home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1161 1162 [1163] 1164 1165 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878047 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17430: 20 Dec 2013, 14:46 »

Så skrev han under på en ny lang kontrakt!
Hahaha, hvor er det stærkt!

Kan ikke lige snuse mig frem til oplysninger om kontraktens længde eller værdi, men jeg kan forestille mig at den øber til '17 eller '18, plus at han er den bedst betalte spiller i klubbens historie, mener jeg at have hørt.

Sikke et signal at sende. Den kan han passende fejre imorgen. Det bliver alligevel aldrig rigtig jul førend Liverpool har banket et sagesløst PL-hold ud af Anfield  Opstemt Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #17431: 20 Dec 2013, 14:55 »

Tror også 17 eller 18 passer meget fint. Den anden kontrakt løb til 2016.

Men han er uden tvivl blevet den bedst betalte fodboldspiller i klubbens historie. Men hvis nogen fortjener det, så er det også ham.

Vanvittig signalværdi lige at smide her før januar vinduet åbner.

Hvor er det fucking vigtigt, havde jeg ikke fået den fodboldskade, så havde jeg væltet Vejle i aften!

Hvor er det fedt!

PhilipFlink
Manager

« Svar #17432: 20 Dec 2013, 15:04 »

Vanvittig signalværdi lige at smide her før januar vinduet åbner.

Ja, medmindre han lige har fået smidt en frikøbsklausul i kontrakten, netop fordi vinduet snart åbner Wink ha.

Stort rygklap til Liverpool for at holde på deres profil i en svær stund. Det kunne mange klubber lære af/ både og selvfølgelig. Smiley Man skal selvfølgelig ikke holde på en spiller der ikke levere, efter de har udtalt sig som f.eks. Suarez. Men når Suarez spiller som han gør/viser på banen at han stadig vil gøre sit upperste, så er det meget godt lavet.

HansenLFC
Gæst

« Svar #17433: 20 Dec 2013, 15:43 »

Ja, medmindre han lige har fået smidt en frikøbsklausul i kontrakten, netop fordi vinduet snart åbner Wink ha.

Vil undre mig, hvis der ikke er en eller anden form for klausul i kontrakten.

Men så kan man så også sige at det er et konge tidspunkt for klubben at få den sat i. Da han vel næppe kommer til at levere bedre end han gør lige nu og derved er prisen forhåbentlig også derefter.

Men tror ikke han ønsker at skifte til januar, til sommer kan være en anden snak hvis ikke vi ender i top 4.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17434: 20 Dec 2013, 16:13 »

Verdens bedste dag!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17435: 20 Dec 2013, 16:40 »

Han skulle eftersigende få £170k om ugen resten af denne sæson, hvorefter han så stiger til £200k resten af kontraktens periode.
Fin kontrakt som i den grad afspejler hans værdi for klubben. Han bliver en meget meget dyr herre at købe fri.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

JKJ
Gæst

« Svar #17436: 20 Dec 2013, 21:10 »

Vil undre mig, hvis der ikke er en eller anden form for klausul i kontrakten.

Men så kan man så også sige at det er et konge tidspunkt for klubben at få den sat i. Da han vel næppe kommer til at levere bedre end han gør lige nu og derved er prisen forhåbentlig også derefter.

Men tror ikke han ønsker at skifte til januar, til sommer kan være en anden snak hvis ikke vi ender i top 4.

Jeg vil næsten sætte hovedet på blokken hvis der ikke er så mange klausuler af en eller anden art at vi ikke kan finde hoved og hale i dem.

Men en fantastisk dag, og dejlig før julegave at få. Det havde jeg ikke set komme allerede nu. Men de må have været meget enige om det hele så det kunne klares på ganske få dage.

Mon så ikke han fejre det i morgen med 2-3-4 mål mod Cardiff  Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #17437: 20 Dec 2013, 21:19 »

Luis Suarez har nu kontrakt med ‪#‎LFC‬ til sommeren 2018.

Ifølge The Guardian tjener han nu £200.000/ugen og har en frikøbsklausul på £102m/med CL-kvalifikation & £80m/uden CL-kvalifikation.

Nakket fra den danske facebook side.

JKJ
Gæst

« Svar #17438: 20 Dec 2013, 21:24 »

Luis Suarez har nu kontrakt med ‪#‎LFC‬ til sommeren 2018.

Ifølge The Guardian tjener han nu £200.000/ugen og har en frikøbsklausul på £102m/med CL-kvalifikation & £80m/uden CL-kvalifikation.

Nakket fra den danske facebook side.

Andre rygter siger 170 resten af sæsonen og først 200 fra næste år.

Fedt af de klausuler blev sat så høje, så er det vel kun PSG, Real Madrid, Monaco, Chelsea og Man C der kan indfri dem. Og der bør også være en klausul der siger han ikke må sælges til en PL klub Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17439: 20 Dec 2013, 21:25 »

Det er godt nok mange penge andre klubber skal af med hvis de vil have ham hehe. Men den klausul på 80 mil bliver jo ikke nødvendig Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17440: 20 Dec 2013, 21:40 »

Han har fortjent en konge kontrakt Smiley. Lad og håbe han kryder den med et Hattrik imorgen

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager

« Svar #17441: 20 Dec 2013, 22:49 »

Fremragende!  Helt og aldeles fremragende Thumbs Up

Mit syn på Suarez har godt nok ændret sig en del siden i sommers. Jeg var jo en af dem, der ikke ville have brokket sig, hvis han var blevet solgt i sommers. Jeg var ikke glad for ham på daværende tidspunkt grundet diverse udtalelser etc., men det har ændret sig. Nu ser jeg meget mere 'taknemmelighed' overfor fansene i hvad han siger, og med de præstationer kan man jo ikke andet end elske ham!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #17442: 20 Dec 2013, 23:21 »

Fremragende!  Helt og aldeles fremragende Thumbs Up

Mit syn på Suarez har godt nok ændret sig en del siden i sommers. Jeg var jo en af dem, der ikke ville have brokket sig, hvis han var blevet solgt i sommers. Jeg var ikke glad for ham på daværende tidspunkt grundet diverse udtalelser etc., men det har ændret sig. Nu ser jeg meget mere 'taknemmelighed' overfor fansene i hvad han siger, og med de præstationer kan man jo ikke andet end elske ham!

Efter bide episoden og Suarez klynkeri - så var jeg klar til at sige sælg - men Suarez har forholdt sig til sine problemer og har forsøgt at ændre adfærd og ikke mindst vilje - det er han lykkes med og mennesker der gør det har min dybeste respekt.

Suarez er IMO en af de bedste angribere i verden og hvis eller Liverpool fortsætter med at forstærke holdet i de kommende vinduer så kommer vi til at spille med om PL titlen og kommer i CL  Opstemt

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #17443: 20 Dec 2013, 23:23 »

Jeg bryder mig ikke om titel snak. Vi kommer fra 0 og er fremragende. Men fokus bør bare være på top 4, 100p. Alt andet er bare lækker bonus!

Risom
Manager

« Svar #17444: 20 Dec 2013, 23:31 »

Jeg bryder mig ikke om titel snak. Vi kommer fra 0 og er fremragende. Men fokus bør bare være på top 4, 100p. Alt andet er bare lækker bonus!

Helt enig! Top 4 er målet, det er stadig ambitiøst, og lad os nu kæmpe for det! Synes heller ikke, der skal snakkes om titlen, det er bare unødvendigt pres.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 1161 1162 [1163] 1164 1165 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010