home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1181 1182 [1183] 1184 1185 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876968 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17730: 22 Mar 2014, 15:45 »

Så er det ved at være tid til kamp i Cardiff! Den kamp skal gerne give 3 point, men det kræver som altid en god præstation af spillerne. Og det ville jo være dejligt med en sejr efter Arsenals nederlag.

Startopstillingen hugget fra Facebook:

Go Reds!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #17731: 22 Mar 2014, 15:46 »

The Liverpool XI in full: Mignolet, Johnson, Flanagan, Agger, Skrtel, Gerrard, Allen, Henderson, Coutinho, Suarez, Sturridge.

Substitutes: Jones, Sakho, Cissokho, Lucas, Moses, Sterling, Aspas.

Det ligner opskriften på en sikker sejr og det er det vi må forvente i dag - vi skal udnytte at Arsenal havde en offday.

Sterling er på bænken og dermed har vi noget at sætte ind hvis de 11 startende ikke rammer dagen.

jeg tror vi vinder 1-3

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17732: 22 Mar 2014, 15:55 »

The Liverpool XI in full: Mignolet, Johnson, Flanagan, Agger, Skrtel, Gerrard, Allen, Henderson, Coutinho, Suarez, Sturridge.

Substitutes: Jones, Sakho, Cissokho, Lucas, Moses, Sterling, Aspas.

Det ligner opskriften på en sikker sejr og det er det vi må forvente i dag - vi skal udnytte at Arsenal havde en offday.

Sterling er på bænken og dermed har vi noget at sætte ind hvis de 11 startende ikke rammer dagen.

jeg tror vi vinder 1-3
Kun 1-3.. Jeg tror godt vi kan vinde en 0-5

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17733: 22 Mar 2014, 18:40 »

Hold da kæft en kamp..

Suarez igen igen igen. Han er total ustyrlig, vi er seriøs inde i title kampen Smiley You'll Never Walk Alone !

#Respect

The Captain says goodbye!

Anfield Road
Manager

« Svar #17734: 22 Mar 2014, 19:31 »

Hold kæft en lol kamp. Vi vader på ingen måder i chancer, ej heller gør Cardiff, men vi er dødbringende både offensivt og defensivt.

Joe Allen skal væk til sommer, han sætter ikke en fod rigtigt hele kampen, nøj hvor er han en belastning at se på. Fejlaflevering på fejlaflevering og derudover kan han slet ikke tackle igennem. Han har slet ikke færdighederne til at sidde med i CL.

Suarez er for vild <3 <3
« Seneste Redigering: 22 Mar 2014, 19:33 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #17735: 22 Mar 2014, 20:06 »

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige... Jeg så kun første halvleg, da jeg skulle til træning, så mit syn på kampen er måske ikke det bedste. Men for helvede jeg synes, det var elendigt i første halvleg - i hvert fald vores defensiv. Gang på gang indkasseres der mål, hvor der bare bliver spillet enkelt ned mellem spillerne. Specielt det andet mål bed jeg mærke i, idet Flana bare bliver stående ude i siden og derved er der alt for meget plads til i denne situation Campell. Det er selvfølgelig ikke det eneste tilfælde og bare et eksempel med Flanagan.

Men så længe vi scorer flere mål end modstanderen går det jo nok, for vores offensiv er jo vanvittig anført af Suarez. Defensiven skal forstærkes, hvis/når vi skal spille CL - og så skal Allen vist også erstattes...

Kunne vi ende i top 3 ville det være fantastisk - jeg tror på, at vi kan holde Arsenal bag os, men det kræver styrke her i slutningen. Jeg betragter os stadig som værende outsidere til titlen efter Chelsea og City og først efter vores kampe mod dem kan vi betegnes som favoritter, hvis vi vel at mærke slår dem. Alt kan ske, men lad os nu holde benene på jorden.

YNWA

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

-LFC-
Manager

« Svar #17736: 23 Mar 2014, 00:46 »

Hvor er det dog bare gennemført magisk at være Liverpool-fan anno 2014.

Jeg er helt ekstatisk over vores offensiv. EKSTASE! Hold kæft, hvor er det sindssygt. Jeg fatter ikke, at Suárez er så god. Sturridge er fandme også god, Sterling, Coutinho osv. UFFFFFF DA!

Gerrard <3 - Afskrevet så hårdt i juleperioden, da han var skadet. Nu har han ti sæsonmål, godt nok mange af dem på straffe, men hvor er han stærk på den plads. Hvor er han kontrollerende, og hvor har han godt fat i det hele. Forstår ikke jer der vil have Joe Allen ud. Han er en glimrende mand at have. Ikke som fast mand, men i truppen fortjener han stadig en plads. Han har haft flere stjernegode kampe i år.

Jeg ved ikke hvad fanden jeg skal tro på - men jeg drømmer stort om guld på Anfield.

Anfield Road
Manager

« Svar #17737: 26 Mar 2014, 23:29 »

Tror næppe, at jeg er den eneste der er skuffet over "kun" at lave 2 mål i aften. Vi skal jo nå de 100  Wink

Ikke desto mindre er det selvsagt meget vigtige 3 point at hive hjem, og de tæller jo lige meget. Jeg er egentlig ikke særlig nervøs for kampen på søndag, vi viser vores offensive styrke i dag i glimt, og jeg er sikker på at SAS nok skal løfte sig et gear eller to mod et Tottenham-hold der lige ud sagt spiller som røv og nøgler. Coutinho spiller en rigtig, rigtig fin 2.halvleg og sætter mange gode ting op. Suarez får det aldrig rigtigt derop hvor vi ved han kan spille, på trods af mange gode ting, og Sturridge spiller så langt fra sin bedste kamp i LFC-trøjen.

Nu står vi jo faktisk der hvor vi, hvis City smider så meget som et eneste point, udover deres kamp mod os, kan afgøre det selv ved at vinde resten. På en eller anden måde kunne jeg godt se det ske, selvom Chelsea på hjemmebane naturligvis er en svær nød at knække. Chelsea har vist sig utroligt effektive når de skal spille på resultatet i udekampene, så det gælder virkelig om at får spillet SAS varme inden da, for vi får ikke mange chancer i den kamp. Men nok om det, nu skal vi altså lige vinde søndag først.

Hold kæft hvor er det i det hele taget vildt at jeg kan sidde og analysere vores chancer for et mesterskab på nuværende tidspunkt.... Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

kp12
Lilleputspiller
*

« Svar #17738: 27 Mar 2014, 09:14 »

Det er helt vildt. Hvor man bare sidder og håber på at City smider lidt, så vi selv kan afgøre det! Trænger til en PL titel Merseyside! Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #17739: 29 Mar 2014, 23:07 »

Intet mindre end perfekt dag. Chelsea nederlag og et X i ARS-MAC.

Det betyder at vi nu selv kan afgøre det ved at vinde resten. Først gælder det Tottenham hjemme i morgen. En kamp jeg hvis jeg skal sige det helt ærligt ikke frygter synderligt meget. Tottenham forsvarer med hovedet under armen og SAS skal nok lukrere på det. Det handler mest om at komme ind og forstyrre spillere som Sandro, Paulinho eller hvem der nu spiller Tottenhams CM, for der kan vi gøre ondt på dem med Henderson og Coutinho.

Desuden så vil jeg nok sidde og heppe på Chelsea i deres CL-1/4 finale mod PSG. Går de videre der ligger deres CL-semifinaler nemlig lige uden om vores interne kamp på Anfield. Hvilket kan blive en stor hjælp. At vinde den kamp på hjemmebane mod Chelsea vil med garanti være et stort skridt at tage i mesterskabskampen omend der endnu skal spilles meget fodbold og at der kan nå at ske meget indtil da.

DeBuur
Manager

« Svar #17740: 30 Mar 2014, 09:38 »

Jeg er sikker på at vi ser et topmotiveret Liverpool hold i dag, det bliver interessant om Agger ryger på bænken igen nu hvor Sakho er klar igen.

Vi skal have 3 point den her weekend - når det sker så vil vi være med tilbage i kampen om PL og det er sgu fantastisk med den trup vi har PT.

Naturligvis skal vi gå efter muligheden for en PL titel men målet for sæsonen er IMO adgang til CL så en top 3 placering ja tak.

Med adgang til CL kommer indtægterne igen og vi kan begynde at hente spillere fra de øverste hylder og det får vi brug for.

Til næste sæson mener jeg vi skal have:

1 venstre back
1 DMC
1 angriber til aflastning af Suarez og Sturridge (Borini har IMO gjort det ok i sit udlån - men jeg tror ikke han har niveauet til Liverpool og Aspas og Alberto er ikke gode nok)

Jeg håber desuden at vi ser Skrtel rejse og at Liverpool henter en mere stabil DC

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17741: 30 Mar 2014, 12:13 »

@DeBuur
Hvorfor pokker håber du at Skrtel smutter? Han har da KLART været vores bedste og mest stabile forsvarsspiller i denne sæson. Ja, han havde en skidt periode i vinters hvor han lavede et par selvom, men det er han kommer rigtig godt efter og han var også god før det. Touré ser jeg dog intet lys i, mens Sakho og Agger skal kæmpe om pladsen ved siden af Skrtel.

Skrtel er IMO den bedste forsvarsspiller vi har, både defensivt men i den grad også offensivt hvor han allerede har scoret 6 mål for os i PRL i denne sæson. Jeg vil gerne have uddybet din holdning, for der er jeg godt nok meget uenig!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #17742: 30 Mar 2014, 12:58 »

Det betyder at vi nu selv kan afgøre det ved at vinde resten. Først gælder det Tottenham hjemme i morgen. En kamp jeg hvis jeg skal sige det helt ærligt ikke frygter synderligt meget. Tottenham forsvarer med hovedet under armen og SAS skal nok lukrere på det. Det handler mest om at komme ind og forstyrre spillere som Sandro, Paulinho eller hvem der nu spiller Tottenhams CM, for der kan vi gøre ondt på dem med Henderson og Coutinho.
My god the arrogance(og den er vel sort of, kind of earned).
Når vi når her til så er det jo altid act like you've been here before, men det har man ikke rigtigt, derfor betænker jeg jer slet ikke i at regne med man kan vinde resten(og lige slå win-streak rekorden i PL).

Liverpool er helt sikkert det bedst spillende hold i ligaen og så må vi se hvor længe de kan køre den ud.

DeBuur
Manager

« Svar #17743: 30 Mar 2014, 18:59 »

@DeBuur
Hvorfor pokker håber du at Skrtel smutter? Han har da KLART været vores bedste og mest stabile forsvarsspiller i denne sæson. Ja, han havde en skidt periode i vinters hvor han lavede et par selvom, men det er han kommer rigtig godt efter og han var også god før det. Touré ser jeg dog intet lys i, mens Sakho og Agger skal kæmpe om pladsen ved siden af Skrtel.

Skrtel er IMO den bedste forsvarsspiller vi har, både defensivt men i den grad også offensivt hvor han allerede har scoret 6 mål for os i PRL i denne sæson. Jeg vil gerne have uddybet din holdning, for der er jeg godt nok meget uenig!

Jeg har aldrig været speciel lun på Skrtel, korrekt at han pt er den bedste DC vi har og netop derfor skal vi forstærke os på den post - Agger er så tit skadet så han ofte er langt fra optimal form - derfor mener jeg vi skal have 4 stærke DC Toure mener jeg vi skal af med til sommer  Peace

Kampen idag mod Tottenham viser at vi kan være med i top 3 af PL - perfekt weekend og jeg kan godt se Chelsea sætte flere point til og så må vi håbe at shitty går kold... damm hvor ville jeg give meget for en PL titel Thumbs Up

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #17744: 30 Mar 2014, 20:54 »

Vanvittig høj klasse at vinde 4-0 i en kamp som ikke engang er helt eller halvt på vej mod det bedste vi har spillet i denne sæson.

Suarez' andet mål...Hold kæft et bæst.

Sider: 1 ... 1181 1182 [1183] 1184 1185 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010