home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1168 1169 [1170] 1171 1172 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877753 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17535: 23 Jan 2014, 17:26 »

Jeg havde meget gerne set Salah i Liverpool, men forhåbentlig betyder det at vi nu går all-in på at hente en spiller der kan gå ind og tage sig af den plads Lucas har ladet stå åben med hans skade. Vi mangler desperat en defensiv midtbanespiller!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DeBuur
Manager

« Svar #17536: 23 Jan 2014, 18:45 »

Jeg havde meget gerne set Salah i Liverpool, men forhåbentlig betyder det at vi nu går all-in på at hente en spiller der kan gå ind og tage sig af den plads Lucas har ladet stå åben med hans skade. Vi mangler desperat en defensiv midtbanespiller!

Mener helt klart vi er nød til at gå på låne markedet for at finde en her og nu løsning på den defensive midt - alternativer er at hente en spiller som er bedre end Lucas... men det bliver dyrt Ubeslutsom og jeg tror ikke vi ser størrer investeringer før end vi har sikret os en plads i CL.

YNWA

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #17537: 23 Jan 2014, 18:50 »

Mener helt klart vi er nød til at gå på låne markedet for at finde en her og nu løsning på den defensive midt - alternativer er at hente en spiller som er bedre end Lucas... men det bliver dyrt Ubeslutsom og jeg tror ikke vi ser størrer investeringer før end vi har sikret os en plads i CL.

Jeg er slet ikke uenig, bare vi får hentet en eller anden form får løsning. Vi har ganske enkelt ikke nogen spiller i truppen, udover Lucas, der kan fungere som anker på midtbanen. Men vi må bare sige, at vi nu mærker konsekvensen af en forholdsvis smal trup.
Jeg håber virkelig på at vi kan få lusket os med i ChL i næste sæson. Jeg tror pengene er der til at lave de store investeringer, så vi skal "bare" kunne tilbyde gode forhold for at kunne få forstærket truppen.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17538: 23 Jan 2014, 19:50 »

Jeg må indrømme at jeg ikke kender særlig meget til Salah, men vil stadig mene at jeg ikke kan se hvad vi skulle bruge ham til alligevel. Jeg savner indkøb med kvalitet - ikke flere spillere med udviklingspotential e som alligevel ender på bænken, som Alberto og Ilori. Derudover (af det jeg har hørt) er han en spiller der minder alt for meget om Assaidi, som kan rigtig mange ting på egen hånd, men så heller ikke mere (ret mig hvis jeg tager fejl). Vi skal ikke have spillere til bredden, men spillere der kan gå direkte ind i startopstillingen IMO. Måske kunne han, det skal jeg ikke kunne sige, men god fornøjelse på bænken i Chelsea i hvert fald. Nu får de nok ødelagt endnu en spillers karriere Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #17539: 23 Jan 2014, 20:42 »

Der skal IKKE lånes nogen som helst, bare se på Moses og Cissikho!! De er pænt sagt nogle elendige handler, så nej tak til flere lån.

Når og hvis der skal hentes spillere skal de være køb, og spillere der har kvaliteten og lysten til at komme til klubben. Moses har hverken lysten eller evnerne mens Cissokho slet ikke har evnerne.
Hvorfor man ikke har satset på Boribi, Ibi, Jack Robinson, Iilori, Wisdom og måske Assaidi  fremfor disse lån er mig stadig en gåde.
Hent da for pokker dem hjem igen, hvis det er muligt. Så er vi ovre problemmerne med en smal trup og samtidig kan vi så tilsvarende sende di 2 lejede flop retur til Chelsea og Valencia.

BR ligger selv lidt som han har redt. Når man ser hvor mange han har lejet ud, som altså godt kan gå ind på 1. holdet og så samtidig er utilfreds med en lille trup så kan jeg desværre ikke have ondt af ham!

Salah kender jeg ikke, så aner ikke om det er et tab for os at han ender i Chelsea eller ej.

JKJ
Gæst

« Svar #17540: 23 Jan 2014, 20:52 »

Det er ikke tit, tror faktisk det er første gang nogensinde, at jeg e lidt glad for at en af vores spillere er ude i en periode med en skade.
Men GJ er nu ude et stykke tid som det hedder, og det kan jeg faktisk godt se som en lille styrke af holdet. Ved gud hvor har han været ringe stort set gennem hele sæsonen og har virket alt alt for sikker på den plads som højre back. Offensivt som defensivt har det i den grad haltet og til tider har han lignet en der ikke rigtig gider spille overhovedet.
Kelly håber jeg nu får chancen, også så vi kan se hvor han står efter hans lange skades pause, så hvis han kan få 4-5-6 kampe i rap er han forhåbentlig kommet i kamp form og kan tage pladsen fra GJ, for han fortjener ikke pladsen bare han er klar igen.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/153796-johnson-set-for-spell-on-sidelines

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17541: 23 Jan 2014, 21:05 »

Nu udtaler Rodgers i dit eget link at Johnson har spillet med skader i størstedelen af sæsonen, så måske der ligger en fysisk årsag bag hans fald i form, mere end et mentalt...

JKJ
Gæst

« Svar #17542: 23 Jan 2014, 21:50 »

Nu udtaler Rodgers i dit eget link at Johnson har spillet med skader i størstedelen af sæsonen, så måske der ligger en fysisk årsag bag hans fald i form, mere end et mentalt...

Ved det, men den køber jeg altså ikke helt.
Hvis han har været skadet så forstår jeg slet ikke han har skulle spille. Flana, Toure og i løbet af efteråret Kelly, har alle stået på spring for at spille på den plads.

Så vi har været ganske godt dækket ind på den plads.
Skadet eller ej, men GJ trænger i den grad til en pause for nej har han været ringe i endda rigtig lang tid.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17543: 23 Jan 2014, 22:44 »

Det er i høj grad at negligere betydningen af den offensive back i Rodgers' system, hvis du mener nogen af de kunne levere tilnærmelsesvis man har håbet Johnson kunne. I denne sæson har alle offensive mangler været forklædt af Suarez' storspil, og kunne være ligemeget hvem der sådan set spillede, men uden ham ville man hurtigt se manglerne, er så min påstand. Nu indser man så nu at han ikke kan levere det fornødne, og så er der ikke langt ned til de herrers niveau. Men sådan er det jo meget nemt at være bagklog...
« Seneste Redigering: 23 Jan 2014, 22:45 af gerre » Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17544: 24 Jan 2014, 00:58 »

Titelkampen er vi vidst ude af, vi har simpelthen ikke bredden til at kunne præstere så godt i en hel sæson. Så snart en af vores stjerner bliver skadet, er vi lidt på skideren! Jeg er meget tilfreds hvis vi kommer i top 4, det afhænger dog af Suarez og Sturridge da defensiven sejler. Glæder mig til at få Agger og Sakho tilbage, kunne godt tænke mig at se dem sammen selvom de begge er venstrebenet. Synes at Skrtel og Toure er alt for svingende i præstationerne. Desuden ser det ikke godt ud på midtbanen efter at Lucas og Allen er skadet. Det er især dette punkt jeg mener at vi bør forstærke os på i dette transfervindue. Desuden er vi lidt tynd besat på kanterne hvor Salah kunne have været en god signing. Men forstår sgu godt at man ikke tør at smide 16 mio pund som Chelski gjorde. Hvorfor ikke købe spillere fra spanske eller italienske klubber hvor økonomien halter, istedet for at kigge på spillere fra Schweiz (en af de rigeste lande i verden).

Risom
Manager

« Svar #17545: 28 Jan 2014, 18:13 »

Så gælder det Everton i aften! Ikke noget bedre end Merseyside-derbys!

Og det er jo en yderst vigtig kamp i forhold til top 4, og vi er virkeligt nødt til at bide tænderne sammen for ikke at tabe terræn. 3 point i aften er nødvendigt, og det tror jeg også på kan lade sig gøre. Forhåbentligt er SAS top tændte og det er dem, målene skal komme fra. Glæder mig til at se, hvordan Rodgers stiller op.

Anfield, Everton, aftenkamp og vigtig kamp i topstriden. Det lover god stemning! Forhåbentligt vil fansene bære spillerne et ekstra tak frem!

YNWA

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17546: 28 Jan 2014, 18:48 »

Det bliver en meget meget svær kamp især uden Lucas eller Allen. Så jeg har svært ved at tror på det i hvertfald. Eneste vi kan håbe på er at score flere mål end dem.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

22
Landsholdsspiller

« Svar #17547: 28 Jan 2014, 19:03 »

Er der mon en der sidder inde med en side, hvor man generelt kan se tid og hvilken dansk kanal Liverpool kampe bliver spillet på? Smiley

Synes altid at jeg havner i den her situation.. ._.

Håber også at vi kan score flere mål end dem - kan ikke rigtig se hvordan vi ellers skal kunne vinde som defensiven ser ud...

Vegilans
Juniorspiller
**

« Svar #17548: 28 Jan 2014, 19:07 »

TV3 plus bliver den vidst vist på. Smiley
http://www.bold.dk/tv/

22
Landsholdsspiller

« Svar #17549: 28 Jan 2014, 19:09 »

Takker ! Smiley

Sider: 1 ... 1168 1169 [1170] 1171 1172 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010