|
pati924
|
|
wow...
har ikke engang hørt om den kanal..
3Sport og 3sport 2 viser rigtig mange fodbold kampe. de er dog mest aktive når Superligaen er igang, men tit viser de hollandsk fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DahlYNWA
|
|
Enig i at det bliver en svær kamp. Men både Ryan Shawcross og Robert Huth (normale midterforsvar) er tvivlsomme. Desuden ser de heller ikke for stærke ud i målet hvor Begovic er skadet, og Thomas Sørensen tvivlsom. Så ser absolut muligheder for at vi endelig for en ligasejr over dem på Britannia Stadium  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DahlYNWA
|
|
Glæder mig dog mest til at se trioen Suarez, Sturridge og Coutinho spille sammen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Havde fa'me glædet mig til den kamp..  Men seriøst... Hvorfor sende handegg og hunbold på tv3sport1 og FODBOLD på tv3sport2?? virkelig dårlig stil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
De sender altid fodbold på Tv3 Sport 2, her om søndagen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anders100
|
|
wow...
har ikke engang hørt om den kanal..
HAHA 
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Jeg har selv TV3 Sport 1 - Mit TV-abonnement er Telia. Er der nogen der ved om jeg har mulighed for på én eller anden måde at få TV3 Sport 2 eller er jeg nødt til at skifte abonnement for at få den?
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Jeg har selv TV3 Sport 1 - Mit TV-abonnement er Telia. Er der nogen der ved om jeg har mulighed for på én eller anden måde at få TV3 Sport 2 eller er jeg nødt til at skifte abonnement for at få den?
Umiddelbart så ser det ud til at tv-abonnementerne enten udsender 6'eren eller TV3 Sport 2. Jeg har selv TV3 Sport 2. Efter den kanal kom til, så mistede vi til gengæld 6'eren i vores tv pakke.
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Viaplay, hvis jeg ikke husker meget galt, tilbyder tv3 sport 1 & 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Boykot lortet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DahlYNWA
|
|
Stofa tilbyder heldigvis alle kanalerne! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DahlYNWA
|
|
Pisse ufortjent at Stoke er på 2-2!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22