home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1232 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1132 1133 [1134] 1135 1136 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876800 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16995: 12 Aug 2013, 00:59 »

Det giver bare ingen mening, ikke at ville styrke sit hold Wink

Nu kan jeg heller ikke sidde og sige hvad Suarez gør osv. Ingen af os kan - Men hvis det var mig der var Suarez - Ville jeg føle mig snydt (Hvis han f.eks. mente der var den clausul i hans kontrakt), og ville ikke være glad for at spille. Og når man pludselig ikke er glad for at spille, så mister man koncentrationen, og giver sig måske ikke lige de sidste 5-10%, som måske gjorde Suarez til så god en spiller...

Hvem ville iøvrigt også sætte en spiller på banen der ikke gider spille for klubben? Som træner ville jeg bestemt ikke gøre det - Jeg ville da smide nogle af de andre, som hungre efter at vise mig hvad de kan. & Hvis man så først bliver smidt på bænken, daler ens humør og lyst til fodbold også. Kan bare ikke se nogle lyspunkter i at beholde Suarez. Absolut intet Smiley
Synes begge argumenter giver mening. Det er alt an på hvordan han vil håndtere det, hvordan han kan præsterer. Hvis han er klog (og hans psyke kan klare det), så burde han præstere så godt han kan, for sin egen skyld. Men man kan heller ikke klantre ham for hvis han ikke kan håndtere den modstand han får, men som sagt burde han præstere godt, ikke for klubbens skyld, men for sin egen. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #16996: 13 Aug 2013, 18:06 »

så er Downing i West Ham - det var som ventet og en naturlig konsekvens af at BR ikke rigtig tror på ham.

Nu venter der en periode hvor jeg håber BR henter nogle profiler til Liverpool for den trup vi har pt ender ikke i top 6 med eller uden Suarez Peace

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #16997: 13 Aug 2013, 22:31 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-13-gerrard-ingen-engelske-klubber-f%C3%A5r-suarez

Nu har vi så set Gerrard som captain udtale sig.... selv en Suarez må kunne se at det er en direkte appel til at han skal blive.... det ender vel med at selv pølsemanden på stadion skal gå i pressen for at overtale fjolset....

Gerrard har dog en pointe - nemlig at det kan være at Liverpool lader Suarez gå... men kun til en udenlandsk klub... og det kan være netop det der er ved at ske og jeg tør godt gætte på at Real Madrid smider et bud på Suarez nu hvor Bale bliver for dyr...

Uanset hvad så håber jeg at vi nu henter en topspiller til angrebet for Suarez kommer ikke til at spille meget denne sæson.

YNWA

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16998: 13 Aug 2013, 22:36 »

Jeg tror, Suarez så småt har indset, at Liverpool ikke lader ham gå til Arsenal - uanset hvor meget han udtaler sig. Den eneste klub, der er fortsat er interesseret, er vel Real Madrid? Som måske har Bale foran Suarez på ønskelisten.

Jeg er efterhånden fuldstændig ligeglad, om han bliver i klubben eller ej.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16999: 14 Aug 2013, 00:11 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-13-gerrard-ingen-engelske-klubber-f%C3%A5r-suarez

Nu har vi så set Gerrard som captain udtale sig.... selv en Suarez må kunne se at det er en direkte appel til at han skal blive.... det ender vel med at selv pølsemanden på stadion skal gå i pressen for at overtale fjolset....

Gerrard har dog en pointe - nemlig at det kan være at Liverpool lader Suarez gå... men kun til en udenlandsk klub... og det kan være netop det der er ved at ske og jeg tør godt gætte på at Real Madrid smider et bud på Suarez nu hvor Bale bliver for dyr...

Uanset hvad så håber jeg at vi nu henter en topspiller til angrebet for Suarez kommer ikke til at spille meget denne sæson.
Jeg støtter sådan set ideen om at man ikke skal sælge sine profiler til de nærmeste konkurrenter, hvis man har ambitioner om at forbedre sig i ligaen. Men hele farcen med Suarez, har fået mit til at håbe at vi bare kunne sælge ham til Arsenal og indkassere de 370-400 mio.

Grunden til dette skyldes hans markedspris i dette vindue, en pris som utvivlsomt vil falde markant såfremt han bliver og klubben og fortsætter med at være utilfreds. En utilfreds spiller vil ikke kunne leverer på samme vis som det forventes af Suarez, og som han spillede sidste sæson.

Men jeg er nu også overbevist om at vi ikke sælger ham til Arsenal. Jeg er splittet omkring dette, men dog glad for at vi ikke styrker en tæt konkurrent i ligaen. Men jeg håber dog stadig på at der er en lille chance for at han forlader klubben i dette vindue. Real Madrid ser ud til at være eneste bejler - og det forudsætter selvfølgelig at de ikke skyder det latterlige store beløb af på Bale, som rygter lyder på.

Forresten er det en fin udtalelse af Gerrard og fint at se at han som kaptajn har holdets bedste i fokus - ingen over holdet!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17000: 14 Aug 2013, 01:29 »

Hvis man kan stole på denne Martin Charquero (aner ikke hvem han er), så har Suarez besluttet at BLIVE i Liverpool - og endda forlænge sin kontrakt (igen) - pga. fansenes støtte (WTF?):

Martin Charquero ‏@MartinCharquero 7m
ATENCIÓN. Luis Suárez me confirma que no se ira de Liverpool. El apoyo de los hinchas en las últimas semanas influyeron en la decision.

Martin Charquero ‏@MartinCharquero 5m
Luis Suárez ve como probable una renovación (extension) del contrato que lo une a Liverpool.

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82 2m
Quick Translation: Suarez confirms to Chaquero he won't leave Liverpool. Fans appreciation have made him change mind

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82 1m
Also likely to sign new deal at Liverpool. Bet this one has "LEAVING IF YOU'RE NOT IN CL FOR X AMOUNT" in big red letters

Svartovich
Gæst

« Svar #17001: 14 Aug 2013, 01:54 »

Hvis det er sandt er det her godt nok for åndssvagt imo..

Anfield Road
Manager

« Svar #17002: 14 Aug 2013, 07:17 »

Det var da godt nok en underlig drejning sagen tog der. Jøsses, hvor kan jeg ikke finde rundt i det her mere crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #17003: 14 Aug 2013, 13:30 »

Sjov drejning tingene pludselig har taget! Men ikke desto mindre vil det glæde mig hvis Suarez mener det! Vi sælger ham ikke til Arsenal, og ved mindre Real pludselig finder de store sedler frem, så spiller Suarez hos os i næste sæson. Derfor vil det være en fornøjelse hvis han vil blive og er glad. For så kan vi håbe på at han spiller op til vanligt niveau og ikke mindst scorer en masse mål. Men en ændret opførsel forventer jeg dog at se - såfremt han ønsker at blive i klubben!

PhilipFlink
Manager

« Svar #17004: 14 Aug 2013, 14:36 »

According to Sky Sports News Luis Suarez said after the Uruguay match that he hasn't said he wants to stay at Liverpool.

So it continues ... - & Det er falsk? nice .. Back to nothing!
« Seneste Redigering: 14 Aug 2013, 14:56 af PhilipFlink » Logged

Svartovich
Gæst

« Svar #17005: 14 Aug 2013, 15:05 »

According to Sky Sports News Luis Suarez said after the Uruguay match that he hasn't said he wants to stay at Liverpool.

So it continues ... - & Det er falsk? nice .. Back to nothing!
Hvad er falsk? Smiley

Badefar
Manager

« Svar #17006: 14 Aug 2013, 16:48 »

Hvad er falsk? Smiley

Et japansk medie, hvor Uruguay er ovre og spille venskabskamp nu, skriver at Suarez angiveligt påstår, at det skulle være løgn, at han har sagt han vil blive i Liverpool. Jeg er mildt sagt forvirret.

DeBuur
Manager

« Svar #17007: 14 Aug 2013, 20:48 »

Alt er kaos omkring Suarez - det vil fortsætte uanset hvor han spiller - egentlig forstår jeg ikke at Arsenal vil overtage Suarez - han vil ikke skabe harmoni nogen steder men fortsætte med at overgå klovnen Bendtner.

Suarez burde stille sig i midter cirklen på Anfield her kunne udvalgte fans så give fjolset en gedigen omgang klø... hvor efter Suarez slutter af med at takke for det og bede om tilgivelse..... han fortjener ikke æren af at spille på vores hold og lad os så få ham solgt for mest muligt også ellers sparke ham ned hver gang det er muligt i de kommende kampe..han er i min sorte bog og woodo dukken og nåle er fundet frem Wink

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #17008: 17 Aug 2013, 09:43 »

Så er det idag det sker, jeg er lidt skuffet over at vi nu hvor PL starter ikke har vores indkøb på plads... mit bud på en opstilling kunne være

Mignolet

Johnson-Toure -Agger-Enrique

Lucas
      Henderson-Gerrard

Sturridge - Coutinho
             Aspas

Stoke er et hold som tidligere har gennemskuet at Liverpool på Anfield skal presses og med deres fysiske tilgang så er det præcis det vi vil se og derfor skal vi være stærke når Stoke får brudt på midten.

Damm hvor ville det pynte med 3 point i denne kamp.

YNWA

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #17009: 17 Aug 2013, 12:26 »

Er truppen udtaget, nogen der ved?

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 1132 1133 [1134] 1135 1136 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010