home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1122 1123 [1124] 1125 1126 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875780 gange)
oliaal
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16845: 22 Jun 2013, 12:37 »

Svartovich
Gæst

« Svar #16846: 22 Jun 2013, 12:45 »

Spændende. Kender helt og aldeles intet til ham, da jeg ikke kan se spansk fodbold, så glæder mig til at se hvad han er for en fætter næste sæson! Peace

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16847: 25 Jun 2013, 21:46 »

Simon Mignolet skulle blive bekræftet indenfor den næste times tid - dermed er det nok et farvel til Reina!

En god sang til Mignolet  Thumbs Up https://www.youtube.com/v/qt9yAjXmXso&feature=player_embedded

EDIT - Bekræftet: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/mignolet-completes-liverpool-switch
« Seneste Redigering: 25 Jun 2013, 21:48 af Sterling » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #16848: 25 Jun 2013, 22:02 »

Hvor er det dejligt at vi er hurtige ude i år og handle.. spændende handler indtil videre. jeg håber virkelig Mignolet kan motivere Reina til at præstere højt. Det bliver spændende at se hvad der sker med Suarez og Reina. Men jeg håber da vi kan holde på dem begge. Få Henrikh ind og så håber jeg på vi får kigget på en forsvarsspiller også. Så er holdet ved at være rimelig godt rustet også på bænken.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16849: 26 Jun 2013, 00:10 »

Mignolet synes jeg er et fint køb, selvom nogle vil mene at det er spild at penge at have ham på bænken. Jeg tror dog kun det er sundt med konkurrencen til Reina, som i det meste af sidste sæson var ret usikker - dette vil sandsynligvis gøre at han opper sit niveau, og hvis ikke, ja så har vi en fuldgod erstatning i form af Mignolet. Jeg er tilfreds med denne handel.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Mangerel
Gæst

« Svar #16850: 26 Jun 2013, 12:06 »

Er ret sikker på at Mignolet slår Reina medmindre han ud af ingenting finder sit niveau fra 2-3-4 år siden frem igen.
Han havde lige så mange cleansheets som De Gea i sidste sæson, og det var med 200 flere skud på mål og et (må man formode) dårligere forsvar. Lækkert køb IMO!

Newton Heath
Manager

« Svar #16851: 26 Jun 2013, 12:10 »

Mignolet er et glimrende køb. Personligt mener jeg i hvert fald at han er klart bedre end Reina ud fra de sidste to sæsoner, og med alt respekt for sidstnævnte, så tror jeg ikke han finder sit topniveau tilbage, selvom den nu forøgede konkurrence selvfølgelig burde gøre ham skarpere. Vi må vente og se, men belgieren er mit nye bud på Liverpools førstevalg.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16852: 03 Jul 2013, 12:44 »

Bum, ser ud til at Shelvey er fortid i Liverpool nu - Ryger vist til Swansea. Det er vist bedst for begge parter Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #16853: 03 Jul 2013, 14:48 »

Pisse nederen !!

DeBuur
Manager

« Svar #16854: 03 Jul 2013, 15:35 »

Bum, ser ud til at Shelvey er fortid i Liverpool nu - Ryger vist til Swansea. Det er vist bedst for begge parter Smiley

Sur Shelvey var godt nok en af de spillere jeg syntes vi skulle sælge - køber Laudrup ham har han gjort et kup IMO så er der en kommende klasse spiller i Shelvey....

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #16855: 03 Jul 2013, 16:04 »

Jeg syntes godt nok, at der er mange Liverpool-fans, der overvurderer Jonjo Shelvey. Han har da en super attitude, og han giver sig altid 100 %, men hvad kan ellers tilbyde? Jeg mener ikke, at hans fight og vilje kan opveje hans mangler som boldspiller.

Er Jonjo Shelvey en god dribler? Nej
Er Jonjo Shelvey god i pasningspillet? Nej
Er Jonjo Shelvey god til at lave oplæg? Nej
Er Jonjo Shelvey målfarlig? Nej

I Premier League har han i hvert fald slet ikke vist sit værd. Jeg mener ikke, at han er god nok til Liverpool, og mener faktisk heller ikke, at han er god nok til Swansea.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16856: 03 Jul 2013, 16:15 »

Jeg syntes godt nok, at der er mange Liverpool-fans, der overvurderer Jonjo Shelvey. Han har da en super attitude, og han giver sig altid 100 %, men hvad kan ellers tilbyde? Jeg mener ikke, at hans fight og vilje kan opveje hans mangler som boldspiller.

I Premier League har han i hvert fald slet ikke vist sit værd. Jeg mener ikke, at han er god nok til Liverpool, og mener faktisk heller ikke, at han er god nok til Swansea.

Jeg er meget enig i det der. Selvom han fighter som få andre, kommer han ikke langt, da han som jeg ser det er totalt blottet for teknisk talent. Kan vi få nogle håndører for ham, har vi imo. gjort en fin handel. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #16857: 03 Jul 2013, 16:25 »

Så enig. Udover det med Swansea. Tror han kan blive en fin spiller.

Korzika
Gæst

« Svar #16858: 03 Jul 2013, 17:31 »

Så enig. Udover det med Swansea. Tror han kan blive en fin spiller.
Men passer han ind i Swanseas-koncept? Er han en god nok pasningsspiller til Swansea? Ville en klub, der spillede lidt mere traditionelt engelsk fodbold, ikke være et bedre match for ham? Jeg syntes ikke Shelvey og Swansea er et godt match.

DeBuur
Manager

« Svar #16859: 03 Jul 2013, 18:25 »

Men passer han ind i Swanseas-koncept? Er han en god nok pasningsspiller til Swansea? Ville en klub, der spillede lidt mere traditionelt engelsk fodbold, ikke være et bedre match for ham? Jeg syntes ikke Shelvey og Swansea er et godt match.

Helt enig I at han ikke passer ind i billedet at Swansea - i Liverpool håbede jeg på at Shelvey med tiden kunne blive en mere defensiv orientret spiller - men den sidste halv sæson var han helt væk.... det jeg holder af ved Shelvey er den vilje og magt han udstråler og i den rette lub kunne han blive en styrende kraft på midten.... personligt så jeg ham mere i en klub som West ham.

YNWA

Sider: 1 ... 1122 1123 [1124] 1125 1126 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010