home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1201 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1187 1188 [1189] 1190 1191 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876515 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17820: 20 Apr 2014, 20:30 »

Det overraskede mig bare lige at Messi er røget helt ud af billedet Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #17821: 20 Apr 2014, 20:41 »

Messi er bare ikke så god som Ronaldo længere, ikke engang tæt på. Det skyldes nok at Barcelona og Real Madrid er på  nogenlunde samme niveau nu.

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #17822: 22 Apr 2014, 21:07 »

Med alt respekt for Chelsea og Cech, så kunne jeg da godt håbe at han stadig er ude i weekenden!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager

« Svar #17823: 22 Apr 2014, 22:38 »

Kan ikke lade være med at se frem til kampen mod Chelsea, mon ikke Mourinho giver flere spillere lidt hvile oven på en hård kamp i Madrid.

John Terry og Cech ser ud til at måtte stå over og det skal vi udnytte  Peace

Men hvordan med Eden Hazard er han skadet eller er han ramt af karantæne - han om nogen vil kunne sætte vores forsvar under pres i den kommende kamp.

Damm hvor skal vi altså vinde den kamp  Thumbs Up

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #17824: 23 Apr 2014, 15:27 »

Kan ikke lade være med at se frem til kampen mod Chelsea, mon ikke Mourinho giver flere spillere lidt hvile oven på en hård kamp i Madrid.

John Terry og Cech ser ud til at måtte stå over og det skal vi udnytte  Peace

Men hvordan med Eden Hazard er han skadet eller er han ramt af karantæne - han om nogen vil kunne sætte vores forsvar under pres i den kommende kamp.

Damm hvor skal vi altså vinde den kamp  Thumbs Up

http://www.b.dk/sport/mourinho-vil-spare-spillere-i-guldkampen

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Anfield Road
Manager

« Svar #17825: 23 Apr 2014, 15:36 »

- Jeg tror, det er en beslutning, hvor jeg må lytte til klubben. Jeg er blot en del af klubben. Jeg er bare manageren og ikke mere end det. Jeg må lytte til klubben. Jeg mener, at det faktum, at kampen er på søndag, betyder, at problemet ikke lægger i mine hænder, siger Mourinho, før han også når at lange ud efter det engelske fodboldforbund for ikke at tage nok hensyn til Chelseas kampprogram

- Vi repræsenterer engelsk fodbold, og vi er det eneste tilbageværende engelske hold i de europæiske turneringer. Spanien har fire og giver dem alle betingelserne for at have succes, siger han."

Haha, hold da kæft mand.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PhilipFlink
Manager

« Svar #17826: 23 Apr 2014, 15:38 »

- Jeg tror, det er en beslutning, hvor jeg må lytte til klubben. Jeg er blot en del af klubben. Jeg er bare manageren og ikke mere end det. Jeg må lytte til klubben. Jeg mener, at det faktum, at kampen er på søndag, betyder, at problemet ikke lægger i mine hænder, siger Mourinho, før han også når at lange ud efter det engelske fodboldforbund for ikke at tage nok hensyn til Chelseas kampprogram

- Vi repræsenterer engelsk fodbold, og vi er det eneste tilbageværende engelske hold i de europæiske turneringer. Spanien har fire og giver dem alle betingelserne for at have succes, siger han."

Haha, hold da kæft mand.

Hader ham - men manden har jo ret i det her tilfælde? Det er jo til grin at der er så kort tid mellem kampene ( Vi har selv prøvet det i Arsenal også).. Det er jo på ingen måde fair.

Men, Atletico skal også spille søndag - men det er klart det kan komme til at gå ud over Liverpool kampen.

Anfield Road
Manager

« Svar #17827: 23 Apr 2014, 15:44 »

Hvad ville du da ellers gøre? Kampene skal jo spilles på et eller andet tidspunkt. Bare heldigt for Chelseas at de ikke trak onsdag-tirsdags kampene. Nu må han sgu lige tage sig sammen.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17828: 23 Apr 2014, 15:45 »

FA (Sky Sports) flyttede Hull-Arsenal med 8 dages varsel (til stor gene for mange Arsenal-fans som havde bestilt tog, hotel osv.), så Chelsea kunne komme til at spille lørdag i stedet. Så deeet.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17829: 27 Apr 2014, 17:15 »

Og dér overgik Chelsea så United på listen over de klammeste klubber i verden. Der er ikke meget at gøre noget det lorte hold skal stå med 10 spillere i eget felt hele kampen.

Mesterskabet er ikke tabt endnu. Ynwa.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17830: 27 Apr 2014, 17:23 »

Chelsea er det mest usportslige fodbold hold ever, hold kæft man har aldrig nogensinde set ligne.. Og hvad var det ( The Speciel One ) sagde efter West Ham kampen at West Ham spille noget af det væreste fodbold i årtier. FØJ FOR SATAN!

Når det så er sagt kan man vel godt sige vi virkede nervøse idag ? Suarez Coutinho blandet andet spiller af lort idag.. Spænde og se om City smider point idag man kan da håbe Skuffet!

#Respect

The Captain says goodbye!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #17831: 27 Apr 2014, 17:24 »

Man kan da slet ikke være efter Chelsea. De gør hvad de er bedst til; parkere bussen og udnytter de muligheder der kommer. Det er kedeligt og ikke kønt, men det virker.
Det eneste man kan være efter er indsatsen idag. Den var alt for nervøs, uden nerve og med alt for lidt inspiration og kreativitet. Glen Johnson og Coutinho var dårlige og Suárez lignede en der ikke gad. Det var et tydeligt eksempel på et hold der bare ikke kunne idag.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DeBuur
Manager

« Svar #17832: 27 Apr 2014, 17:35 »

Liverpool havde ikke evnerne til at sikre 3 point idag og det er tydeligt at se på spillerne at de virker slidte og jeg er reelt bekymret for at vi måske smide flere point i de næste kampe.

med den trup vi reelt har til rådighed så er det fantastisk at vi stadig spiller med om en PL titel - syntes Rodgers har fået det optimale ud af truppen og hvis ikke Sturridge og Suarez havde ramt deres livs sæson så var vi at finde nede midt i PL.

naturligvis har vi stadig muligheden for at vinde PL - men jeg tror desværre ikke det sker men sålænge håbet er der så skal vi tro på det - aller vigtigst er det at vi kommer i CL - men det stiller sgu krav til at vi forstærker truppen såvel i start elveren som i bredden.

Det bliver en interessant sommer og jeg håber vi ser en Liverpool ledelse handle med mere kompetence ...det bliver nødvendigt.

I dagens kamp stillede Chelsea op med en defensiv indstilling og det kan man sgu ikke kritisere, mourinho havde regnet ud at Liverpool måtte frem med alt og at der ville komme huller og de sædvanlige fejl - sådan er fodbold også.

Man City har en svær udekamp den 3/5 hvor de gæster Everton - det bliver her at vi skal håbe på at Man City smider 3 point.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #17833: 27 Apr 2014, 17:56 »

Kampen idag vidner bare om at vi er alt for afhængige af at vores offensiv kan trylle mål frem af noget der ligner ingenting. Når Chip og Chap deroppe rammer en dårlig dag hvem skal så? Vores midtbane med Lucas, Gerrard og Allen er løbestærk, men skaber ikke noget. Der er for få der tager ansvar og for få der kan lave mål.

At Gerrard glider det er simpelthen så uheldigt som det overhovedet kan blive. Man kan ikke gardere sig mod det, man kan ikke engang kalde det en fejl, sådan noget sker bare. Nu må vi håbe på mirakler og ellers glæde os over at vi er tilbage i det fieste selskab, så vi kan tiltrække bedre spillere til sommer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17834: 27 Apr 2014, 19:29 »

med den trup vi reelt har til rådighed så er det fantastisk at vi stadig spiller med om en PL titel - syntes Rodgers har fået det optimale ud af truppen og hvis ikke Sturridge og Suarez havde ramt deres livs sæson så var vi at finde nede midt i PL.

Jeg tror også at det er pga. at Liverpool ikke røg ret langt i cupperne og slet ikke har spillet europæisk. Hvis de havde spillet lige så mange kampe som Arsenal, Chelsea, City og Tottenham, så tror jeg at de havde været en hel del længere nede i tabellen. Det bliver spændende at se til næste sæson, hvor I skal spille CL, hvor meget I kan være med i PL.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1187 1188 [1189] 1190 1191 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010