home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1048 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878488 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17310: 26 Nov 2013, 18:50 »

Du vil hellere have Sterling på kanten end Henderson lige nu? Sterling er for tiden gennemført elendig. Han sætter ikke en fod rigtigt i kampene. Han har helt sikkert et potentiale, men efter snart et helt år med lutter dårlige præstationer, så begynder jeg at tvivle på hans talent. Lige nu vil jeg heller se Alberto på kanten eller Moses. Synes stadig at Henderson er en bedre fodboldspiller, og mener også at systemet fungerer godt som det er nu. Henderson dækker som kant i defensiven, og har lidt frie tøjler offensivt, hvor GJ så nærmest spiller højrekant. Ellers er der både Coutinho og Suarez, som begge kan søge ud på kanten.

Liverpool F.C

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17311: 26 Nov 2013, 19:31 »

Ibe's talent er meget større end sterling vurdere jeg!

Anfield Road
Manager

« Svar #17312: 26 Nov 2013, 19:46 »

Ibe's talent er meget større end sterling vurdere jeg!
Hvorfor?

Ibe har slet, slet ikke haft samme gennemslagskraft som Sterling havde i starten af sin Liverpool-karriere. Glemmer aldrig hans første kamp hjemme mod City, hvor jeg bare sad og tænkte "Hvem i hedeste hule er det?", hvorefter han gik ind og legede med Citys højreside, hvilket alt andet lige ikke er en hr.hvilken-som-helst.  Den form for overralskelsmoment har Ibe slet ikke haft. Skal være ærlig og sige at jeg ikke har set alle hans kampe, men har ikke umiddelbart det indtryk at han er et større talent end Sterling.

At Sterling så er ved at klatte hele skidtet væk igen, ved flere forskellige koner og en par sigtelse i voldssager er jo så en helt anden snak.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17313: 26 Nov 2013, 20:21 »

Den fysik og hurtighed Ibe har allerede nu, er bare kanon! Lidt samme type som Sterling, bare mere kontrol over bolden og mere fysik. Så derfor tror jeg han har bedre chancer en Sterling pt.

JKJ
Gæst

« Svar #17314: 26 Nov 2013, 20:41 »

Den fysik og hurtighed Ibe har allerede nu, er bare kanon! Lidt samme type som Sterling, bare mere kontrol over bolden og mere fysik. Så derfor tror jeg han har bedre chancer en Sterling pt.

Jeg kender ikke ret meget til Ibe ud over det jeg kan læse mig til.

Men det er også det samme jeg læser og hører det du skriver. Sterling kan læbe pokkers hurtig og har da også nogle rimelige gode indlæg. Men hans fysik er jo nærmest ikke eksisterende når det gælder om at sætte sig igennem i PL.
For nogle kampe siden fik han chancen som højre WB og han var jo skræmmende dårlig rent fysisk, han blev jo til tider næsten pustet væk
Til hans undskyldning hører det dog til at det naturligvis ikke var hans rette plads, men derfor må man jo gerne kunne sætte en kropstackling ind.

Ikke dermed sagt at Ibi kunne have gjort det meget bedre, men de ting man får at vide om Ibi er altså at han godt kan holde en modstander væk med kroppen og også godt selv kan gå tæt på dem.

Så jeg er helt enig, rygterne om Ibi er altså at han er bedre end Sterling.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17315: 26 Nov 2013, 20:58 »

Jeps, men det er absolut spændende. Jeg klager ikke over vi har to talenter i vores trup, det kun positivt.

Og nu vi snakker talenter, håber jeg på vi snart får mere til Robinson, Conor Coady og Yesil at se! Tror virkelig der er potentiale.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17316: 27 Nov 2013, 00:28 »

Synes virkelig det ser spændende ud mht. til egne talenter. Synes vi har flere store talenter. Suso, Wisdom, Flanagan, Ibe, Sterling, Harry Wilson, Lloyd Jones, Jerome Sinclair og Yesil.

Liverpool F.C

Anfield Road
Manager

« Svar #17317: 27 Nov 2013, 08:18 »

Tvivler stærkt på at Coady eller Yesil kommer til at spille en større rolle på førsteholdet.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17318: 01 Dec 2013, 14:22 »

Så står den på Hull!

Og jeg har selv smidt 100 kroner på suarez laver 2 eller flere mål, vi skal simpelthen have en sikker sejr! Gerne et mål indenfor første 30 min!

Startopstilling
Mignolet
Johnson - Skrtl - Toure - Flanagan
Lucas - Hendersen - Gerrard
Sterling - Suarez - Moses.

Ved ikke hvor Agger er? Men kan være han bliver sparet lidt, glæder mig til at se Flanagan og Sterling igen.

Anfield Road
Manager

« Svar #17319: 01 Dec 2013, 15:04 »

En skandale at vores bedste midterforsvarer igen, igen er henvist til bænken. Men altid noget at det er Toure og ikke Sakho der spiller.

Og nu spiller Suarez sammen med Moses og Sterling fremme. Suarez kommer til at lave det hele selv. Men kampen skal bare vindes, så må jeg stille mig tilfreds.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #17320: 01 Dec 2013, 16:19 »

Du må da lige få danskerbrillerne af. For det første er Skrtel vores bedste midterforsvarer for tiden. Og for det andet så har både Sakho og Toure væres bedre end Agger. Det undrer mig overhovedet ikke, at han er sat af. Håber han kan komme tilbage på sit topniveau snarligst, indtil da må han nøjes med en plads på bænken.

Anfield Road
Manager

« Svar #17321: 01 Dec 2013, 16:25 »

Du må da lige få danskerbrillerne af. For det første er Skrtel vores bedste midterforsvarer for tiden. Og for det andet så har både Sakho og Toure væres bedre end Agger. Det undrer mig overhovedet ikke, at han er sat af. Håber han kan komme tilbage på sit topniveau snarligst, indtil da må han nøjes med en plads på bænken.
Agger er så langt denaf vores forsvarer der har det højeste bundniveau. Skrtel og Sakho kan begge sejle noget så grusomt. Synes helt generelt det har fungeret i den sidste tid med Agger og Skrtel, så jeg forstår da ikke et pluk af hvorfor man så vælger at gå væk fra det igen.

Derudover er manglen på Agger idag, bare så tydelig. Vi kan slet, slet ikke skille os ordentligt af med bolden nede fra midterforsvaret, og der ved vi alle jo at Agger er en af de bedste i verden.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #17322: 01 Dec 2013, 16:30 »

Agger er den der har lavet flest fejl i den her sæson. Skrtel er, som man også kan se i dag, helt eminent og laver ikke fejl. Vores forsvar sejlede mod Everton og der gik tre mål ind. Aggers evner til at føre bolden frem kontra Toure og Skrtels ditto er overvurderet. Han er god, men så er han ikke bedre til det, og det er sjældent at det virkelig gør den store forskel. Både Toure og Skrtel har gjort det i dag, så det er ikke problemet. Problemet i dag er en idéløs offensiv, som mangler energi og magi fra Coutinho og Sturridge.

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17323: 01 Dec 2013, 16:35 »

Shiit de spiller af .... i dag...

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17324: 01 Dec 2013, 16:38 »

Igen i dag

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010