home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1262 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1177 1178 [1179] 1180 1181 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877235 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17670: 17 Feb 2014, 19:01 »

Okay?
Det er en ret logisk forklaring på, hvorfor han ikke spillede. Han var ikke sat af på nogen måde. I tabte kampen 2-1, og Howard Webb dømte en skidt kamp. Begge veje.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17671: 17 Feb 2014, 19:02 »

Cazorla var syg. Dertil vil jeg også godt spørge, om du helt seriøst mener, at Sanogo og Giroud har samme niveau?
Har jeg påstået de har samme niveau? Det er sjovt som du blot springer ind i samtalen, uden at have læst med. Jeg har påstået at de kun var Jenkinson og Sanogo der var reserver. Jeg har skrevet at Giroud ikke ville kunne gøre nogen forskel mod Liverpool, og derfor ville det være oplagt at spare ham.

Liverpool F.C

ptrN
Manager

« Svar #17672: 17 Feb 2014, 19:04 »

Har jeg påstået de har samme niveau? Det er sjovt som du blot springer ind i samtalen, uden at have læst med. Jeg har påstået at de kun var Jenkinson og Sanogo der var reserver. Jeg har skrevet at Giroud ikke ville kunne gøre nogen forskel mod Liverpool, og derfor ville det være oplagt at spare ham.
Hvorfor ville han ikke kunne gøre en forskel?

welbz is dat guy

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17673: 17 Feb 2014, 19:04 »

Det er en ret logisk forklaring på, hvorfor han ikke spillede. Han var ikke sat af på nogen måde. I tabte kampen 2-1, og Howard Webb dømte en skidt kamp. Begge veje.
OMG.. Hvorfor skal Webb havde noget med kampen at gøre nu.

Hvis han ikke var sat af, så forstærker det endnu mere min påstand om at Arsenal ikke spillede med en masse reserver. Reserver er dem som er sat ind for at spare spillere. Hvis Cazorla var syg, så hører han ind under samme kategori som skadede spillere, og derfor sparede Wenger ikke ham.

Liverpool F.C

ptrN
Manager

« Svar #17674: 17 Feb 2014, 19:07 »

OMG.. Hvorfor skal Webb havde noget med kampen at gøre nu.

Hvis han ikke var sat af, så forstærker det endnu mere min påstand om at Arsenal ikke spillede med en masse reserver. Reserver er dem som er sat ind for at spare spillere. Hvis Cazorla var syg, så hører han ind under samme kategori som skadede spillere, og derfor sparede Wenger ikke ham.
Sikke noget sludder. En reserve er en spiller som ikke er i den normale startopstilling. At en spiller bliver skadet, gør da ikke reserven på denne plads til en "ikke-reserve-spiller".

welbz is dat guy

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17675: 17 Feb 2014, 19:07 »

Hvorfor ville han ikke kunne gøre en forskel?
Fordi han igennem flere måneder har bevist hvor begrænset han er. Han er ingen topangriber, og i en kamp hvor Arsenal står langt tilbage, har han intet ekstraordinært at bidrage med. Han arbejdsindsats er også alt for lille.

Liverpool F.C

ptrN
Manager

« Svar #17676: 17 Feb 2014, 19:09 »

Fordi han igennem flere måneder har bevist hvor begrænset han er. Han er ingen topangriber, og i en kamp hvor Arsenal står langt tilbage, har han intet ekstraordinært at bidrage med. Han arbejdsindsats er også alt for lille.
Så virker det umiddelbart mærkeligt at Arsenal stillede med Sanogo på toppen som er endnu mere langsom end Giroud og ligner ham meget i spillestil.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2014, 19:11 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17677: 17 Feb 2014, 19:09 »

"Wenger ved at de ikke kan gøre nogen forskel fremfor Podolski og Sanogo, og derfor giver han dem chancen".

Det opfatter jeg klart som om, at du synes, at de to spillere har samme niveau, når det er hip som hap, hvem der spiller. Altså jeg har læst med, og jeg synes, at du dummer dig gevaldigt lige nu. Derfor ville det være cool, hvis du hævede niveauet eller stoppede her. Men det er jo nok bare mig. Arsenal havde flere rigtig fine spillere fra deres stærkeste holdopstilling på bænken. I hvert fald den holdopstilling Wenger vurderer er stærkest. Der kan jeg ikke tælle det samme antal spillere fra den opstilling, Rodgers vurderer er stærkest. Du ved godt hvilke spillere, der er foretrukket, og hvilke der ikke er.

Det var alt, jeg havde. Nu skal jeg nok forsvinde igen.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17678: 17 Feb 2014, 19:12 »

Sikke noget sludder. En reserve er en spiller som ikke er i den normale startopstilling. At en spiller bliver skadet, gør da ikke reserven på denne plads til en "ikke-reserve-spiller".
Udfra din påstand, så er der 11 spillere og resten er reserver. Det holder ikke. Podolski, Oxlade, Flamini og Monreal er ikke reservespillere. Jeg har så tydeligt et andet syn på hvad en reservespiller er end du har.

Hele diskussionen her starter med, at en Arsenal fan (husker ikke brugernavnet) taler præstationen op ved at sige Arsenal vandt med 7 reserver. Udfra jeres fortolkning af hvad en reservespiller er, så havde Liverpool ligeså mange startere ude, og derfor kan han ikke bruge det som argument for at tale præstationen op.

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17679: 17 Feb 2014, 19:13 »

Så virker det umiddelbart mærkeligt at Arsenal stillede med Sanogo på toppen som er endnu mere langsom end Giroud og ligner ham meget i spillestil.
Sanogo arbejder langt mere end Giroud. Som jeg påpeger, så spiller han for at give pause til Giroud. Han spiller ikke fordi han er bedre.

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17680: 17 Feb 2014, 19:17 »

"Wenger ved at de ikke kan gøre nogen forskel fremfor Podolski og Sanogo, og derfor giver han dem chancen".

Det opfatter jeg klart som om, at du synes, at de to spillere har samme niveau, når det er hip som hap, hvem der spiller. Altså jeg har læst med, og jeg synes, at du dummer dig gevaldigt lige nu. Derfor ville det være cool, hvis du hævede niveauet eller stoppede her. Men det er jo nok bare mig. Arsenal havde flere rigtig fine spillere fra deres stærkeste holdopstilling på bænken. I hvert fald den holdopstilling Wenger vurderer er stærkest. Der kan jeg ikke tælle det samme antal spillere fra den opstilling, Rodgers vurderer er stærkest. Du ved godt hvilke spillere, der er foretrukket, og hvilke der ikke er.

Det var alt, jeg havde. Nu skal jeg nok forsvinde igen.
Den citat du kommer med er taget ude af kontekst. Jeg mener at Giroud har præsteret langt under niveau i flere måneder, og har været en hæmsko for Arsenal's offensiv. Derfor mener jeg ikke at han i hans nuværende form, ville kunne gøre nogen forskel fremfor Sanogo. Dermed ikke sagt at han ikke er bedre.

Vil gerne vide hvor jeg dummer mig. Er det fordi jeg er uenig med dig? Arsenal havde en syg Cazorla (som du skrev) på bænken. Han kunne ikke gøre en forskel. Derudover havde de Gibbs og Sagna, som begge har glasben, og derfor skal de spares i de 'mindre' vigtige kampe som dem i FA cuppen. Havde Giroud været på samme niveau som f.eks. Suarez eller Sturridge, så havde de også spillet med ham.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2014, 19:20 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17681: 17 Feb 2014, 19:17 »

Jeg kender godt Arsenals stærkeste opstilling, men Wenger kan ikke bruge skadede spillere, og hvor mange chancer skal han give Cazorla, Giroud osv.?? Samtidig er det også bevist at Wilshere ikke fungerer sammen med Arteta, og derfor bruger han Flamini. Monreal og Jenkinson spiller for at skåne Sagna og Gibbs.

Sætter Liverpool Sterling, Coutinho, Lucas eller Agger på bænken som følge af dårligt spil, så er deres afløsere ikke reserver. De spiller fordi de andre har underpræsteret. Cazorla var på bænken fordi han har underpræsteret, og det samme gælder Giroud. Havde de begge være sprydlende, så ville de spille. Wenger ved at de ikke kan gøre nogen forskel fremfor Podolski og Sanogo, og derfor giver han dem chancen. 

Edit: Jeg kan da lige gøre dig den tjeneste at skrive Wenger's foretrukne opstilling, så jeg ikke skal høre på at jeg intet kender til den.

Szczesny
Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs
Wilshere/Arteta - Ramsey
Walcott - Özil - Cazorla
Giroud.

Jeg skal nok også lade være med at skrive ret meget mere herinde, det får jeg ikke så meget ud af. Men jeg forsøger lige at nå igennem en sidste gang.

Jeg forstår ikke helt pointen med at du bliver ved med at skrive at eksempelvis Monreal og Jenkinson spiller for at skåne Sagna og Gibbs. Ja? Det er jo netop det jeg siger - der blev sparet spillere. Helt nøjagtig 5 som var klar (Szczesny, Sagna, Gibbs, Cazorla og Giroud) og derudover manglede 2 skadede spillere.

Derudover har Cazorla været en af vores mest farlige spillere de sidste 4-5 kampe, og han er absolut ikke sat af. Bare lige for at få det på plads.

Og tak for at du selv lige poster Wengers foretrukne - som er identisk med de 11 jeg lige havde listet op.

Afsluttende bemærkning: Jeg insinuerer intet i forhold til Arsenals opstilling og Liverpools ditto. Jeg kom blot herind fordi du påstod at Fabianski og Sanogo var de eneste reservespillere i startopstillingen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17682: 17 Feb 2014, 19:18 »

Udfra din påstand, så er der 11 spillere og resten er reserver. Det holder ikke. Podolski, Oxlade, Flamini og Monreal er ikke reservespillere. Jeg har så tydeligt et andet syn på hvad en reservespiller er end du har.

Det er her hunden ligger begravet. Der er netop 11 spillere og resten er pr. definition reserver. At man så er "1. reserve" når der skal roteres eller spares, bliver man ikke mindre reserve af.

ptrN
Manager

« Svar #17683: 17 Feb 2014, 19:20 »

Sanogo arbejder langt mere end Giroud. Som jeg påpeger, så spiller han for at give pause til Giroud. Han spiller ikke fordi han er bedre.
"Arbejder langt mere".

Hvad vurderer du dette ud fra? Kampen mod Liverpool, de 30 minutter han fik mod Fenerbahce d. 27-8-13 eller de 9 minutter han fik mod Fulham d. 24-8-13?

welbz is dat guy

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17684: 17 Feb 2014, 19:22 »

"Arbejder langt mere".

Hvad vurderer du dette ud fra? Kampen mod Liverpool, de 30 minutter han fik mod Fenerbahce d. 27-8-13 eller de 9 minutter han fik mod Fulham d. 24-8-13?
Kampen mod Liverpool. Udelukkende.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1177 1178 [1179] 1180 1181 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010