så kan man analysere den på ny - måske med lidt mere ro i sindet med forsikring om, at mesterskabet er væk.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #17839: 28 Apr 2014, 00:31 »

Public service til Liverpool-fans: Kampen mellem Liverpool og Chelsea kan pt. genses på TV3SPORT2. Så kan man analysere den på ny - måske med lidt mere ro i sindet med forsikring om, at mesterskabet er væk.

Matematik er ikke din stærke side, kan jeg forstå

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17840: 28 Apr 2014, 00:35 »

Suarez har vundet Player of the Year!! Sådan. Fuldt fortjent.

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17841: 28 Apr 2014, 10:02 »

Der er da på ingen måde forsikret at mesterskabet er væk?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Vinokourov
Manager

« Svar #17842: 28 Apr 2014, 10:55 »

Typisk Liverpool-fans!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17843: 28 Apr 2014, 11:08 »

Typisk Liverpool-fans!
Hvad er typisk liverpool-fans? City mangler 3 kampe og har Everton ude - der kan de sagtens smide point og så er mesterskabet endnu engang i Liverpools egne hænder?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #17844: 28 Apr 2014, 11:40 »

Han troller bare Smiley

Manchester United

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #17845: 28 Apr 2014, 16:24 »

Hvad er typisk liverpool-fans? City mangler 3 kampe og har Everton ude - der kan de sagtens smide point og så er mesterskabet endnu engang i Liverpools egne hænder?

Du har selvfølgelig ret i, at Everton er en svær kamp for City. Men jeg mener nu stadigvæk at City kæmpe favorit til titlen nu, jeg kan se mange bookies er af samme opfattelse.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

Anfield Road
Manager

« Svar #17846: 28 Apr 2014, 16:43 »

Citys klasse er for stor, og Everton har næsten spillet sig ud af kampen om 4.pladsen, med en halvskidt formkurve. Uanset hvor stor optimist jeg gerne vinlle være, kan jeg ikke få mig selv til for alvor at tro på det.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #17847: 28 Apr 2014, 16:44 »

Citys klasse er for stor, og Everton har næsten spillet sig ud af kampen om 4.pladsen, med en halvskidt formkurve. Uanset hvor stor optimist jeg gerne vinlle være, kan jeg ikke få mig selv til for alvor at tro på det.

Nej, det forstår jeg da godt.

Og når sæson kommer lidt mere på afstand, så tror jeg også man vil være stolt over den. Man har jo taget et kæmpe spring op af listen, man har sikret sit mål og er et super fodboldhold.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17848: 28 Apr 2014, 16:54 »

Det kan godt være at City er kæmpe favoritter, men det betyder at ikke at vi er FORSIKRET om at mesterskabet er smidt væk?

Anfield Road
Manager

« Svar #17849: 28 Apr 2014, 17:01 »

Det kan godt være at City er kæmpe favoritter, men det betyder at ikke at vi er FORSIKRET om at mesterskabet er smidt væk?
Naturligvis ikke, men forvent intet og du bliver ikke skuffet  Wink

Alene det at vi spiller CL næste år, er en kæmpe sejr.

Sider: 1 ... 1188 1189 [1190] 1191 1192 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010