home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1155 1156 [1157] 1158 1159 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878319 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17340: 01 Dec 2013, 17:32 »

Når dét så er sagt, er jeg enig, alle klubber har en lorte dag - med de ambitioner vi har, synes jeg bare at selv en lorte dag burde kunne give minimum 1 point mod en oprykker.

Tabte City ikke til Cardiff efter at have været foran 2-0. (Jeg ser personligt City som ligaens KLART bedste hold)

Alt kan ske, så længe bolden er rund.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #17341: 01 Dec 2013, 17:58 »

Jeg ser personligt City som ligaens KLART bedste hold
Nej langt fra, det er Arsenal tydeligvis Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17342: 01 Dec 2013, 18:05 »

Kanon, så nu der ingen brok fra dig og frem til jul? Så længe vi bare er i top 7.

Det skal du nok regne med, hvis vi bliver ved med at spille sådan her. Men hvis vi spiller som vi har gjort det meste af sæsonen, så kan vi sagtens ligge nr. 3 eller højere til januar. Men de sidste to kampe, har vi som Debuur påpeger bare ikke spillet godt nok, og derfor har vi også lov til at være skuffet.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

DeBuur
Manager

« Svar #17343: 01 Dec 2013, 18:05 »

# DeBuur

Jeg er glad for du lige påpeger, hvor længe du har været fan.

Men jeg forstår ikke måden man sviner ting man elsker på så. Den er virkelig pinlig. Prøv at sig nogen af de ting som folk kalder nogen af vores spillere, til din kone. Så vil jeg næsten love, hun er væk. Folk er en flok forkælede skolebørn.

Liverpool har haft min kærlighed i 38 år min kone har jeg kun kendt i 23 år.... da hun har boet i London og Brighton i flere år så kender hun til min passion for fodbold og fodbold kultur.

Kritik er ikke negativ - kritik er ikke at svine - det er her jeg er meget uenig med dig - men det bliver vi så ikke enige om - men uanset hvad så står jeg bag mit hold år efter år også i de her årtier hvor Liverpool bestemt ikke spiller specielt godt (mål i forhold til det jeg oplevede i 80 erne)

Meget af den kritik vi som danskere med kommer ofte som må ironiske kommentarer og det ser jeg ikke noget problem i.

PS: Selv Rodgers er kritisk Wink

http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-For-mange-fejl

« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 20:42 af DeBuur » Logged

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #17344: 01 Dec 2013, 21:22 »

Og her hopper kæden så af for BR i mine øjne. Selvfølgelig laver vi fejl når vi konstant skal skifte ud i forsvaret når der hele tiden skal roteres.
For ikke mange uger siden sagde han at der ville blive roteret en del fordi vi havde for mange midterforsvarer og vi ikke skulle spille mange kampe.
Jamen for pokker da, hvorfor har vi så så mange midterforsvarer?
Du havde muligheden for at sælge Agger til Barca og Skrtel til Napoli, hvorfor solgte du så bare en af dem?

Du brugte en formue på Sakho men bruger ham ikke, du bruger en formue på Cissokho´s løn, men bruger ham ikke - han var ikke engnag i truppen selvom Enrique er ude i små 3 mdr.

Imo så har vi masser af kvalitet i forsvaret, men de skal sgu spilles sammen og ikke roteres  kamp efter kamp.

Hvis den kære BR mener vi har for mange, så man han sælge nogen af dem og sende Cissokho retur. Det vrøvl han siger her er at fralægge sig alt ansvar!!

Imo så skal Agger spille, især også når man tænker på BR´s filosofi nemlig at spille bolden op. Med alt respekt for Toure, Skrtel og Sakho så har de ikke den force som Agger har her.
Hvem der skal spille siden af ved jeg ikke.
Toure bør kun være 4-5 valg og bestemt ikke foran Sakho som jeg slet ikke mener er så dårlig som andre mener.

HansenLFC
Gæst

« Svar #17345: 01 Dec 2013, 21:25 »

Nej langt fra, det er Arsenal tydeligvis Smiley

Hvorfor tror du, at du skal bestemme hvad jeg synes?

DeBuur
Manager

« Svar #17346: 01 Dec 2013, 21:52 »

Og her hopper kæden så af for BR i mine øjne. Selvfølgelig laver vi fejl når vi konstant skal skifte ud i forsvaret når der hele tiden skal roteres.
For ikke mange uger siden sagde han at der ville blive roteret en del fordi vi havde for mange midterforsvarer og vi ikke skulle spille mange kampe.
Jamen for pokker da, hvorfor har vi så så mange midterforsvarer?
Du havde muligheden for at sælge Agger til Barca og Skrtel til Napoli, hvorfor solgte du så bare en af dem?

Du brugte en formue på Sakho men bruger ham ikke, du bruger en formue på Cissokho´s løn, men bruger ham ikke - han var ikke engnag i truppen selvom Enrique er ude i små 3 mdr.

Imo så har vi masser af kvalitet i forsvaret, men de skal sgu spilles sammen og ikke roteres  kamp efter kamp.

Hvis den kære BR mener vi har for mange, så man han sælge nogen af dem og sende Cissokho retur. Det vrøvl han siger her er at fralægge sig alt ansvar!!

Imo så skal Agger spille, især også når man tænker på BR´s filosofi nemlig at spille bolden op. Med alt respekt for Toure, Skrtel og Sakho så har de ikke den force som Agger har her.
Hvem der skal spille siden af ved jeg ikke.
Toure bør kun være 4-5 valg og bestemt ikke foran Sakho som jeg slet ikke mener er så dårlig som andre mener.

Jeg forstår ikke at BR ikke bruger Agger som fast DC og så mener jeg at Skrtel og Sakho er i spil til den sidste - men det er så vitgit at der er stabilitet i frosvaret ikke mindst når vi stiller med en ung Flanagan.

Men de personlige fejl der blev begået idag var sgu grumme og det skal stoppes - heldigvis har vi nogle rimelige lette hjemme kampe hvor Rodgers skal have gang i det offentlige spil men ikke mindst have lappet hullerne i forsvaret.

Vi ligger godt til i PL - men IMO så er det ikke helt fortjent idet usædvanlig mange teams har startet året med ustabilitet, men Man City og Arsenal ser altså skræmmende stærke ud i år og på et eller andet tidspunkt kommer Chelsea igang og så skal vi til at kæmpe for en top 3 plads.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #17347: 01 Dec 2013, 22:05 »

Jeg forstår ikke at BR ikke bruger Agger som fast DC og så mener jeg at Skrtel og Sakho er i spil til den sidste - men det er så vitgit at der er stabilitet i frosvaret ikke mindst når vi stiller med en ung Flanagan.

Men de personlige fejl der blev begået idag var sgu grumme og det skal stoppes - heldigvis har vi nogle rimelige lette hjemme kampe hvor Rodgers skal have gang i det offentlige spil men ikke mindst have lappet hullerne i forsvaret.

Vi ligger godt til i PL - men IMO så er det ikke helt fortjent idet usædvanlig mange teams har startet året med ustabilitet, men Man City og Arsenal ser altså skræmmende stærke ud i år og på et eller andet tidspunkt kommer Chelsea igang og så skal vi til at kæmpe for en top 3 plads.

Hull var og er på papiret også en let kamp, så det giver jeg ikke så meget for. Der er ingen nemme kampe i PL.

Jeg mener bare at nu skal vi have fundet et fast makkerpar i midterforsvaret frem for at rotere hele tiden, "bare fordi vi har for mange på den position". Så må vi jo af med nogen om en måned hvis BR mener det.
Især ved et sidste mål lignede Skrtel og Toure jo 2 drengespillere på glatis. Med et sammenspillet forsvar er jeg næsten helt sikker på at det ikke var sket,

DeBuur
Manager

« Svar #17348: 04 Dec 2013, 15:38 »

http://www.bt.dk/fodbold/rodgers-langer-ud-efter-aggers-spillestil

Hmmm hvis det var det Rodgers brugte som undskyldning for at sætte Agger af til sidste kamp.... så viste Skrtel og Toure at han tog fejl - jeg tolker det som om Rodgers er ved at fyre lidt op under Agger så vi ser ham på 200% i næste kamp ellers ser det ud til at Rodgers forbereder et salg af Agger.

Jeg håber ikke det bliver et farvel, men for Agger ville det ikke være dumt med et skifte til sydens sol og dermed et klima som ikke er så hård kost som det engelske og i en liga som ikke er programsat lige så hårdt som den engelske... håber dog ikke det bliver i Barcelona vi skal se en Agger Peace

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #17349: 04 Dec 2013, 15:59 »

http://www.bt.dk/fodbold/rodgers-langer-ud-efter-aggers-spillestil

Hmmm hvis det var det Rodgers brugte som undskyldning for at sætte Agger af til sidste kamp.... så viste Skrtel og Toure at han tog fejl - jeg tolker det som om Rodgers er ved at fyre lidt op under Agger så vi ser ham på 200% i næste kamp ellers ser det ud til at Rodgers forbereder et salg af Agger.

Jeg håber ikke det bliver et farvel, men for Agger ville det ikke være dumt med et skifte til sydens sol og dermed et klima som ikke er så hård kost som det engelske og i en liga som ikke er programsat lige så hårdt som den engelske... håber dog ikke det bliver i Barcelona vi skal se en Agger Peace

Jeg tror desværre ikke at BR har tillid til Agger, og det undre mig stadigt at han blev viceanføre når han nu ikke bruger ham mere end han gør.
Hvis Agger ikke er med i aftenens kamp mon Norwich, en kamp man må formåde vi dominere det meste af tiden, så tror jeg simpelthen ikke på han er i klubben efter sommeren.
Vi har brug for en forsvarsspiller der kan føre bolden frem, og det kan Agger. Så skal vi ikke spille med feks Toure og Skrtel på samme tid.

Iøvrigt kunne jeg godt forestille mig at han bliver brugt på backen hvis der, mod forventning ikke er plads til ham på midten. Flana er med alt respekt ikke venstreback, Enrique er ude med en skade og Cissokho har åbenbart endnu mindre tillid end Agger. Hvorfor så ikke bruge ham på kanten?

Men håber vi ser en opstilling som denne:
Mignolet
GJ - Skrtel - Agger - Cissokho
Hendo - Lucas - SG
Coitinho
Aspas - Suarez

Og så må Suarez meget gerne gentage kuntstykket som i de tidligere kampe mod Norwich, et hattrick som han har lavet i de seneste 2 ud af 3 kampe mod kanariefuglene Wink

Og hvis holdet ikke er sat op efter den blamage de lavede mod Hull i weekenden så bliver det dælme en lang sæson og alt snak om EL/CL må stoppe på stedet!!

« Seneste Redigering: 04 Dec 2013, 16:35 af JKJ » Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17350: 04 Dec 2013, 16:26 »

BR er ved at tabe sutten total. Kampen mod Hull City var en taktisk hjerneblødning fra BR !

#Respect

The Captain says goodbye!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17351: 04 Dec 2013, 18:13 »

Bliver kampen vist nogen steder???

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #17352: 04 Dec 2013, 18:16 »

På tv3sport 2

JKJ
Gæst

« Svar #17353: 04 Dec 2013, 18:16 »

TV3sport2

BR er ved at tabe sutten total. Kampen mod Hull City var en taktisk hjerneblødning fra BR !

Nu skal han ikke dømmes på en kamp. Han har altså ført os nogen videre end da han overtog holdet sidste år.
Men ja, han har godt nok haft nogle underlige opstillinger de sidste par måneder hvor man har hevet sig i den smule hår man har og undret sig over hvad han har gang i.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17354: 04 Dec 2013, 18:18 »

Nooooo... Jeg har den i min tv-pakke hos yousee, men kan ikke se den pga. yousee har lavet lort i den Skuffet

Sider: 1 ... 1155 1156 [1157] 1158 1159 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010