home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1243 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1159 1160 [1161] 1162 1163 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878148 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17400: 07 Dec 2013, 15:46 »

Liverpool XI: Mignolet, Flanagan, Sakho, Skrtel, Johnson, Allen, Gerrard, Henderson, Sterling, Coutinho, Suarez.

Subs: Jones, Cissokho, Kelly, Lucas, Moses, Alberto, Aspas.

Agger ude på grund af sygdom Sur

West Ham vil klart gå op og stresse os i dagens kamp og her har vi vist sårbarhed - men med en Suarez på toppen og forhåbentlig en Coutinho i fremgang så tror jeg på at vi kan hente 3 sikre point - vi vinder 3-1 og Suarez og Gerrard klarer den for os. god kamp til alle Thumbs Up

YNWA

-LFC-
Manager

« Svar #17401: 07 Dec 2013, 15:59 »

Ikke enig.

Det vil være tåbeligt at bruge BR i feks 5 sæsoner for at bygge holdet op for derefter at skille siig af med ham igen.

Så kommer der en nu træner, med nye ideer, nye spiller skal ind mens andre skal væk, der kommer et nyt set-up osv osv.

Så kan vi jo begynde forfra.

Der sker nok ikke, men hvis vi kigger lidt mod sydvest til Manchester havde de, om vi kan lide det eller ej, en manager der fik den tid og ro han skulle bruge til at bygge et hold op, og igen og vi kan lide det eller ej så gik det jo meget godt i de 25 år han blev hos dem.

BR skal ikke have 25 år, men han skal have tid og tillid, så skal han nok få nogle pokaler med tiden Wink
Han må da godt få 25 år, hvis han leverer det forventede! Wink

Til kampen, så er det vigtigt, at vi vinder så vi kan få distanceret Scum yderligere! De er så ringe! Opstemt

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17402: 07 Dec 2013, 17:17 »

Sahko er god idag!! Flanagan er god! Sterling er god! Satme en god indsats! og vanvittig redning af mignolet!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17403: 07 Dec 2013, 17:55 »

De sidste 7 kommentarer hører til i chatten - bare til en anden god gang.

Fedt med endnu en sejr hvilket lover godt frem mod næste weekend. For mig lignede det ikke rigtig en skade til Gerrard men at han vil spare sig selv.  Men vi kan ikke vide det endnu.  Vi spiller godt og sakho var fremragende i dag sammen med Allen

Edit: Kommentarene er slettet.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 18:28 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ignorado
Gæst

« Svar #17404: 07 Dec 2013, 18:30 »

Hvor er det fedt at vi nu har held og dygtighed til at afgøre de kampe vi i sidste og forrige sæson ville smide point på. Der er stadig lang vej til at kunne udfordre på titlen over en hel sæson, men lad os håbe den figthervilje bliver ved - det er i hvert fald længe siden jeg har set spillerne "skælde ud" på hinanden pga. en manglende aflevering når vi allerede er foran med 3 mål! Og så gør det da bestemt ikke noget, at de andre tophold smider point Opstemt

Ser frem til tirsdag/onsdagskampe næste sæson  Grin

DeBuur
Manager

« Svar #17405: 07 Dec 2013, 18:51 »

Underligt at vores defensiv virker så skrøbeligt når vi bliver presset og ved dødbolde der er noget at arbejde med for BR.

Thumbs Up sejren idag var fuldt fortjent uden at jeg dog vil kalde vores spil fremragende for det var det ikke idag.

Jeg er glad for at se Flanagan gøre det godt og så syntes jeg Joe Allen fik en god kamp - Suarez er så farlig og selvom han ikke spillede den bedste kamp så er han farlig og han er IMO verdens bedste angriber.

Sterling e noget af en snurretop, men han mangler farlighed og bid i afslutningerne.

Vores største problem er at vi har Sturridge og Gerrard ude og at vi har en relativ smal trup - Aspas, Alberto og Moses har ganske enkelt ikke kvaliteterne til at forstærke vores hold.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #17406: 09 Dec 2013, 16:04 »

Underligt at vores defensiv virker så skrøbeligt når vi bliver presset og ved dødbolde der er noget at arbejde med for BR.

Thumbs Up sejren idag var fuldt fortjent uden at jeg dog vil kalde vores spil fremragende for det var det ikke idag.

Jeg er glad for at se Flanagan gøre det godt og så syntes jeg Joe Allen fik en god kamp - Suarez er så farlig og selvom han ikke spillede den bedste kamp så er han farlig og han er IMO verdens bedste angriber.

Sterling e noget af en snurretop, men han mangler farlighed og bid i afslutningerne.

Vores største problem er at vi har Sturridge og Gerrard ude og at vi har en relativ smal trup - Aspas, Alberto og Moses har ganske enkelt ikke kvaliteterne til at forstærke vores hold.

Helt enig. Man får jo nervøse trækninger når modstanderne får et frispark inde på vores banehalvdel og smider bolden ind i boksen.
Det største problem er næsten at man ikke kan sige det er den eller den der ikke dækker ordentlig op. Det er over hele linien at den er galt.
Og det skal der i den grad arbejdes med for vi kan ikke forvente at Suarez bliver ved med at øse boldene ind i den anden ende samtidig og vi skal lave mindst 2 mål for at få point i en kamp.

Jeg indrømmer gerne på stedet at jeg er endda meget nervøs for de sidste 4 kampe i dette år. Sours, City og Chelsea ude kan meget nemt give et stort rundt nul på pointkontoen mens vi dog hjemme skal tage 3 point mod Cardiff.
Men i de 3 udekampe skal vi virkelig finde en helt anden indstilling frem defensivt og især ved dødbolde hvis vi skal kunne forvente bare at komme i betragtning til et enkelt point.

Jeg håber vi overrasker positivt, men prøver at holde forventninger endda rigtig langt nede for ikke at blive alt for skuffet.

Anfield Road
Manager

« Svar #17407: 09 Dec 2013, 16:12 »

Vi skal bare fiske Viggo Jensen og så skal det nok gå alt sammen Wink

Jeg vil så vende den om og sige at det er rigtigt positivt i den anden ende. Synes vi laver rigtigt pænt med mål efter dødbolde, også med tanke på at vores spillere sådan helt generelt ikke er de største i verden. Men måske det kunne have noget at gøre med at Suarez er så vanvittig på frispark???

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #17408: 09 Dec 2013, 17:06 »

Vi skal bare fiske Viggo Jensen og så skal det nok gå alt sammen Wink

Jeg vil så vende den om og sige at det er rigtigt positivt i den anden ende. Synes vi laver rigtigt pænt med mål efter dødbolde, også med tanke på at vores spillere sådan helt generelt ikke er de største i verden. Men måske det kunne have noget at gøre med at Suarez er så vanvittig på frispark???

Er da ikke helt uenig.

Men som sagt før, så kan vi jo ikke forvente at Suarez bliver ved med at lave mål som han gør nu.
Jeg kan forstå at han åbenbart har løbet rundt med en lille skade som heldigvis ikke er blevet forværret. Samtidig er Sturridge jo ude lang tid endnu så vi har absolut intet hvis de begge er skadet.
Og hvem skal så lave de 2-3 mål vi som min. skal lave pr kamp for at have en chance for at vinde pga den elendige defensive opdækning ved dødbolde?

Jeg håber BR er særdeles opmærksom på dette og der trænes intenst på at gøre det bedre, hver dag.

Risom
Manager

« Svar #17409: 12 Dec 2013, 23:03 »

http://onside.dk/premier-league/liverpool-nedtur-gerrard-ude-fire-til-seks-uger

Selvfølgeligt et slag forud for et hårdt program, men er ret sikker på han ville have løbet ind i nogen problemer i julen alligevel. Vi må bare konstatere, at han altså er ved at være ældre end vi har været vant til. Jeg er dog sikker på, at han fortsat vil være vigtig på holdet, men det bliver nok i en mere tilbageholdende rolle. Altså ikke alle kampe kan han spiller mere.

Det bliver spændende at se, om nogle andre vil træde endnu mere i karakter over det næste stykke tid. Jeg tror på Hendo, der forhåbentligt ikke er hæmmet af hans lille skade, og så Allen har muligheden nu. Og hvor står Alberto? Som sagt spændende tid, der vil give svar på, hvor Liverpool står.

YNWA

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #17410: 12 Dec 2013, 23:12 »

http://onside.dk/premier-league/liverpool-nedtur-gerrard-ude-fire-til-seks-uger

Selvfølgeligt et slag forud for et hårdt program, men er ret sikker på han ville have løbet ind i nogen problemer i julen alligevel. Vi må bare konstatere, at han altså er ved at være ældre end vi har været vant til. Jeg er dog sikker på, at han fortsat vil være vigtig på holdet, men det bliver nok i en mere tilbageholdende rolle. Altså ikke alle kampe kan han spiller mere.

Det bliver spændende at se, om nogle andre vil træde endnu mere i karakter over det næste stykke tid. Jeg tror på Hendo, der forhåbentligt ikke er hæmmet af hans lille skade, og så Allen har muligheden nu. Og hvor står Alberto? Som sagt spændende tid, der vil give svar på, hvor Liverpool står.

YNWA
Som regel i midtercirklen og klør sig i røven.

En skade til Gerrard betyder formegentlig mere spilletid til både Allen og Alberto, Allen som dog har fået en del på det seneste. Alberto...Tror simpelthen ikke på at han finder niveauet. Virker desværre som et frygteligt spild af penge. Han har været totalt usynlig når han endelig har været på banen.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17411: 15 Dec 2013, 16:30 »

Svær kamp i dag. Mener det er vitalt at vi får point, eftersom vi både har City og Chelsea ude inden det nye år. Vores start 11'er til dagens kamp ser sådan her ud:
Mignolet, Flanagan, Sakho, Skrtel, Johnson, Allen, Lucas, Henderson, Sterling, Coutinho, Suarez

Bænken:
Jones, Kelly, Agger, Toure, Moses, Aspas, Alberto

Suarez er kaptajn i dagens kamp. Der er nok mange der er utilfredse med at Agger er bænket i dag, men synes personligt at både Skrtel og Sakho har været bedre i denne sæson. Vores midtbane er nok det svage punkt. Regner stærkt med at Henderson ligger sig på den ene kant, og Coutinho spiller centralt.

Som skrevet tidligere, så er det virkelig vigtigt at få point i dag. Jeg holder på at vi vinder i dag. Måske en smule optimistisk, men tror på at vores offensiv kan skabe problemer for Spurs' svækkede defensiv.

3-1
Suarez * 3.

Liverpool F.C

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17412: 15 Dec 2013, 18:21 »

Endnu engang må jeg henvise til chatskakten med disse korte kommentarer

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #17413: 15 Dec 2013, 18:55 »

Jeg er fucking stolt og tilfreds!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #17414: 15 Dec 2013, 18:59 »

Det var en herlig lørdag i går da Arsenal fik en røvfuld af City Opstemt men hold nu kæft en fantastisk søndag! Det var simpelthen fantastisk at se Spurs få røven så hårdt i maskinen!! endnu en fantastisk kamp af Suarez <3 men også dejligt at se Henderson og sterling score i dag plus at Flanagan fik lidt optur med en rigtig flot mål Smiley
Det var intet mindre end en super flot sejr til Liverpool i dag og sindssygt dejligt at se så mange spillere spille en stor kamp!  
Lykkelig Liverpool fan Opstemt<3
Y.N.W.A

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: 1 ... 1159 1160 [1161] 1162 1163 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010